Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
David si pro nás připravil praktické příklady a case study, které ukazují úskalí a příležitosti spolupráce s influencery. Probereme, jaké chyby mohou značky udělat a jak se jim vyhnout. Budeme se věnovat i důležitosti správné kreativity a plánování – jak poznat, kdy je obsah relevantní a kdy se trendy přesouvají jinam. Přiblížíme vám, jak by měl vypadat obsah, který drží krok s trendy, a nahlédneme do nástrojů, jako je ADS Library, abychom pochopili, jak kampaně skutečně fungují. Dozvíte se, jak v online kampaních kombinovat kreativitu a spolupráci s influencery způsobem, který přináší výsledky, a ne problémy.
Campaign & Data Team Leader
Ve VISIBILITY mám na starosti kampaňové a analytické oddělení. Nejvíce se soustředím na brandové kampaně, efektivní plánování mediamixu a správné měření dopadu těchto kampaní. Není umění vyvěsit reklamu na internet, ale je důležité přemýšlet komplexně o povaze platformy, cílových skupinách, formátu reklamy a jak dosáhnout požadovaných výsledků v rámci dostupného mediálního budgetu.
Klára nás na příkladu sítě knihkupectví Luxor provede tím, jak v Luxoru budují komunitu knihomolů a pracují s influencery. Rozebereme si jednotlivé úrovně spoluprací. Zaměříme se nejen na posilování knihomolské komunity a spolupráce s bookstagramery, ale také na to, jak Luxor komunikuje směrem k nečtenářům. Ukážeme si, na jakých úrovních dává smysl spolupracovat s menšími influencery a kdy naopak je třeba využít síly mega a macro influencerů. Kromě influencerů se zaměříme i na posilování komunity přes zaměstnance.
Head of Marketing Luxor
Klára se více než 9 let věnuje budování značek a brandové komunikaci. Aktuálně vede marketing v Luxoru, kde buduje a posiluje značku Luxor a udává jí strategický směr. Do agendy jejího týmu spadá i influencer marketing a sociální sítě. Současně ve svém volném čase pomáhá začínajícím projektům s tvorbou marketingových strategií, budováním značek a influencer marketingem.
Při výběru influencerů se často předpokládá, že čím větší dosah a lepší produkce, tím lepší výsledek. Ale co když právě opravdovost a lehká nedokonalost fungují lépe? Karolína ve své přednášce ukáže, jak přistupuje k výběru influencerů a jaké nástroje jí v tom pomáhají. Bude mluvit o tom, proč je někdy potřeba klientům připomenout, že influenceři nejsou chodící reklamní bannery. Chybět nebudou ani konkrétní ukázky z praxe, včetně toho, podle čeho vyhodnocujeme úspěšnost spolupráce s influencery a jaké faktory rozhodují o tom, jestli ve spolupráci pokračovat.
Influencer marketing specialist
Karolína se do marketingového světa dostala díky kurzu od #Holkyzmarketingu, což jí otevřelo cestu k první práci v marketingové agentuře. Zde si vyzkoušela nastavování PPC kampaní a tvorbu obsahu na sociální sítě. Po chvíli ale zjistila, že PPC není úplně to pravé ořechové pro ni. Dostala tedy příležitost připojit se k týmu GroupM Nexus, kde se začala věnovat influencer marketingu pro velké značky a nadále se podílí i na tvorbě obsahu.
Co dnes na účtech influencerů je a co není reklama? Kdo to ten influencer vlastně je? Je označení #barter dostatečné? Kdo nese odpovědnost za neoznačenou reklamu? Kdy je zapojení influencerů do hry zakázané? Budou mít AI influenceři právní specifika? Kdo na to všechno dohlíží? A jakou roli sehraje RRTV? Mrkneme s nadhledem, bez skrupulí a #bezparagrafu.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Adéla se zaměří na rozdíl mezi masovým zásahem a zásahem v rámci komunit na sociálních sítích. Ukážeme si, proč je často efektivnější sáhnout po mikroinfluencerech s menší, ale velmi angažovanou a loajální komunitou. A kdo je vlastně mikroinfluencer. Podíváme se na praktiky mixu influencerů do kampaně, aby to dávalo smysl a zároveň jsme mluvili k vašim zákazníkům.
Head of Influencer Marketing
Adéla Vašíčková působí jako Head Of Influencer Marketing v Publicis Groupe. Řídí tým specializující se na influencer marketing a digital marketing. V současnosti se zaměřuje na strategii a realizaci kampaní, které pomáhají značkám efektivně oslovit cílové skupiny prostřednictvím influencerů. Adéla má bohaté zkušenosti z různých segmentů trhu, včetně e-commerce, lifestyle a beauty sektoru, a její přístup k influencer marketingu spočívá v pečlivém výběru influencerů, nastavování měřitelných cílů a optimalizaci kampaní pro dosažení maximálních výsledků.
Veronika představí praktický pohled na user-generated content (UGC) a jeho zapojení do marketingové strategie. Zároveň vysvětlí rozdíly mezi UGC a influencer marketingem, včetně výhod a nevýhod obou přístupů. Účastníci získají doporučení, jak si správně vybrat mezi UGC a influencery na základě konkrétních cílů, rozpočtu a cílové skupiny. Prezentace bude doplněna příklady z praxe a tipy na spolupráci s tvůrci obsahu, ať už UGC nebo influencery.
Social media & Content Specialist
V Czech Promotion pracuji jako Content manager, kde kombinuje kreativitu, strategické myšlení a zkušenosti z praxe. Zaměřuji se na efektivní zapojení influencerů, ambasadorů a UGC tvůrců do marketingových aktivit klientů. Každá kampaň je jiná, proto je důležité zvolit účinnou strategii na míru a vytěžit z každé spolupráce i komunikačních kanálů maximum.