Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 12. 10. 2016.
21. října 2015 9:00–18:00

NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9 Praha

Program

Velký sál

9:15 - 9:25

Takoví jsme byli

Na začátku si uděláme malou mentální rozcvičku, při které si prosvištíme slovíčka z dávné minulosti. Vrátíme se do starých dobrých časů, kdy jsme všichni ještě byli mladí, někteří i krásní a kdy žádný z nás neměl iPhone a žádná Siri nám nemohla říct, co nás čeká. Vstupní kód: "Peprnet".

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:30 - 10:10

Proč internet není odpověď

Říkají mu svědomí internetu. Vyčítají mu, že vidí všechno moc černě. Není divu, jeho třetí kniha, která vyšla letos v lednu, nese název "Internet není odpověď". A nikoho nenechá chladným.

Těžko budete ve světě internetu hledat provokativnějšího řečníka. Uhrane vás naléhavým hlasem a znepokojivými argumenty. Ze samotného Silicon Valley až do Prahy přijede varovat před riziky digitálního věku. Tušíte o nich, ale nechcete si je připustit.

Andrew Keen vyburcuje vaši pozornost směrem k odvrácené straně internetu. Volá po zodpovědnosti nejinovativnějších firem a po pozornosti nás všech, ze kterých se stávají produkty k zobchodování na globálním online trhu. Jaké jsou naše šance v ekonomice, kde vítěz bere vše?

Využijte jedinečnou příležitost setkat se s jedním z nejbystřejších a nejkontroverznějších kritiků nové doby. Andrew Keen, britsko-americký internetový podnikatel, spisovatel, moderátor (TechCrunch aj.) a řečník napsal tři knihy (Kult amatéra, Digitální závrať a Internet není odpověď), sjezdil desítky konferencí po celém světě (The Next Web, TEDx aj.) a v roce 2015 byl zařazen mezi "100 Most Connected Men" časopisem GQ magazine.

Andrew Keen Andrew Keen

FUTURECAST

Andrew Keen

Andrew Keen, britsko-americký internetový podnikatel, spisovatel, moderátor (TechCrunch aj.) a řečník napsal tři knihy (Kult amatéra, Digitální závrať a Internet není odpověď), sjezdil desítky konferencí po celém světě (The Next Web, TEDx aj.) a v roce 2015 byl zařazen mezi "100 Most Connected Men" časopisem GQ magazine.

10:15 - 10:45

COFFEE BREAK

10:45 - 11:05

Jde o ekonomiku, přátelé

Nikdo nepochybuje o tom, že žijeme v digitální éře — tedy nikdo s výjimkou statistiků, kteří sčítají cifry, aby zjistili HDP. Na tom českém se totiž digitální ekonomika podílí maximálně sedmi procenty. To neznamená, že jsme zaostalí, ve většině rozvinutých zemí je tomu podobně. Sedm procent je vlastně hodně, ale těžko se dá říci, že takový sektor je definující nebo rozhodující. My uvnitř oboru však máme trochu jiný pocit, že? Odkud se bere a do jaké míry je oprávněný? 

Seznam.cz, vlajková loď české digitální ekonomiky, má tržby kolem tří miliard korun, boleslavská Škodovka 320 miliard; přemýšlejte o tom. Ve své přednášce se Petr Koubský pokusí střízlivě a věcně zhodnotit, jak tomu s digitální ekonomikou opravdu je a bude.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

11:10 - 11:30

Tři body, kterými internet rozvrátí každý obor, kde se zjeví

Internet je technologie s obrovskými ekonomickými dopady. Každý obor, do kterého vpadne, změní: vymění hlavní hráče, způsob hry na trhu, dočasně povolí hru vysokou holí. Jak to vypadá a jak to bude vypadat v energetice?

Patrick Zandl Patrick Zandl

Mobile Telecommunications Professional

Energomonitor.cz

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 2012 spoluzaložil Energomonitor, v němž vyvíjí Facebook pro elektřinu a elektrárny. Do té doby dělal věci, které nestojí za zmínku a od té doby se naopak pomaličku seznamuje se světem internetu.

11:35 - 12:05

Čásenský vs. Motejlek

Dvě novinářská esa a jejich pohled na současnou situaci na mediálním trhu. Oba mají za sebou mnohaletou mediální zkušenost, oba se pustili do nových mediálních projektů, oba vsadili na kvalitní obsah a oba mají více než slibně našlápnuto. Jak jsou podle nich rozdané mediální karty, na co je dobré se připravit a čeho se bát? V zasvěcené debatě bude Robert Čásenský, zakladatel magazínu Reportér, zpovídat Miroslava Motejlka, zakladatele motejlek.com.

Robert Čásenský Robert Čásenský

Zakladatel

Reportér Nadační fond

Robert Čásenský

Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

Miroslav Motejlek Miroslav Motejlek

Autor

motejlek.com

Miroslav Motejlek

Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.

12:10 - 12:25

K čemu vlastně ta internetová reklama je?

Jak přesně zjistit dopad internetové reklamy bez ohledu na všechny další vlivy? V reálném světě je to téměř nemožné. Proto si v Seznamu vymysleli fiktivní produkt. Pak mu udělali reklamní kampaň a sbírali data.

Opravdu platí, že jediný relevantní výsledek je cena za klik? A co například následná aktivita uživatelů ve fulltextu? A umí internet skutečně budovat brand awareness, nebo je to jen zbožné přání „lidí od internetu“? Přijďte si poslechnout vyprávění Petra Fryše o tom, jak celý projekt probíhal a především to, co se v Seznamu dozvěděli!

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer digitálních služeb

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

12:30 - 13:30

OBĚD

13:30 - 14:00

Deset let je někdy sakra dlouhá doba

Značky jsou jako lidé. Baví se s námi a my se bavíme s nimi. Někdy se baví i samy mezi sebou. Jen k tomu využívají masová média. Jak s námi značky komunikovaly před deseti lety? A jak s námi komunikují dnes? Někdy se za deset let nezmění skoro nic, jindy všechno. Nad tím, jak a co se změnilo ve značkové komunikaci za posledních deset let se zamýšlí Martin Charvát, jeden z členů průkopnické generace, která do reklamy nastupovala v první půli devadesátých let. Přednáška s obrázky.

Martin Charvát Martin Charvát

Creative Director

Konektor

Martin Charvát

V reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl kreativní týmy agentur Leo Burnett a Mark BBDO. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show, Clio, Epica, Golden Drum Portorož, na národních soutěžích Effie a Louskáček a na mnohých dalších. Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. Je zakládajícím členem Klubu reklamních textařů/CCC České republiky, členem ADC České republiky a členem prestižního British D&AD. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace.

14:05 - 14:35

Viděno třemi: proměny reklamního trhu

Digitální revoluce proměňuje marketing, reklamní trh i vztah se zákazníkem. Jak se s těmito změnami vyrovnávají strany klasického trojúhelníku médium x agentura x zadavatel? Jak přelévají rozpočty, jak plánují, jak vyhodnocují zásah? Změnila se podstata komunikace společně s formou, nebo jde pořád o to samé jen v jiném kabátě? Směřuje budoucnost marketingové komunikace k větší efektivitě a kreativitě nebo jen k přesunu odpovědnosti od lidí ke strojům, které budou zákazníky znát a lovit za nás?

O své zkušenosti, názory a komentáře se s vámi v debatě vedené Davidem Slížkem podělí zástupci významných společnosti českého mediálního trhu Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz, Martin Picek, Digital Trading Director Group M, a Lukáš Burda z České spořitelny, který zaštiťuje digital marketing.

Lukáš Burda Lukáš Burda

Digital marketing team leader

Česká spořitelna

Lukáš Burda

15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.

Michal Heisig Michal Heisig

Obchodní ředitel

Seznam.cz

Michal Heisig

Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..

Martin Picek Martin Picek

manažer

GroupM

Martin Picek

Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.

14:40 - 15:05

Z reklamní agentury autem až do oblak

Juraj Vaculík je slovenský vizionář, lídr a investor, který se rozhodně nedrží při zemi, a to doslova. Začínal jako divadelní režisér, prošel jako kreativní ředitel řadou reklamních agentur, až si vybudoval svou vlastní - MADE BY VACULIK se stala jednou z nejúspěšnějších na Slovensku a ve střední Evropě. Investuje do řady projektů, ale jeho nejviditelnější investicí a startupem poslední doby je bezpochyby AeroMobil - revoluční spojení automobilu a letadla, které uchvátilo řadu odborníků a inženýrů po celém světě. Poslechněte si strhující příběh jedné z nejzajímavějších osobností česko-slovenského podnikání. Ptát se bude Ján Simkanič.

Juraj Vaculík Juraj Vaculík

Co-Founder, CEO

AeroMobil

Juraj Vaculík

Umělec, revolucionář, lídr, vizionář. S pomocí kolegů z umělecké branže pomáhal svrhnout komunistický režim. Vždy měl talent pro byznys, vybudoval jednu z nejúspěšnějších reklamních agentur ve Střední Evropě MADE BY VACULIK. Žalostný stav dálničního spojení mezi Prahou a Bratislavou ho přinutil pořídit si létající auto AeroMobil. Investuje také do řady úspěšných startupů v oblasti mediálního obsahu, IT a dopravy.

15:10 - 15:40

COFFEE BREAK

15:40 - 16:10

Rozhovor s Eduardem Míkou

Eduard Míka je možná nejúspěšnější osobností českého byznysu z těch, o nichž jste nikdy neslyšeli. Jeho účast na CIF je prvním veřejným vystoupením tohoto investora a podnikatele po několika letech. Třikrát po sobě se mu podařilo vybudovat a prodat miliardový byznys: poprvé se společností APP, což byla první veliká investice amerického rizikového kapitálu u nás. Podruhé na trhu nemovitostí. Potřetí s internetovým obchodem Mall.cz, kde jako investor a technický ředitel zásadně napomohl k posunu na nynější úroveň. O české a světové startupové scéně, o podnikatelské odvaze a technologiích budoucnosti si s ním bude povídat Petr Koubský.

Eduard Míka Eduard Míka

konzultant a investor

Netretail Holding Group

Eduard Míka

Absolvoval Vysokou školu ekonomickou, fakultu managmentu a od roku 1982 pracoval na různých pozicích v IT firmě PVT. V roce 1990 založil s dalšími třemi společníky firmu APP, předního systémového integrátora a dodavatale IT řešení, ze které vybudovali skupinu s více než miliardovým ročním obratem. 2002 firmu koupila společnost Ness Technologies a Míka se stal investorem. Už v roce 2001 začal diskutovat se zakladateli Netretail Holding (Mall.cz) a v roce 2002 do této firmy vstoupil jako andělský investor. V Netretail Holdingu má stále podíl, působí zde nyní jako provozní ředitel a také je členem dozorčí rady.

16:15 - 16:35

Jak nejlépe trestat naše děti

45 letý manažer „starých médií“ se už půl roku prodírá světem onlinu. Zajímá se především o video pro cílovou skupinu 8 – 15. Diví se. Taky se divíte?

Martin Ondráček Martin Ondráček

ředitel digitálního obsahu

MAFRA

Martin Ondráček

Od května 89 do května 96 to bylo hlavně rádio (Mikrofórum, Československo, Rádio Alfa). Od roku 1996 do 2012 televize (TV Prima, TV Nova – ředitel zpravodajství a publicistiky). 2012 – 2015 šéf programu Radiožurnálu, od května 2015 ředitel digitální divize MAFRA.

16:40 - 17:05

Drtinová, Veselovský a DVTV po roce a půl provozu

Patřili mezi nejvýraznější tváře České televize, ale svou budoucnost vzali do vlastních rukou. Daniela Drtinová a Martin Veselovský spolu s dalšími kolegy založili internetovou televizi DVTV, která už po šesti měsících získala 2. místo v kategorii Projekt roku 2014 v anketě Křišťálová Lupa. Když si řekli o peníze fanouškům, získali za tři dny na další rozvoj milion korun. Jeden z nejodvážnějších mediálních počinů poslední doby má skvěle našlápnuto.

S jakými očekáváními a obavami vykročili do nejistých vod? Které se naplnily a co je naopak zaskočilo? Jak vidí svou budoucnost a co je pro ně největší výzvou? Ptát se bude Ján Simkanič.

Daniela Drtinová Daniela Drtinová

moderátorka

DVTV

Daniela Drtinová

Narodila jsem se 1.7.1970 v Olomouci. Po olomouckém gymnáziu Jiřího z Poděbrad jsem vystudovala Právnickou fakultu na Univerzitě Karlově v Praze. Studium jsem zakončila titulem PhD. v roce 1997. Novinářskou dráhu jsem odstartovala jako parlamentní zpravodajka tiskové agentury Arteria, v roce 1993 jsem nastoupila do ČT, kde jsem postupně moderovala Debatu, "21", Události, komentáře a Interview Daniely Drtinové. Jsem nositelkou novinářské ceny K.H.Borovského a za pořad Události, komentáře tým obdržel TV cenu Elsa. V roce 2014 jsem pak získala taky Novinářskou cenu Nadace OSF a v roce 2015 zvláštní cenu poroty FITES Trilobit Beroun. Po 21 letech působení v televizi veřejné služby jsem skončila v ČT na konci března roku 2014. Po odchodu jsme s kolegy z ČT spustili internetový projekt DVTV pod mediálním domem Economia. A v témže roce jsem se taky stala členkou Správní rady Nadace OSF.

Martin Veselovský Martin Veselovský

moderátor

DVTV

Martin Veselovský

Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

17:10

Předpokládaný závěr konference

17:15

After party v místě konání

Sál marketingu

10:45 - 11:05

Jaká bude televize v roce 2020

Divák se čím dál více ocitá uprostřed boje výrobců přístrojů, vývojářů aplikací a platforem, tvůrců obsahu, programových ředitelů, mediálních manažerů a brand manažerů. Jaká tedy bude vaše televize v nové digitální době? Kdo jí bude vytvářet? Mnoho otázek, ještě více odpovědí. Některé z nich vám představí Kryštof Šafer, který v reklamě od 90. let řídil řadu globálních značek v mezinárodních agenturách v Čechách, Singapuru a Ukrajině a nyní jako producent tvoří obsah - filmy, divadla, výstavy. Jste připraveni na dobrodružnou cestu do nitra nejvlivnějšího média a jeho proměn?

Kryštof Šafer Kryštof Šafer

Producent

Bullfilm

Kryštof Šafer

Producent dokumentárního filmu Váňa - největší závod je život sám. Ve vlastní společnosti Bullfilm se věnuje především produkování obsahu pro kina, televize a web, ale produkuje také divadelní představení či výstavy. Fascinují ho digitální technologie, obrazovky všech velikostí a především práce s obsahem. Před tím pracoval téměř dvacet let v reklamě. Prošel řadu mezinárodních agentur v Čechách, Singapuru a na Ukrajině. Spoluvytvářel kampaně pro značky jako Nescafé, Martini, Camel, Durex, Paegas, Twist a mnoho dalších.

11:10 - 11:30

Automatizujte přímý nákup reklamy

Automated Guaranteed je nákupní platforma automatizovaného plánování reklamy, která dokáže změnit způsob, jakým realizujete přímý nákup a prodej online reklamy. Žádné přeposílání excelovských objednávek a reklamních materiálů prostřednictvím emailu, ale efektivní způsob pro plánování, rezervaci a nákup reklamy při zachování plné transparentnosti kampaní. A spousta ušetřeného času, který můžete věnovat místo papírování něčemu užitečnějšímu. 

Holger Mews Holger Mews

Senior Vice President Europe

Adform

Holger Mews

Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více než 18 let. Do digitálního marketingu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google. Dále pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Zastával i klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr.
Od listopadu 2013 působí v Adform nejdříve jako Senior Vice President of Programmatic Trading, od roku 2015 jako Senior Vice President Europe.
Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.

11:35 - 11:55

Simply digital

Vysoký výkon, nízká spotřeba. Tak by se dala ve zkratce nazvat marketingová strategie nejobdivovanější a nejhodnotnější značky v České republice. Tomášova překvapivě ne-digitální prezentace vám umožní nahlédnout pod pokličku. Přijďte a ochutnejte!

Tomáš Gregořica Tomáš Gregořica

Manažer marketingové komunikace

ŠKODA AUTO

Tomáš Gregořica

Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je čerstvým držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.

12:00 - 12:20

Značka pro konzervativní zákazníky v digitální době

Logo Harley-Davidson má na sobě vytetováno velké procento jeho zákazníků. Ještě větší procento však stojí v jednom šiku při jakékoliv změně na jejich oblíbených strojích a volá "To už není Harley!"

Jak takovou rezistenci k novinkám skloubit s moderními technologiemi? Odpověď přinese ten nejpovolanější, Jaroslav Vavřina, který Harley-Davidson vede už od roku 2008 a za posledních pět let třikrát získal titul "Most improving dealer".

Jarda Vavřina Jarda Vavřina

Managing Director and shareholder

Harley Davidson Prague

Jarda Vavřina

Jaroslav Vavřina působí jako Managing Director Harley-Davidson Praha od ledna 2008. V rámci tohoto působení získal tři ocenění „Most improving dealer“ za posledních pět let. Od roku 2005 působil mimo jiné jako Managing partner v NutriCare. Narodil se v roce 1968, je ženatý a má tři děti. Svůj volný čas věnuje rodině, Harley-Davidson, muay thay, snowboardování, běhání atd.

12:30 - 13:30

OBĚD

13:30 - 13:50

Malé sociální sítě přínosem i pro velké značky

Chcete vědět, jak získat srdce zákazníků přes Snapchat, Periscope, Instagram nebo LinkedIn? Jaký přínos mají malé sociální sítě i pro velké značky prozradí Veronika Hromadová z Rémy Cointreau, do jejíhož portfolia patří takové nápoje jako Metaxa, Tullamore Dew, Aperol nebo Jägermeister.

Veronika Hromadová Veronika Hromadová

Digital Marketing Manager

Rémy Cointreau Czech Republic

Veronika Hromadová

Třetím rokem se stará o digitální kanály alkoholových značek jako Jägermeister, Aperol, Metaxa nebo Tullamore D.E.W., které mluví k více než 300 000 fanoušků a followerů od Facebooku po Instagram a Periscope. V práci neobědvá, protože se živí daty z analytických nástrojů.

13:55 - 14:15

Od papíru k digitálu

Direct marketing je pro velkoobchodní řetězec MAKRO hlavním nástrojem komunikace. Papírový leták však přestává být jediným zdrojem informací o akčních nabídkách a následně driverem zákaznické frekvence. Přecházíme od komunikace „1 to ALL“ k „1 to 1“. 

Podmínkou není jen znalost nákupního chování, tedy kvalitní zákaznická data a schopnost je číst. Logicky nezbytné jsou segmentace a cílení. Digitál pak komunikačním kanálem, jak personalizované nabídky k zákazníkovi dostat a měřit. Vítaným vedlejším produktem realokace marketingového rozpočtu, kdy tiskneme méně letáků a více investujeme do onlinu. V MAKRO veřejně prospěšnou iniciativu Stromy místo letáků berou docela vážně. Inspirujte se také!

Romana Nýdrle Romana Nýdrle

Head of corporate communications

MAKRO Cash & Carry ČR

Romana Nýdrle

Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.

14:20 - 14:40

Zákazník je pes a zákaznice je kočka

Přijďte si poslechnout a popovídat o specifickém marketingu, který není vůbec jednosměrným kázáním, není ani dialogem, ale trianglem prodejce/kupující/zvíře. Na praktických ukázkách se dozvíte o strategii práce s komunitou zákazníků pomocí obsahu a kampaní. Dále odpovím vám a sám sobě na otázku, jestli lze z českého headofficu díky internetu uřídit globální marketing značky.

Martin Šámal Martin Šámal

Marketing director

VAFO PRAHA

Martin Šámal

Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

14:45 - 15:05

I vy jste influencer

Když se mluví o internetových influencerech, tak si většina lidí představí bloggery, YouTubery a někdo dokonce i Instagrammery, ale občas ty největší influenceři nejsou celebrity, ale právě obyčejní lidé jako vy.

Marek Nepožitek Marek Nepožitek

Marketing manager CZ/SK

SentiOne

Marek Nepožitek

Marketing Manager SentiOne CZ/SK. Původně stratég a konzultant v contentové agentuře Newcast, ZenithOptimedia Group, kde pracoval pro klienty jako Nestlé nebo MND.

15:10 - 15:40

COFFEE BREAK

15:40 - 16:00

Jak se rebranduje drogerie

Mimořádně zkušený marketingový ředitel společnosti pk Solvent David Vejtruba odvypráví příběh značky Teta, která prošla dramatickou proměnou - od nového loga, brand identity a celkového konceptu přes převzetí společnosti Schlecker po svou současnou tvář. Šlo o nejrozsáhlejší rebranding v Čechách včetně digitálního obrození značky.

David Vejtruba David Vejtruba

marketingový ředitel

p.k. Solvent

David Vejtruba

Primárně 20 let marketingových zkušeností s přesahem do obchodu a medical marketingu (pharma) se znalostí mezinárodních i ryze českých firem. Nyní práce na retailové značce Teta a management privátních značek. 14 let ve společnosti Nutricia, resp. Danone se zkušeností v řízení portfolia značek (optimalizace z 12 na 2 při zachování růstu podílu na trhu). Řízení lokálních i mezinárodních značek. Poslední tři roky ve společnosti pk Solvent se zodpovědností za maloobchodní strategii včetně rebrandingu značky Teta nebo řízení a restart portfolia více jak 7mi privátních značek.

16:05 - 16:25

Crossmediální plánování bez crossmediálních dat

Doba jedné obrazovky je dávno pryč, počet výzkumů podporujících rostoucí fenomén „multi-screen“ roste jako houby po dešti. I proto se rok 2015 se zapíše do mediální historie jako rok crossmediálních diskuzí. Na reálné výsledky v podobě crossmediálních dat si ale budeme muset ještě počkat. Zadavatelé reklamy však čekat nebudou, ti už dnes chtějí znát odpovědi na zdánlivě jednoduché otázky týkajících se online video reklamy v roli samostatného komunikačního kanálu či jako substitutu pro klasickou televizní reklamu. 

Jaký je optimální podíl online video reklamy pro můj rozpočet a moji cílovou skupinu? Jaký mix kanálů mi dokáže poskytnout nejvyšší zásah? Jakou hodnotu zásahu jsem schopen za daný rozpočet získat? Jedná se o velmi komplexní úlohu, ne nepodobnou úloze rozhodování o optimálním podílu TV stanic, zkomplikovanou však faktem zmíněné neexistence cross-mediálního měření. Je možné na tyto otázky nalézt odpovědi již dnes s využitím existujících datových zdrojů?

Jiří Udatný Jiří Udatný

Business Planning & Research Director

MindShare

Jiří Udatný

Je ředitelem výzkumného oddělení mediální agentury Mindshare, v níž působí již od roku 2002. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha. Ve své profesi se mj. zabývá výzkumem trhu, vyhodnocováním dopadu marketingové komunikace a vývojem výzkumných a plánovacích nástrojů. Koordinuje výzkumné a vývojové aktivity všech agentur GroupM. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE.

16:30 - 16:50

Programmatic Premium v ČR

Programmatic Premium je na rozvinutých trzích buzzwordem. Co to přesně znamená? Jak jsme na tom s automatizovaným prodejem prémiové reklamy v ČR? Co je k dispozici? Kam se bude trh ubírat? Co brání rychlejšímu rozvoji? To vše jsou otázky, kterým se bude Matěj ve své prezentaci věnovat.

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

16:55

Předpokládaný závěr programu v sále

17:15

After party v místě konání

Sál inspirace

9:15 - 9:25

10 detailů, kterými se odlišují dobré aplikace od špatných

Mobilní aplikace vyvíjí kdekdo, ale ty úspěšné poznáte podle detailů. Na co si dát pozor a co by v mobilní aplikaci nemělo chybět? To vše na deseti příkladech poodhalí Josef Gattermayer, technický ředitel společnosti Ackee, technologický lídr vývoje mobilních aplikací v ČR.

Josef Gattermayer Josef Gattermayer

spoluzakladatel, jednatel a technický ředitel

Ackee

Josef Gattermayer

Je spoluzakladatel, jednatel a technický ředitel společnosti Ackee. Mimo Ackee působí na Fakultě informačních technologií ČVUT, kde vede závěrečné práce studentů a přednáší předmět DB technologie pro Big data.

9:30 - 9:50

První rok Flatbooku v Praze

Flatbook je služba, která vám dokáže ušetřit peníze, pokud jedete na léto pryč a nechcete platit nájem za svůj prázdný byt. Flatbook ho zaplatí za vás a byt přepronajme. Luboš Kulhánek, regionální manažer projektu, vás provede od zajímavé studentské myšlenky zrozené v Montrealu až po její rychlé rozjetí v Praze. Dozvíte se, jak celý koncept a jeho byznys model vypadá, proč se Praha stala jedním z mála měst pro expanzi, jak začínali, spoustu čísel a receptů a samozřejmě nebude chybět i pár vtipných historek. 

Luboš Kulhánek Luboš Kulhánek

Regional manager

Flatbook

Luboš Kulhánek

Luboš Kulhánek je člověk milující prezentování, komunikaci. Věnuje se obchodu, který propojuje s vášní pro marketing. V posledních letech byl činný v online turistickém businessu. V současné době má na starosti rozvoj Kanadského startupu Flatbook. Flatbook je skvělá služba, která již ušetřila miliony lidem po celém světě. Pokud jedete na léto pryč, Flatbook může převzít váš byt, platit za vás nájem, byt dále pronajímat a vy se můžete soustředit jen na svoji cestu....

9:55 - 10:10

Digital Health 1.0

David Dostál z FetView říká: "Jsme na začátku období digital health a už vidíme spoustu zajímavých příběhů, které dokazují, jakou užitečnou roli tyto aplikace a nástroje můžou sehrát." Nahlédněte spolu s ním pod pokličku webové aplikace FetView, která díky internetovým technologiím doktorům usnadňuje dokumentaci ultrazvukových vyšetření.

David Dostál David Dostál

CEO

FetView

David Dostál

David založil svou první vývojářskou firmu v roce 1996 v Německu a zároveň odstartoval jednu z prvních sociálních sítí pro ženy a dívky. Po studiu ekonomiky a informatiky se ve Stuttgartu věnoval Java developmentu. Přestěhoval se do Švýcarska, aby zde nastartoval další internetové projekty, než se v roce 2008 stal partnerem a ředitelem v jedné Švýcarské investiční skupině. Dnes se věnuje vlastní webové aplikaci FetView, která doktorům usnadňuje dokumentaci ultrazvukových vyšetření.

10:15 - 10:45

COFFEE BREAK

10:45 - 11:05

Jak se zachraňuje tištěné médium aneb Jak annonční Popelka k digitálnímu štěstí přišla

Líbí se vám příběh Popelky? Takové té nenápadné dívenky z rohu u pece, která pracuje od nevidím do nevidím a občas dokáže nemožné? Tak to budete jistě s napětím sledovat i příběh Annonce, tuzemské inzertní legendy devadesátých let, která v novém miléniu vlastně taky tak trochu skončila stranou.

Současná výkonná ředitelka Lenka Černá vám prozradí, jak se Annonci nakonec podařilo potkat digitálního prince a díky čemu to mezi nimi zajiskřilo a začalo fungovat.

Lenka Černá Lenka Černá

CEO

ANNONCE

Lenka Černá

Je výkonnou ředitelkou inzertního webu a novin Annonce (www.annonce.cz). Vystudovala mezinárodní vztahy a politologii, aktuálně se věnuje studiu psychologie a psychoterapie. Je členkou představenstva mezinárodní asociace vydavatelů inzertních médií ICMA, která sdružuje přes 70 vydavatelských domů a inzertních serverů z 30 zemí (International Classified Media Association - www.icmaonline.org), a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky spojeného s projektem Hlídacípes.org (http://hlidacipes.org).

11:10 - 11:30

Zonky vs. Banky

Jaké to je, když lidi půjčují lidem? Jaké to je, když ze svého života vynecháte banky? Jaké to je provozovat Uber mezi bankami? Už několik měsíců funguje Zonky, P2P platforma, kde lidé půjčují lidem. Co za tu dobu zažili, co se naučili a co je nejvíc překvapilo - to se dozvíte od šéfky projektu Lucie Tvarůžkové.

Lucie Tvarůžková Lucie Tvarůžková

CEO

Zonky

Lucie Tvarůžková

V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.

11:35 - 11:55

Internetové seznamování v 21. století

Každé čtvrté manželství ve Spojených státech vzniká online. Aplikace Tinder po světě trhá žebříčky a její uživatelé hodnotí fotky v průměru 50 minut denně. V České republice má přesto online seznamování patinu divnosti. Nedávná aféra 40 milionů ukradených účtů Ashley Madison tomu nepomáhá. Jak se daří seznamovacímu odvětví ve světě a u nás? A je pro něj vedle sociálních sítí ve vysoce konkurenčním trhu 21. století místo?

Oldřich Neuberger Oldřich Neuberger

Founder

Ilikeyou.com

Oldřich Neuberger

Od mládí ho zajímají a staví internetové služby, které propojují lidi. Seznamoval už 5 miliónů lidí. Založil a v roce 2010 prodal společnost Libimseti.cz a.s., provozovatele serveru Libimseti.cz, v letech 2007-2009 jedné z nejatraktivnějších značek českého internetu. Spoluzaložil iCollege, která poskytuje vzdělání pro podnikání na internetu. Nyní seznamuje Američany, Francouze a Brazilce na Ilikeyou.com.

12:00 - 12:25

42 mýtů a inspirací z podnikání (a života) v USA od Petra Ocáska

"Amíci jsou tlustí, žerou hamburgry a pijou kolu!" Nebo: "Silicon Valley je plné bullshitu!" Nebo také: "Peníze v Americe visí na stromě, stačí je jen sebrat." 

Podnikatel Petr Ocásek zažil díky práci na svém startupu AngelCam realitu Silicon Valley na vlastní oči a kůži. V Česku byste jen složitě hledali lepšího zprostředkovatele informací, faktů a emocí ilustrujících, jak tvrdý byznys v srdci internetového podnikání vypadá.

Petr Ocásek Petr Ocásek

Founder & CEO

Click2stream

Petr Ocásek

Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.

12:30 - 13:30

OBĚD

13:30 - 13:50

HlídacíPes.org. Štěkat i kousat.

S tím, proč a jak vznikl HlídacíPes.org, projekt Ústavu nezávislé žurnalistiky, jaký má smysl a jak spolupracuje s ostatními médii, vás seznámí jeho šéfredaktor Robert Břešťan. A nevyhne se pochopitelně ani současnému stavu české mediální scény. HlídacíPes.org je mimo jiné nominovaný i na Projekt roku v anketě Křišťálová Lupa 2015.

Robert Břešťan Robert Břešťan

šéfredaktor

HlídacíPes.org

Robert Břešťan

Působil v české redakci BBC World Service, byl politickým reportérem Hospodářských novin a šéfredaktorem zpravodajské stanice Českého rozhlasu – Rádia Česko. Od roku 2011 do konce roku 2014 šéfkomentátor týdeníku Ekonom. Nyní vede server HlídacíPes.org.

13:55 - 14:15

Mobilní strategie Denníku N

Slovenský novinářský “startup” Denník N poskytuje mnoho inspirací i pro české mediální prostředí. Radoslav Augustin, manažer online projektů, se podělí o zkušenosti s mobilními aplikacemi, které v redakci připravují. Jejich úspěch překvapil i autory samotné a do konce roku by měly být v provozu už čtyři. Proč to všechno dělají? Dá se na něčem takovém i vydělávat? 

Radoslav Augustin Radoslav Augustin

manažér online projektov

Denník N

Radoslav Augustin

Zakladateľ a šéfredaktor mediálneho serveru Mediálne.sk, neskôr vedúci internetových aktivít TRENDu. Tri roky vedie online projekty SME.sk, teraz Denníka N.

14:20 - 14:40

Cesta za předplatitelem - jak využít redesign

Web týdeníku Respekt stojí na základech z roku 2009, takže bylo na čase kompletně jej změnit - od redakčního systému přes grafiku až po aplikace. Mění se také systém prodeje obsahu. Co všechno to přinese čtenářům, jak to změní práci redakce a jak to zapadá do digitální strategie vydavatelství Economia? O zásadní a dlouho připravované kompletní změně digitální podoby Respektu promluví jeho digital media editor Michal Ischia.

Michal Ischia Michal Ischia

Digital Media Editor • Respekt

Economia

Michal Ischia

Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.

14:45 - 15:05

Tapito, nejkratší cesta k obsahu

Pohled do zákulisí vzniku mobilní aplikace Tapito. Proč jsme se do ní zamilovali a jak nám změnila život. Jak může změnit život uživatelům a marketérům?

Jan Řehák Jan Řehák

investor

TapMedia

Jan Řehák

19 let praxe v oboru médií a marketingu. Působil ve vedení řady mezinárodních mediálních agentur, společnost ZenithOptimedia v ČR zakládal, 4 roky působil jako obchodní a později též výkonný ředitel TV Nova, založil poradenskou divizi pro skupinu Omnicom a následně vedl OMD z pozice managing directora a předsedy představenstva. Nyní se věnuje vlastním podnikatelským záměrům a poradenství.

15:10 - 15:40

COFFEE BREAK

15:40 - 16:05

Proč a jak vyvíjíme vizualizace pro Rozhlas

Čtyřčlenný tým datových novinářů, který se dal dohromady před třemi lety v redakci Hospodářských novin, spolupracuje od loňského září s Českým rozhlasem. V přednášce Petra Kočího a Adama Javůrka se dozvíte, jakou má datová žurnalistika odezvu u posluchačů a u čtenářů zpravodajského webu Českého rozhlasu, a jak funguje spolupráce vývojářů s redaktory.

Adam Javůrek Adam Javůrek

analytik webu

Český rozhlas

Adam Javůrek

Je analitikem webu Českého rozhlasu. Zaměřuje se na sociální sítě a online žurnalistiku. Dříve působil např. jako vedoucí internetových projektů týdeníku Respekt, v konzultantské firmě NextBig či jako externí lektor Dobrého webu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.

Petr Kočí Petr Kočí

datový novinář

Samizdat

Petr Kočí

Spolupracuje na projektech datové žurnalistiky pro Český rozhlas. Před tím se věnoval datové žurnalistice v Hospodářských novinách. O médiích a technologiích psal např. na server Lupa.cz, do časopisů Respekt či Strategie. V letech 1997 - 2004 redaktor a editor v Lidových novinách, 2004 - 2006 v Nedělním světě, 2006 - 2009 reportér v Týdnu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.

16:00

Předpokládaný závěr programu v sále

17:15

After party v místě konání

Partneři Czech Internet Forum 2015

Generální partner

logo Seznam.cz

Mediální partner

logo MediaGuru.cz

Produktoví partneři

logo Ackee logo ChargeBox logo Jane Bond logo Profi Catering logo STRV

Pořadatel a odborný garant

logo Lupa.cz

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce