Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Efektivní e-mailing a vymazlené newslettery
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Case studies úspěšných e-mailingových kampaní (e-shopy, média, B2B firmy
- Nové trendy v e-mailingu – AI, personalizace, automatizace…
- Specifika psaní pro různé cílové skupiny (B2B vs. B2C, mladší publikum)
- Storytelling v newsletterech – jak tvořit poutavé e-maily, které nejen prodávají, ale i budují vztah
- Design newsletteru, který funguje – jednoduchost, čitelnost, responzivita...
- Jak na interaktivní e-mailing – zapojení gamifikace, ankety, tlačítka, videa
- Segmentace a personalizace – jak posílat správný obsah správným lidem
- Role e-mailingu v marketingovém mixu – jak ho propojit s ostatními marketingovými kanály (sociální sítě, content marketing)
- AI v e-mailingu – predikce, generování textů, doporučování obsahu, AI a nástroje pro tvorbu vizuálů a textů
- Automatizace e-mailingu – welcome série, reaktivace, opuštěný košík, lead nurturing
- Měření úspěšnosti newsletterů, zvýšení jejich doručitelnosti, posílení engagementu
- GDPR a legislativa v e-mail marketingu – co musíte vědět, abyste se vyhnuli průšvihům
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. března 2026 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.