Internet Advertising Conference: Spustili jsme call for papers

Pro další ročník odborné konference Internet Advertising Conference právě hledáme ty nejzajímavější řečníky. Nejste to náhodou právě vy?

Nemělo by to tak sice být, ale je možné, že o vás ještě nevíme. Můžete nám ale pomoci tento nedostatek napravit.

Máte co říct k následujícím tématům?

Vztah společností Facebook a Google s médii
Především jde o byznysové ukazatele (spendy), dopady GDPR a česká specifika jeho aplikace.

Placený obsah zpravodajských i jiných médií
Obsahem přednášky by měly být reakce na duopolní situaci trhu, trendy v platbách za články, stoupající počet různých forem placeného přístupu apod.

Crossmediální měření
Možnosti a diskuze nad potřebami různých subjektů trhu.

GDPR rok od zavedení
Co nám hrozí v rámci ePR? Jaké nastaly změny v zákoně České republiky a jaká je současná situace na poli ePR?

Atribuční cesty
Na konferenci bychom na toto téma uvítali předvedení různých atribučních cest formou workshopu.

Nebo chcete mluvit o copyrightu, videoreklamě, blockchainu v online reklamě, programaticu nebo použití virtuální a rozšířené reality v online marketingu?

Pokud máte co říct o některém z výše uvedených témat, pak jste právě ten, koho hledáme. Všechny informace o call for papers, včetně kritérií výběru, naleznete na webu IAC19.

Nejste sice řečník, ale na konferenci se už těšíte? Na akci se můžete ZAREGISTROVAT již dnes. A pokud jste členem SPIR, 2 vstupy máte zdarma.

Zapište si do diáře:

Internet Advertising Conference se bude konat 19. dubna 2019 od 9:00 v Cubex Centru Praha.

Těšíme se na viděnou!

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce