Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Jak na obsah a reklamu na sociálních sítích
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Obsahová strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě
- Digitální copywriting pro sociální sítě
- Specifika tvorby obsahu na sociálních sítích pro mladé publikum
- Jak sladit obsah na různých platformách, a přitom zůstat konzistentní
- Cílení, vytváření a vyhodnocování reklamních kampaní
- Kreativa v reklamě – co funguje nejlépe
- Měření úspěšnosti kampaní a klíčové metriky
- Užitečné nástroje pro marketéry – nástroje pro správu i tvorbu obsahu, plánovací a analytické nástroje a další
- AI a automatizace při tvorbě obsahu a reklamy na sociálních sítích
- Budování komunit – jak aktivně zapojit fanoušky a tvořit ambasadory značky
- Role influencerů, mikroinfluencerů a zapojení uživatelského obsahu (UGC)
- Krizová komunikace – jak reagovat na negativní komentáře nebo online útoky
- Etika a regulace v reklamě – co by měl marketér vědět, aby se vyhnul problémům
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. prosince 2025 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.