Další akce Staňte se partnerem akce
7. června 2017 9:00–16:30

OKsystem Na Pankráci 125 Praha 4

Program

Jak si Captain Morgan nechal postavit vlastní ostrov v Minecraftu.

V České Republice dosud nikdo plně nevyužil populární hru Minecraft jako nositele reklamy. Rozhodli jsme se to změnit a pro značku Captain Morgan jsme proto vytvořili unikátní pirátský ostrov. Do propagace nové hry jsme zapojili i známého youtubera Pedra, který se hraním Minecraftu proslavil. Kolik lidí hru hrálo? Co nám to přineslo? A je Minecraft vážně jen pro děti?

Martina Kohutová Martina Kohutová

Project manager

Konektor Social

Martina Kohutová

Martina pracuje tři roky jako projektový manažer v obsahové agentuře Konektor Social. Je zodpovědná za vedení kreativních kampaní, spolupráci s influencery a návrh digitálních strategií. Mezi její klienty patří značky jako Milka, Captain Morgan nebo Johnnie Walker.

Děláme to s influencerama pořádně feat. Nejfake

Dneska už to s nima dělal asi každej. Ať už blbě nebo dobře, dělal. Pojďme se podívat, jak to s těma klukama a holkama válíme u nás v 2FRESH. A jak se nebojíme dělat chyby, chyby ze kterých se rádi poučíme. Srovnáme si dvě konkrétní kampaně jednoho klienta a ukážeme, jak se dá i z úspěšné kampaně založené na spolupráci s influencery poučit a udělat další kampaň ještě úspěšnější. Svůj pohled na věc řekne i jeden z nejstarších a nejznámějších influencerů dnešní doby, Nejfake.

Petr Machovec Petr Machovec

2FRESH

Petr Machovec

Milovník komplexních řešení, puntičkář a rebel. Průmyslovák, který zběhl do světa sdílené lásky a nezřízeného marketingu. Součást velkého tepajícího růžového svalu, součást 2FRESH. Reprezentant rychlé a jasné prezentace, protože na nic jiného prostě dneska není čas.

Messenger bots: A social media manažeři nebudou mít co žrát.

Bavit lidi nebo prodávat? A jde vůbec přes sociální sítě něco někdy prodat? Oboje je možné a nyní i bez většího zásahu social media manažerů díky messenger botům. Ty už dneska umí udělat check-in, objednat pizzu nebo si třeba společně s vámi zarepovat. Dost dobře možná jednou nahradí i celý customer service společností. Budou social media manažeři v budoucnu vůbec zapotřebí?

Adam Špina Adam Špina

Strategy and Media Director

TRIAD Advertising

Adam Špina

Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství - MKPR (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do české pobočky agentury Triad Advertising, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a v současné době má na starosti strategie kampaní a mediální plánování. Pomáhal například Kofole nastartovat komunikaci s mladší cílovou skupinou, Granku objevit strategické využití Facebooku nebo pivu Pilsner Urquell vybojovat své místo na letošním hokejovém šampionátu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

Tištěný B2B magazín, co má 16 stran a prodává e-shopy za miliony

Klient, přední český shopdeveloper, měl populární B2B blog, pravidelný videonewsletter s tisíci zhlédnutími, organizoval několik velkých konferencí do roka. Pak začal spolupracovat s námi, my doporučili polovinu těchto marketingových aktivit škrtnout a začít vydávat tištěný časopis. Tato case-study vám ukáže, jak je cílová skupina a propozice pro ní základem jakékoliv obsahové strategie.

Jiří Vicherek Jiří Vicherek

PR a content marketing specialist

FENEK^^

Jiří Vicherek

Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

Obsahová strategie a copywriting pro Knihy Dobrovský

Jak jsme od základů proměnili komunikaci značky a vytvořili dokumenty, se kterými pracují další agentury? Obsahová strategie, tón komunikace, velký příběh… všichni to chtějí, ale málokdo koná. Ukážu vám, jak to děláme my. Postupy, interní materiály i příklady realizace – prostě roční práce shrnutá do jedné prezentace.

Maru Kortanová Maru Kortanová

Písmenková královna a krotitelka nesmyslných vět

Pábení

Maru Kortanová

Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskář pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic nebo Masarykovu univerzitu. Pod značkou Pábení vymýšlí obsahové strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi.

Rozhovor s Martinem Selnerem povede Ján Simkanič

Martin Selner Martin Selner

Autismus & Chardonnay

Martin Selner

Vystudoval speciální pedagogiku, žije v Praze. Pracuje jako sociální pracovník a asistent ve stacionáři zaměřeném na klienty s poruchou autistického spektra. Od března 2016 píše blog Autismus & Chardonnay, který byl mimo jiné nominován na Magnesia blog roku.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.