Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 12. 10. 2016.
6. listopadu 2012 9:00–17:00

Divadlo Archa Na Poříčí 26 Praha 1

Program

7. ročník konference představil 30 výjimečných řečníků ve dvou sálech divadla Archa.
Programem provedli Ján Simkanič (Internet Info) a Petr Koubský (TUESDAY Business Network).

Na závěr se účastníci mohli těšit na Allegro After party, která odstartovala po skončení přednášek. Hosté tak měli možnost načerpat další inspiraci a pobavit se s ostatními účastníky konference u skleničky vína a příjemného občerstvení.

Registrace účastníků

8:00 - 9:00

Registrace účastníků

Velký sál - moderuje Ján Simkanič (Internet Info)

9:00 - 9:15

Oficiální zahájení konference

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:15 - 9:40

Mediální svět pod vládou Červené královny

Červená královna je postava z Alenky v říši divů. Jmenuje se po ní také jedna z nejznámějších teorií evoluční biologie. Podíváme se, co mohou mít evoluční pravidla společného s českým mediálním trhem a jak nám mohou pomoci v pochopení toho, s čím se dnes média musí potýkat. Výkonný ředitel firmy, která konferenci pořádá, a současný předseda SPIRu s radostí naváže na svá tradiční skeptická vystoupení.

Ján Simkanič Ján Simkanič

CEO

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

9:45 - 10:05

Rozložení sil na českém internetu

Unikátní pohled na české internetové prostředí. Tentokrát se zaměříme na svět za zrcadlem, kam není tolik vidět, ale je možná důležitější než hodnocení podle čísel návštěvnosti či mediálních ohlasů. Kdo stojí za největšími internetovými hráči a co všechno drží v rukou? Na to nemůže přinést odpověď nikdo lepší než ekonomický novinář a vydavatel placeného serveru Motejlek.com.

Miroslav Motejlek Miroslav Motejlek

Autor

motejlek.com

Miroslav Motejlek

Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.

10:10 - 10:30

Mediální svět v číslech

Jak se nepříznivý vývoj ekonomiky podepisuje na trhu investic do médií? Do čeho klienti rádi investují i v dobách zlých a jak dosáhnout udržitelných výnosů z reklamy? Jak se projevují tyto trendy do změn v obchodních modelech na straně zadavatelů i médií? Co čekat od příštích let a jak se lze vhodně připravit? Informace z první ruky od ředitele mediální agentury OMD.

Jan Řehák Jan Řehák

Managing Director

OMD Czech, a.s.

Jan Řehák

Jan Řehák je ředitelem OMD Czech a má na starosti její další rozvoj v ČR. Dříve působil jako obchodní ředitel a též COO společnosti Cet21 (TV Nova). Na trhu médií v ČR s přesahem do zahraničí působí od roku 1996 především v oblasti poradenství v oblasti mediálních investic reklamním zadavatelům různých velikostí a zaměření.

10:35 - 10:55

Co obnáší prodávat reklamu na Seznamu

Prodáváte reklamu na internetu? Chcete se dozvědět, kdo to dělá na Seznamu? Chcete získat inspiraci, zkušenosti, užitečné informace? Přijďte si poslechnout obchodního ředitele Seznam.cz a třeba něco z toho budete moci využít pro svůj vlastní úspěch.

Michal Heisig Michal Heisig

Obchodní ředitel

Seznam.cz

Michal Heisig

Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..

10:55 - 11:25

COFFEE BREAK

11:25 - 11:45

Jak jsem se naučil tweetovat

Svůj účet na Twitteru si založil 30. dubna 2012. Dnes má už přes 5 000 followerů, což ho řadí mezi nejsledovanější české osobnosti na této sociální síti. Šéfkomentátor sportovní redakce České televize se společně se svými kolegy neohroženě pustil do přímé komunikace s fanoušky a okamžitě vzbudil mimořádný ohlas. Jak reflektuje tuto zkušenost a co tato aktivita přináší České televizi i jemu osobně?

Robert Záruba Robert Záruba

šéfkomentátor Redakce sportu

Česká televize

Robert Záruba

Robert Záruba vystudoval v letech 1985 až 1989 Fakultu žurnalistiky Univerzity Karlovy v Praze. Již od roku 1984 byl externím spolupracovníkem Redakce sportu České televize, od roku 1990 je jejím stálým zaměstnancem. V České televizi pracuje dosud, s dvěma krátkými přestávkami: mezi roky 1998 a 1999 byl opět externím spolupracovníkem a v roce 2000 krátce pracoval v TV Nova (zaměstnavatelem byla společnost Česká produkční 2000), po půl roce se vrátil zpět do České televize, kde je v současné době šéfkomentátorem.

11:50 - 12:20

Dejte sbohem standardnímu mediálnímu plánování

Hlavní trend mediálního plánování roku 2012 ve světě i v České republice očima produktového ředitele Adform DSP. Co je DSP a jak to vlastně celé funguje? Klademe si za cíl vás inspirovat a povzbudit k využití této inovativní platformy pro plánování a nákup médií. Kromě ukázek ze zahraniči vám představíme i ty nejlepší z ČR. Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu.

Jesper Urban Jesper Urban

Product Director (DSP)

Adform

Jesper Urban

Jesper Urban je produktový ředitel a šéf Adform DSP. Jesper získal titul Master of Science a PHD na Dánské Technické Univerzite a MIT v Spojených Státech Amerických. Jesper má vice jak 10 leté zkušenosti s vývojem produktú pro globální firmy a média.

12:25 - 12:45

Flattr v Čechách

Mikrodárcovská služba Flattr se na českém internetu šíří především v prostředí blogů. Mohou však být dobrovolné platby tím správným modelem i pro "tradičnější" internetová média? Jak si Flattr pár měsíců po svém českém rozjezdu stojí, jaké možnosti médiím nabízí a jak jej správně využít představí člen skupiny Český Flattr.

David Antoš David Antoš

BCG

David Antoš

David Antoš je bývalým redaktorem Lupa.cz, nyní pracuje jako konzultant v BCG. Vystudoval ekonomii a právo. V rámci skupiny Český Flattr se věnuje evangelizaci a rozvoji této služby v Česku.

12:45 - 13:40

OBĚD

13:45 - 14:15

Já vám dám seniora, holoto!

Peter Lelovič se rozhodl zbořit pár mýtů, které u nás panují kolem seniorů. V USA jsou přitom stále výrazněji za nejperspektivnější skupinu uživatelů považováni "Baby Boomers", ročníky 1946-1964. A co u nás? Získáte informaci přímo od zdroje. Kromě statistik o významu celé skupiny, psychologických studií o okrajovosti jejich demence a nejčastějších bariér jejich připojování k internetu vše doloží osobním příkladem: "V době konference budu deset dní čerstvý "senior".

Peter Lelovič Peter Lelovič

Konzultant marketingových komunikací

CONCEPT 42

Peter Lelovič

Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

14:20 - 14:40

Jak přimějete fanoušky, aby vám zaplatili nové MINI

Existuje krásný nový svět plný zábavy, informací a nástrojů, které jsou dílem lidí, jako jste vy, a nemají je na svědomí jenom velcí hráči. Každý má tento nový svět rád. Flattr je nástroj, který umožňuje podporu vašich fanoušků přetavit ve skutečnou finanční podporu. Jak jeden z nejzajímavějších startupů v oblasti placeného obsahu a e-commerce funguje, vám osobně představí jeden z jeho dvou zakladatelů a výkonný ředitel. Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu.

Linus Olsson Linus Olsson

Ceo & Cofounder

Flattr.com

Linus Olsson

A 30-something, Swedish internet guy. Designer of web, print, clothes. Creator of ideas. Photographer. Coder of web. Webshop merchant. Gamer. Was a DJ. Demoscener. Educated as media producer. Lives to better himself. Listens to electronic music. Dislikes copyright. Talks - a lot.

14:45 - 15:05

100 Kč za odstavec textu - kdo z vás to má?

Filmový kritik a známý dlouholetý bloger jako jeden z mála od svých fanoušků získává na zcela dobrovolné bázi velice zajímavé finanční příspěvky na další pokračování jeho nejen filmového blogování. Mimo jiné i prostřednictvím služby Flattr.

František Fuka František Fuka
František Fuka

František Fuka se od raného mládí zabývá publicistikou, programováním, internetem, hrami, hudbou a dalšími zábavnými věcmi. Nemá firmu, nikdy nepodnikal, několik měsíců byl zaměstnán, ale nerad by o tom mluvil.

15:10 - 15:30

E-knihy rulez!

Jak se v České republice prodávají e-knihy a dá se na nich vydělat? Co je třeba k tomu, abyste vytvořili e-bestseller? Jak se získávají práva, připravují formáty, jak se e-knihy propagují a co všechno máme před sebou? Zkušenosti, čísla, vize i přešlapy nakladatelství Kniha Zlín, které pravidelně vládne žebříčku prodejů e-knih v ČR z úst nejpopulárnější knihovnice českého internetu a jedné z největších hvězd letošní konferenční sezóny.

Olga Zbranek Biernátová Olga Zbranek Biernátová

knihovník a social media specialist

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

15:30 - 16:00

COFFEE BREAK

16:00 - 16:20

Reklamní mýty – troška toho bořeníčka

Tak fungují celebrity v reklamě, nebo jak? A co další laciné reklamní triky? Dá se kampaň opravdu přenést na web? A jaká reklama na webu funguje, pokud vůbec? Jaký je smysl života, pokud to není 42? Dozvíte se od jednoho z nejslavnějších českých marketérů, který je podepsán pod reklamami s dvojicí Kotek/Pavlásek, Chuckem Norrisem i falešnými soby.

Martin Jaroš Martin Jaroš
Martin Jaroš

Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.

16:25 - 16:45

Funguje crowdsourcing v Čechách?

Crowdsourcing u nás ještě není příliš rozšířenou metodou vzájemné spolupráce. Jedním z průkopníků využívání energie a znalostí davu je novinář a konzultant Miloš Čermák, který o nových médiích přednáší na FSV UK. Svých téměř 16 tisíc followerů pravidelně zpovídá a jejich reakce nebo fotky využívá pro redakční obsah časopisu Reflex.

Miloš Čermák Miloš Čermák

šéfredaktor iHNed.cz

Economia

Miloš Čermák

Miloš Čermák (1968), komentátor a mediální expert. Působil jako reportér v časopise Reflex (1991 - 2003) a šéfkomentátor v Lidových novinách (2003 - 2005). Spolupracoval mimo jiné s Českou televizí (pořady Zavináč, Bez obalu), Hospodářskými novinami a dalšími médii. Je autorem více než deseti knih či publikací. Přednáší na katedře žurnalistiky FSV UK. Vystudoval biokybernetiku na FEL ČVUT.

16:50 - 17:10

Jak úspěšně rozjet tištěný titul v krizi tištěných médií

Ve věku internetu si dovolili vsadit na papír. Forbes Česko vstoupil na trh v listopadu loňského roku a má za sebou velmi úspěšný start. Takový, jaký nikdo v časech obecného poklesu zájmu o tištěná média nepředpokládal. Jak a proč se to povedlo? Dozvíte se přímo od šéfredaktora nejvýraznější novinky mezi tištěnými médii poslední doby.

Petr Šimůnek Petr Šimůnek

šéfredaktor

Forbes

Petr Šimůnek

Petr uvedl Forbes na český trh v listopadu 2011. V českých médiích pracuje dvacet let, od roku 2005 až do roku 2011 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universitat Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.

17:15 - 17:35

PR v sociálních sítích není žádná PRdel

Každý, kdo chce dělat PR v sociálních sítích, se musí pohybovat na hraně toho, co ještě snese jeho zaměstnavatel, který chce, aby ho komunita milovala, a co chce komunita, která v principu značky a firmy nemá moc ráda. Přímý aktér jedné z nejdiskutovanějších kauz na sociálních sítích v letošním roce se podělí o zkušenosti, které se nedají vymyslet. Ty se musí prožít na vlastní kůži.

Rostislav Kocman Rostislav Kocman

PR Profesionál

mBank

Rostislav Kocman

Rostislav Kocman je profesionál s dlouholetými zkušenostmi v oboru komunikace, public relations a sociálních médií. Public relations se věnuje od roku 2004; měl možnost podílet se na komunikaci pro Český Telecom, Microsoft nebo TV Óčko. Naposledy pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí Air Bank. V posledních letech se věnuje hledání propojení starých dobrých principů a pravidel pro komunikaci v novém světě sociálních médií.

17:40

Allegro After Party

Malý sál - moderuje Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

9:45 - 10:05

Trendy digitální distribuce elektronických časopisů a novin

Digitální distribuce novin a časopisů si v ČR stále hledá cestu jak k vydavatelům, tak ke čtenářům. Znají čtenáři elektronické verze svých oblíbených titulů a jejich distributory? Proč vydavatelé přistupují k prodeji přes vlastní inhouse čtečky a proč čtenáři preferují univerzální čtečku? Jak prodat titul za pár korun a jak jej propagovat s co nejmenšími náklady?

Petr Zapletal Petr Zapletal

Marketing

Publero

Petr Zapletal

Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

10:10 - 10:30

Datová žurnalistika: příběhy mezi řádky kódu

Kolik hlubokých lidských příběhů najdete v databázích! Stačí jen vydolovat data z úředníků, vyčistit je, pochopit, naprogramovat vizualizaci a přesvědčit šéfredaktorku, že ten měsíc práce na jednom článku se vlastně vyplatil.

Jan Boček Jan Boček

Datový novinář

Economia

Jan Boček

Jan Boček je novinář na volné noze, aktuálně objevuje datovou žurnalistiku na webu IHNED.cz a edituje články v časopisu Computer. Vystudoval informatiku, žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Spoluzakládal sevrer Žít Brno.

Petr Kočí Petr Kočí

datový novinář

Samizdat

Petr Kočí

Spolupracuje na projektech datové žurnalistiky pro Český rozhlas. Před tím se věnoval datové žurnalistice v Hospodářských novinách. O médiích a technologiích psal např. na server Lupa.cz, do časopisů Respekt či Strategie. V letech 1997 - 2004 redaktor a editor v Lidových novinách, 2004 - 2006 v Nedělním světě, 2006 - 2009 reportér v Týdnu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.

10:35 - 10:55

Olympiáda na obrazovce a v sítích

Projeví se vůbec v sociálních sítích investice do reklamy mimo ní? Nebo se jedná o různé světy? Stačí jen zaplatit nášivky nebo je k úspěchu třeba víc? A jak vlastně měřit dopad offline reklamy v online světě? Na tyto otázky se pokusí odpovědět společný projekt společnosti Mediaresearch a Ataxo Interactive, který se snaží analyzovat vztahy mezi daty z offline a online prostředí a ukázat jejich složitost i krásu na příkladu letošních olympijských her.

Hana Friedlaenderová Hana Friedlaenderová

Senior Research Manager

Nielsen Admosphere

Hana Friedlaenderová

Hana vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. V roce 1994 nastoupila do společnosti MEDIAN, kde měla na starosti MEDIA PROJEKT, největší mediální výzkum v těchto letech. Od roku 1996 pracovala jako vedoucí oddělení Mediálních výzkumů. Spolu s doc. Milanem Tučkem CSc. vydala několik publikací z oblasti životního stylu české populace: Češi na  prahu nového tisíciletí (Slon, 2000), Evropa na prahu sjednocení (MEDIAN, KMR 2001), Jak se máte Slováci, ako sa máťe Česi? (Praha, MEDIAN 2003). V roce 2006 nastoupila do společnosti tehdy MEDIARESEARCH (nyní Nielsen Admosphere). V současné době pracuje v sekci obchodní, jako Research and Insights Manager.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

10:55 - 11:25

COFFEE BREAK

11:25 - 11:45

Jak se mění uživatelské chování na českém internetu?

Jak se změnilo uživatelské chování pod vlivem nových technologií, co s nakupováním na internetu udělaly sociální sítě a kolik lidí nakupuje přes smartphony? Na tyto i další otázky odpoví šéf AdMarket.cz na základě dat a zkušeností srovnávače Heureka.cz, obchodního portálu Aukro.cz a platební brány PayU.

Frantisek Peterka Frantisek Peterka

Sales Director

Allegro Group CZ

Frantisek Peterka

Během své profesní kariéry prošel celou řadou pozic v oblasti internetu. Ve společnosti Actebis Computer zodpovídal za kompletní e-marketingovou podporu vznikajícího internetového obchodu. V roce 2005 jako obchodní a marketingový ředitel v Active 24 s.r.o. vedl integraci nově vzniklých poboček v Polsku, Německu a Rakousku do společnosti včetně implementace globální marketingové strategie a razantního snížení provozních nákladů souvisejícím s přenesením části aktivit firmy do levnějších regionů Evropy. Od roku 2007 se nejprve v Telefónice O2, později v AdMarketu plně věnuje přípravě nových reklamních produktů a obchodu v oblasti mobilní a internetové reklamy. AdMarket je od srpna 2011 součástí Allegro Group CZ.

11:50 - 12:00

Transformace role marketingových manažerů a výsledky CMO Study

"Dobrý marketing je jako konverzace. Musíte umět naslouchat svým zákazníkům, porozumět jim a podle toho s nimi komunikovat."

Prezentace vás seznámí s měnící se rolí marketingových ředitelů v době, kdy mohou zákazníci nakupovat po celém světě, vyhledat si jakékoliv informace o firmách, se kterými jednají, a sdílet své názory se stovkami tisíc, ne-li s miliony jiných zákazníků. Dále se dozvíte závěry globální studie marketingových ředitelů od IBM, která byla připravena na základě více než 1700 rozhovorů se CMOs po celém světě.

Jiří Staněk Jiří Staněk

Marketing and Communications Manager

IBM Česká republika

Jiří Staněk

Jiří Staněk je ředitelem marketingu a komunikace společnosti IBM v České republice, Maďarsku a na Slovensku. Začínal kariéru v devadesátých letech ve společnosti Autodesk. Do IBM přišel v roce 2000 a věnoval se direct marketingu a posléze databázovému marketingu pro oblast regionu Střední a východní Evropy. Později přešel do divize Market Insights, kde působil na seniorních analytických pozicích s odpovědností za Střední a východní Evropu, Blízký východ a Afriku. Je držitelem titulu MBA z University of Warwick a inženýrského titulu z ČVUT.

12:05 - 12:15

Řízení marketingových kampaní

Jak můžete automatizovat svůj online marketing, optimalizovat produktová doporučení návštěvníkům svého korporátního webu či jak správně rozdělit investice do online reklamy?
V této prezentaci se dozvíte více o tom, jak se svými stávajícími nebo potenciálními "online" zákazníky vést relevantní a přesvědčivý dialog s využitím nejrůznějších digitálních kanálů.

Pavel Holý Pavel Holý

Enterprise Marketing Management Consultant

IBM Česká republika

Pavel Holý

Pavel Holý vystudoval inženýrskou informatiku na ČVUT. V posledních více než 5-ti letech se zabývá problematikou „Customer Intelligence“ a automatizací procesů přímého marketingu. Ve společnosti IBM pracuje jako konzultant pro „Enterprise Marketing Solutions“.

12:20 - 12:40

Jak se firmy staví k nespokojeným zákazníkům - Zákaznická péče na sociálních sítích v ČR

Také jste si někdy stěžovali na firmu na Facebooku? Dovolávali jste se pomoci na diskuzních fórech? Social care, tedy zákaznická péče na sociálních sítích, je v Česku zatím v plenkách. Seznámíme vás s výsledky exkluzivního výzkumu stavu Social care v ČR a dozvíte se pět praktických pravidel, které by firmy měly dodržovat, aby se vyvarovaly revolty nespokojených zákazníků a poklesu prodejů.

Vít Horký Vít Horký

Co-founder & CEO

Brand Embassy Ltd.

Vít Horký

Vít Horký je zakladatelem technologické firmy Brand Embassy, nástroje pro identifikaci a snadné reagování na nespokojené zákazníky na sociálních sítích. Vítek založil před sedmi lety digitální agenturu Inspiro Solutions a občasně se věnuje školení a publikaci o internetovém marketingu. Sociální sítě vnímá jako příležitost pro firmy začít konečně zákazníkům vycházet vstříc a pomáhat jim.

12:45 - 13:40

OBĚD

13:45 - 14:15

Trendy a vývoj affiliate marketingu v České Republice

Absolventka Sorbonny a specialistka v online marketingu, která dobře zná české prostředí, vás seznámí s tím, jak vypadá trh affiliate marketingu v České republice, jaké jsou nejpoužívanější „reklamní kanály" pro optimalizaci mobilních a internetových kampaní a na reálných příkladech ukáže několik úspěšných i neúspěšných projektů z oblasti e-commerce.

Julie Tebeka Julie Tebeka

Business Developer

NetAffiliation

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

14:20 - 14:40

RTB z pohledu publishera

RTB (Real-time bidding) je velmi efektivní metoda nákupu a prodeje display ploch – z pohledu vydavatele i inzerenta. V České republice zatím ovšem není příliš využívaná. Je RTB skutečně zajímavým nástrojem, nebo jde jen o nový buzzword, kterým se agentury snaží omámit klienty? Prezentace ukáže, jak vypadá český RTB trh z pohledu online vydavatele a jaké jsou zkušenosti s prodejem pomocí tohoto kanálu.

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:45 - 15:05

Pět výzev dnešního výkonnostního marketingu

Jeden z největších propagátorů a obhájců výkonového marketingu u nás je tvrdí, že online výkonnostní marketing prochází krizí identity, přesto by však bylo velkou chybou ho odepisovat. Bude i nadále hrát roli v online marketingové strategii inzerentů i jejich agentur, jen je třeba čelit pěti základním výzvám, které rozhodnou, jak významná ta role bude.

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

15:10 - 15:30

Nákup online médií .... trochu jiným způsobem

Bylo by možné, že by zadavatel reklamy platil pouze za ty imprese, které oslovily jeho cílovou skupinu? Existuje řešení, díky kterému by se zájmy majitele médií neprojevovaly na úkor zájmů zadavatele reklamy? Cílem je zaměřit se na cílovou skupinu, vyvarovat se rizika spojeného se špatným zacílením a navrhnout takové řešení, které bude výhodné pro všechny zúčastněné strany.

Tamás Ács Tamás Ács

international agency segment manager

Gemius

Tamás Ács

Tamás Ács absolvoval obor ekonomie na Szolnok College, studia dokončil v roce 2005. Ve stejném roce začal pracovat pro společnost Gemius Hungary, která na maďarském trhu poskytuje oficiální výzkum měření návštěvnosti internetu gemius/Ipsos Audience a nejpoužívanější nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní gemiusDirectEffect. Tamás dokázal vybudovat z Gemius Hungary největší společnost v oboru online výzkumu v Maďarsku a je považován za jednoho z nejuznávanějších odborníků v této oblasti na maďarském trhu. Od dubna 2011 má, jako Brand Evangelist, na starosti rozvoj a management produktu gemiusDirectEffect v celé Gemius Group. Od ledna 2012 je zodpovědný za všechny služby společnosti Gemius zaměřené na oblast mediálních agentur.

Péter Tibor Juhász Péter Tibor Juhász

online leader

Procter & Gamble

Péter Tibor Juhász

V regionálním vedení společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu zastával 2 roky pozici Demand Forecastera a další 3 roky Junior Brand Managera. Od roku 2008 pracoval jako vedoucí týmu Communications Plannerů a od července 2011 působí na pozici Online Leadera pro region střední Evropy. Mezi jeho hlavní úkoly patří příprava online strategie a vedení projektů na úrovni celé společnosti.

15:30 - 16:00

COFFEE BREAK

16:00 - 16:20

Trendy ve sledování internetového videa v ČR v číslech a datech aneb Proč potřebujete dostat svůj videoobsah na internet

Notebooky, smartphony, set-top-boxy, smart TV nebo dokonce connected TV? Kdo se v tom má vyznat. Přednáška provozovatele největší streaming platformy v ČR se bude zabývat trendy ve sledování internetového videa za posledních několik let.

Jakub Kabourek Jakub Kabourek

Sales Director

PROZETA

Jakub Kabourek

Jakub Kabourek před příchodem do PROZETY působil na pozici CEO v nangu.TV, dodavateli IPTV platformy například pro O2TV. Svoji profesní kariéru začínal v Českém Telecomu, kde se podílel na úspěšném rozjezdu video služeb. V roce 2004 odešel do společnosti Visual Connection, kde stál u projektů jako například digitalizace Langweilova modelu, i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Topfun, Odhalení a v roce 2006 u zrodu první české CDN NaCeVi. V roce 2011 po oddělení KIT digital Czech od mateřské firmy, řídil opět z pozice CEO rebranding společnosti na Visual Unity. Kariéru rozhodčího ledního hokeje postupně vyměnil za rekreační cyklistiku, tenis a šachy.

16:25 - 16:45

Zpráva o konání dobra na českém internetu

Na českém internetu se v roce 2012 vyrojila hromada nekomernčních projektů s cílem konat dobro. Zpráva o přebytku energie, hře na slepou bábu mezi kreativními neziskovkami a webovými vývojáři a poučení do budoucna. Zvlášť pro ty, kteří se chystají nějaký společensky odpovědný projekt spustit a nechtějí opakovat již známé chyby.

Jakub Mráček Jakub Mráček

Open Data Advocacy

Nadace Open Society Fund Praha

Jakub Mráček

Jakub Mráček prosazuje pod Nadací Open Society Fund Praha otevřená data. Inicioval vznik platformy NášStát.cz, konzultačně spolupracuje s vládou na realizaci Open Government Partnership v České republice a koordinuje spolupráci několika veřejně prospěšných webových projektů. Vystudoval makromolekulární chemii, mj. pracuje jako gymnaziální učitel chemie a informatiky.

16:50 - 17:10

Velké řešení pro malé firmy

Kdo je dnes na českém internetu typickým inzerentem a jakou část obratu na českém internetu tvoří? Jaký je poměr obratu velkých a malých firem a co nabídnout klientům, kteří mají omezený budget a velké agentury se o ně nezajímají? Co takový klient za své peníze očekává a jakým způsobem svůj marketingový rozpočet vytváří? Bod zlomu: moment, kdy marketingový rozpočet přestává být jen něčím, co je „nice to have“ a na co „musí zbýt peníze“, ale i menší firmy s ním začnou počítat jako s nezbytnou položkou pro získání obchodních výsledků. A pokud malý klient začne správně tímto směrem uvažovat, jaký typ řešení je pro něj na českém trhu k dispozici?

Michal Mládek Michal Mládek

Country Manager

ReachLocal Czech Republic Franchise s.r.o.

Michal Mládek

Michal spojil velkou část své dosavadní kariéry se světem online marketingu pro malé a střední podniky. Přes sedm let pracoval na různých obchodních a manažerských pozicích v rámci společnosti Ataxo a aktuálně zastává pozici country managera české franšízy společnosti ReachLocal, která je největší globální online marketingovou společností poskytující unikátní řešení právě pro segment malých a středních podniků. Nyní je tedy Michalovým cílem co nejrychleji replikovat celosvětový obchodní úspěch ReachLocal i do českého trhu, kde budou mít zákazníci konečně možnost využívat efektivní kampaně zaměřené na získávání leadů z jejich webových stránek.

17:40

Allegro After Party

Partneři Czech Internet FORUM 2012

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo Allegro Group CZ

Mediální partneři

logo E15.cz logo Marketing Journal logo MediaGuru.cz logo MobilMania.cz logo Živě.cz

Produktoví partneři

logo BAGETERIE BOULEVARD CEE s.r.o. logo Proevent logo Profi Catering logo Safe Shopping s.r.o. logo STRV

Organizátor

logo Lupa.cz

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce