Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
23. září 2013 9:30–18:00

SaSaZu Bubenské nábřeží 306 Praha 7

Program

Velký sál

8:45 - 9:30

Registrace účastníků

9:30 - 9:35

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:40 - 10:00

Keynote

Jan Vetyška Jan Vetyška

Výkonný ředitel

Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

10:05 - 10:35

Rozhovor: "Základní kameny k vybudování úspěšného e-commerce byznysu"

rozhovor moderuje Petr Skočdopole

Ondřej Fryc Ondřej Fryc

generální ředitel

Netretail Holding Group

Ondřej Fryc

Ondřej Fryc se narodil v roce 1973 v Praze. V roce 1997 spoluzaložil agenturu pro výzkum trhu, kde působil jako jednatel. Po pěti letech svůj podíl prodal. Ondřej byl v roce 2000 jedním ze tří spoluzakladatelů bilezbozi.cz, předchůdce MALL.CZ a od té doby společnost řídí. Pod jeho vedením společnost vyrostla do pěti zemí a dosahuje v současnosti obratu přes 230 mil. Eur. Ondřej se také zásadním způsobem podílel na získání kvalitních investorů (Intel Capital) pro MALL.CZ v roce 2008 a prodeji většinového podílu jihoafrické skupině Naspers v roce 2012. V roce 2003 byl Ondřej zvolen do předsednictva Asociace pro Elektronickou komerci v České republice a v roce 2007 byl zvolen do dozorčí rady organizace CZ.NIC. Ondřej je ženatý a má tři děti. Mezi jeho hlavní koníčky patří vysokohorská turistika, motocykly, cestování na vlastní pěst a samozřejmě MALL.CZ.

Petr Skočdopole Petr Skočdopole

spoluautor

motejlek.com

Petr Skočdopole

Narozen 1976, od roku 2012 spoluautor byznysového serveru motejlek.com a moderátor motejlek.tv, před tím sedm let šéfredaktor týdeníku Instinkt.

10:40 - 11:00

How to increase your online visibility and your sales through Performance Marketing

How to increase your visibility on the online sphere while controlling your expenses? Which new channels you have not thought of yet, could you use to reach new clients and make more sales? Through concrete international and Czech business cases Francois Bieber, CEO of Kwanko Group and Julie Tebeka, responsible for the Czech market will explain to you how to best optimize your online ads. 

Část prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

François Bieber François Bieber

CEO & co-Founder of Kwanko Group

Kwanko

François Bieber

After graduating from Centrale Lyon in 1991, a well-known French Engineering School, François Bieber started his career in Strategic consulting and gained extensive experience as senior management consultant in the financial and insurance industries. His main responsability was to advise European financial establishments in their business strategies. He then held marketing and strategy positions with Crédit Immobilier de France that he joined in 1999 as Head of Marketing.

He created the Kwanko Group in 2003 and successfully lauched NetAffiliation, the e-marketing brand, the following year. In his 7 years as CEO of Kwanko, François Bieber led the company through almost a decade of constant evolution and growth to an industry leading position in the e-marketing industry. From two at the very beginning, the company now counts over 130 employees, four overseas offices and claims over 40M€ turnover.

François Bieber holds an associate position with B. I. Management & Consulting and the hedge fund Kalao Finance. He is also a member of the International Board Croissance Plus and an active member of the Rotary Club.

Julie Tebeka Julie Tebeka

Business Developer

NetAffiliation

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:55

How to create E-commerce ROI with email?

Join this update to get inspired and updated on the most recent evolvements of email marketing and learn how they can boost your e-commerce results.

Prezentace bude v anlickém jazyce bez tlumočení.

Senol Efendi Senol Efendi

Manager, International Sales

APSIS

Senol Efendi

Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.

He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.

Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

12:00 - 12:20

Zkuste se na zákazníka mile usmát online

Ptáte se proč? Protože tento virtuální úsměv vás odliší od anonymních odosobněných eshopů vaší konkurence. Každý zákazník je jiný, každý má jiné potřeby. Stačí ale drobnosti, abychom eshop personalizovali tak, že působí stejně jako taktní a zkušený prodavač. Odhadne, co vás trápí. Odhadne jak tlustá je vaše peněženka, projeví lidskou účast s tím vedrem venku. Prostě zajistí, že se v obchodě cítíte příjemně a rádi se vracíte. Zkusíme si na praktických příkladech ukázat, jak personalizace může tohoto empatického prodavače alespoň trochu zastoupit.

Jiří Štěpán Jiří Štěpán

founder, CEO

Etnetera Activate

Jiří Štěpán

Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

12:25 - 12:45

Efektivní využití Skliku a novinky na portálu Zboží.cz

Reklama ve vyhledávačích je dnes považována za nezbytnou součást každého marketingového mixu. Ověřte si v několika krocích, zda využíváte možností Skliku naplno či zda se váš správce nedopouští některé z častých chyb. Závěrem se dozvíte, k jakým inovacím přistupuje portál Zboží.cz.

12:50 - 13:10

Jak otextovat e-shop

Registrovat, do košíku, vybrat dopravu, koupit! Snadné, že? Nákupní proces může být cesta na pár vteřin, ale také informační peklo. Jak navigovat kupujícího lépe než na rallye Dakar? Jak se v tom nezamotat a který long-tail vám zvedne konverze o desítky procent?

Jana Moravcová Jana Moravcová

Vedoucí copywriterů

H1.cz

Jana Moravcová

Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.

Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

13:15 - 13:35

Platby kartou na internetu: trendy, výzvy a vize

  • Stav e-commerce v ČR se zaměřením na platební metody. 
  • Možnosti pro rychlé a bezpečné platby kartou na internetu – názorné ukázky plateb. 
  • Vize digitální peněženky.
Václav Keřka Václav Keřka

Product Manager - GP webpay

Global Payments Europe

Václav Keřka

Václav Keřka vystudoval FEL ČVUT, obor Telekomunikace, ekonomika a management. Více než 12 let působil jako produktový, projektový a programový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Mezi jeho nejúspěšnější realizované projekty patří „GSM Banking“, který získal prestižní ocenění „Best Technical Innovation on the GSM market“ na „GSM World Congress“ v Cannes 1999, a „Elektronické dobíjení předplacených karet Twist“. Od roku 2011 působí ve společnosti Global Payments Europe jako produktový manažer pro oblast e-commerce (internetová platební brána „GP webpay“ – www.gpwebpay.cz) a dobíjení předplacených karet (služba „GP mobile“).

13:35 - 14:30

Oběd

14:30 - 14:50

Využijte mobil naplno

Zjistěte, jak stanovit hodnotu mobilu při nákupním rozhodování zákazníka v e-commerce. Podívejte se na možnosti a příklady zacílení těch nejdůležitějších zákazníků na mobilu.

Tereza Hofmanová Tereza Hofmanová

Account Strategist for agencies

Google

Tereza Hofmanová

Tereza vystudovala obory Marketingová komunikace a Public relations na Univerzitě Karlově a Mezinárodní obchod na VŠE. Během studií pracovala 3 roky pro FMCG společnost Nutricia, mimojiné jako Online a CRM manažer. Do světa internetu ji to táhlo víc a víc, takže ráda přijala pracovní nabídku z evropské centrály Google v Dublinu. V Google Tereza již 2 roky pomáhá malým a středním podnikům využít naplno potenciál internetových řešení. "Baví mně, když mohu pomoci konkrétní firmě ve spleti možných řešení najít to správné, které pasuje na její cíl a dává jí palivo k dalšímu růstu." Vedle přímé péče o klienty se Tereza věnuje vzdělávání digitálních agentur, jak jinak než prostřednictvím Hangouts on Air a YouTube.

14:55 - 15:10

Mobilní strategie v e-commerce

V roce 2017 bude ve vyspělých zemích vlastnit chytrý telefon 80 - 90% populace. Ještě agresivněji se prosazují tablety, které za dva roky své existence získaly stejný tržní podíl jako chytré telefony za deset let. Naše chování a návyky se díky mobilním technologiím mění - jsme prakticky nepřetržitě připojení, skrze chytrá zařízení konzumujeme obsah, s telefony se rozhodujeme i nakupujeme. Řekneme si, jak jít současným spotřebitelským trendům naproti a jak je prakticky promítnout do vašich mobilních strategií.

Eva Štípková

Head of Digital Marketing

15:15 - 15:45

Panelová debata: Trendy v mobilní e-commerce

Tomáš Havryluk Tomáš Havryluk

ředitel IT

Alza.cz

Tomáš Havryluk

Vystudoval ČVUT v Praze, obor softwarové inženýrství. Už při studiu pracoval jako programátor a UX designér, později jako analytik a projektový vedoucí. Na současné pozici zastřešuje týmy věnující se vývoji vnitřních informačních systémů a eshopu Alza.cz. I když už není vývojářem, stále se aktivně podílí na návrhu vyvíjených produktů a služeb. Kromě IT oddělení má v Alza.cz na starosti i oddělení online marketingu.

Martin Kasa Martin Kasa
Martin Kasa

Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ. Vybudoval z nuly firmu s ročním obratem přes 2 mld Kč. Po osmi letech do společnosti přivedl finančního investora a v roce 2009 provedl svůj první úspěšný exit. Nyní se aktivně věnuje pouze práci investora. Má své investice v několika projektech (ecommerce, reality, gastro). Je místopředseda Asociace pro elektronickou komerci.

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Eva Štípková

Head of Digital Marketing

Vlastimil Vávrů Vlastimil Vávrů

CEO

Maternia

Vlastimil Vávrů

Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

15:50 - 16:10

Coffee break

16:10 - 16:30

Máte jistotu, že neprodáváte alkohol dětem?

V kamenných obchodech je relativně snadné zabránit prodeji alkoholu a cigaret nezletilým. Jak ale ukázal průzkum sdružení dTest, v elektronickém světě obchodu tomu tak není. Provozujete eshop se zbožím podléhajícím při prodeji kontrole zletilosti? Chcete mít jistotu, že zboží neprodáváte nezletilým? Máme pro vás jedno řešení...

Radim Ponert Radim Ponert

Project manager

CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob

Radim Ponert

Pracoval na různých obchodních pozicích, především ve společnosti NEXTRA Czech Republic, a dále na produktových pozicích ve společnosti Telefónica Czech Republic. Během své profesní kariéry si vyzkoušel i práci v marketingových agenturách nebo programování. Mezi jeho zájmy patří především rodina a pohyb v přírodě.

16:35 - 17:00

Co bychom měli vědět, než se rozhodneme rozšířit aktivity do USA?

Probereme základy jako založení firmy, bankovního účtu, daně a zaměstnávání. Jak v USA hledat partnery? Jak vyzkoušet odezvu trhu co nejlevněji? Otázka operování businessu z ČR versus z USA a možnosti povolení pobytu USA.

Pokusíme se věnovat co nejvíce času Vašim otázkám - pokud Vás zajímá něco konkrétního, rád pomohu.

Tomáš Holub Tomáš Holub

CEO

NVimport Corp

Tomáš Holub

Podle jeho slov: "Prostredi, ktere perfektne znam, me nudi. Zivot v cizi zemi me nuti bezet dvakrat rychleji, nez vsichni okolo. A drzi me tak ve strehu.". Tom pomaha firmam z CR a SR se prosadit v USA, s kancelari a skladem v Nevade. Zajimaji ho cizi jazyky (momentalne 中文), a nova prostredi.

Do USA puvodne prijel za praci pro Johna Vanharu www.podnikanivusa.com  v uspesne firme Shipito www.shipito.com

17:05 - 17:25

Závěrečná prezentace

17:30 - 20:00

Závěrečná after party ve VIP Lounge

V rámci závěrečného networkingu jsme pro vás připravili degustaci vína a kvalitních rumů. Těšíme se na vás!

Malý sál

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:55

Jak by obstál váš e-shop při cíleném útoku?

E-shopy se mohou stát cílem útoků konkurence, nespokojených zákazníků, či útočníků kteří je chtějí zneužít pro své obohacení. Provozovatel e-shopu by měl mít aspoň základní představu, jakým rizikům může jeho e-shop čelit a jak se těchto hrozeb vyvarovat. Součástí workshopu budou praktické ukázky jednoduchých útoků a také představení nové bezplatné služby zaměřené na penetrační testování webových stránek.

Pavel Bašta Pavel Bašta

specialista pocitacove bezpecnosti

CSIRT.CZ

Pavel Bašta

Pavel pracuje v Národním týmu CSIRT.CZ <http://CSIRT.CZ/> (provozuje sdružení CZ.NIC) jako bezpečnostní analytik a zároveň je v CZ.NIC zodpovědný za interní bezpečnost. Díky své mnohaleté praxi má praktické zkušenosti s řešením útoků na webové stránky, včetně útoků na internetové obchody. Pavel začínal jako správce sítě v malé personální společnosti, z níž poté odešel do tehdy ještě Českého Telecomu, respektive Internet OnLine; zde patřil do týmu technické podpory. V rámci společnosti Telefónica potom působil v dohledovém centru datových okruhů, v němž se detailněji seznámil s konfiguracemi Cisco routerů. Do náplně jeho práce patřilo i řešení problémů zákazníků s e-mailovými, webhostingovými a doménovými službami, včetně problémů týkajících se bezpečnosti zákaznických služeb. Poslední roky zastával také pozici administrátora informačních systémů.

12:00 - 12:25

Jak zvýšit obrat o 20%? Nabídněte zákazníkovi to, po čem touží a ne to, co mu chcete vnutit!

Trh e-commerce v ČR se stále rozrůstá a na internetu nakoupilo již 90 % uživatelů, přitom více než třetina z nich nakupuje dokonce alespoň jednou měsíčně. Zákazníci e-shopů chtějí nakupovat rychle a pohodlně a v době velké konkurence mezi e-shopy je nutné stálé posilovat svoji pozici. Jak získat nové zákazníky a zvýšit loajalitu těch stávajících? Existují způsoby, jak „přesvědčit“ zákazníky, aby si právě ve vašem e-shopu nakoupili více výrobků a utratili více peněz? Na případové studii e-shopu s bytovými doplňky jsme dokázali, že změnou systému doporučování můžeme zvednout obrat i o 20 %.

Tomáš Sedláček Tomáš Sedláček

Country Manager

Gemius

Tomáš Sedláček

Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří řízení pobočky agentury v ČR a rozvoj aktivit společnosti na českém trhu. Tomáš Sedláček má téměř 15leté zkušenosti na manažerských pozicích v oblasti výzkumu trhu a prodeje služeb B2B klientům. Od roku 2006 pracoval v komunikačních agenturách Ilikethis! a následně Sherwood Media jako Sales Director. Měl zde na starosti řízení kreativního a obchodního týmu, management internetových projektů a obchodní aktivity zaměřené na akvizici nových klientů. V letech 1996 až 2005 působil v mezinárodní společnosti SOGEC, která se zabývá podporou prodeje a průzkumem trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.

Martin Sýkora Martin Sýkora

Marketingový ředitel

4home, a.s.

Martin Sýkora

Během své téměř 10leté profesní kariéry získal zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a projektového řízení ve výrobních i obchodních společnostech. Za svého působení ve výrobní společnosti Krkonošské vápenky Kunčice a následně nově vytvořeného holdingu BPM group byl na pozici group marketing manažera zodpovědný za řízení marketingu společností Krkonošské vápenky Kunčice, Krpa Dehtochema, Parabit Technologies a Penopol CZ. Poté rok působil jako marketingový konzultant ve společnosti Ottima, kde zaštiťoval marketingové a sales projekty v oblasti FMCG a stavebnictví. V současné době pracuje jako marketingový ředitel společnosti 4Home působící v oblasti ecommerce.

12:30 - 12:55

ePoptávka.cz - Jak jsme neuspěli v zahraničí a jak nedělat expanze do zahraničí?

Zkoušeli jsme několik zahraničních verzí služby ePoptávka.cz: Rumunsko, Ukrajinu, Německo, Rakousko, Polsko, Maďarsko. Některé pokusy nadále existují, jiné byly neúspěšné, další katastrofické. Jak se vyvarovat základním chybám při vstupu do jiné země. Jak expandovat chytře a efektivně. Z manažersko-podnikatelského pohledu.

Otto Kočí

majitel e-shopu

Otto Kočí

 Narozen 1974 v Praze. Absolvent sociologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 1999 pracuje v internetových firmách Seznam.cz, Ataxo Poland Sp. z o.o. na obchodních a řídících pozicích. Nyní je od roku 2010 ředitelem v ePoptávka.cz. Životní optimista, pro něhož je práce koníčkem, zábavou a důležitou součástí života. Vyjma práce a času, který stráví se svojí rodinou, se věnuje stepování a společenskému tanci.

13:00 - 13:25

Jak mít mobilní e-shop během několika hodin?

Téměř 90 % uživatelů smartphonů používá chytrý telefon pro výběr zboží a cen, a zatímco většina z nich dokončí objednávku v pohodlí stolního počítače, již více než 31 % na mobilu už i nakoupilo.  Jak dostat Vaše zboží všude tam, kam si lidé berou chytrý telefon? Elektronické obchody přizpůsobené pro mobilní zařízení dosahují až 3násobného konverzního poměru oproti e-shopům bez mobilní verze, její pořízení však nemusí být jednoduché. Podíváme se na zkušenosti s responsivním designem, nativními aplikacemi, samostatnými mobilními verzemi a představíme Tapomat - nejsnažší způsob, jak dostat Vaše zboží do mobilů.

Jiří Kopsa Jiří Kopsa

founder

Tapomat.cz

Jiří Kopsa

V Praze a Silicon Valley pracoval jako UX designér a programátor v Sun Microsystems. Aby mohl rozvinout svou vášen, vrátil se do Prahy, prošel nultým ročníkem StartupYardu a založil Proactify, firmu, která stvořila Tapomat.

13:35 - 14:30

Oběd

14:30 - 14:50

Chyby, chyby, chyby... a právě ty vaše!

Proč si vymýšlet případové studie, když sedí přímo v sále. Na vybraných příkladech (nejen) e-shopů, jejichž zástupci budou na konferenci, ukáži chyby – ty copywriterské. Ať už logické, ve struktuře, na microsite či v popisku buttonu. Rozhodují přece maličkosti; tak proč si je nepohlídat? Uživatele nezajímá, jak jste vyladili celý marketing a kolik k tomu máte tabulek. Na vašem webu se mohou „seknout“ kvůli zdánlivé hlouposti – a odchází. Bude na plátně i ten váš e-shop?

Otto Bohuš Otto Bohuš

Zakladatel

Ottocopy

Otto Bohuš

Otto studoval historii a filosofii na FF MU tak dlouho, až se z toho stal profesionálním copywriterem. Jednu nohu má volnou – a druhou v týmu digitální agentury Proof & Reason. Autor dvou dětí a blogu ottocopy.cz.

14:55 - 15:20

Jak efektivně rozdělit budget na výkonnostní marketing?

Na Honzově workshopu by neměli chybět ti, kteří hledají nejefektivnější rozdělení prostředků na výkonnostní marketing. Existuje vůbec takové ideální rozdělení? Jaký vliv hraje prodávaná komodita nebo stav vývoje e-shopu? Jak pracovat v plánování s novými možnostmi nákupu kampaní? Jakou návratnost můžete čekat od jednotlivých nástrojů a do čeho tedy investovat? Kromě promyšleného naplánování investic je nezbytné i následné vyhodnocení - umíte využít nové funkce v Google Analytics? Přijďte diskutovat o svých zkušenostech s plánováním rozpočtu. Workshop doplní ukázky úspěšných kampaní s remarketingem a behaviorálním cílením.

Jan Fencík Jan Fencík

Performace Advertising Manager

ACOMWARE

Jan Fencík

Honza je Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE. Začínal jako PPC specialista a svou kvalitní prací na klientech se vypracoval od běžné správy PPC kampaní po jejich strategické plánování. Kromě PPC kampaní a výkonnostního marketingu v ČR má Honza na starosti zavádění a optimalizaci projektů na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.). V současné chvíli pracuje pro klienty Astratex.cz, Feedo.cz, Vašečočky.cz atd.

15:25 - 15:50

Zvyšování konverzního poměru prakticky

Přednáška, kde se dostaneme od smýšlení českého člověka o konverzním poměru přímo k praktickým ukázkám a příkladům, bez zbytečné omáčky okolo. Častokrát velice malý detail dokáže konverzní poměr ovlivnit opravdu významně.

Jan Kvasnička Jan Kvasnička

UX designer

kvasnickajan.cz

Jan Kvasnička

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky “Nenuťte uživatele přemýšlet”. Blázen do neustálého sebevzdělávání, který se vyžívá v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

15:50 - 16:10

Coffee break

Partneři E-Business Forum 2013

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo MojeID

Partneři

logo ACOMWARE logo APSIS logo Etnetera logo Ferratum Czech s.r.o. logo Global Payments Europe

Mediální partneři

logo E15.cz logo HyperMedia logo Lupa.cz logo Marketing Journal logo Podnikatel.cz logo Strategie

Produktoví partneři

logo Adrop.cz logo ExpressPrint logo SABAI s.r.o. logo Smilebox logo STRV logo SweetDots s.r.o. logo Winelink

Organizátor

logo Asociace pro elektronickou komerci (APEK)

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce