Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
9. dubna 2013 9:00–18:00

Kino Atlas Sokolovská 371/1 Praha 8 - Karlín

Program

8:30 - 9:00

Začátek registrace

9:00 - 9:15

Zahájení konference - úvodní slovo

Daniela Krupicová Daniela Krupicová

lékařka, závislá na Twitteru jako @dakrup

Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně

Daniela Krupicová

Vystudovala medicínu v Hradci Králové, pracuje jako lékařka v Brně a hodně volného času tráví na Twitteru. Vydala sbírku básní a pokud neléčí nebo nespí, baví ji čtení, psaní a běhání. Pije hodně kávy a málo vína, miluje kočky a kabelky.

9:20 - 9:40

Český Twitter pod lupou

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT01

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

9:45 - 11:05

Jak získat prvních 1 000 followerů a neztratit je

Jak aktivně používat Twitter, aby byl zdroj informací i zábavy. Chcete vědět zda můžete mít z Twitteru nějaký profit? A kdy vám bude na nic?

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT02

Pavel Ungr Pavel Ungr

Pan

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

10:10 - 10:30

Ten jiný Twitter, který neznáte

Někde tam venku je jiný Twitter aneb Oh my God—it's full of stars!

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT03

Daniel Dočekal Daniel Dočekal

nezávislý konzultant

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V posledních letech jako konzultant radí a pomáhá řadě firem s marketingem, obsahem, sociálními sítěmi či komunikací. Školí, píše, vysvětluje a postupně rozšiřuje aktivity o další weby v roce 2015 například o @365tipů, #PRTIPY a rychlofky.

10:30 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:00

Když světu stačí 140 znaků…

O vítězství rychlosti a stručnosti aneb Proč se z Twitteru stává největší zpravodajská agentura. #aspoustuznakujestezbylo

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT04

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

11:05 - 11:25

Od 140 znaků ke 140 řádkům a zase zpátky

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT05

Jindřich Šídlo Jindřich Šídlo

Komentátor Hospodářských novin

Economia

Jindřich Šídlo

Komentátor Hospodářských novin od listopadu 2010, v oboru od roku 1992, reportérem 9 let v Respektu a 4 roky v Mladé frontě DNES. Šéf domácího zpravodajství 3,5 roku v Hospodářských novinách a 1,5 roku v České televizi. Na Twitteru od června 2009, vážně pak od listopadu 2011.

11:30 - 11:50

Zaslouží si Twitter respekt médií?

Proč je Twitter zajímavější sociální sítí pro média než Facebook. Jak s ním pracuje týdeník Respekt a co z toho má.

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT06

Michal Ischia Michal Ischia

Digital Media Editor • Respekt

Economia

Michal Ischia

Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.

11:55 - 12:15

Porodní bolesti, které stály za to

Inspirujte se příběhem vzniku kodexu chování zaměstnanců na sítích v otevřené a neformální firmě (@Seznam_cz) a naše chyby již neopakujte!

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT07

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Tisková mluvčí

Seznam.cz

Irena Zatloukalová

Svou profesní kariéru nastartovala v agentuře Ogilvy PR, kde se starala především o komunikaci pro klienty z finanční oblasti (GE Money Multiservis, finanční skupina AXA). Následně působila v ČSOB jako Specialista externí komunikace a v Hypoteční bance jako tisková mluvčí. V březnu 2011 se stala tiskovou mluvčí Seznam.cz. Má velmi ráda čokoládu, kávu a hanáckou slivovici.

12:20 - 12:40

Réttorika

Popíši specifické vyjadřovací postupy vynucené twitterovým formátem prostředky rétoriky, některé z nich i nebojácně zhodnotím.

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT08

Marek Picha Marek Picha

MASARYKOVA UNIVERZITA Filozofická fakulta

Marek Picha

Od roku 2005 působím na Katedře filozofie Masarykovy univerzity, kde se specializuji na teorii argumentace, epistemologii a filozofii vědy. V roce 2012 jsem vydal knihu Kdyby chyby: epistemologie myšlenkových experimentů. K rozvoji kritického myšlení veřejnosti se snažím přispět i blogováním na argumentace.blogspot.cz. Rád běhám, tvítuji a vedu brněnský bridžový klub.

12:45 - 12:55

Spuštění ankety Tweet roku

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT09

Martin Frýdl Martin Frýdl

Executive Partner

AC & C, Public Relations

Martin Frýdl

Původní profesí je novinář – nejprve v České televizi, později v Hospodářských novinách. Z pozice zástupce šéfredaktora HN odešel v polovině devadesátých let a společně s kolegou Janem Klímou založil agenturu AC&C Public Relations. Ta dnes patří k několika největším na českém trhu a komunikuje pro řadu globálních značek. Nesnáší stovky a tisíce stran koncepcí, analýz, prezentací, plánů, schémat a grafů. Říká, že na většinu problémů lze použít selský rozum, vidět souvislosti a pak vymyslet jednoduché a zároveň zajímavé řešení. Vystudoval VŠE v Praze a Jazykový institut v Pekingu.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

12:55 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:05

Jak se hraje Twitter

Jak uspět na Twitteru? Prozradím vám pár fíglů. A nepůjde o žádnou magii, stačí pochopit, jak tahle síť dýchá.

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT10

David Grudl David Grudl

David Grudl

David Grudl

David Grudl je spisovatel programů, bloger a požitkář. V současné době se jeho život točí hlavně kolem Nette Framework, na jehož vývoji se s nadšením podílí, a když zrovna neprogramuje, tak píše blogy La Trine & phpFashion nebo školí vývoj webových aplikací. Zajímá se také o grafiku a tvorbu uživatelských rozhraní. Pradávno používal nick DGX.niphp.cz.

14:10 - 14:30

Česká televize a Twitter

Jakými způsoby Twitter využívá veřejnoprávní televize a co ji to naučilo.

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT11

Tomáš Hodboď Tomáš Hodboď

Digital/Social Media Strategist

Tomáš Hodboď

Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

14:35 - 14:55

Jsou tři Twitter účty opravdu víc než jeden?

Proč jsme si ve Vodafonu vytvořili 3 Twitter účty, jak je rozlišujeme, co nám toto dělení přináší. A proč nás prostě Twitter baví.

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT12

Adéla Konopková Adéla Konopková

zástupkyně tiskové mluvčí

Vodafone Czech Republic a.s.

Adéla Konopková

Od srpna 2009 pracuje na tiskovém oddělení Vodafonu. V současné době působí na pozici zástupkyně tiskové mluvčí a mimo jiné se stará také o komunikaci na sociálních sítích po PR stránce. Před příchodem do Vodafonu pracovala více než tři roky v agentuře AC&C Public Relations, kde se starala o externí komunikaci pro klienta Nokia. Ve volném čase nejraději cestuje a čte detektivky.

Ondřej Ullmann Ondřej Ullmann

specialista sociálních sítí

Vodafone Czech Republic a.s.

Ondřej Ullmann

Několik let blogoval na MobilManii a podílel se na správě tamního diskuzního fóra. Na začátku roku 2012 začal pracovat ve Vodafonu, kde spojuje PR tým s týmem péče o zákazníky. Ve Vodafonu se stará o vše, co souvisí s komunikací na sociálních sítích, zejména ho baví firemní Instagram a najdete ho za většinou tweetů @Vodafone_CZ. Stará se taky o to, aby všechny správné připomínky ze sociálních sítí našly svůj cíl. Ve volném čase a zejména na cestách mezi Prahou a Chrudimí je Twitter jeho stálý spolucestující.

15:00 - 15:20

Tak trochu jiná kampaň

Nebojte se nechat mluvit za svůj brand ostatní #NokiaLumiaLaunch

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT13

Pavla Tomsová

PR manager

Allegro Group CZ

15:25 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:05

Tweeting #outofbox

Použiť Twitter mimo jeho prostredie? Skúšali ste? ;-) My v Martinus.cz áno a ukážeme pár príkladov, ako to (ne)fungovalo. #casestudies

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT14

Dušan Murčo Dušan Murčo

country manager

Martinus.cz

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

16:10 - 16:30

Kterak Česká pojišťovna zkusila prodávat cestovko na Twitteru

Dá se na českém Twitteru udělat kampaň? @Ceskapojistovna to s pomocí aplikace vyzkoušela a já vám ukážu výsledky ;) #dataporn #18plus

Ohodnoťte přednášku: www.doporucim.cz/mobile/CZT15

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media Manažer

Socialsharks

Jakub Křenek

Vystudoval na brněnské Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity obory psychologie a mediální studia a žurnalistika se specializací na digitální média. To ho následně přivedlo do Prahy, kde pracoval jako copywriter a social media frajer v digitální agentuře MEDIA FACTORY a spolupracoval na správě obsahu korporátního webu Vodafonu. V současnosti je hrdým žralokem v social media agentuře Socialsharks, kde pro klienty jako UniCredit Bank, Big Shock! nebo Studentfone zajišťuje všechno možné, co se sociálních sítí týká. Ve volném čase se věnuje swingu, hře na kytaru nebo lyžování, když je sníh. Jednou by chtěl kouřit dýmku a vlastnit malou automobilku.

16:30

předpokládaný konec konference

Celkové hodnocení konference: www.doporucim.cz/mobile/CZT

Partneři #CZTwitter 2013

Partneři

logo AC & C, Public Relations logo Klábosení

Mediální partneři

logo Markething.cz logo MediaGuru.cz logo Strategie logo Tyinternety.cz

Organizátor

logo Lupa.cz

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce