Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích

Konference MARKETING MEETING: Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích nabídne praktické tipy, inspiraci i nejnovější trendy ze světa sociálních sítí. Podíváme se na to, jak si nastavit efektivní obsahovou strategii a vytvářet příspěvky, které zaujmou různé cílové skupiny – od mladého publika na TikToku a Snapchatu až po zralejší cílovku či specifické komunity. Ukážeme si, jak sladit obsah napříč kanály, specifika digitálního copywritingu, kreativní přístupy v reklamě a jak správně cílit i vyhodnocovat kampaně

Nabídneme tipy na užitečné nástroje pro tvorbu a správu obsahu, plánování i analytiku, včetně ukázek možností, které přináší AI a automatizace. Zaměříme se na budování komunit, práci s influencery a využívání uživatelského obsahu (UGC) pro posílení důvěry i autenticity značky. Nevynecháme ani krizovou komunikaci a právní a regulace, které by měl mít každý marketér na paměti. Připojte se k nám a zjistěte, jak ze sociálních sítí získat maximum pro vaši značku.

Z konference bude k dispozici záznam.

Akce proběhne online
Call for papers

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se MARKETING MEETING na téma Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 15. prosince 2025.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Hlavní témata

  • Obsahová strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě 
  • Digitální copywriting pro sociální sítě 
  • Specifika tvorby obsahu na sociálních sítích pro mladé publikum 
  • Jak sladit obsah na různých platformách, a přitom zůstat konzistentní 
  • Cílení, vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní 
  • Kreativa v reklamě – co funguje nejlépe 
  • Měření úspěšnosti kampaní a klíčové metriky 
  • Užitečné nástroje pro marketéry – nástroje pro správu i tvorbu obsahu, plánovací a analytické nástroje a další 
  • AI a automatizace při tvorbě obsahu a reklamy na sociálních sítích 
  • Budování komunit – jak aktivně zapojit fanoušky a tvořit ambasadory značky 
  • Role influencerů, mikroinfluencerů a zapojení uživatelského obsahu (UGC) 
  • Krizová komunikace – jak reagovat na negativní komentáře nebo online útoky 
  • Etika a regulace v reklamě – co by měl marketér vědět, aby se vyhnul problémům

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové 
  • tvůrci obsahu 
  • copywriteři 
  • kreativci
Video

Ohlédnutí za setkáním MARKETING MEETING

Ceny a vstupenky

Registrace

Základní cena

2 690 Kč cena je uvedena bez DPH
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Mediální partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem? Kontaktujte mě, prosím.

Lucie Vaníčková

Programová manažerka
Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Lenka Stejspalová

Event Manager

Proběhlé akce