Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 15. 11. 2016.
7. listopadu 2013 9:00–17:00

Konferenční centrum City Na Strži 1702/65 Praha 4

Program

Malý sál TOWER

10:00 - 10:20

Retence zákazníků a jak ji měřit

V Google Analytics měříte počet dokončených objednávek, možná i výši objednávky. Co se však s takovou objednávkou děje? Nestornuje se? Nakoupí ten zákazník ještě jednou? Využívejte pokročilé metody, které vás dovedou k frekvenci nákupů a celoživotní hodnotě zákazníka.

Pavel Jašek Pavel Jašek

Webový analytik

TIPSPORT a.s.

Pavel Jašek

Pavel pracuje jako webový analytik ve společnosti Tipsport. Předtím přes 5 let pomáhal s obchodní úspěšností klientům Dobrého webu, kde zůstává jako lektor pravidelných školení Google Analytics. Pavel se zaměřuje především na analýzu dlouhodobého chování zákazníků. Pravidelně přednáší na českých i zahraničních konferencích zaměřených na využití dat. Na Vysoké škole ekonomické je cvičícím v kurzech Business Intelligence a e-Business Strategies a působí v kompetenčním centru Retail Analytics.

10:20 - 10:40

Jak měříme ve SportObchod.cz?

Ukážu vám, jak ve SportObchodu vyhodnocujeme vývoj firmy, marketingové akce a která KPI sledujeme. Řeknu vám, na co si musíme při vyhodnocování dávat pozor a kde máme mezery.

Adam Jurák Adam Jurák

Marketingový specialista

SportObchod.cz

Adam Jurák

Čtvrtým rokem se ve SportObchod.cz starám o online marketing, který je i mým koníčkem. Připravuji a vyhodnocuji marketingové akce, s externími agenturami řeším propagaci a web.

10:40 - 11:00

Skutečný stav české e-commerce

Jak se za posledních deset let změnil počet e-shopů, jaké kategorie zboží šlapou na paty elektronice a kolik letos Češi utratí v e-shopech? Na to vše vám odpoví šéf Allegra, který při své prezentaci čerpá z exkluzivních dat obchodního portálu Aukro a nákupního rádce Heureka.

Jan Jírovec Jan Jírovec

COO

Rockaway

Jan Jírovec

Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.

11:00 - 15:00

Program konference v tomto čase probíhá v hlavním sále EMPIRIA

15:00 - 15:20

Jak se dostat zákazníkům do kapsy? Prostřednictvím mobilní aplikace!

Kdy je investice do mobilní aplikace tou správnou volbou prozradíme na případové studii cestovní kanceláře Blue Style. Představíme, jakým způsobem v rámci mobilní aplikace vhodně sladit přidanou hodnotu uživatelům s naplněním potřeb klientů a motivace k nákupu dalších služeb. Těšit se můžete na konkrétní čísla o výkonu aplikace i vyhodnocení návratnosti investice přímo z pohledu majitele společnosti.

Jan Bezdek Jan Bezdek

Ceo

SiteOne

Jan Bezdek

Technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní podporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne, sdílet s ním nadšení pro práci, strasti všedního dne i radost z výsledků.

15:20 - 15:40

Alza.cz – pod pokličku mobilního vývoje

Alza.cz disponuje svými nativními aplikacemi pro platformy Android a iOS + mobilním webem na m.alza.cz. Jak v Alza.cz vůbec vývoj probíhá? Jak se posunuly aplikace od začátku vývoje? Jaké jsou trendy ve vývoji a trocha čísel z našich statistik :-)

Vladimír Dědek Vladimír Dědek

Ředitel webového vývoje

Alza.cz

Vladimír Dědek

Vladimír Dědek je vedoucí webového a mobilního vývoje ve společnosti Alza.cz a.s., kde pracuje přes 3 roky. Ze své pozice určuje jak strategii webu, tak i směr vývoje mobilních platforem a mobilního webu. Kromě koordinace projektů se věnuje také UX návrhům a analýze dat (Google Analytics apod.)

15:40 - 16:00

Změny v chování digitálních zákazníků

Lidé už dávno nepoužívají internet jenom na počítači a přístup k internetu nám umožňují i auta a lednice. Co to znamená pro velkou mediální firmu? Co to znamená pro zadavatele reklamy? Komu se komplikuje život a kdo na těchto změnách může vydělat?

David Lorenc David Lorenc

Manažer Smobil

Seznam.cz

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

16:00 - 16:20

Pohroma jménem "Optimalizace pro mobilní zařízení"

Jak pomocí nešťastné "mobilizace" elegantně zabít web? Jak naopak vytěžit maximum z nemalého potenciálu mobilního světa? A proč je lepší někdy nedělat vůbec nic? -- Příkladů všech scénářů se mi během hodnocení webů v soutěži WebTop100 vyjevilo více než dost. Přijďte se na ně podívat a zjistěte kam nasměrovat uvažování o expandujícím mobilním světě, tak aby vašemu webu skutečně pomohlo.

Martin Michálek Martin Michálek

Specialista na webový front-end

Vzhurudolu.cz

Martin Michálek

Martin Michálek je nezávislý webový vývojář, školitel a konzultant specializovaný na moderní webový front-end - responzivní a mobilní webdesign a technologie jako HTML5 a CSS3. Více na www.vzhurudolu.cz/martin.

16:20

Program konference pokračuje v sále EMPIRIA

Hlavní sál EMPIRIA

9:00 - 9:25

Zahájení konference

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

9:25 - 9:50

Top trendy v digitálním marketingu

Kam se ubírá reklama a marketing v roce 2014? Jakou roli v této show hrají tradiční média? Je termín "digitální marketing" již opravdu pohřbený? Na tyto a více otázek si společně odpovíme v přehledu trendů digitálního marketingu.

Jiří Langer Jiří Langer

Managing partner

Moneyball

Jiří Langer

Jiří Langer během své kariéry prošel různými technologickými i manažerskými pozicemi v reklamních agenturách. V posledních letech vedl digitální divize agentur Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague), WMC/Grey nebo Actum. Pracoval s klienty ze všech sektorů jako jsou O2, Heineken, Microsoft, Finlandia Vodka, Allianz nebo P&G. Má zkušenosti s lokálními i globálními kampaněmi. Nyní působí v agentuře Moneyball, která se zabývá výkonnostním marketingem. Rád jezdí na snowboardu a miluje cestování kamkoliv.

9:50 - 10:00

Pauza na přesun do dalších sálů

10:00 - 10:20

Online prodej bez eshopu?

Je konverze do e - shopu opravdu tou nejlepší formou využití webového trafficu? Jaký je rozdíl v konverzích z webu mezi hot a cold leadem? Jak ovlivňuje prodej v e - shopu asistence operátora na chatu? Tato prezentace seznámí diváky s výsledky online aktivit doplněnými offline podporou na webu O2.cz.

Jiří Caudr Jiří Caudr

Online Channels Director

O2 Czech Republic

Jiří Caudr

Jiří Caudr pracuje 9 let v O2, v posledních letech jako ředitel online kanálů. Od loňského roku svůj digitální tým rozšířil o tým marketingové komunikace a společně s interní kreativní agenturou vytváří celkovou online i offline komunikaci značky O2.

10:20 - 10:40

S loajálním zákazníkem na věčné časy a nikdy jinak

V dnešní době už má kartičku v peněžence snad každý z nás. Trošku se však podivují nad tím, proč ji tam má, jestli ji používá a proč, a to zejména, proč ji daný obchodník vůbec vydal. Co tím sleduje? Chce poskytnout slevu a nebo hledá dlouhodobou loajalitu? Klíčem ke všemu jsou data. Pokud je tento program na datech postavený - je nakročeno k úspěchu. Data ale musí být ze všech kanálů - jak online tak offline. Musí se tedy zkombinovat dohromady. Cílem je CRM 2.0, zejména to R v té zkratce. Ano Relationship - ten se ve většině vztahů buduje obousměrnou komunikací - dialogem.

Michal Štádler Michal Štádler

Managing Partner

Integrated Retail Marketing Solutions

Michal Štádler

Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.

10:40 - 11:00

Jak by měli vaši PRisté využívat sociální média

Sociální média dala oboru PR zcela nové možnosti. Jak je naplno využít, co po svých PRistech chtít, jakou roli mají v komunikačním mixu sociální média hrát a jak digitální PR efektivně využít v kampani? Chtějte po PR víc než jen tiskové zprávy!

Rostislav Starý Rostislav Starý

partner

Konektor Social

Rostislav Starý

Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:55

Jak nastolit a udržet styl textů?

Instantní texty zaplní prázdné místo, ale chutnají málokomu. Zařiďte, aby copywriting ladil s vámi, zákazníky, časem i prostorem. Na příkladech uvidíte, proč styleguide a obsahová strategie nepatří do šuplíku.

Jan Ambrož Jan Ambrož

Senior Content Strategist & Copywriter

Dobrý web

Jan Ambrož

Honza se v agentuře Dobrý web věnuje obsahovým strategiím, content marketingu a copywritingu. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby prodával. Pravidelně také školí a chová si kovářovu kobylu – blog Copywriter.cz.

11:55 - 12:20

Zmobilizujte svůj byznys

Proč by mobil neměl mít místo v mediálním mixu? Jak moc můžeme ignorovat uživatele na mobilu a jakou má hodnotu pro byznys? Dá se vůbec měřit jeho chování? Jak přitáhnout pozornost zákazníka na mobilu?

Daniel Nohel Daniel Nohel

Industry Sales Manager

Google

Daniel Nohel

Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za nová produktová a mediální řešení pro země Česká republika, Slovensko a Rusko. Od roku 2008 vedl obchodní aktivity Googlu v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare, kde působil od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě.

12:20 - 12:25

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100

Inspirativní kampaň na pojištění majetku, aneb bez kola můžete být za pár vteřin.

Unikátní projekt bezkola.cz upozorňuje na krádeže kol - pomocí skryté kamery jsme v krajských městech sledovali za jak dlouho někdo kolo ukradne, a poté využili v online a PR kampani.

Jiří Randák Jiří Randák

Senior manažer

Česká pojišťovna

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.

12:25 - 12:30

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100

Mezi zákazníkem a výhodou nesmí stát překážky.

Jak se stavěl program O2 Extra výhody a co stojí za jeho úspěchem.

Václav Krátký Václav Krátký

Senior marketing specialist

O2 Czech Republic

Václav Krátký

Václav Krátký je v O2 zodpovědný za věrnostní aktivity na rezidentní zákazníky. Zřejmě nejviditelnějším projektem poslední doby je program O2 Extra výhody, za kterým stojí od první myšlenky do současnosti. Před příchodem do O2 v roce 2010 pracoval na několika pozicích v analytickém a obchodním týmu OgilvyOne.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:55

Czech Publisher Exchange po 2 měsících fungování

Jak funguje nově spuštěná platforma Czech Publisher Exchange? Co přinesla českému RTB? A jaká je její budoucnost?

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

13:55 - 14:20

Case study RTB a retargeting

Přednáška si klade za cíl demonstrovat přínosy různých (re)targetovacích taktik s využitím RTB a možná i odpovědět na nevyřčenou otázku "Vyplatí se vždycky retargeting?".

Jiří Malý Jiří Malý

Startegic Development

Neo@Ogilvy Czech Republic

Jiří Malý

Jiří Malý spoluzakládal v roce 2001 ADVERTURES. Dlouhodobě se zabývá tvorbou strategií pro marketingovou komunikaci. Jeho doménou je informační architektura. Podílel se na řadě projektů pro významné klienty ADVERTURES: Citibank, Ministerstvo informatiky ČR, Ministerstvo zahraničních věcí ČR nebo Microsoft.

14:20 - 14:25

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100

4 kroky do showroom

Dá se prodat auto, které ještě nikdo neviděl a nevyzkoušel?
Richard Stiebitz Richard Stiebitz

Creative Director

Wunderman

Richard Stiebitz

Pracuje jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman. V reklamních komunikacích působí přes deset let. Po období činnosti v ATL agenturách se ponořil do BTL aby zjistil rozdíl mezi ATL reklamou a BTL reklamou. Zjistil, že je pouze rozdíl mezi dobrou a blbou reklamou. Nehraje si na to, že ví všechno o online, ale snaží se to nějak propojit aby to fungovalo a nenudilo. Týmy pod jeho vedením získaly řadu kreativních cen. Přál by si aby reklama byla kultivovaná a aby kromě pouhého prodeje služby nebo produktu také lidi bavila.

14:25 - 14:30

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100

Jak se rodila aplikace "Pojď mi hop"?

Chcete se dozvědět, co jsme pokazili při tvorbě nejúspěšnější facebookové aplikace za rok 2012 a neopakovat to znovu?

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále.

Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

14:30 - 15:00

Coffee break

15:00 - 15:20

Byznys analytika - co všechno prozradí interní data ve spojení s webem

Byli byste překvapení, co všechno o svých datech ještě nevíte. Například, že číslo bankovního účtu klienta anebo jeho faxové číslo v sobě ukrývají návod jak předat danému klientovi víc. Nevěříte?! Přijďte se naučit jak interní data oživit webem a vytlačit z nich vyšší obchodní výsledky.

Filip Vítek Filip Vítek

Head of Customer Value Management

Sberbank Slovensko

Filip Vítek

Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.

15:20 - 15:40

ROPO efekt u České spořitelny

Chtějí si klienti v Česku sjednávat své finanční produkty on-line, nebo jdou raději na pobočku? Jaký podíl uživatelů na webu hledá informace, ale nákup dokončuje offline?

Honza Průša Honza Průša

Senior Business Developer

Česká spořitelna

Honza Průša

V letech 2000 - 2002 jsem pracoval jako projektový manažer v iDNES, kde jsem byl zodpovědný za katalog odkazů Klikni. Následně jsem přešel do České spořitelny, kde dlouhodobě pracuji na digitální tváři ČS. Stál jsem u zahájení komunikace ČS na sociálních sítí, realizoval jsem několik redesignů webu, spouštěl jsem e-shop České spořitelny. Jsem otec dvou dětí, jako redaktor a fotograf pracuji pro musicserver.cz a ve volném čase zachraňuji památky české lidové architektury.

15:40 - 16:00

Jaký vliv mají mediální kanály na chování zákazníků při souběžném sledování více obrazovek?

Co prozradí historie webového prohlížeče o souběžném sledování více obrazovek a jaký vliv mají jednotlivé mediální kanály na návštěvu stránek produktů? Odpoví nám výsledky výzkumu na online populaci a experimenty v našem webovém prohlížeči SMARAGD.

Jan Lajka Jan Lajka

Zástupce ředitele

STEM/MARK a.s.

Jan Lajka

Jan Lajka vystudoval statistiku na MFF UK. Již během studia nastoupil do výzkumné agentury STEM/MARK, kde pracoval na pozici analytika, později manažera výzkumných projektů. Několik let vedl oddělení výzkumů pro farmacii a zdravotnictví, dále oddělení online výzkumů a v současné době působí ve firmě jako Innovation Manager. Ačkoliv tíhne ke kvantitativnímu zpracování dat, ve své výzkumné praxi využívá i poznatky psychologie a behaviorální ekonomie.

16:00 - 16:20

Bohatství se skrývá v datech

Jak s daty pracovat a správně je interpretovat? Na konkrétních příkladech bych rád ukázal, jak a kde data sbírat a dále s nimi pracovat. Co vše se dá analyzovat a jaký to má dopad na Vaše podnikání.

Pavel Kvasnička Pavel Kvasnička

Operations & Sales

Keboola

Pavel Kvasnička

Pavel se svým kolegou Milanem Veverkou založili v roce 1996 společnost CFC, s.r.o., která se zasloužila o šíření výukových encyklopedií na CD v dobách, kdy internet byl ještě v plenkách. Po úspěšném prodeji společnosti v roce 2011 založili firmu TDR, s.r.o., která se zabývá prodejem strojů na opravu DVD nosičů ve střední a východní Evropě. Od roku 2010 působil v pozici finančního ředitele u lokálního ISP operátora. Od konce roku 2011 zastává pozici jednatele ve společnosti Keboola, s.r.o., která pomáhá firmám zpracovávat data a implementuje platformu GoodData. Díky svému ekonomickému vzdělání měl vždy na starost obchod a finance. Ve svém nynějším působišti je fascinován dříve netušenými možnostmi analýzy dat a tím, jak může tato služba pomoct v marketingu a obchodě. Rád leze po horách, je fanatický cyklista a pravidelně chodí do Prčic :).

16:20 - 16:30

Pauza na přesun z malých sálů

16:30 - 16:50

Stav českých firem a digitálního marketingu v roce 2013

Správně formulovaná otázka je často důležitější než odpověď. Ptejme se častěji proč to děláme, pro koho to děláme, na koho to má působit spíše než jak to děláme a jakou technologii používáme.

Ivan Pilný Ivan Pilný

konzultant

TUESDAY Business Network

Ivan Pilný

Ivan Pilný působil ve výkonných pozicích významných ICT společností. V letech 1992 - 1998 byl generálním ředitelem Microsoftu ČR, poté působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Od roku 2001 zastával pozici předsedy představenstva Českého Telecomu a v roce 2002 se stal generálním ředitelem alternativního operátora - společnosti eTel. Nyní působí jako konzultant. Současně je prezidentem TUESDAY Business Network.

16:50

Předpokládaný konec konference

Malý sál PANORAMA

10:00 - 10:20

Atribuční modely - aneb, které marketingové aktivity fungují a které nikoli

Atribuční modelování trpí jedním klíčovým neduhem – různé modely, potažmo různé nástroje, přináší zcela odlišné pohledy na to, které marketingové aktivity mají zásluhy na vašich obchodech. Proto si přijďte poslechnout několik postřehů o tom, kdy má význam se atribučním modelováním zabývat a podle jakých kritérií zvolit takový model, který je smysluplný pro váš business.

Pavel Trejbal

Analytik

10:20 - 10:40

Jak (ne)pokazit redesign webu?

Redesign je zásadní okamžik v životě každého webu, který může hodně přinést, ale dá se při něm také ledacos pokazit. Jan Tichý ve své přednášce upozorní na celou řadu přešlapů, kterých se provozovatelé webů při redesignu často dopouštějí. Opakovaně, zas a znovu.

Jan Tichý Jan Tichý

Jednatel

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý patří k předním českým odborníkům v oblasti webové analytiky a Google Analytics. Řadu let se zabývá poradenstvím ohledně webové analytiky, optimalizace pro vyhledávače a vylepšování obchodní účinnosti. Má velké zkušenosti s analýzou, návrhem, řízením a propagací webů a webových aplikací. Je lektorem různých veřejných i individuálních školení z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Vystudoval informační a znalostní inženýrství na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde dosud také příležitostně přednáší. V minulosti pracoval jako vývojář v Jyxu a vedoucí SEO oddělení a konzultant Google Analytics v H1.cz. V současné době vede konzultační a vývojářskou společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie.

10:40 - 11:00

Online strategie z postele mezi top prodejce

Případová studie, jak rostl projekt TisknuLevne.cz. Ukážeme postupný vývoj našich marketingových aktivit a strategií tvorby webu s ohledem na dostupné technologie, velikosti rozpočtů, a v neposlední řadě s ohledem na vlastní znalosti a zkušenosti.

Martin Pěnička Martin Pěnička

Ředitel

PENDA

Martin Pěnička

Martin Pěnička je zakladatelem eshopu TisknuLevne.cz, specializovaného na prodej spotřebního materiálu do tiskáren a kopírek. Jako ředitel společnosti má na starosti strategické směrování firmy a soustředí se na marketingovou propagaci. Vystudoval fakultu dopravní ČVUT v Praze, kde dodnes přednáší na katedře aplikované matematiky softwarové inženýrství. 3 roky působil na Dánské technické univerzitě v Kodani jako vědecký pracovník v oblasti formálních metod tvorby softwaru pro železnici.

11:00 - 15:00

Program konference v tomto čase probíhá v hlavním sále EMPIRIA

15:00 - 15:15

5 způsobů, jak zvýšit konverzi a obrat z emailového marketingu

Naprostá většina e-shopů a společností posílá stejnou nabídku na všechny zákazníky. Co se stane, když začnete segmentovat, personalizovat nebo nastavíte automatizovaný emailový program? Co nejvíce funguje a jak opravdu využít maxima informací, které zákazník o sobě dává? Inteligentní emailing je o posílání správných sdělení správným zákazníků ve správný čas se správnou motivací a nabídkou. V této prezentaci ukážeme pět praktických příkladů, které jsou základem inteligentního emailingu a kterými velmi rychle zvýšíte obrat z emailové komunikace.

David Vurma

e-commerce konzultant

ACOMWARE

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

15:15 - 15:30

Optimalizace výkonnostních kampaní a landing page optimization

Jaké mohou být dopady optimalizace PPC kampaní a SEO? Na několika příkladech si ukážeme základní kroky vedoucí k výkonu, ale i slepé uličky, kterým byste se měli vyhnout.

Aleš Fodor Aleš Fodor

Account Director

Dobrý web

Aleš Fodor

Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.

15:30 - 15:45

Nastavení A/B testu živě

A/B testování je základním způsobem zlepšení konverzního poměru webu. Během 5 minut vám ukážu, jak jednoduchý A/B test nad webem vytvořit a spustit.

Martin Snížek

Product, Slevomat

Slevomat.cz

15:45 - 16:00

Uživatelské testování

Uživatelské testování je zdaleka nejúčinnější zbraní, kterou máme při prosazování UX ve firmě. Není ale všemocné a lidé od něj často očekávají více, než může dát. Ukážu vám, kdy a jak testování použít a na co si dát pozor.

Adam Fendrych Adam Fendrych

UX designer

Česká televize

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

16:00 - 16:20

Panelová diskuse

Diskutujte s vystupujícími jak nejlépe optimalizovat konverze na Vašem webu a dalších digitálních řešeních.

Adam Fendrych Adam Fendrych

UX designer

Česká televize

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

Aleš Fodor Aleš Fodor

Account Director

Dobrý web

Aleš Fodor

Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.

Petr Ocásek Petr Ocásek

Founder & CEO

Click2stream

Petr Ocásek

Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.

Martin Snížek

Product, Slevomat

Slevomat.cz

David Vurma

e-commerce konzultant

ACOMWARE

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

16:20

Program konference pokračuje v hlavním sále EMPIRIA

Partneři Konference WebTop100 2013

Generální partner

logo INTERNET CZ

Partneři

logo Gemius logo Seznam.cz logo SiteOne

Mediální partneři

logo E15.cz logo HyperMedia logo Lupa.cz logo Marketing & Media logo Marketing Journal logo Podnikatel.cz logo Strategie logo Tyinternety.cz logo Živě.cz

Produktoví partneři

logo Brand Embassy Ltd. logo ExpressPrint logo ChargeBox logo Mar-Lan logo RUMAKO logo STRV logo Xtreme hostess service

Organizátor

logo Dobrý web

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce