Další akce Staňte se partnerem akce
25. září 2017 9:00–17:00

NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9 Praha

Program

Tomáš Braverman – Vydělám expanzí na zahraniční trh?

Vyplatí se mi to? Vydělám na tom? Má pro mě smysl vstupovat na nový trh? Otázky, které si při zvažování vstupu na další trh klade každý e-shop. Proto se v další studii zaměřím na obchodní potenciál zahraničních trhů, především nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích. Řeč přijde i na roli cenových srovnávačů, rozdílnost jednotlivých trhů a zákaznického chování. Vstup na velký zahraniční trh se mnohdy zdá velmi lákavý, ale vyplatí se? Uvidíme!

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka.cz a Heureka.sk

Heureka Shopping

Tomáš Braverman

Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

Expanze e-commerce v region CEE

Co je potřeba při expanzi na trhy CEE brát v úvahu a jaké jsou odlišnosti jednotlivých trhů v region CEE. Jaké modely expanze na jednotlivé trhy je možné aplikovat.

Vít Endler Vít Endler

Executive chairman a General manager

MALL.pl

Vít Endler

Vít Endler nastoupil do skupiny NetRetail Holding (MALL.cz) jako country manager polského MALL.pl, který dostal z nuly k miliardovému obratu. 2 roky pak vedl celou skupinu NetRetail Holding. Po úspěšném prodeji firmy do skupiny Rockaway a nově vzniklé MALLGroup, je nyní odpovědný za polský trh. Executive chairman a General manager MALL.pl (MALLGroup) V roce 2017 se stal také co-ownerem projektu Virtooal.com, který díky technologii virtuálního zrcadla přibližuje on-line nákupy reálnému nakupování.

What legislative barriers for e-commerce are currently being solved at EU level?

• Proposal on Geo-blocking: What does it mean for online merchants?

• Digital Contracts Proposals for the sales of goods and the supply of digital content: Will these directives help in reducing legal fragmentation in consumer and contract law?

• Modernizing VAT rules for e-commerce: a game changer for online merchants?

• General Data Protection Regulation and ePrivacy: the deadline is approaching

• How to innovate the parcel delivery market: Legislative solutions VS market solutions

Luca Cassetti Luca Cassetti

Policy Advisor

Ecommerce Europe

Luca Cassetti

Luca Cassetti has been working for Ecommerce Europe since February 2015. He was a Policy Advisor for the European association until August 2017 and, as of September 2017, he has been appointed Director of EU Public Affairs. In his new function, Luca is overall responsible for the daily management of the public affairs and lobbying strategies of Ecommerce Europe. He works in close cooperation with the Chairs, Co-chairs, Policy Advisors and Members of the four Working Committees of Ecommerce Europe, with a specific focus on e-Regulations and e-Logistics. This means dealing with a broad range of different topics related to the Digital Single Market, such as parcel delivery, consumer and contract law, VAT, geo-blocking, data protection & privacy, online platforms & e-commerce. Luca is also responsible for the maintenance and extension of Ecommerce Europe’s relations with the European Institutions and other stakeholders. Luca holds a Master’s Degree in Public Administration, Management and European Policies and graduated at the Catholic University of Louvain-la-Neuve (Belgium) in 2013.

Růst a expanze na regulovaném trhu Farmacie - 4 roky, 4 kanceláře, 30 poboček

V rámci prezentace představím všechna úskalí, čísla a problémy, které nás potkali od prvního dne fungování až po dnešní stav. Odprezentuji, jak jsme přistoupili ke stěhování kanceláří, změně pracovních náplní jednotlivých lidí či oddělení. Představím v krátkosti nástroje, které nám pomohli v organizaci práce pro zvládnutí rychlého růstu celé společnosti.

Michal Hanáček Michal Hanáček

CEO

Pilulka.cz

Michal Hanáček

Michal má za sebou bohaté zkušenosti s provozem online projektů a internetového marketingu v oblasti prodeje produktů a služeb na internetu v ČR a střední Evropě. Stál u zrodu holdingu Pilulka Lékáren, kde se za 4 roky podařilo vybudovat firmu s působností v ČR a SR s více než 250 zaměstnanci a obratem ve vyšších řádech stovek milionu korun.

Z nuly na 100 s pětistovkou

Moje přednáška se zaměří na využití vlastního potenciálu na 100 % , který dle mého může nahradit externí finanční příjmy. Dále si vysvětlíme proč musíme mít jasno v tom, zda firmu máme na mléko či na maso a že růst naší firmy je přímo úměrný tomu, co si o nás myslí zákazník. Naše firma je v mnoha ohledech netypická a to například tím, že u nás “dělá marketing potrubářka”. A v posledních minutách bychom mohli zkouknout čísla a poradit si “jak na to” bez peněz.

Petra Plemlová Petra Plemlová

CEO

unuodesign

Petra Plemlová

Petra Plemlová alias ta s těmi 4mi dětmi a dvěma e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz. Marginalitou našeho businessu je prodej designové metráže a výroba dětského oblečení. Původně učitelka mateřské školy nyní “mamina” firmy s 30 zaměstnanci a obratem přes 30 milionů korun ročně to vše bez investora a cizího kapitálu. V unuo se řídíme heslem lepší zapálený amatér, jak frustrovaný profesionál.

20 chyb, kterým se vyhnout, při expanzi do zahraničí

Přednáška přinese ukázku typických chyb, kterých se dopouštějí majitelé a management českých e-shopů při expanzi do zahraničí. Často jsou to chyby drobné, které však přinášejí velké náklady. Na jasných příkladech si ukážeme, co jsou klíčové věci pro úspěšnou expanzi do zahraničí.

Jakub Šulák Jakub Šulák

CEO

Shockworks s.r.o.

Jakub Šulák

Jakub je e-commerce konzultant, investor do zajímavých online projektů a vlastník agentury Shockworks. Poslední 4 roky se zabývá především expanzí e-shopů do zahraničí a budováním e-shopů napříč Evropou. V posledních 12 měsících se mu podařilo expandovat jeden projekt na celkem 10 nových trhů, především ve východní Evropě.