Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Ukážeme vám, jak zvýšit prodeje v rámci retail media platforem, pokud jste na nich zalistovaní, a zároveň, jak vytěžit potenciál retail medií pro vaši značku.
E-commerce strategist
Původně media planner v agentuře PHD se po přesunu do agentury Transact naplno věnuje rozvoji oblasti Retail media v rámci českého trhu. Staví úspěšné retail media strategie jak pro endemické, tak neendemické brandy.
Senior E-commerce manager
Po mnoha letech na manažerských pozicích v Amazonu se v rámci agentury Transact věnuje rozvoji oblasti Retail medií v Česku.
Retail média už několik let víří stojatými vodami mediálního mixu. Reklamní zadavatelé touží po prodejně efektivnějších formách reklamy a hlubší datové znalosti svých zákazníků. A jsou za to ochotni platit podstatnou částí svých marketingových rozpočtů, a to i těch globálních. Retaileři, kteří zvládli postavit efektivní síť retail médií, tyto rozpočty úspěšně sklízí spolu s vysokou marží. Jak se přizpůsobit tomuto trendu v českých podmínkách? Jaké technologie a formáty zvolit? Čemu se raději vyhnout a jak taková modernizace dokáže ovlivnit váš byznys? Odpovědi nejen na tyto otázky najdete v přednášce Jaroslava Sodomky.
Commerce Director
Jaroslav Sodomka je marketingový profesionál s šestnáctiletou praxí z vedoucích pozic napříč různými odvětvími, včetně retailu, médií či automobilového průmyslu. V roce 2022 stál v rámci Publicis Groupe u zrodu české divize Commerce, v jejímž čele přináší do Česka moderní technologie a služby pomáhající retailerům i značkám zefektivňovat a napřimovat vzájemnou spolupráci skrze technologickou transformaci, datovou transparenci a strategický rozvoj sítí retail médií.
Retail Media Networks jsou na vzestupu a stále větší část obchodních a marketingových rozpočtů je investováno jejich prostřednictvím. Inovace, zejména v oblasti dat a reportingu, tento trend dále podporují a ještě více pomáhají využít jejich potenciál. Efektivní využití těchto výdajů a jejich další růst však vyžaduje nejen technologické nástroje. Klíčem k vytěžení příležitostí je zejména porozumění tématu. Jak můžeme využít přesunu spotřebitelů k online obchodování? Jak z tohoto trendu benefitují inzerenti? Jak doručit sdělení značky co nejlépe? Jak oslovit moderního zákazníka? Tyto a další otázky budeme diskutovat při hledání tajemství úspěchu retail médií.
Chief Revenue Officer
Zkušený obchodník s mezinárodním backgroundem. Specialista na retail a e-commerce se zkušenostmi z působení v několika zemích střední Evropy na ředitelské úrovni pro Procter & Gamble. Zde načerpal znalosti trhu, retailu a zákazníků, jejich potřeb a očekávání. Od společného obchodního plánování s retailerem a řízení kategorií a značek se posunul k rozvoji efektivnějšího prodeje a komunikace směrem k zákazníkům zejména v oblasti e-commerce. Nyní ve spolupráci s retailem aplikuje všechny platné obchodní principy, pouze efektivněji, pomocí obchodně-technologického řešení retailové platformy. Toto inovativní řešení s prokazatelnými výsledky v oblasti růstu prodejů a optimalizace obchodních procesů pro optimalizaci prodeje zavádí v retailu jak v Čechách tak v zahraničí.
Retail Media na Rohliku fungují již od roku 2023. Jak se Rohlik adaptoval na výzvy, které přináší spojení Trade marketingu a Retail Media a jak Rohlik využívá této obchodní příležitosti?
Media Sales Manager
Jana Sobotková je Retail Media Sales Manager v Rohlik Group, kde od července 2023 úspěšně realizuje marketingové strategie zaměřené na reklamu v maloobchodním prostředí, čímž pomáhá značkám oslovit zákazníky při nákupu. Předtím vedla obchodní tým v O2 Media Sales, specializující se na prodej reklamy třetím stranám na základě Big Dat. S téměř jedenáctiletou zkušeností v digitálních médiích a mobilním marketingu přináší Jana inovativní přístupy k marketingovým výzvám.
Media Sales Manager
Robert Válek je zkušený profesionál s více než šestnáctiletou praxí v oblasti digitálních médií a prodeje na českém mediálním trhu. Svou kariéru budoval v předních mediálních domech MAFRA a Seznam.cz. Mezinárodní zkušenosti získal při působení ve Španělsku, kde pracoval na obchodních pozicích v high-tech společnostech (Autodesk, Hitachi). Nyní působí jako Retail Media Sales Manager ve společnosti Rohlik Group, kde se soustředí na rozvoj obchodních příležitostí společnosti.
Uspět na Allegro je snadné, stačí k tomu následovat pár kroků. Naučíme vás, jak správně nastavit kampaně v Allegro Ads panelu, na co si dát pozor a čemu naopak věnovat pozornost. Ukážeme si, proč je reklama na Allegro jeden ze stavebních pilířů úspěchu, jak reklama a sponzorované nabídky fungují a jak s ohledem na výkon kampaní optimalizovat náklady. Víme, že máme společný cíl – zvyšovat vaše prodeje a uspět nejen v Čechách, ale i v dalších zemích.
Advertising Sales Manager
S více než 11 lety zkušeností v oblasti e-commerce a znalosti trhů střední Evropy se Eliška Tvarohová věnuje reklamě a marketingovým strategiím. Po celou svou kariéru byla v úzkém kontaktu s největšími světovými značkami a dobře rozumí jejich potřebám i marketingovým výzvám, což ji činí cenným partnerem pro vytváření efektivních strategií na míru. Její současné působení v rámci společnosti Allegro, kde se věnuje rozvoji marketingových možností pro značky i prodejce nejen v České republice, ale také na Slovensku a v Maďarsku, ji staví do čela inovací v mezinárodním měřítku. Široké povědomí o problematice má také díky přesahu na slovinský a chorvatský trh, kam Allegro postupně expanduje. Samotný koncept marketplace, jakožto budoucnosti v e-commerce a jeho propojení s aktuální tradičním trhem, je pro ni výzvou s velkým potenciálem.
Ovládněte umělou inteligenci pro váš e-shop. Objevte, jak naše předpřipravené šablony mohou radikálně zlepšit vaši produktovou databázi – od konsolidace dodavatelských feedů a synchronizace dat napříč systémy po obohacení produktových informací pomocí AI.
Naše platforma nabízí kompletní šablony pro automatizaci zásadních procesů: extrakce dat z e-shopu, generování přitažlivých SEO popisků, vylepšení produktových fotografií a inteligentní porovnávání cen s vaší konkurencí. To vše za účelem zvýšení efektivity, viditelnosti a prodejnosti vašich produktů.
Na této interaktivní přednášce se dozvíte, jak můžete využít nejnovější technologie umělé inteligence k tomu, aby vaše produkty vynikly na trhu. Představíme vám, jak jednoduché může být zlepšení kvality a atraktivity vašich produktů, které jsou základem úspěchu každého e-shopu. Nenechte si ujít tuto příležitost k posunutí vašeho podnikání na novou úroveň a ke zlepšení samotného srdce vašeho e-shopu – vašich produktů!
Podíváme se na:
- extrakce dat z e-shopu
- generování přitažlivých SEO popisků
- vylepšení produktových fotografií
- přiřazování kategorií, parametrů
- inteligentní porovnávání cen s vaší konkurencí
Founder & CEO
Tadeáš Marek je český podnikatel a zakladatel inovativního startupu Boost.space, který se zaměřuje na centralizaci a efektivní využití firemních dat. Jeho profesní dráha začala v marketingu, když pracoval pro českou automobilovou značku Praga. Ve firmě museli zpracovávat velké množství dat, která byla v různých formátech, a práce s nimi zabírala příliš mnoho času. Tehdy ho napadla myšlenka na jednotný systém jejich správy.
Načerpejte nápady z české B2B datové platformy BizMachine na to, jak nejlépe využít detailní data o e-shopech na středoeveropském trhu, když cílíte své kampaně. Martin Ondáš z BizMachine vám pomocí specifických příkladů ukáže, jak můžete poznat svůj celkový relevantní trh, jak nejlépe prioritizovat příležitosti a vědět, kdy přesně koho oslovit.
CEO BizMachine
Martin se do vlastního podnikání -založení BizMachine - vrhl v roce 2016 po zkušenostech z McKinsey, kde byl partnerem v technologické praxi. Před tím 10 let sbíral pracovní zkušenosti v softwarové branži v Německu a v kalifornském Palo Alto. V Silicon Valley pracoval pět let pro SAP v oblasti softwarového vývoje a produktového manažmentu. Když nepracuje a není s rodinou, jezdí na horském i silničním kole, nebo vyráží do hor na lyže.
Vyhrávají A/B testy a jdou vám na ruku, pokud preferujete marketing zaměřený jen na čísla. Řeč je o dark (deceptive) patterns. Online jimi doslova přetéká a každý den vás ovlivňují také v reálném světě. EU na to reaguje a přichází s řadou ambiciózních předpisů. Paragrafy a teorii nečekejte. Jako advokát a frontend designer překlopím pravidla (nejen z EU předpisů) do konkrétních příkladů. Ukážeme si, kde jsou limity již nyní využívaných dark patternů a co očekávat s rozvojem AR/VR/MR, gamifikace v e-commerce a nástupem AI.
PS: Strašit pokutami vás nebudu. Raději si řekneme ostatní důvody, proč má smysl řešit dark (deceptive) patterny!
Jsem advokát a ještě déle frontend designer. Specializuji se na weby, design a online svět obecně, a to jak z pohledu právníka, tak frontend designera. Právě kombinací světů práva a techu se snažím hledat řešení tam, kde jiní už říkají ne.
jak se strategicky rozhodovat a jak napojit značku na potřeby lidí?
jak si vybrat na jaké téma se zaměřit v komunikaci?
jak zjistit jestli komunikace funguje a co si o mojí značce lidé doopravdy myslí?
plus extra datová case study, kde si rozebereme konkrétní e-commerce značky, které díky dobré práci s brandem rostou
Výzkumný ředitel & spoluzakladatel
Sociolog, ředitel výzkumu a spoluzakladatel výzkumné a technologické společnosti Behavio Labs. A mimojiné celoživotní skaut. Vystudoval sociologii na Univerzitě Karlově, rok strávil na studiích v Německu. Pracoval v Sociologickém ústavu AV ČR. Poté v roce 2015 spoluzaložil Behavio Labs, které se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu a dalších oblastech. Stojí za projekty jako Behavio Platform, Atlascechu.cz, Trendaro.cz. Má za sebou stovky výzkumných projektů na téma značek, analýzy trhu, testování reklam, kampaní a jiné pro světové i české značky jako ŠKODA AUTO, McDonald’s, Heineken, E.ON, T-Mobile, Jablotron, Komerční banka, Deloitte, Red Bull, a mnohé další.