Call for papers

Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Obsahová strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě
  • Digitální copywriting pro sociální sítě
  • Specifika tvorby obsahu na sociálních sítích pro mladé publikum
  • Jak sladit obsah na různých platformách, a přitom zůstat konzistentní
  • Cílení, vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní
  • Kreativa v reklamě – co funguje nejlépe
  • Měření úspěšnosti kampaní a klíčové metriky
  • Užitečné nástroje pro marketéry – nástroje pro správu i tvorbu obsahu, plánovací a analytické nástroje a další
  • AI a automatizace při tvorbě obsahu a reklamy na sociálních sítích
  • Budování komunit – jak aktivně zapojit fanoušky a tvořit ambasadory značky
  • Role influencerů, mikroinfluencerů a zapojení uživatelského obsahu (UGC)
  • Krizová komunikace – jak reagovat na negativní komentáře nebo online útoky
  • Etika a regulace v reklamě – co by měl marketér vědět, aby se vyhnul problémům

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. prosince 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.

Pro odeslání formuláře prosím vyplňte všechny níže uvedené položky.