Další akce Staňte se partnerem akce
19. října 2017 9:00–17:00

NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9 Praha

Program

Digitální revoluce v marketingu? Koná se opravdu?

Digitální marketing dorazil s příslibem větší efektivity, lepšího ROI, větší měřitelnosti, větší míry interakce a kupou dalších. Děje se tato revoluce opravdu? Nebo zůstalo u proklamací? A co zákazníci? Mají pocit, že marketingová komunikace je lépe cílená pro ně, že je více relevantní a více individuální? Výsledky unikátního průzkumu o stavu “Digitální revoluce v marketingu” jak z pohledu marketingových oddělení a jejich šéfů, tak i z hlediska uživatelů, zákazníků.

Josef Havelka Josef Havelka

Owner

Humbug

Josef Havelka

Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.

Klikavci a tí druhí alebo koniec doby engagementu

Sociálne siete priniesli do života marketérov nové meny ako fanúšikov, followerov, lajky, komentáre a zdieľania. Tí šikovnejší však pochopili, že úspech marketingu závísí od oslovenia ďaleko väčšieho publika ako sú vaši fanúšikovia alebo vaši lajkovači a komentovači. Čo sa zmenilo a ako by mali značky pristupovať k sociálnym sietiam si ukážeme na praktických príkladoch.

Peter Mižík Peter Mižík

Media strategist

Zaraguza

Peter Mižík

Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

Online to Offline a mapy k tomu

K čemu je dobrá lokační analytika a použití map v byznysu? Například k řízení on-line a off-line kanálů v e-commerce a klasickém retailu. E-shopy dříve nezajímalo, odkud jsou jejich zákazníci, přišli k nim přece přes web. Jenže doba se změnila, většina hráčů kombinuje oba kanály a kdo se v tom má vyznat. Svět potřebuje Google Analytics pro kamenný svět :-)

Ondřej Tomas Ondřej Tomas

zakladatel

CleverMaps, a.s.

Ondřej Tomas

Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.

Rozhovor s Bohdanem Škodou o Mimibazaru a jiných radostech

Vytvořil nejznámější komunitní a inzertní server pro rodiče s dětmi a dlouhá léta odolával nabídkám na jeho prodej. Teď, po skoro třinácti letech, Mimibazar.cz prodal vydavatelství Czech News Center. Jaký je příběh Bohdana Škody a jeho internetového dítěte? Proč nakonec k prodeji svolil? A co bude s Mimibazarem dál? V rozhovoru se jej bude ptát šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek

David Slížek David Slížek

šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Bohdan Škoda Bohdan Škoda
Bohdan Škoda

Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.

Živý videostream jako nová výzva online zpravodajství

Živé videostreamy zažívají v poslední době boom v obsahu internetových zpravodajských médií a zároveň představují nové výzvy pro internetové televizní vysílání: technické, obsahové a etické. Že vůbec poprvé dovede internetové zpravodajské videovysílání reálně konkurovat tomu televiznímu, dokazují zkušenosti DVTV - stovky tisíc zhlédnutí návštěvy dalajlámy v Praze, speciálních vysílání jako třeba k výsledku amerických prezidentských voleb nebo propuštění Jiřího Kajínka či interaktivních pořadů typu DVTVforum. S čím vším se při jejich přípravě potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost, přiblíží Jan Rozkošný.

Jan Rozkošný Jan Rozkošný

Editor/Jednatel

Online Partners

Jan Rozkošný

Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně

Nedělejte z lidí voly, vrátí se vám to

Vydaly jsme se na misi, ze které se ještě nikdo nevrátil bez následků. Půl roku jsme spolu s redaktorkou Michaelou Černou sledovaly české youtubery. Mapovaly jsme, které značky si je platí a kolik se v tomto byznyse točí peněz. A přišly jsme ještě na jednu věc. České firmy dělají z lidí často hlupáky. Zbytečně. Jde to i lépe.

Šárka Pálková Šárka Pálková

editorka

iDnes.cz

Šárka Pálková

V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

Svět bez hotovosti

O pohodlnosti platit kartou, mobilem, čipem v ruce či kouskem oblečení asi není potřeba nikoho přesvědčovat. Představa toho, že pomocí moderních technologií z finančních, a řady dalších mezilidských transakcí, zmizí zprostředkovatelé, je pro mnohé také lákává. Co by to znamenalo pro fungování občana, komunity, státu, nebo globálního finančního systému? A je to vůbec možné?

Maria Staszkiewicz Maria Staszkiewicz

Výkonná ředitelka

Česká FinTech asociace

Maria Staszkiewicz

Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?

Strčte si svůj „autentický storytelling“ s „brand-activismem“ za klobouk!

2 minuty a 40 sekund – tak dlouho trval nákladný reklamní spot společnosti, která chtěla ukázat, jak rozumí svým zákazníkům. Nerozuměla. Zákazníci, a nejen oni, dali převážně na sociálních sítích jasně najevo, co si o počinu myslí. Velkolepý spot tak „nepřežil“ ani den svého nasazení. Za výsměchem na internetu však nejsou jen trollové, ale marketingoví „mágové“, kteří v honbě za prchavými trendy či buzzwordy neumí interpretovat skutečný hlas svých zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se podobným chybám vyhnout a jak naopak svůj brand správně podpořit.

Marek Bačo Marek Bačo

Head of MBA

MediaCom Praha s.r.o.

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Jak moc je to špatný?

Mediální krajina v roce 2017 aneb jak to vypadá před bitvou a jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika? Proč jsem se rozhodl vést Nadační fond nezávislé žurnalistiky, kdo to sakra platí, a proč je CIF17 to pravé místo, abych o tom mluvil.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

Velká debata: Dravé štiky online zpravodajství

Moderuje Ján Simkanič.

Radek Kedroň Radek Kedroň

Šéfredaktor

Český rozhlas

Radek Kedroň

V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance David Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath.

Michal Půr Michal Půr

Šéfredaktor

CZECH NEWS CENTER

Michal Půr

S novinařinou začínal v roce 2003 v ČTK jako regionální zpravodaj. Postupně se vypracoval na pozici bruselského zpravodaje, kde strávil pět let (2006 až 2011). Ve stejné době působil externě i jako komentátor největšího slovenského ekonomického týdeníku Trend. Po návratu do Česka se stal postupně šéfem zahraniční, ekonomické i domácí redakce ČTK. V roce 2013 ovšem opustil veřejnoprávní médium a zakotvil v týdeníku Euro, kde byl postupně zástupcem šéfredaktora, šéfredaktorem a nakonec ředitelem ekonomický titulů. Na podzim 2016 odešel budovat nový zpravodajský portál INFO.CZ.

Tomáš Skřivánek Tomáš Skřivánek

Šéfredaktor centrální redakce

VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Tomáš Skřivánek

Tomáš Skřivánek (43). Novinář, mediální manažer. Od podzimu 2016 pracuje ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jako šéfredaktor Deníku, nejčtenějšího zpravodajského listu v ČR se 71 redakcemi v každém okrese. V roce 2007 založil a do roku 2016 ve vydavatelství Mladá fronta vedl z pozice člena představenstva a šéfredaktora deník E15. Dále řídil týdeník Euro a měsíčník Profit. V roce 2000 spoluzaložil a tři roky vedl server Peníze.cz. Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v denících MF Dnes a Lidové noviny a v časopise Týden. Byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze, titul MBA získal na LIGS University.

Jakub Unger Jakub Unger

Head of News

Seznam.cz

Jakub Unger

Novinář. Zakládal a roky řídil Aktuálně.cz. Působil ve vedení mediálních domů Centrum, Economia a Mafra. Později pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník či Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu.