Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
5. června 2013 9:00–18:00

Hotel DAP Vítězné náměstí 4/684 Praha 6

Program

8:30 - 9:00

Zahájení registrace

9:00 - 9:05

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:10 - 9:40

Keynote: Proč sociální sítě do tradičních odvětví nepronikly

V úvodní prezentaci se dozvíte, kde se vyplatí věnovat vaše úsilí - čas i peníze a které sociální sítě zatím můžete vnímat spíše jako aktivitu navíc, která vám, kromě PR nepřinese kýžený byznys. Dále se podíváme na to, proč sociální sítě zatím do tradičních odvětví nepronikly...

Patrick Zandl Patrick Zandl

Mobile Telecommunications Professional

Energomonitor.cz

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 2012 spoluzaložil Energomonitor, v němž vyvíjí Facebook pro elektřinu a elektrárny. Do té doby dělal věci, které nestojí za zmínku a od té doby se naopak pomaličku seznamuje se světem internetu.

9:45 - 10:05

Customer Care v Social Media

Jak a kde hledat advokáty značky. Jak pracovat s advokáty značky jenž šíří pozitivní WOM. Jak přenášet tyto principy do marketingové komunikace.

Michal Nýdrle Michal Nýdrle

Managing partner

Nydrle

Michal Nýdrle

Narodil se v roce 1982 a začal se živit už během studia na obchodní akademii. Studium pokračovalo na soukromé vysoké škole marketingu a managementu. V roce 2004 zakládá digitální agenturu Nydrle Digital, která začínala jako klasické one man show a dnes patří se svými 65 zaměstnanci k největším agenturám v České republice. Michal zároveň spoluinvestoval startup Brand Embassy, spoluzaložil mediální agenturu Red Media a je spolumajitelem postprodukčního studia Avion. Dohromady zaměstnává 150 lidí. Na své práci ho nejvíce baví každodenní výzvy a jejich překonávání.

10:10 - 10:30

Co jsme pokazili při tvorbě nejúspěšnější Facebookové aplikace za rok 2012

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále.

Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

10:30 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:10

Má cenu prezentovat firmu na Pinterestu?

Pinterest je hezká sociální síť, která si ale zatím v ČR nezískala příliš mnoho fanoušků. Ve světě je ale populární a funguje už i jako silný marketingový nástroj. Rozhodli jsme se, že Pinterest zařadíme do portfolia sociálních sítí, které využíváme ke komunikaci s veřejností, a to přes to, že zatím neznáme přesná čísla o počtu českých uživatelů, na které budeme cílit, ani o tom, zdali se Pinterest stane v ČR významnou a respektovanou sociální sítí, jako se jí stal v poslední době Twitter. V prezentaci se budu věnovat tomu, zdali má cenu spouštět firemní prezentaci na Pinterestu? Pro koho a proč se taková prezentace vytváří? Jak zapadá do portfolia sociálních sítí využívaných ke komunikaci firem? Na co by se nemělo zapomínat, když se vytváří firemní profil na Pinterestu? Jak jsme vytvářeli firemní profil na Pinterestu v Seznamu?

Marek Dobrý Marek Dobrý

specialista nových médií

Seznam.cz

Marek Dobrý

Marek působí ve společnosti Seznam.cz na pozici specialista nových médií. Každý den se stará o firemní profily společnosti na sociálních sítích a vyhodnocuje činnost na nich. Snaží se stále hledat nové, smysluplné prostory k prezentaci firmy na sítích. Ve volném čase působí jako šéfredaktor kulturního časopisu Lógr a amatérský fotbalista.

11:15 - 11:35

Case study: Magnesia duel na platformě YouTube kanálu

Pohled na využití YouTube kanálu jako landing page pro kampaň Magnesia duelu. Jak jsme se snažili maximálně využít všechny možnosti videoreklamy, jak zafungovala a v čem se lišila v porovnání s rokem 2012.

Petr Houzar Petr Houzar

Head of digital marketing

Karlovarské minerální vody,a.s.

Petr Houzar

Petr Houzar pracuje jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod (Mattoni, Magnesia, Aquila), Poděbradky, Dobré vody a Waldquelle. Dříve vedl inovativní marketing ve společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí, mobilní marketing, vztahy s vývojáři a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou kariéru započal v mediální agentuře Mindshare, kde mimo jiné odstartoval úspěšné působení společnosti Nike na regionálním poli sociálních médií. V loňském roce získal za kampaně pro značku Magnesia cenu Klient roku (od Digitální sekce AKA) a YouTube awards za nejlepší marketingové využití Youtube.

11:40 - 12:00

Efektivní využití Facebooku pro komunikaci i prodej

Uvidíte konkrétní příklady toho, jak na Facebooku komunikují značky Nestlé, jak pracují s fanoušky a jak jsou tyto aktivity propojeny s prodejem

Jiří Maier Jiří Maier

Philips

Jiří Maier

Digital marketing jsem se začal učit v roce 2007 v OgilvyInteractive Prague, kde jsem působil 3 roky a podílel se na mnoho zajímavých projektů pro klienty jako: RWE, O2, ČSOB nebo Česká pojišťovna. Potom jsem asi rok působil v e-commerce sféře a pracoval na e-shopu Conrad Eletronic (www.conrad.cz). V roce 2011 jsem přišel do Nestlé a nejdříve se věnoval speciálně značce NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Nyní v Nestlé zastřešuji veškerou digitální komunikaci.

12:05 - 12:25

Jameson na sociálních sítích

Co dokáže tvrdý alkohol na sociálních sítích, zvlášť, když se jedná o slavnou značku? Jarda Haž bude mluvit o tom, co Jamesonu sociální sítě přinášejí, jak s nimi pracuje, a také o tom, že je pro ně takřka nemožné samostatně sledovat jejich dopad v rámci celkového mediamixu. Jak sám říká: "nečekejte bullshit" :-)

Jarda Haž Jarda Haž

Digital Manager

Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.

Jarda Haž

Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:00

Odpolední keynote - Studie: České sociální sítě

Kdy, kde a jak: Prozkoumali jsme, jak se Češi zapojují do komunikace v sociálních sítích. V prezentaci dojde jak na Facebook nebo Twitter, tak i na ty méně známé služby.

Eliška Hutníková Eliška Hutníková

Data analyst

Ataxo Interactive

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

14:05 - 14:25

Úspěch na Facebooku třikrát jinak

Miňonky: Partnerství značek, které zafungovalo. Fidorka: I s malým rozpočtem se dá zahrát velké divadlo. Hitparáda wallpostů: Sledujeme stálice, objevy a překvapení na stránkách komerčních značek.

Ján Mitaľ Ján Mitaľ

SYMBLAZE Praha

Ján Mitaľ

Několik let proplouval různými sférami obchodu a marketingu, až si v roce 2009 definitivně uvědomil, že jeho profesní místo je v digitálním světě. Zakotvil v agentuře Symblaze, kde zpočátku řídil e-mailingovou komunikaci značek Vodafone ČR, Vodafone Qatar, Tesco, Google, Milka a dalších. Později se jeho hlavní specializací stala Facebooková komunikace. Má na starost firemní profily několika sladkých značek ze sítě Mondeléz a jeho otisk je vidět i na zdech ostatních značek, které Symblaze pro své klienty na Facebooku spravuje. Kromě digitálních kompetencí má v repertoáru i zpěv nebo hru na kytaru. Před několika lety získal slovenského Slavíka v kategorii Objev roku a momentálně svůj hlas i skladatelské umění občas propůjčuje digitálním kampaním

14:30 - 14:50

Co vlastně dělat (platit) na tom Facebooku?

Říká se, že Slevomat to na Facebooku dělá dobře. Rád vám ukážu, jak to vlastně děláme, co používáme a co z toho všeho máme. Pak se můžete sami rozhodnout, jestli to děláme dobře a jestli to nechcete dělat jako my.

Zdeněk Linc Zdeněk Linc

Slevomat.cz

Zdeněk Linc

Absolvent VŠE s vedlejší specializací komerční komunikace. Při škole pracoval v Admarket.cz jako digital media specialist, kde pečoval o široké spektrum klientů. Nyní pracuje ve Slevomatu, kde se stará o firemní profily na Facebooku. V rámci toho je zodpovědný za přibližně 100 milionů reklamních impresí na Facebooku, který Slevomat v ČR vygeneruje. Hlavně zodpovídá za výkon těchto aktivit a jejich dopad na firemní cíle.

14:50 - 15:10

Coffee break

15:10 - 15:30

FACEBOOK: Fakta a čísla v případových studiích

Dozvíte se, jak postupovat při každodenní práci na Facebooku, co přispívá k zlepšování dosahu Stránky a zapojení Fanoušků, především jakým způsobem tyto aktivity monitorovat a vyhodnocovat jejich efektivitu.

Tomáš Šebesta Tomáš Šebesta

Konzultant

Socialbakers

Tomáš Šebesta

V oblasti médií a marketingu jsem se pohyboval již při studiích, kdy jsem se podílel na řadě projektů i v neziskovém sektoru, nedílnou součástí mé práce byl i digitální marketing. Později jsem začal pracovat jako freelancer a spolupracoval jsem jak s lokálními subjekty, tak s agenturami. A právě tak jsem se cca před 1,5 rokem dostal k Socialbakers, kde nyní funguji jako konzultant pro sociální média.

15:35 - 15:55

ROI Sociálních médií aneb co znamená Like

Po dlouhá léta slýcháme, že se sociální média z principu nehodí pro reklamu - prodej. Facebook je ale obrovskou zásobárnou dat s prakticky unikátní možností cílení komunikace a reklamy, umožňuje pracovat s e-mailovými databázemi a provazovat je s reklamou, díky aplikacím je možné na Facebooku přímo nabízet zboží, informovat, získávat zpětnou vazbu. Je jednou z mála aplikací, která je skutečně masově používána v mobilních zařízeních. Není tedy zvláštní, že by Facebook a další sociální média ne(s)měla být používána k prodeji? Ale jak na to?

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

16:00 - 16:45

Panelová diskuze - Jak maximalizovat přínos sociálních sítí

Pohled na Social Media očima zástupců mediální agentury, digitální agentury a zadavatele a jejich bohatých zkušeností. Jak plánují, analyzují a vyhodnocují své kampaně v sociálních sítích?

Diskuzi moderuje Petr Koubský

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Zakladatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem online supermarketu Rohlik.cz (2014), DámeJídlo (2012) a Slevomatu (2010) a partnerem v investiční skupině Enern. V současné době Tomáš řídí Rohlik.cz, jehož letošním cílem je obrat okolo 1 mld. Kč.

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Pavel Hacker vede marketing a působnost na zahraničních trzích agentury BrandzFriendz. Pracoval v agentuře EURO RSCG (nyní Havas), v mediálním oddělení agentury Advertures (od poloviny roku 2008 Mather Advertures, od roku 2009 pod názvem Neo@Ogilvy). Online komunikaci se věnuje od roku 2001, začínal v agentuře Omnimedia Public Relations. Vzdělával se na Fakultě Sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze a Faculty of Social Studies Loughborough University. V posledních měsících se zabývá postavením správy sociálních médií na tvrdých datech.

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

MindShare

Jiří Vítek

Jiří Vítek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Stále působí v Metodologické komisi ATO. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

17:00

Předpokládaný konec konference