Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Vladana šéfuje obsahové agentuře Pretty Much Nomads, kde propojuje víc než 10 let zkušeností v B2B marketingu, copywritingu a content designu. Založila taky webovou aplikaci Contesaur, která marketérům usnadňuje plánování a tvorbu kvalitního marketingového obsahu. Vladana se specializuje na tvorbu efektivních B2B marketingových strategií, podporu prodeje pomocí funkčních marketingových materiálů a oslovení té správné cílové skupiny.
Radka Legerska je strategická obsahová marketérka, lektorka a specialistka na budování osobního brandu na LinkedIn. Pomáhá lídrům, zakladatelům firem a odborníkům tvořit obsah, který rezonuje s jejich cílovou skupinou a přináší reálné výsledky. Má téměř 20 let zkušeností s marketingem – prošla agenturním i firemním prostředím, spolupracovala s tradičními značkami i startupy. Specializuje se na B2B segment. Školí ve firmách a své zkušenosti předává také v rámci otevřených workshopů. Umí účastníky školení nadchnout pro psaní na sociálních sítích. Její školení jsou poslední rok AI powered - ukazuje lidem, jak používat AI tak, aby se z obsahu nevytratila lidskost a autenticita. Několik let přednáší na Ekf VŠB-TU předmět Copywriting. Na LinkedIn vede vlastní úspěšný profil i početnou networkingovou komunitu.
Jsem tech entrepreneur, mentor, konzultant a CEO Techmates.io. Už víc než deset let stavím a vedu softwarové týmy, pomáhám firmám škálovat digitální produkty a řeším jejich IT problémy. Specializuji se na AI, e-commerce a fintech – tam, kde technologie dává reálný byznysový smysl.
Mám za sebou implementaci různých AI chatbotů i lokálního AI systému bez přístupu na internet, které využívají multiagentní přístupy. Pomohl jsem stabilizovat a škálovat IT firmám jako Notino, GymBeam, Skrz.cz nebo Růžový slon.
Kromě Techmates spoluvlastním i další firmy se zaměřením na AI, na konzultace pro startupy a také jsme nedávno založili open insurance asociaci.
Tereza pracuje ve StoryMatters.online na pozici COO. Tedy jejím hlavním úkolem je řízení projektů a vedení celého realizačního týmu. Co vnímá jako důležité je udržení LinkedInu jako profesní sítě a jeho využití pro vlivové, náborové a obchodní účely pro kohokoli, kdo se k tomu rozhodne a není mu budování firmy jedno.
Adam Zbiejczuk se přes 15 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pomáhá s LinkedInem korporacím, univerzitám i neziskovkám.
Manažerské a odborné znalosti získal v různých funkcích v jaderné elektrárně Temelín, kam nastoupil po ukončení ČVUT. Prošel všemi pozicemi řídícího operativního personálu až do funkce vedoucího odboru řízení provozu. Naposledy působil na pozicích ředitel útvaru bezpečnost ČEZ, a ředitel jaderné elektrárny Temelín. V letech 2022-2024 byl Chairman Board of Management v organizaci World Nuclear Association, která se zabývá propagováním využívání energie z jádra. Je členem NuclearEurope Executive Board, jehož cílem je podporovat využívání jaderné energie v Evropě. Je prezidentem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti MVM Zrt. (vlastník provozované elektrárny Paks v Maďarsku) a členem Nuclear Safety Advisory Committee společnosti Slovenské elektrárne. Zastupuje ČEZ ve WANO (World association of Nuclear operators – organizace provozovatelů jaderných elektráren), kde je současně Chairmanem Global CNO Advisory committee. Je absolventem Fakulty elektrotechnické Českého vysokého učení technického v Praze a rozvojového programu InterLeader® 2012.