Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích

Konference MARKETING MEETING: Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích nabídne praktické tipy, inspiraci i nejnovější trendy ze světa sociálních sítí. Podíváme se na to, jak si nastavit efektivní obsahovou strategii a vytvářet příspěvky, které zaujmou různé cílové skupiny – od mladého publika na TikToku a Snapchatu až po zralejší cílovku či specifické komunity. Ukážeme si, jak sladit obsah napříč kanály, specifika digitálního copywritingu, kreativní přístupy v reklamě a jak správně cílit i vyhodnocovat kampaně

Nabídneme tipy na užitečné nástroje pro tvorbu a správu obsahu, plánování i analytiku, včetně ukázek možností, které přináší AI a automatizace. Zaměříme se na budování komunit, práci s influencery a využívání uživatelského obsahu (UGC) pro posílení důvěry i autenticity značky. Nevynecháme ani krizovou komunikaci a právní a regulace, které by měl mít každý marketér na paměti. Připojte se k nám a zjistěte, jak ze sociálních sítí získat maximum pro vaši značku.

Akce proběhne online
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se MARKETING MEETING na téma Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. prosince 2025.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Obsahová strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě 
  • Digitální copywriting pro sociální sítě 
  • Specifika tvorby obsahu na sociálních sítích pro mladé publikum 
  • Jak sladit obsah na různých platformách, a přitom zůstat konzistentní 
  • Cílení, vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní 
  • Kreativa v reklamě – co funguje nejlépe 
  • Měření úspěšnosti kampaní a klíčové metriky 
  • Užitečné nástroje pro marketéry – nástroje pro správu i tvorbu obsahu, plánovací a analytické nástroje a další 
  • AI a automatizace při tvorbě obsahu a reklamy na sociálních sítích 
  • Budování komunit – jak aktivně zapojit fanoušky a tvořit ambasadory značky 
  • Role influencerů, mikroinfluencerů a zapojení uživatelského obsahu (UGC) 
  • Krizová komunikace – jak reagovat na negativní komentáře nebo online útoky 
  • Etika a regulace v reklamě – co by měl marketér vědět, aby se vyhnul problémům

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové 
  • tvůrci obsahu 
  • copywriteři 
  • kreativci
Video

Ohlédnutí za setkáním MARKETING MEETING

Ceny a vstupenky

Registrace

Základní cena

2 690 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Lucie Vaníčková

Programová manažerka
Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Lenka Stejspalová

Event Manager

Proběhlé akce