Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Více než 15 let pomáhá lidem i firmám chránit to nejcennější – nerozptýlenou pozornost. V rámci vzdělávacího institutu GrowJOB vedl stovky workshopů a webinářů a proškolil přes 10 000 účastníků v oblastech soustředění, digitální prevence a chytrého plánování práce. Spoluzaložil a moderuje horský podcast naHoru.tv a jako producent a scénárista stojí za několika horskými dokumenty. Postřehy z praxe sdílí na sociálních sítích. S rodinou žije v Olomouci.
Magda Chvalinová vystudovala filologii a PR. Interní komunikací se zabývá už přes 20 let. Zkušenosti sbírala jak ve velkých korporacích (Český Telecom, ČSA, ČEZ, GasNet) tak jako konzultant. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace - s audity interky, nastavováním její strategie nebo s interními kampaněmi. Za interní imageovou kampaň v ČSA získala v roce 2005 zlatou medaili Asociace komunikačních agentur v oblasti podnikových kampaní a potom v roce 2013 stříbro v evropské soutěži FEIEA za projekt interní komunikace akvizice Ahold a Spar. Aktuálně pracuje v Air Bank jako manažer interní komunikace a značky zaměstnavatele.
Celý svůj profesní život se věnuje firemní komunikaci, marketingu a organizaci akcí. Aktuálně působí jako PR & Internal Communication Manager ve strojírensko-energetické společnosti TEDOM, kde se zaměřuje na strategickou komunikaci, správu interních i externích kanálů a budování značky. Své zkušenosti získala ve společnostech jako jsou ČEPS, nezisková organizace Tichý svět nebo Bushman.
Motto: Špatná komunikace může zmařit spoustu skvělých věcí. Věra je člověk s bohatými zkušenostmi a více než 20ti letou praxí na vedoucích pozicích, s vášní pro budování silných vztahů se zákazníky, rozvoj lidského potenciálu a efektivní komunikaci. Ve společnosti Salesforce, která je celosvětový technologickým leaderem s 25 letou tradicí, působí jako New Markets Account Executive pro Českou republiku se zaměřením na finanční instituce, technologické společnosti a vybrané další oblasti. Pomáhá organizacím nadesignovat optimální skladbu řešení k automatizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvýšení operační efektivity. Příležitostně se věnuje jako dobrovolník workshopům zaměřeným na Nevědomé předsudky nebo D&I pro neziskovou organizaci Czechitas. Když může, tak cestuje, jak do větších dálek, tak po naší zemi.
Blanka je zakladatelkou společnosti Moderní Leader a autorkou Tréninku moderního leadershipu. Se 14 lety zkušeností s vedením týmů a více než 1000 hodinami praxe jako profesionální kouč se zaměřuje na vzdělávání a rozvoj manažerů, podnikatelů a majitelů firem. Blanka je aktivní členkou globální leadershipové organizace JCI (Junior Chamber International), kde nyní působí v roli JCI Prague President. Ve firmách i na individuální úrovni se věnuje rozvoji human skills, klíčového prvku moderního leadershipu.
Svůj profesní život zahájil roku 2005 v Ogilvy Public Relations. Roku 2009 přesedlal z agenturní práce do korporátní sféry, nejprve pracoval pro finanční skupinu ING, dále Seznam.cz, šest let vedle týmu interní komunikace ve ŠKODA AUTO, od roku 2020 má na starosti strategii a rozvoj komunikace skupiny TRATON, zastřešující značky Scania, MAN, International a Volkswagen Truck and Bus. Absolvent Filosofické fakulty UK, obory švédština a sociologie, a katedry severských jazyků na Stockholmské univerzitě. Má rád cestování, elektronickou hudbu, Švédsko a švédštinu, bábovku, chrty a barzoje. Od roku 2008 si zpestřuje korporátní život vysíláním na Radiu 1, několik let moderoval také na stanici Vltava.
Inovátor a vizionář v oblasti SMART komunikace pro firmy a samosprávy. Zakladatel chytré komunikační sítě MUNIPOLIS.com, nejrozšířenější komunikační platformy pro obce ve střední Evropě, kterou využívá více než 4000 obcí, sdružení a škol a má přibližně milion registrovaných uživatelů. Neustále sleduje nové trendy, věří v sílu interní komunikace a participace.
Jsem autorkou unikátní a v oboru jedinou knihou na téma „Sociální sítě při budování značky zaměstnavatele“, kde propojuji svou expertízu z marketingu, náboru, optimalizace kandidátské zkušenosti a sociálních sítí, včetně hlubokých znalostí specifik generace Z. Téma je klíčové, protože až 6 z 10 kandidátů si potenciálního zaměstnavatele vybírá právě na základě aktivit a prezentace firmy na sociálních sítích. Generace Z i budoucí generace Alfa očekávají autentickou komunikaci, která ukáže skutečnou firemní kulturu a pracovní prostředí. Tento trend bude v následujících letech narůstat a bude stále důležitější pro úspěšné budování značky zaměstnavatele. Proto je nezbytné se tímto tématem zabývat a přizpůsobit komunikaci aktuálním a budoucím trendům.
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.