Vladimír Rejlek
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Sociální sítě vás nebaví, nemáte na ně čas a nechcete se stát influencerem? Nejste sami. Tato přednáška je pro majitele firem a marketéry, kteří chápou, že sociální sítě jsou dnes důležitým byznysovým nástrojem, ale nechtějí jim obětovat energii, autenticitu ani důstojnost. Ukážeme si, jak k sociálním sítím přistupovat pragmaticky, co má smysl řešit a co naopak klidně ignorovat, kdy funguje ghostwriting, jak promítnout vlastní osobnost do obsahu bez přehrávání a proč mohou sociální sítě fungovat i v „nevděčných“ B2B oborech. Jak pracovat s duplicitním obsahem, najít si čas v kalendáři a využít sociální sítě jako nástroj pro byznys, ne jako další stresující povinnost.
Tomáš Pohl
CEO
Tomáš Pohl je podnikatel, zakladatel marketingové agentury Justmighty, kterou vede už 12 let, a spolumajitel pražírny kávy Motmot. Začínal jako designér, dnes se zaměřuje na obchod, exekutivní vedení firmy, finance a strategický rozvoj značek. Spolu se svým 20 členným týmem pomohl klientům jako Škoda Auto, Kofola, Heureka, Notino nebo Kiwi. Je také autorem marketingového podcastu 69 dní po splatnosti a lifestylového podcastu Talk for Walk.
Ne algoritmus. Ne formát. Ale to, jestli reklama dává smysl cílovce i byznysu. Většina firem řeší Meta reklamu jako technický problém. Výkon je ale důsledek rozhodnutí, která vznikají mimo reklamní účet. Ukážu vám, proč stejné kampaně fungují jedné firmě a druhé ne, jaký vliv má špatně postavená nabídka a komunikace na výkon reklamy a jak propojit obsah, data a byznys tak, aby reklama skutečně vydělávala. Řekneme si, na co se má firma soustředit, pokud chce z Meta reklamy dlouhodobý výkon a ne jen krátkodobý peak.
Honza Bartoš
Specialista na výkonnostní Facebook reklamu
Honza je v Česku jeden z předních specialistů na výkonnostní reklamu na Facebooku. Na Facebooku utratil stovky milionů korun, nastavil tisíce kampaní. Ví, že pro úspěch reklamy na Facebooku nestačí jen kreativa nebo text, proto se svými klienty řeší i další oblasti online marketingu. Mezi jeho klienty patří velké i malé značky jako třeba Zoot, Under Armour, Rybízák, Protein&Co, Alkohol.cz nebo Čokolandie.
Dozvíte se, jak využít sílu UGC (User-Generated Content) pro zajištění lepších výsledků v placených i organických kampaních. Ukážu vám, jak efektivně zapojit UGC do vaší marketingové strategie a jak z něj vytěžit co nejvíc. Na konkrétních příkladech z kampaní realizovaných agenturou ShortPRO si ukážeme, jak správně vybírat a používat UGC v reklamních formátech. Získáte praktické tipy, které vám pomohou vybrat správné UGC tvůrce, nastavit potřebnou dokumentaci a využít tento obsah v reklamách i organických příspěvcích tak, aby celý proces fungoval efektivně a bez problémů.
Vít Janda
Group CEO
Vít Janda je spoluzakladatel a CEO marketingové agentury ShortPRO. V ShortPRO pomáhají firmám oslovit (nejen) mladou generaci a pokrýt kompletní produkci, správu sociálních sítí, influencery, UGC a výkonnostní marketing. Mezi jejich klienty patří značky jako Superzoo, Avène, Aukro, L'Oréal, O2, CityZen, Ochutnej Ořech a další.
Petra Dolejšová
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.