Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
V PR týmu Ogilvy zodpovídá za komplexní řízení kampaní pro významné lokální i mezinárodní klienty, zkušenosti s vedením projektů má i v digitálním a social prostředí. Specializuje se na influencer marketing, tvorbu influencerských strategií a management spoluprací. Absolvovala bakalářský program Management with Marketing na Royal Holloway, University of London, a magisterský program Digital Marketing na King's College London. Po studiu získávala zkušenosti i ze zadavatelské strany jako marketingová manažerka.
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.
Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.
Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.
Klára Lošková je specialistkou na sociální sítě. V současnosti působí jako Head of Social Media ve Footshopu, kde se zaměřuje na budování značky skrze kreativní obsah. Má zkušenosti s kampaněmi napříč digitálními kanály a její práce získala ocenění Fenix Content Marketing Awards za nejlepší obsah na Instagramu v ČR. Kromě správy sociálních sítí se věnuje také přednášení a ráda s lidmi sdílí, co v praxi opravdu funguje.
Již přes 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.
Jsem tech entrepreneur, mentor, konzultant a CEO Techmates.io. Už víc než deset let stavím a vedu softwarové týmy, pomáhám firmám škálovat digitální produkty a řeším jejich IT problémy. Specializuji se na AI, e-commerce a fintech – tam, kde technologie dává reálný byznysový smysl.
Mám za sebou implementaci různých AI chatbotů i lokálního AI systému bez přístupu na internet, které využívají multiagentní přístupy. Pomohl jsem stabilizovat a škálovat IT firmám jako Notino, GymBeam, Skrz.cz nebo Růžový slon.
Kromě Techmates spoluvlastním i další firmy se zaměřením na AI, na konzultace pro startupy a také jsme nedávno založili open insurance asociaci.
Michal Orsava je spoluzakladatelem a kreativním ředitelem společnosti Webout. Jeho zaměření jsou inovativní způsoby práce s videem a personalizace marketingového obsahu. V současné době pracuje na use casech této technologie po celém světě pro nejrůznější značky. We weboutu má na starosti vytváření marketingových kampaní, které díky technologii personalizace a interaktivity zvedá konverzní poměry do překvapivých čísel.
Z agenturního prostředí jsme se vydaly do televizního světa a rozjely na plné obrátky TikTok. Vybíráme nejvtipnější scénky z pořadů, sledujeme trendy, tvoříme hot edity a dostáváme skvělou zpětnou vazbu v komentářích.
V Czech Promotion pracuji jako Content manager, kde kombinuje kreativitu, strategické myšlení a zkušenosti z praxe. Zaměřuji se na efektivní zapojení influencerů, ambasadorů a UGC tvůrců do marketingových aktivit klientů. Každá kampaň je jiná, proto je důležité zvolit účinnou strategii na míru a vytěžit z každé spolupráce i komunikačních kanálů maximum.
V oblasti employer brandingu začala působit před 10 lety, kdy byla u prvních výzkumů zaměstnavatelských značek v Česku. V KPMG pak několik let vedla employer brandingový tým a vytvořila úspěšnou kampaň Vyrostli jsme. Jako šéfka strategicko-analytického týmu v Boomerang Communication se podílela na mnoha obsahových i brandových strategiích. Ve své vlastní firmě 52pages pracuje s největšími českými i zahraničními společnostmi z oborů IT, bankovnictví, zdravotnictví nebo průmyslu.
Na poli PR a komunikace se pohybuje třináct let. Aktuálně řídí dvacetičlenný PR tým v agentuře Ogilvy, který se specializuje na široké spektrum komunikačních disciplín a klientských oborů. Zaměřuje se na strategické poradenství a klientské konzultace, tvorbu komplexních komunikačních přístupů a aktivní spolupráci s evropskou centrálou agenturní sítě Ogilvy. Je nově zvoleným členem výkonné rady APRA a pravidelně zasedá v porotách komunikačních a PR soutěží.
S marketingem jsem začínala během pořádání největších běžeckých akcí v České republice. Kromě socialu jsem měla po čase na starost i PR, mediální partnerství, ale i třeba část pozávodního úklidu. Chtěla jsem se do socialu ponořit naplno a začala pracovat v agentuře. Dalo mi to klid na duši, work-life balance a dost mě to naučilo, ale pořád mě to táhlo na klientskou stranu a tak jsem se po pár letech vydala do televizního prostředí. A je to prima.
Patrik Votoček se posledních 6 let věnuje online marketingu se specializací na e‑mailing. Klientům pomáhá se správným nastavením nástroje Ecomail a rozvíjí jejich e‑mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim očekávané výsledky. Specializuje se na tvorbu automatizací a zároveň vede individuální i hromadná školení.