Druhé setkání věnujeme problematice značek v novém digitálním světě. Probereme, co dnes představuje značka, jaká je její role a význam, jak se může prosadit, jaký problémům a rizikům čelí a jak může rozvinout příležitosti, který tento nový svět nabízí.
Ojedinělá série čtyř diskusních setkání nad dobrou kávou s admanem a marketingovým guru Josefem Havelkou. Od března do června probereme nejzásadnější výzvy dnešního marketingu, který se pod tlakem nových technologií mění stejně dramaticky jako celá společnost. Jako vždy přežije ten, kdo se nejlépe přizpůsobí.
Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější
Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.
Potvrzení hosté: Robert Haas (Symbio), Tomáš Havryluk (Alza.cz), Ladislav Trpák (ZOOT), Jan Stanko (T-Mobile)
3. setkání (22. května 2018): Zákaznická zkušenost: nový svatý grál pro značky a byznys? (potvrzení hosté: Jakub Petřina, AirBank, Tomáš Čupr, Rohlík.cz, Jan Binar, McCann)
4. setkání (14. června 2018): Co čeká marketing v tavícím kotli digitalizace? (potvrzení hosté: Milan Formánek, Red Bull)
Stanice: Můstek
Linkou A a B
Stanice: Muzeum
Linkou CChůzí ze stanice cca 8 min.
WorkLounge se nachází ve 3. patře.