Tato akce již proběhla. Další akce Mobile Marketing Forum 2024 se koná 24. 9. 2024.

Přednášející

Moderátor

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Vojtěch Dušek

Vojta se v eManu stará o zákazníky z oblasti energetiky, mezi které patří například E.ON, Bohemia Energy, Pražská plynárenská nebo MND. Svou kariéru začínal v korejském reklamním gigantu, kde řídil obchodní zástupce, pak se v ropné společnosti staral o zásobování zákazníků v Asii a Pacifiku. S IT se poprvé setkal v české firmě, která se zabývá systémovou integrací. Tam řídil obchodní aktivity po celém světě.

Ondřej Holek

V rámci KPMG Česká republika vede telekomunikační sektor a konkrétně se také řídí dodávky větších transformační projektů manažerského poradenství pro telekomunikační operátory. Ondřej se této specializaci věnuje přes 15 let. Jeho kariéra začala prací pro dodavatele technologií Ericsson a poté se soustředil na využití svého ekonomického vzdělání a praktických zkušenosti s technologiemi na poli manažerského poradenství pro KPMG. Posledních 10 let se převážně věnuje, technologickým strategiím, akvizicím, také procesním a integračním projektům úzce propojených s IT transformacemi a strategiím vstupu na trh.

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se Kateřina Hrubešová pohybuje přes 20 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj, řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Jan Hruška

Svou kariéru jsem začal budovat již během vysoké školy, kdy jsem získal detailní rozhled v přímém vztahu se zákazníkem a jeho potřebami ve společnosti T-Mobile. Po úspěšným ukončení vysoké školy jsem si splnil sen o cestování, kdy jsem rok a půl působil v Austrálii a na Novém Zélandu. Od února 2014 se již plně věnuji kartám, inovacím a moderním metodám placení nejprve v Komerční Bance a následně v MONETA Money Bank. V MONETA působím od září 2016, kde vytvářím strategii karetních produktů a nových způsobů placení. Díky usilovné práci, se mi úspěšně podařilo přinést našim zákazníkům spoustu inovací jako například službu Google Pay (1.velká banka v ČR), Garmin Pay (1.banka v ČR), Fitbit Pay (1.banka v ČR) či sjednání kreditní karty plně on-line ve Smart Bance, nejlépe hodnocené mobilní aplikaci mezi českými bankami. V rámci agilizace společnosti MONETA nyní působím na pozici Head of Cards a zároveň jako Product owner karetního squadu.

Jan Kalina

Po dokončení studia na Univerzitě Karlově v Praze a několikaměsíčním působení na pozici programátora jsem přibližně před třemi lety nastoupil na Ministerstvo vnitra na odbor eGovernmentu, kde setrvávám dosud. Mám za sebou práci na několika projektech, přičemž aktuálně zastupuji vedoucího oddělení a věcně zaštiťuji portál občana.

Petr Kredba

Jeho pracovní kariéra je již 8 let spojená s technickým vývojem ve ŠKODA AUTO a.s.. Zde se věnoval vývoji a vylepšení technických řešení pro interní komunikaci v rámci jednotek vozu a infotainment systému. Později se přesunul do tématu řízení vývoje konektivity, se kterým je spojený dodnes. V současnosti je zodpovědný za vývoj mobilních aplikací a konektivity. Jeho tým vede vývoj mobilních aplikací pracujících s vozovými daty a aplikací pro vzdálenou kontrolu a správu vozu.

Lukáš Križko

Už čtyři roky působí ve společnosti eMan, kde má na starosti divizi automotive. Řídí vývoj aplikací pro chytrá auta a infotainment řešení. V současnosti se věnuje především klientům jako ŠKODA AUTO, kde se se svým týmem podílí na čtyřech aplikacích, zajišťuje jejich podporu i další související činnosti. Mezi nejúspěšnější projekty, které vede, patří například ŠKODA OneApp oceněná titulem IT Projekt roku.

Martin Michálek

Konzultant k rychlosti webu a tvůrce obsahu nejen pro frontendové vývojáře (https://www.vzhurudolu.cz/) . Vede spolek Frontendisti.cz.

Jakub Michalovský

Jakub prošel v on-line marketingu od contentu, web developmentu až k výkonnostním kampaním. Nyní tvoří kompletní on-line marketingové strategie ve svém týmu konzultantů na pozici E-commerce Consultant Team Leader v konzultační společnosti Acomware. V poslední době se specializuje především na komunikaci značek v digitálním světě.

Pavel Mikulenka

Už během studia na střední škole jsem se věnoval vývoji software, ale do Brna jsem nastoupil na právnickou fakultu. Během vysokoškolských studií jsem v Brně založil marketingovou agenturu Business factory s.r.o., kterou jsem více než 4 roky vedl. Mezi lety 2011-2012 jsem prošel pozicemi marketingových manažerů až jsem nakonec v roce 2012 založil společnost Reinto s.r.o., jejíž jsem jednatelem a nyní i jediným majitelem dodnes. Věnujeme se vývoji mobilních a webových aplikací pro české i zahraniční klientelu již více než 6 let.

Kamil Rataj

Kamil Rataj je místopředsedou představenstva Banky CREDITAS a současně působí na pozici ředitele Úseku provozu a ICT. V bankovnictví se pohybuje už téměř dvacet let. Pracoval ve vedoucích pozicích v eBance a Raiffeisenbank. Aktivně se zapojil do úspěšné fúze obou bank, řídil centralizaci významných činností back-office a optimalizaci vybraných pobočkových procesů. Během své profesní dráhy vedl řadu významných projektů v oblasti implementace a rozvoje bankovních systémů. V Bance CREDITAS má mimo jiné na starost vývoj nových technologií a digitalizaci. Stojí v čele první multibankovní platformy v Česku. Aplikace Richee umožní uživatelům spravovat všechny své bankovní účty z jednoho místa. Creditas se s jeho přispěním stává leaderem v moderních bankovních technologií.

Tomáš Rosa

Tomáš je doktorem v oboru kryptologie s Cenou rektora ČVUT za rok 2004, studoval na FEL ČVUT a MFF UK v Praze. Rozvíjí matematické modelování coby klíč k informacím uloženým v datových záznamech pozorovatelných veličin mnoha druhů. Přirozenou aplikací tohoto přístupu je kryptoanalýza pomocí postranních a skrytých kanálů. Jeho práce pomohla zlepšit řadu celosvětových standardů: PGP, TLS, platební schéma EMV, Bluetooth a GNSS. Tomáš je hlavním matematikem kryptologického kompetenčního centra skupiny Raiffeisen Bank International.

Petr Steiner

Od května 2016 jsem se podílel na založení a rozvoji společnosti Avatar Media, s.r.o., marketingové firmy v oblasti mobilních aplikací, rozšířené a virtuální reality. Sleduji celosvětové trendy v těchto inovativních technologiích a připravuji analýzy možností budoucího vývoje AR/VR v Česku a ve světě. Vystudoval jsem chemické inženýrství na VŠCHT Praha a získal v něm doktorát na Technické Univerzitě v Trondheimu. Po absolvování postdoktorandského studia na University of Cambridge jsem pracoval v Belgii pro americkou společnost jako expert na nové technologie v energetice a analytik trhu ropných produktů v Evropě, v Rusku, v Africe a na Středním Východě.

Petr Šmíd

Petr Šmíd vede B2C marketing Google pro střední a východní Evropu. Od svého vzniku vybudoval svůj vlastní tým a nyní sbírá interní i externí ocenění za inovativní marketingové kampaně - včetně Křišťálové lupy (2. místo) a Fénix (3. místo) pro projekt Digital Garage, který je nyní součástí větší iniciativy Grow with Google. Dříve byl Petr konzultantem v McKinsey & Company, kde strávil sedm let.

Pavel Tůma

Pavel Tůma je v současnosti zodpovědný za strategii a vedení projektů mobilních online služeb a konektivity pro Čínský a Indický trh. V posledních letech se věnoval vedení projektů vývoje mobilních aplikací připojených k vozů, kde řídil a vylepšoval technická řešení pro ŠKODA vozidla. Několik mobilních aplikací, které vedl, byly oceněny jako mobilní aplikace roku, nebo IT projekt roku.

Tomáš Veselý

Tomáš Veselý má v Air Bank na starosti oddělení Day-to-day Banking, pod které patří běžné i spořící účty, internetové a mobilní bankovnictví, platební karty, bankomaty a další služby pro klienty. Před tím zastával funkci ředitele depozit v Equa bank, kde pracoval už od jejího startu. Pracovní zkušenosti získal také v mBank nebo v poradenství. Tomáš Veselý vystudoval informační management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Ve volném čase rád sportuje, oblíbil si především windsurfing, tenis a jízdu na kole.

Václav Zubr

Po studiu informačních technologií nastoupil do společnosti ESET software, kde se věnuje kybernetické bezpečnosti. Osm let pracuje na pozici technického specialisty a Pre-Sales Engineera, ve které objasňuje schopnosti dnešního malwaru, moderních útoků a detekčních systémů. Napomáhá zajistit bezpečnost IT infrastruktury zákazníků. Cyber security technologie jsou spolu s fotbalem jeho velkým koníčkem.