Moderátorka
Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
JAK EFEKTIVNĚ ŘÍDIT E-COMMERCE BYZNYS A USTÁT NÁSTRAHY TRHU
Jak se mění situace na českém e-commerce trhu po vstupu zahraničních on-line tržišť. Jak reagovat na nové trendy, které on-line podnikání provázejí, ať už jde o změny v zákaznickém chování (mobilní nakupování, udržitelnost), o nové výzvy v marketingu (personalizace obsahu, retail media) nebo nástup umělé inteligence. To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí významní hráči české e-commerce scény.Debatu bude moderovat David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz.
místopředseda představenstva
Petr Bena je zkušeným lídrem v oblasti e-commerce a obchodu. 24 let strávil v americké korporaci, z toho 13 let působil mimo Českou republiku. V roce 2016 se rozhodl pro novou výzvu v podobě Alzy. Díky zkušenostem se do roka stal ředitelem Sales & Purchasing a od roku 2020 zastává pozici místopředsedy představenstva a podílí se tak na řízení celé společnosti. Petrovou doménou je obchod, nicméně jeho působení má široký záběr. Založil trainee program a umožnil tak mladým talentům pravidelně vstupovat do světa Alzy, kde mají možnost se rychle rozvíjet. Rozběhl i spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze. Přispěl také ke snížení reklamací na třetinu původní hodnoty. Rovněž stál u zrodu dnes populárního členského programu AlzaPlus+ a inovativní služby Do půlnoci objednáš, ráno v AlzaBoxu máš. Petr je nadšeným a zarputilým běžcem a je to právě běžecká upřímnost a cílevědomost (běh neokecáš), kterou aplikuje i v profesním životě. Práce v Alze ho baví pro její rychlost a pragmatičnost a možnost učit se neustále něco nového.
CEO
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
šéfka :-)
Soňa Fialková, zakladatelka a spolumajitelka SpokojenyPes.cz Soňa ukončila v roce 2005 inženýrské studium na VŠE v Praze, kde se věnovala oboru informačních technologií, a ve stejném roce založila e-shop SpokojenyPes.cz. Krátkou zkušenost v korporátní sféře v bankovním a reklamním prostoru vyměnila za vlastní podnikání a e-shop SpokojenyPes.cz dnes patří k on-line lídrům na trhu pet foodu. Soňa působí ve Spokojeném Psovi na pozici CEO a jejím hlavním úkolem je především strategický rozvoj firmy a její finanční stabilita. Před čtyřmi lety prodali s manželem a třetím společníkem většinový podíl ve firmě investorovi Jozefu Janovovi. Soňa žije nedaleko Prahy a součástí její rodiny je i několik chrtů a koček.
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Advertising Sales Manager
S více než 11 lety zkušeností v oblasti e-commerce a znalosti trhů střední Evropy se Eliška Tvarohová věnuje reklamě a marketingovým strategiím. Po celou svou kariéru byla v úzkém kontaktu s největšími světovými značkami a dobře rozumí jejich potřebám i marketingovým výzvám, což ji činí cenným partnerem pro vytváření efektivních strategií na míru. Její současné působení v rámci společnosti Allegro, kde se věnuje rozvoji marketingových možností pro značky i prodejce nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Maďarsku, ji staví do čela inovací v mezinárodním měřítku. Široké povědomí o problematice má také díky přesahu na slovinský a chorvatský trh, kam Allegro postupně expanduje. Samotný koncept marketplace, jakožto budoucnosti v e-commerce a jeho propojení s aktuální tradičním trhem, je pro ni výzvou s velkým potenciálem.
CEO
Tomáš Vala je od roku 2015 generálním ředitelem rodinné firmy SIKO, nejsilnějšího retailera s vybavením pro koupelny, kuchyně a interiér na českém i slovenském trhu. Firma dosahuje obratu 6 mld. Kč, má přes 50 prodejen a 1000 zaměstnanců. Ve vedení převzal štafetu po zakladatelce firmy, Jaroslavě Valové. Firmu úspěšně digitalizoval. Skrze investice do francouzského e-shopu LIVEA rozvíjí e-commerce aktivity v západní Evropě, kde chce být první volbou v digitální inspiraci v interiérech. Díky vstupu do švýcarské společnosti Swiss Aqua Technologies SIKO expanduje i na globální trh prostřednictvím vlastních patentovaných produktů dodávaných do více než 70 států světa. V roce 2020 Tomáš Vala získal ocenění Vizionář roku v prestižní soutěži Manažer roku.
Co-founder
Vystudoval Podnikovou ekonomiku a management na VŠE a MBA program na Escuela Superior de Marketing y Administración. V roce 2010, ještě během studií, spustil společně se spolužákem Tomášem Huberem prodej müsli přes internet s možností vlastních variací. V létě 2011 se oba zakladatelé vydali do pořadu Den D, kde hledali investory a přestože se s žádným nakonec nedohodli, odvysílání pořadu v roce 2012 způsobilo přetížení webu Mixit a jeho myšlenka se stala až nečekaně populární napříč veřejností. Za své úspěchy získali Martin Wallner a Tomáš Huber ocenění EY Začínající podnikatel roku 2015. Mixit od svého založení připravuje expanzi již na sedmý evropský trh a roční tržby směřují k miliardě Kč. V rámci budování výrobního závodu a logistiky kolem Mixit se pustili i do investic do komerčních nemovitostí a prostřednictvím nadačního fondu Mixit se věnují také filantropii. Martin žije v Praze a kromě jízdy na kole do práce nebo zimním sportům se věnuje svým veteránům.
Marketplace je celosvětově nejrychleji rostoucí prodejní kanál, který má celou řadu výhod, jež dokážou přinést vyšší prodeje a růst samotného byznysu. S více jak 2,5 miliony zákazníků v ČR a na SK můžete škálovat prodeje jak lokálně, tak expandovat do zahraničí s minimálním rizikem. Díky cílené reklamě a Allegro Analytics lze lépe optimalizovat kampaně, snižovat náklady na akvizici zákazníka a zvýšit ROI. Objevte plný potenciál Allegro Marketplace a připojte se ke 150 000 prodejcům na platformě i vy.
Advertising Sales Manager
S více než 11 lety zkušeností v oblasti e-commerce a znalosti trhů střední Evropy se Eliška Tvarohová věnuje reklamě a marketingovým strategiím. Po celou svou kariéru byla v úzkém kontaktu s největšími světovými značkami a dobře rozumí jejich potřebám i marketingovým výzvám, což ji činí cenným partnerem pro vytváření efektivních strategií na míru. Její současné působení v rámci společnosti Allegro, kde se věnuje rozvoji marketingových možností pro značky i prodejce nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Maďarsku, ji staví do čela inovací v mezinárodním měřítku. Široké povědomí o problematice má také díky přesahu na slovinský a chorvatský trh, kam Allegro postupně expanduje. Samotný koncept marketplace, jakožto budoucnosti v e-commerce a jeho propojení s aktuální tradičním trhem, je pro ni výzvou s velkým potenciálem.
The rapid evolution of eCommerce demands businesses to accelerate their digital strategies to stay ahead in a fiercely competitive market. It’s a call to embrace innovation and agility, ensuring you’re ready to lead the race. Join me and get inspired from the world of real car racing!
Enterprise Commerce Specialist
I'm Vlad. I've been with Salesforce for more than 3 years, with the last 10 years of my career focused on Retail. I am passionate about innovation in eCommerce and enjoy helping companies sustainably grow their existing online sales while opening up new revenue channels. I take pride in finding the best Salesforce solutions tailored to each company, ensuring they can adapt and thrive in the ever-evolving digital landscape.
Jak Agátin svět čelí velkým změnám v e-commerce prostředí? Jak reaguje na omezenou spotřebu své cílové skupiny a proměny zákaznického chování? V čem hledat autenticitu svého brandu a jak ji kreativně nabídnout zákazníkům jakožto benefit, kterého velké platformy nejsou schopny? Podělíme se o naše best practices i o aktuální vývoj našich komunikačních a marketingových projektů.
zakladatelka, CEO
Spolu se sestrou Lucií založily, stále 100% vlastní a vedou skupinu e-shopů a kamenných prodejen Agátin svět zaměřených na kreativní a edukativní hry a hračky a potřeby pro děti. Kreativita je i poznávacím znamením Agátina světa v oblasti marketingu a prodeje. Agátin svět je průkopníkem symbiózy on-line a off-line komunikace již od r. 2014, vytvořil řadu inovativních komunikačních projektů a na budování vlastní cesty se spoléhá i v náročné době krizí a nových e-commerce výzev.
Jedním z hlavních pilířů růstu Ovečkárny je expanze. Zabalit Evropu do ovčí vlny není jen marketingová fráze, ale dlouhodobý cíl. Chceme zákazníkům po celé Evropě ukázat, že vlna je skvělý materiál a má nespočet využití. Které země jsou pro nás zajímavé, jak je vybíráme a jak se nám na stávajících trzích daří? Kam chceme směřovat v letošním roce a kam v dalších letech? Důležitost profitability jednotlivých trhů a jak ji počítáme, marketing a cenotvorba a produktová skladba jednotlivých trhů. To jsou témata, která probere CEO Ovečkárny Ondřej Machala.
CEO
Ondřej Machala působí na pozici CEO v Ovečkárně téměř dva roky. Během této doby se zaměřil na celkové nastavení procesů uvnitř společnosti a její přechod na data-driven company. Jeho cesta do Ovečkárny vedla přes obchodní pozice v HP Tronicu, odkud pokračoval do Panasonicu, kde působil v produktovém marketingu pro region CEE a následně jako obchodní ředitel pro CZ&SK. Krátce také vedl sales team v DODO.
Vstupte do světa inovací, které mění tvář eCommerce byznysu. Objevte, jak tyto novinky mohou obohatit váš omnichannel přístup a umožnit hladší, personalizovanější zákaznickou cestu napříč všemi prodejními kanály. Spojte síly online a offline světa a zjistěte, jak vybudovat eCommerce jako silný obchodní kanál v propojení s tradičními prodejnami. Přednáška se zaměřuje na moderní omnichannel strategie a optimalizaci prodejního mixu. Prozkoumejte, jak efektivně řídit různé kanály a využít synergie pro lepší zákaznickou zkušenost a vyšší ziskovost.
eCommerce koncept
Václav se pohybuje na poli e-commerce prakticky celý svůj profesní život. V HP TRONICU stál u zrodu eshopu Euronics, se kterým HP TRONIC významněji vstoupil do české e-commerce scény. S fokusem na spokojenost zákazníků ve firmě rozjížděl NPS, vedl tým online marketingu. Jeho schopnost propojovat inovativní přístupy s osvědčenými postupy jej činí cenným partnerem pro jakýkoli tým či projekt. V současné době působí jako jeden z klíčových členů týmu, který utváří a rozvíjí e-commerce strategii DATARTu.
Měsíčně zpracujeme miliony transakcí na platební bráně. Kupujícím nabízíme možnost zpětné vazby, posbíráme jich přes 10 tisíc měsíčně. Většinou jsou to pouze zprávy typu „o.k.“, někdy jsou to vtipné vzkazy, ale přijdou i hodnotné podněty pro vylepšení platebního procesu. Takže ladíme, vylepšujeme, drobnými krůčky zvedáme konverzi. Přispíváme k úspěchu klientů větším počtem dokončených objednávek. Vedle toho tlačíme dolů cenu, motivujeme nakupující platit méně nákladnými platebními metodami a cenovou výhodu přenášíme na klienty. Šetříme tím jejich peníze. Máme také pár poznatků, o které bychom se chtěli podělit. Třeba řešení pro ty, kteří expandují do zahraničí, či pro e-shopy, na nichž nakupující často platí business kartou. Něco pro ty s nízkou průměrnou hodnotou objednávek, i pro ty mega velké, co řeší uživatelský zážitek v košíku.
Ředitel IT
Umělá inteligence (AI) se stává stále klíčovějším nástrojem v digitálním světě, a její skutečný potenciál často zůstává skrytý za obecným pojmem. Michal vás během přednášky provede konkrétními příklady, jak AI transformuje každodenní provoz v Notinu. Ukáže vám, jak se využívá k optimalizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvyšování efektivity. Přijďte se inspirovat a zjistit, jak může AI přinést konkurenční výhodu i vašemu podnikání. Nenechte si ujít příležitost dozvědět se, jak technologie mění online prostředí.
Head of Mobile and Innovation
Během posledních 13 letech Michal nasbíral mnoho zkušeností v dynamickém, globálním a především data-driven pracovním prostředí (Zalando, Notino). Zatímco se v Zalandu staral primárně o vývoj produktů v oblasti data science, jako je personalizace nebo predikce prodejů, v Notinu vede týmy, které mají na starost rozvoj mobilní aplikace, zákaznické loyalty, omnichannelu a různých inovačních nástrojů.
Nekonečná diskuze o vztahu mezi agenturou a klientem. Může být harmonický? Je to vůbec možné? Nebo je to nemožné. V přednášce Honzi Gemricha se klienti i agentury dozví tipy, jak ke vztahu přistupovat a jak ho zlepšit (nebo zhoršit).
Marketing & Product Director
Honza je marketingový expert s 12+ letou praxí z firem jako Google, Avast a foodora. Zaměřuje se na marketing B2C digitálních produktů a interní DEI+ programy.
V poslední době si čínské internetové tržiště Temu získává stále větší oblibu mezi českými zákazníky, i když ne vždy v pozitivním kontextu. Agresivní reklamní kampaně probouzejí obavy také u mnoha místních provozovatelů e-shopů. Temu přináší neuvěřitelně nízké ceny, které svádějí k přehlížení kvality. Jaká je ale skutečná cena těchto levných nákupů? Na přednášce se Petra Stupková zaměří na právní výzvy a rizika spojená s marketplaces a nabídne praktické rady pro spotřebitele i samotné eshopaře.
Advokátka
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.