Jiří Štěpán
Head of consulting
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.
Rychlé tipy, triky k okamžitému využití. Jak nasadit, propojit vyhodnocovat.
Jan Penkala
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Naposledy navštívené položky má dnes již každý druhý e-shop. Funguje to vůbec? Co lze dělat více a lépe?
Roman Appeltauer
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Nakonec jde všem obchodním firmám stále o jedno. Když si zákazník objednal poprvé, měl by se vracet. Ale nevrací se. Věrnost je mýtus, pro většinu zákazníků za týden neexistujete. Proč nás mate efekt „accidental shoppingu“ a zaměřujeme se na nesprávné cíle.
Marketing
Mr. RED s.r.o.
Mixéry a recepty pro kuchařky, nadupané notebooky pro hráče, slevy pro škudlily, články pro zvědavce a hračky pro geeky. Jeden eshop mnoha tváří. Co všechno může personalizace nabídnout a jak se to promítne do zažitých procesů návrhu webu.
Filip Hanzl
UX cosi
Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.
Využití údajů o návštěvnické a nákupní historii k zobrazování individualizovaného obsahu webu, newsletterů apod.
Martin Petrášek
Ředitel společnosti
Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.
Roman Appeltauer
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Filip Hanzl
UX cosi
Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do společnosti ETNETERA nastoupil před třemi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Od té doby se věnuje uživatelskému výzkumu, testování a návrhu webů, nyní pod hlavičkou ETNETERA ACTIVATE. Personalizace je pro něj nástrojem na vylepšení user experience i obchodních výsledků webu.
Marketing
Mr. RED s.r.o.
Jan Penkala
Konzultant
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.
Martin Petrášek
Ředitel společnosti
Martin Petrášek, ředitel eMerite, s.r.o. Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér. V roce 2002 spoluzaložil společnost eMerite, která měří a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků - webovou analytikou, monitoringem internetových diskusí a neuromarketingovými výzkumy.
Jiří Štěpán
Head of consulting
Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.