Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

9:10 - 9:30

Jak ŠKODA AUTO ČR nastartovala YouTube kanál

V minulých letech získával YouTube kanál ŠKODA AUTO ČR průměrně 160 odběratelů za měsíc a jejich počet rostl spíše skokově, a to především vlivem marketingových kampaní. Dnes roste v průměru o více než 1 000 odběratelů měsíčně. Jak uspět na největší videoplatformě v ČR?

Tomáš Gregořica Tomáš Gregořica

Manazer marketingove komunikac

ŠKODA AUTO

Tomáš Gregořica

Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.

Peter Mižík Peter Mižík

Media strategist

Zaraguza

Peter Mižík

Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

9:35 - 9:55

Dělejte obsah zábavně, inspirujte a vzdělávejte. Vrátí se vám to.

Jak Kytary.cz ladí sociální média a dokáží přetavit, zdánlivě nekomerční, obsah v konverze? Jak využít YouTube a budovat komunitu on-line? Jak dostat zákazníky ke kase, díky offline aktivitám? Na tyto a další otázky vám odpoví šéf marketingu a hudebník Filip Černý.

Filip Černý Filip Černý

CMO

Kytary.cz

Filip Černý

Již deset let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 3 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop získal letos, již počtvrté v řadě, ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

10:00 - 10:20

Obsahová strategie a copywriting pro Knihy Dobrovský

Jak jsme od základů proměnili komunikaci značky a vytvořili dokumenty, se kterými pracují další agentury? Obsahová strategie, tón komunikace, velký příběh… všichni to chtějí, ale málokdo koná. Ukážu vám, jak to děláme my. Postupy, interní materiály i příklady realizace – prostě roční práce shrnutá do jedné prezentace.

Maru Kortanová Maru Kortanová

Písmenková královna a krotitelka nesmyslných vět

Pábení

Maru Kortanová

Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskář pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic nebo Masarykovu univerzitu. Pod značkou Pábení vymýšlí obsahové strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi.

10:25 - 10:35

AdamKontra: CONTEXT FIRST aneb kde je hrana?

Češi jsou smějící se bestie. Máte unikátní příležitost přijít se pochechtat nad jedním failem, jehož součástí je nacistický zločinec, ryze český produkt a touha agentury dělat edgy věci. O tom, jak jsem balancoval na ostří nože a udělal jeden krůček vedle. O tom, kde je hrana a o těch, kterým se ji povedlo najít.

Adam Ondráček Adam Ondráček

Freelance Consultant

ADAMKONTRA

Adam Ondráček

Adam byl vždycky kontra. Poprvé, když donutil mediální kampaní gymnázium Josefa Škvoreckého sundat kamery nainstalované do tříd, do kterých také občas docházel. Vydrželo mu to, i když se staral o PR projektům jako jsou TEDxPrague, Secret Walls, Artwall Gallery anebo když přesvědčoval s ING novináře o tom, že muži mohou kojit či posílal do redakcí děti z fiktivního e-shopu Dětín.cz. Nepřešlo ho to, ani když spolupracoval s agenturami ArtProm, Loosers, Creative Dock a Outbreak pro klienty jako jsou Excelent, Milka, Aperol, Stará Myslivecká, ČVUT, Jobs.cz, Benzina, Mastercard nebo ČSOB.

V současné době je především kontra nekoncepčnímu uvažování a věnuje se tomu, že kecá. Kecá do brandových a contentových strategií (taky je píše, ale s blbou gramatikou) a kecá do produktového vývoje. Je spolupracovníkem agentury Sprinkler Morning a MediaChannel startup hub.

10:35 - 11:05

COFFEE BREAK

11:05 - 11:25

Děláme to s influencerama pořádně feat. Nejfake

Dneska už to s nima dělal asi každej. Ať už blbě nebo dobře, dělal. Pojďme se podívat, jak to s těma klukama a holkama válíme u nás v 2FRESH. A jak se nebojíme dělat chyby, chyby ze kterých se rádi poučíme. Srovnáme si dvě konkrétní kampaně jednoho klienta a ukážeme, jak se dá i z úspěšné kampaně založené na spolupráci s influencery poučit a udělat další kampaň ještě úspěšnější. Svůj pohled na věc řekne i jeden z nejstarších a nejznámějších influencerů dnešní doby, Nejfake.

Petr Machovec Petr Machovec

Partnership Manager

2FRESH

Petr Machovec

Milovník komplexních řešení, puntičkář a rebel. Průmyslovák, který zběhl do světa sdílené lásky a nezřízeného marketingu. Součást velkého tepajícího růžového svalu, součást 2FRESH. Reprezentant rychlé a jasné prezentace, protože na nic jiného prostě dneska není čas.

11:30 - 11:50

Jak si Captain Morgan nechal postavit vlastní ostrov v Minecraftu.

V České Republice dosud nikdo plně nevyužil populární hru Minecraft jako nositele reklamy. Rozhodli jsme se to změnit a pro značku Captain Morgan jsme proto vytvořili unikátní pirátský ostrov. Do propagace nové hry jsme zapojili i známého youtubera Pedra, který se hraním Minecraftu proslavil. Kolik lidí hru hrálo? Co nám to přineslo? A je Minecraft vážně jen pro děti?

Martina Kohutová Martina Kohutová

Project manager

Konektor Social

Martina Kohutová

Martina pracuje tři roky jako projektový manažer v obsahové agentuře Konektor Social. Je zodpovědná za vedení kreativních kampaní, spolupráci s influencery a návrh digitálních strategií. Mezi její klienty patří značky jako Milka, Captain Morgan nebo Johnnie Walker.

11:55 - 12:25

S činkou za skvělým obsahem

Kolik kilo zvednete na bench? Ano, v kariéře marketéra to není tak podstatný údaj. Stejně byste se ale od chlapíků a holek z fitka měli inspirovat. Bodybuilding a fitness se za poslední dekádu vymanily ze škatulky odstrkovaných sportů s anabolickým stigmatem a staly se mainstreamem. A zcela zásadní roli v tom hraje obsah, který začali nejen špičkoví sportovci a prodejci suplementů, ale i trenéři a nadšení amatéři, publikovat na blozích, Instagramu a YouTube. Obsah, za nímž stojí tuny zvednutých činek a hektolitry vypitých proteinových nápojů, může být inspirací pro propagaci dalších sportovních odvětví, stejně jako pro značky z úplně jiných segmentů.

Petr Michl Petr Michl

šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

12:30 - 13:30

OBĚD

13:30 - 13:50

Tištěný B2B magazín, co má 16 stran a prodává e-shopy za miliony

Klient, přední český shopdeveloper, měl populární B2B blog, pravidelný videonewsletter s tisíci zhlédnutími, organizoval několik velkých konferencí do roka. Pak začal spolupracovat s námi, my doporučili polovinu těchto marketingových aktivit škrtnout a začít vydávat tištěný časopis. Tato case-study vám ukáže, jak je cílová skupina a propozice pro ní základem jakékoliv obsahové strategie.

Jiří Vicherek Jiří Vicherek

PR a content marketing specialist

FENEK^^

Jiří Vicherek

Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

13:55 - 14:15

Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu

Všichni mluví o měření obsahu, ale nikdo ho nikdy neviděl. My jsme se rozhodli to změnit. Za více než rok zkoušení a hledání jsme přišli na to, kdy má smysl, a kdy ne; a kdy pomáhá byznysu, a kdy spíš copywriterům. Odhalíme vám reálná data a odnesete si checklist pro nastartování vlastního měření.

Jakub Bůšek Jakub Bůšek

Marketing & analytika

Obsahová agentura

Jakub Bůšek

Markeťák s duší analytika. Už na vysoké nastoupil do Obsahové agentury, nastartoval v ní marketing a rozjel kampaně na doručování obsahu klientů. Od roku 2016 se neúnavně prokousává programováním a zahraničními blogy a hledá způsob, jak vyhodnocovat a zlepšovat obsah díky datům.

14:20 - 14:40

Messenger bots: A social media manažeři nebudou mít co žrát.

Bavit lidi nebo prodávat? A jde vůbec přes sociální sítě něco někdy prodat? Oboje je možné a nyní i bez většího zásahu social media manažerů díky messenger botům. Ty už dneska umí udělat check-in, objednat pizzu nebo si třeba společně s vámi zarepovat. Dost dobře možná jednou nahradí i celý customer service společností. Budou social media manažeři v budoucnu vůbec zapotřebí?

Adam Špina Adam Špina

Strategy and Media Director

TRIAD Advertising

Adam Špina

Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství - MKPR (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do české pobočky agentury Triad Advertising, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a v současné době má na starosti strategie kampaní a mediální plánování. Pomáhal například Kofole nastartovat komunikaci s mladší cílovou skupinou, Granku objevit strategické využití Facebooku nebo pivu Pilsner Urquell vybojovat své místo na letošním hokejovém šampionátu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

14:45 - 15:05

#chcemepsa: aneb jak vymyslet kampaň dle zásad A. Kaushika

Začalo to zachycením negativních zmínek o psích množírnách a skončilo plnohodnotnou kampaní o pořízení prvního štěkajícího kámoše. Aneb poslechněte si, jak jsme v Annonci aplikovali Kaushikův koncept SEE – THINK – DO – CARE, na jehož základě jsme vytvořili vlastní landing page kampaně, sehnali komentáře od veterinářky, příběhy influencerů všeho druhu a nakonec ulovili i jednoho youtubera.

Andrej Slivka Andrej Slivka

obsahový manažer a kandidát vět

ANNONCE

Andrej Slivka

Andrej momentálně uplatňuje své kreativní já jako obsahový manažer a kandidát vět v Annonci, kde má na starosti jak sociální sítě a dohled nad PR, tak především copywriterskou práci všeho druhu. Čerpá hlavně ze svých novinářských zkušeností (MF DNES, Literární noviny, Superbeat.cz, Kulturio.cz), marketingové praxe ve slovinské společnosti Equa a práce v PR agentuře ADison. Jestli se mu daří dobře skládat písmenka vedle sebe, můžete zhodnotit třeba díky annončním obsahovým kampaním "Pro jednoho odpad, pro druhého poklad", projektu zaměřeném na inzerenty v gastronomii anebo právě na kampani #chcemepsa. Kromě práce si s ním skvěle pokecáte třeba o hudbě, pokeru nebo sázení.

15:10 - 15:40

COFFEE BREAK

15:40 - 16:00

Instagram optikou sneaker světa

Tenisky jsou dnes ve stejné kategorii projevu společenského statusu jako mobilní telefon, pánské hodinky nebo luxusní kabelka. Svět tenisek se řídí vlastními pravidly, a tedy i Instagram Footshopu částečně popírá poučky o správném přístupu k této sociální síti.

Veronika Galíková Veronika Galíková

Social Media Leader

Footshop

Veronika Galíková

Je stratégem pro soc. sítě ve Footshop.cz, který je díky upřímné lásce k teniskám od roku 2015 jedničkou na českém a slovenském trhu. Opustila agenturní život, kde se věnovala SEO a soc. sítím, nyní více než rok vede a vzdělává tým kolegů, kteří spravují jednotlivé sociální sítě Footshopu v různých jazykových mutacích. Na poli online marketingu se pohybuje od roku 2010, kdy začínala v agentuře H1.cz. Miluje kreativitu v každé formě, každý den se musí smát, svůj volný čas nejraději tráví v offline světe.

16:05 - 16:25

Dostaňte ten správný content tomu správnému publiku.

Michal Schindler a Miroslav Esser z pražského startupového studia Creative Dock vás provedou celou cestou od tvoření kvalitního contentu až po jeho cílení na digitálních kanálech. Content tým Creative Docku patří k nejlepším v zemi - stojí ze content marketingem Zonky a weby Patalie.cz a Slavanazdarvyletu.cz.

Miroslav Esser Miroslav Esser

Partner

Creative Dock

Miroslav Esser

Je partner a šéf datového týmu v Creative Dock, který založil s dalšími dvěma partnery po odchodu z Vodafone. V Creative Dock se Miroslav věnuje budování startupů založených na datové analytice jako jsou například Kup Najisto nebo UBI pojištění aut. V jeho týmu působí specialisté na prediktivní modely, reporting, kreditní risk nebo blockchain.

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal Schindler pracuje v Creative Dock, kde vede svůj content team, který píše, produkuje, fotí, nahrává a spravuje content pro všechny projekty v tomto pražském startupovém studiu. Michal v minulosti také vedl nejúspěšnější český korporátní magazín ČiliChili a v současnosti jsou jeho hlavními projekty Patálie.cz, Slavanazdarvyletu.cz, Zonky a jeho rodina.

16:30 - 16:50

Rozhovor s Martinem Selnerem povede Ján Simkanič

Svůj blog Autismus & Chardonnay začal Martin Selner psát teprve před rokem a rázem uhranul internetové publikum. Nadhled, empatie a mimořádný styl mu zajistily trvalou přízeň stále rostoucího publika i nominace na Křišťálovou Lupu nebo Magnesii Literu. Jak začal psát, jak o psaní přemýšlí, co pro něj znamená a co má v plánu, se ho bude ptát Ján Simkanič, výkonný ředitel Internet Info.

Martin Selner Martin Selner

Autismus & Chardonnay

Martin Selner

Vystudoval speciální pedagogiku, žije v Praze. Pracuje jako sociální pracovník a asistent ve stacionáři zaměřeném na klienty s poruchou autistického spektra. Od března 2016 píše blog Autismus & Chardonnay, který byl mimo jiné nominován na Magnesia blog roku.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

16:55

Předpokládaný konec programu