Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Efektivní e-mailing a vymazlené newslettery

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Case studies úspěšných e-mailingových kampaní (e-shopy, média, B2B firmy
  • Nové trendy v e-mailingu – AI, personalizace, automatizace…
  • Specifika psaní pro různé cílové skupiny (B2B vs. B2C, mladší publikum)
  • Storytelling v newsletterech – jak tvořit poutavé e-maily, které nejen prodávají, ale i budují vztah
  • Design newsletteru, který funguje – jednoduchost, čitelnost, responzivita...
  • Jak na interaktivní e-mailing – zapojení gamifikace, ankety, tlačítka, videa
  • Segmentace a personalizace – jak posílat správný obsah správným lidem
  • Role e-mailingu v marketingovém mixu – jak ho propojit s ostatními marketingovými kanály (sociální sítě, content marketing)
  • AI v e-mailingu – predikce, generování textů, doporučování obsahu, AI a nástroje pro tvorbu vizuálů a textů
  • Automatizace e-mailingu – welcome série, reaktivace, opuštěný košík, lead nurturing
  • Měření úspěšnosti newsletterů, zvýšení jejich doručitelnosti, posílení engagementu
  • GDPR a legislativa v e-mail marketingu – co musíte vědět, abyste se vyhnuli průšvihům

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. března 2026 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.