Zbiejczuk: Nejpodceňovanější sociální sítí je dnes LinkedIn

LinkedIn se v současnosti těší větší důvěře než Facebook nebo Twitter, upozornil na konferenci Brandstorming Adam Zbiejczuk.

LinkedIn je v současnosti nejpodceňovanější sociální médium, myslí si Adam Zbiejczuk ze společnosti Influencer.cz. A přitom má tato profesní síť, na níž se propojují lidé především se svými kolegy z branže, dnes více než 610 milionů uživatelů, kteří jsou stále aktivnější. Až 40 % z nich je na síti denně. O 60 % narostl meziročně také počet interakcí v podobě komentářů, lajků a sdílení. Už tedy neplatí, že si na LinkedInu lidé účet sice založí, pak k němu ale zapomenou přístupové údaje.

„Na LinkedIn se v poslední době přesunuli lidé, kteří už byli unavení z Facebooku. Většinou zde nikdo nesdílí fotografie z dovolené, dětí ani se nehádá o politice,“ popsal Zbiejczuk na letošní konferenci Brandstorming. LinkedIn se navíc těší větší důvěře než Facebook nebo Twitter. „V důvěryhodnosti je na tom LinkedIn podobně jako třeba časopis Forbes,“ uvedl Zbiejczuk.

LinkedIn se tak hodí pro firemní komunikaci, zejména pro budování vztahů B2B. „Za každým B2B máte vždy nějaké to C, lidi, přes které chcete prodávat. A lidi chtějí příběhy, což ale nejsou tiskové zprávy, v nichž se firmy chlubí svými úspěchy,“ upozornil Zbiejczuk s tím, že i z tohoto důvodu LinkedIn v poslední době tolik rozvíjí video.

Celý článek si můžete přečíst na MediaGuru.cz.

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce