Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 15. 11. 2016.
11. listopadu 2015 9:00–17:00

Grandior Hotel Prague Na Poříčí 42 Praha 1

Program

Hlavní sál

9:15 - 9:30

Úvodní přivítání

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

9:30 - 10:10

Customer Top Tasks

How to understand what is most important to your customers. Creating a digital environment that allows your customers to do what they want, as easily and efficiently as possible.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Gerry McGovern Gerry McGovern

Founder and CEO

Customer Carewords

Gerry McGovern

Gerry radí velkým organizacím, jak lépe orientovat webové stránky na své zákazníky. Mezi jeho klienty patří například obchodní společnosti jako Microsoft, Cisco, NetApp, VMware nebo IBM. Napsal 5 knih o tom, jak web zvyšuje sílu zákazníků a podle deníku The Irish Times je Gerry jedním z pěti vizionářů, kteří mají velký vliv na celkový vývoj webu. Více informací.

10:15 - 10:40

Efektivnější digitální inovace díky uživatelům

Ukážu vám, jak zapojit do inovačního procesu vaše budoucí uživatele a doručit inovaci, ze které budou nadšení jak uživatelé, tak vaše marketingové oddělení.

Digitální inovace momentálně bzučí na chodbách všech velkých korporací. Jako je tomu dobrým zvykem, většinou jsou inovace především nápady jednotlivců nebo výstupy kreativního procesu nejrůznějších firemních či agenturních týmů. Ve finále se pak často ukazuje, že o nový produkt, stránky nebo službu nikdo nestojí, případně že nefungují ani vzdáleně tak, jak by si uživatelé přáli. Přitom je jednoduché tomu předejít - stačí uživatele do vašeho inovačního procesu ve správné momenty zapojit. Podělím se s vámi o konkrétní ukázky jak na to a o praxí osvědčenou metodologii, která vede k win-win výsledkům.

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

ExperienceU

Jiří Suchý

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:15 - 11:55

Segmentation, retargeting and look-a-like audiences

The presentation specializes on audience segmentation, advanced retargeting strategies and look-a-like audiences. Jerome has been working for Google since 2006. His specialization is Search & Display advertisement. His current role in Google is lead commercialization and product development for Search & Display advertising on Google's Ad Network in EMEA.Jerome Jossin, EMEA AdWords Product & Commercialization Lead, Google.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Jerome Jossin Jerome Jossin

EMEA AdWords Product & Commercialization Lead

Google

Jerome Jossin

Jerome Jossin pracuje v Google 9 let. Aktuálně má na starosti uvádění produktů Google Audience na trh v oblastech EMEA. Konkrétně se jedná o Remarketing, Similar Audiences a nový produkt Customer Match. Jeho úkolem je otestovat a uvést na trh nové produkty pro naše inzerenty a zároveň ochránit data a soukromí uživatelů. Jerome propojuje obchodní a vývojářské týmy. Sečteno podrženo, Jerome je člověk, kterým chcete mluvit, pokud chcete zlepšit produkty Google.

12:00 - 12:25

How a DMP can change your business

I will help to position in your mind the following

1) Why is important to know your audience? Single conversation with user and personalise and targeting. Move from prospect to advocate.

2) If you have a DMP what are the benefits. How can you talk to your CMO, COO or CEO and show the value of a DMP. This could be in new revenue streams, media efficiencies or additional insights.

3) And once you understand what a DMP is, and the value and benefits it will bring to your organization, how do you make that next step and implement?

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Christoph Jourdan Christoph Jourdan

Solution Consultant Central EMEA

Adobe

Christoph Jourdan

Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.

12:30 - 12:55

Panelová diskuze: Budoucnost programmatic marketingu

Programmatic postupně ovládá digitální reklamu. Co od něj čekat dál vyplyne z panelové diskuse vedené Matějem Novákem.

(Panelová diskuze bude v anglickém jazyce bez překladu)

Christoph Jourdan Christoph Jourdan

Solution Consultant Central EMEA

Adobe

Christoph Jourdan

Christoph má zkušenosti z tvůrčího i datového prostředí, které využívá jako konzultant digitálního marketingu. Ještě před nástupem do Adobe v 2013, připravoval kampaně a komunikační strategie se zaměřením na digitální kanály pro klienty jako jsou O2, BMW nebo Burger king na pozici senior Planner v BBDO/Interone. Nyní se v Adobe jako Solution Consultant specializuje na SaaS produkty zaměřené od Data Manegementu, přes Social Media Marketing, Real Time Bidding až po Search Engine Advertising. Ve světě marketingu a digitální reklamy má za cíl propojovat klíčové ukazatele výkonnosti s příběhy značek.

Matěj Novák Matěj Novák

Managing Director

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Martin Slavík Martin Slavík

Head of Accuen

Omnicom Media Group

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Od ledna 2015 působí na pozici Head of Accuen se zaměřením na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu.

David Špinar David Špinar

Head of Performance

Google

David Špinar

David Špinar pracuje v české pobočce Googlu jako Head of Performance. Má na starosti propagaci, rozvoj a implementaci pokročilých řešení výkonnostního marketingu pro největší české zadavatele. Do jeho portfolia patří rovněž i téma programatického nákupu reklamy. Je zodpovědný za edukaci trhu i rozvoj znalostí a zkušeností obchodního týmu Google. David Špinar se věnuje tématu digitálního marketingu od roku 2003, kdy pracoval jako ředitel online agentury Dobrý web. V roce 2005 pak založil největší online digitální mediální agenturu H1.cz, kde až do roku 2014 působil jako ředitel. Agentura je dnes součástí mediálního koncernu WPP/GroupM. Do Googlu nastoupil v létě 2014. Tématu online marketingu se věnuje i jako externí vyučující na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde od roku 2006 přednáší v rámci předmětu Marketing na internetu. David Špinar je absolventem Vysoké školy ekonomické, je ženatý a má dvě děti. Se svou rodinou bydlí na rodinné farmě, kde se věnuje chovu koní.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Videoobsah online - za víc práce... čím dál tím víc muziky

Podělím se s vámi o to, jak videoobsah konzumuje současná nejlmladší generace a jak zjistit, jestli online obsah opravdu funguje.

"Nové" kanály pro šíření obsahu se neustále dynamicky rozvíjejí a vyžadují flexibilní přístup v režimu 24/7, což je mnohdy přesný opak toho, jak jsou ze své definice schopny fungovat větší firmy nebo mezinárodní korporace. Dnešní nejmladší generace (vaši budoucí zákazníci) už neví, co byla "klasická" masová média. Jak a kde se k nim dostat a co je jim potřeba nabídnout? Jak změřit efekt videoobsahu na značku v porovnání s ATL?

Jan Jirsa Jan Jirsa

Senior Engagement Marketing Manager

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti on-line marketingu se pohybuje dvanáct let. Od roku 2010 pracuje pro společnost LEGO, kde je zodpovědný za engagement aktivity (digital, obsah, eventy) v regionu CEEMEA (Střední a Východní Evropa, Blízký Východ a Afrika). Do jeho kompetencí spadá definice engagement strategie, tvorba a koordinace regionálních projektů, podpora projektů v jednotlivých zemích a optimalizace online mediálních výdajů. Zkušenosti dříve sbíral více než 6 let na různých pozicích v on-line marketingové agentuře Advertures, ze které si na jeden rok odskočil do společnosti Vodafone.

14:30 - 14:55

8 kroků, jak co nejlíp využít agenturu a přitom zůstat partnery

Objevíte, jak jsme nastavili spolupráci s našimi online i offline agenturami, jak jsme je zapojili do interních projektů a jestli stojí za to agenturu insourcovat nebo raději nechat mimo firmu.

Vztah agentury a klienta vzbuzuje nekončící diskuze. Výběrová řízení, pooly agentur, rivalita, eskalace, ale taky nadšení, nové nápady, kreativita, vhled do problematiky nebo špičkové koncepty. V poslední době jsme v O2 zažili mnoho modelů spolupráce s agenturami a já shrnu naše poznatky a poučení, ze kterých třeba budete čerpat i vy.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Online Marketing&Sales Manager

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Online marketing and sales manager v O2 Czech Republic 10 let v branži, 8 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

15:00 - 15:10

INSPIRACE: Pod to se podepíšu!

Ukážeme vám jak unikátní etiketa prodá víc než sleva, sex a kontroverze dohromady.

Lahev alkoholu je osvědčený záložní dárek pro případy, kdy nemáte dost fantazie nebo jednoduše čas cokoliv vymýšlet. Pokud ale máte možnost na etiketu napsat ponižující přezdívku obdarovaného z mládí, dělí vás od titulu mistra orginálních dárků jen pár kliků. Když navíc pod kampaň podepíšete lovebrand, necháte zákazníky na etikety napsat jakoukoliv blbost a umíte na rozdíl od pošty křehké zboží i doručit, máte vyhráno. Pak už jen počítáte výdělky, probíráte se žádostmi o sepsání případových studií a při průchodu okolo zrcadla šibalsky mrkáte na marketingového guru, který právě objevil Ameriku jménem personalizace.

Veronika Hromadová Veronika Hromadová

Digital Marketing Manager

Rémy Cointreau Czech Republic

Veronika Hromadová

Třetím rokem se stará o digitální kanály alkoholových značek jako Jägermeister, Aperol, Metaxa nebo Tullamore D.E.W., které mluví k více než 300 000 fanoušků a followerů od Facebooku po Instagram a Periscope. V práci neobědvá, protože se živí daty z analytických nástrojů.

Martin Paukrt Martin Paukrt

Social Media Guy

TL5 Digital

Martin Paukrt

V online marketingu se pohybuje pátým rokem. Dříve pracoval pro značky Jack Daniel’s, Bacardi nebo UNCS. Nyní se v agentuře TL5 stará o reklamy na Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedInu. Nedělá to pro reach, ale pro konverze.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:10

Using recommendation technology to deliver better email marketing ROI

Email marketing results greatly depend on many factors – email address quality, content, frequency, subject lines, sender alias, deliverability, sendout time, number of offers etc. The presentation shows how data science and recommendation technology can be used to gain better insights and improve the return on email. In particular we highlight that advanced email technology is no longer restricted to large enterprise clients but can be successfully applied by mid-size and smaller companies as well. All cases presented are based on real world examples from our client base.

(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski

CEO

XQueue GmbH

Frank Strzyzewski

Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.

16:15 - 16:40

Proč jsou portály drahé a věčně ve zpoždění?

Je důležité poučit se z chyb. Projdu s vámi problémy, se kterými se setkávám, příčiny těchto problémů, důvody proč vznikají a techniky jak se jim bránit. 

Při realizaci velkých portálů přijde dříve nebo později otázka: Proč je to tak drahé a proč se to zase zpozdilo? Při provozování jsou nejčastější dotazy: Proč to neprodává a proč mi stále chodí klienti na pobočku? Projdeme nejčastější nemoci velkých portálů, jejich symptomy, příčiny vzniku a způsob léčby včetně preventivních opatření. K nemocem time-to-market a overbudget prostě docházet nemusí.

Petr Hnízdil Petr Hnízdil

Project Manager

Trask solutions

Petr Hnízdil

Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.

16:45

Předpokládaný závěr konference

Sál Euforie

9:15 - 9:30

Úvodní přivítání

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

9:30 - 9:55

Největší právní problémy při práci s daty v on-line marketingu

Přesvědčím vás, že je důležité nezapomínat, že práce s daty má svou právní úpravu. Nejeden marketér už se s finančním postihem setkal.

V praxi se často setkáváme s případy, že marketéři pracují s daty, aniž by znali základy právní regulace. Cílem prezentace je poukázat na nejzávažnější prohřešky on-line marketérů na české i evropské úrovni, doporučit, jak se jich vyvarovat, a upozornit, jaké sankce za ně hrozí.

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Advokát

Baker & McKenzie

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je advokátem působícím v mezinárodní advokátní kanceláři Baker & McKenzie v Praze. Ve své praxi se zaměřuje na řešení sporů, obchodní právo, IT právo a M&A. V rámci IT práva se specializuje zejména na otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu a právní úpravy on-line marketingu. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností, strukturování on-line projektů a zastupoval klienty v IT sporech. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně a je laureátem ceny Randovy Nadace za práci z oblasti obchodního práva. Za ideální trávení volného času považuje chvíle bez komunikačních technologií na dalekých cestách nebo na kole, bruslích či lyžích.

10:00 - 10:10

INSPIRACE: Ford – Tap Gear – Tankování hendikepovaných

Přesvědčíme vás, že i za pomoci jednoduché mechaniky lze udělat kampaň, která má nejen smysl a pomáhá, ale zároveň posouvá značku dál.

Ukážeme vám, jak jsme pomocí videa a jeho virálního potenciálu pomohli kapele The Tap Tap natankovat 3200 litrů nafty do jejich nového vozu Ford Tourneo. Ten kapele darovala společnost Ford v rámci svého programu Ford Handy. Za pouhý měsíc se o programu Ford Handy, který nabízí speciálně upravené vozy pro hendikepované, dozvědělo přes 200 000 lidí. Video se zároveň stalo druhým nejsledovanějším videem Fordu ČR všech dob.

Aleš Křivánek Aleš Křivánek

Digital Account Manager

Wunderman

Aleš Křivánek

K marketingu se dostal v devatenácti letech při studiu Gymnázia Karla Čapka v Dobříši, kdy se na částečný úvazek podílel při přípravě uživatelských tipů pro majitele telefonů Nokia. Jeho tehdejší zaměstnavatel HeadMade ale v roce 2009 o Nokii jako klienta přišel, a to z důvodu globálního přechodu klienta pod agenturu Wunderman. V roce 2009 začal Aleš studovat mezinárodní hospodářství na Vyšší odborné škole ekonomické v Karlíně a zároveň se stal součástí společnosti Wunderman Praha, kde od roku 2012 působil jako Account Executive. V současné době, již na pozici Digital Account Manager, koordinuje on-line marketing pro klienty Ford, ĽOréal, Microsoft Mobile a Novartis.

10:15 - 10:40

Měnící se digitální život je Vaše příležitost

Ukážu vám, jak využít změny v chování spotřebitelů.

Zaměřím se na to, jak se díky novým technologiím mění chování lidí v digitálním i v offline světě a přiblížím několik úspěšných kampaní, které toho využily. Dochází opravdu k odlivu teenegerů ze sociálních sítí? A pokud ano, kam se přesouvají? Mají youtubeři v ČR nějaký vliv a mohou Vaší značce nějak pomoci? Co nové služby pro sdílení videa v reálném čase? Jsou jen slepou uličkou? A co wearables, jak vypadá jejich nástup a které kategorie mohou v budoucnu ovlivnit? Mohou značky nějak využít multiscreening? To všechno se dozvíte na mé přednášce.

Tomáš Pflanzer Tomáš Pflanzer

Head of Digital

Nielsen Admosphere

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Digital Life, Mobile Life, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje novým technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Apple Watch, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:15 - 11:40

Věrného zákazníka si musíme zasloužit

Ukážu vám, jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka, ne jen na krátkodobé cíle. Odnesete si 3 minipřípadovky, které můžete hned zítra aplikovat na váš e-shop.

Spousta firem se v online marketingu zaměřuje hlavně na zvyšování efektivity akvizičních kampaní, ale bez koncepčního přístupu ke komunikaci se stávajícími zákazníky je úspěch nemožný nebo velmi pracný. Můžete se pokusit zákazníky k dalšímu nákupu nákladně nutit, ale věrní zákazníci u vás budou nakupovat dobrovolně a rádi. Na budování vztahu však musíte aktivně pracovat a vést se zákazníky dialog - po správných skupinkách, anebo dokonce s každým zvlášť.

Linda Hlaváčová Linda Hlaváčová

Marketing Specialist

Slevomat.cz

Linda Hlaváčová

Linda má ve Slevomatu na starosti optimalizaci životního cyklu zákazníka, segmentaci uživatelské databáze a návrh kampaní, které pomáhají aktivovat a reaktivovat více než milion zákazníků Slevomatu. V minulosti konzultovala internetový marketing v H1.cz. Její CRM motto je „Měj své zákazníky a uživatelskou databázi jako k jedno z nejcennějších firemních aktiv."

11:45 - 11:55

INSPIRACE: Jak jsme chtěli zákazníkům popřát všechno nejlepší

Jak jsme chtěli zákazníkům popřát všechno nejlepší, ale neznali jsme jejich datum narození.

Jak si říct o citlivá osobní data 250.000 zákazníků, nenaštvat je u toho, ale možná spíš rozesmát? Nejlépe na Apríla. Originální e-mailingová kampaň, která měla krásné rejty a kliky všeho druhu a opravdu (téměř) nikoho nevytočila.

Milan Duda Milan Duda

marketing manager

PEARS HEALTH CYBER

Milan Duda

Milan Duda se stará o zdraví marketingu v Lékárně.cz. Tedy hlavně o to, aby Lékárna zůstala i nadále jedničkou na českém online trhu (nejen) s pilulkami a medikamenty. Do Lékárny přišel z českého Aukra, kde vedl brandovou sekci a sociální média. Ještě před tím ho živila interní komunikace v O2.

12:00 - 12:25

Nutriklub.cz: když databáze uživatelů není jen adresář kontaktů

Ukážu vám, jak značka může pracovat s databází uživatelů pro budování vztahu a získávání marketingových insightů.

Na rozdíl od běžných marketingových pouček, které říkají, že loajalitu bychom měli budovat hned od prvního nákupu, v Nutricia začínáme budovat vztah se zákazníkem již dlouho před nákupním rozhodnutím. Pomocí různorodých registračních nástrojů budujeme databázi maminek, s nimiž komunikujeme pomocí na míru ušitého automatizovaného emailingového programu či personalizovaných Facebookových reklam a později je překlápíme na zákazníky. Jsou registrovaní zákazníci loajaálnější? Jak s databází pracujeme k získávání marketingových insightů? Jaké metriky úspěšnosti si hlídáme? O to se s vámi podělím během své přednášky.

Tereza Roučková Tereza Roučková

Digital Connection Manager

Danone

Tereza Roučková

Tereza má na starosti strategický digitální marketing pro divizi Early Life Nutrition firmy Nutricia. Její hlavní pracovní náplní je digitalizace a optimální využití všech touch pointů, kterými prochází uživatelé během své zákaznické cesty. Tereza je velkým fanouškem personalizace a efektivního cílení, ať už reklamních kampaní nebo webů. V Nutricia s přestávkou pracuje již 4 roky. V minulosti působila jako reklamní stratég v evropské centrále Google nebo spoluzakládala českou pobočku Sociomantic Labs. Mimo práci ráda surfuje, cestuje (zejména tam, kde se dá surfovat) a baví ji interiérový design.

12:30 - 12:55

Data nestačí sledovat. Musíte je i propojit.

Naučím vás, jak propojit sociální a transakční data. Ukážu vám, jak díky vaší databázi dat můžete poznat svého zákazníka a jak různé datové zdroje přeměnit do vhodné komunikace.

O tom, že data jsou nezbytnou součástí marketingové komunikace vás už nikdo přesvědčovat nemusí. Víte ale, jak propojit online a offline data o svých zákaznících? A proč spojit oddělené databáze transakčních, komunikačních, sociálních a digitálních dat? Právě díky jejich propojení dokážeme identifikovat, co konkrétní zákazník preferuje, jak se chová a jak je pro firmu důležitý, ale třeba i to, jaké výsledky firmě přináší.

Milan Janecký Milan Janecký

Client Service Director

Wunderman

Milan Janecký

Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Vše, co jste chtěli vědět o technologii iBeacon

Ukážu vám, jak pomocí technologie iBeacon lépe komunikovat s vašimi klienty, ale i to, že nasadit technologii iBeacon ve vaší společnosti může být rychlé, snadné a levné.

Technologie iBeacon přináší zcela nové příležitosti tvůrcům mobilních aplikací. Umožňuje totiž, aby aplikace lépe porozumněly situaci, ve které se nachází jejich uživatel, a podle toho jednaly. Aplikace tak mohou zobrazovat kontextově relevantní obsah a aktivně na něj uživatele upozornit jakmile se ocitne v místě, kde to dává největší smysl. Přímočaré využití tak iBeacon nachází například v "proximity marketingu" nebo při sběru cenných dat o pohybu zákazníků v rámci prodejny.

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

14:30 - 15:10

Panelová diskuze: Mobilní budoucnost

Jakým dalším způsobem promluví mobilní zařízení do digitálního marketingu? Co lze očekávat za rok, co za 5 let? Jaké hledat byznysové využití od chytrých hodinek, iBeacons, brýlí a dalších mobilních technologií dneška a blízké budoucnosti? A není budoucnost náhodou namísto malých mobilních zařízeních ve velkých chytrých televizích?

Nejen na tyto otázky budou v panelové diskusi hledat odpovědi přední čeští odborníci na mobile.

Tomáš Čermák Tomáš Čermák

Marketing Dirextor & Co-Owner

eMan

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

Miloš Endrle Miloš Endrle

Founder & CTO

Geewa

Miloš Endrle

„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.

Petr Fodor Petr Fodor

Founder

AppAgent

Petr Fodor

Petr si rád hraje a ještě radší mění pravidla hry. AppAgent, který založil po čtyřletém vedení herního Flow Studia, funguje jako in-house marketingový tým pro vývojáře, kteří nechtějí zaprodat svůj titul tradičním vydavatelům nebo rozpočet reklamním agenturám. Petr dosud vydal 13 mobilních her a aplikací, se kterými dosáhl 8 milionů stažení a získal featurování od Applu, Googlu, Microsoftu i Amazonu. Vydané hry a aplikace byly vidět na Product Huntu, AppAdvice, 148Apps či PocketGameru. Neváhejte ho pozvat na Beefeatera s tonicem a pobavit se s ním o vaší aplikaci.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:10

Jak přežít redesign obsahu korporátního webu

Prozradím vám recept, který skamarádí kvantitu s kvalitou textů.

Poslechněte, jak jsme s láskou a osobní péčí napsali tisíce stránek obřího webu. Co se nám podařilo? A co se nepovedlo? Odnesete si tipy na content strategy a organizaci copywritingu v různých jazykových mutacích. Ověřeno na vlastní kůži a drsnou praxí.

Jan Ambrož Jan Ambrož

Senior Content Strategist & Copywriter

Dobrý web

Jan Ambrož

Honza se v agentuře Dobrý web věnuje obsahovým strategiím, content marketingu a copywritingu. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby prodával. Pravidelně také školí a chová si kovářovu kobylu – blog Copywriter.cz.

16:15

Předpokládaný závěr programu v sále

Sál digitálních agentur

9:15 - 9:30

Úvodní přivítání

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 10 let. V letech 2005 - 2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval pro dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

9:30 - 10:55

Léčíme frustraci automatizací

Ukážu vám, jak začít s automatizací práce v online marketingu.

Děláte-li reporty ručně, nemáte je rádi, takže je nečtete a nepoužíváte pro správná rozhodnutí. A nenalhávejte si, že ano. V online marketingu pomohou data každému dělat svou práci lépe i těm, kteří se jich zdánlivě bojí. Automatizování nejen reportů není luxus, ale tajný trik úspěšných online marketérů. Předvedu vám rychlé triky v Google Analytics a Excelu, ale i příklady náročnějších řešení.

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

DIGMATO.com

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

10:00 - 10:10

INSPIRACE: Sociální experiment

Ukážeme vám, že i korporátní klienti dovedou být odvážní.

Zacílený seeding a propojené reklamní kanály vytvořily silnou kampaň. Ale správné načasování odhalení značky dělá z jednoduché kampaně na zubní pastu virální trend. Pokud nervy vašeho brand managera unesou zobrazení loga firmy až po jedenáctém kliknutí, máte obrovskou šanci nadchnout. Předtím než inovace, načasování a silný motivátor znásobí očekávané výsledky kampaně.

Martin Ježek Martin Ježek

managing director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro Solutions, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. Struktura a procesy agentury umožňují spojit mind-set Socialu, PR a Digitálu a nabízí tak jedinečný přístup a často jinak těžko realizovatelná řešení. Na mezinárodní úrovni pracuje pro klienty jako Huawei, Makro/Metro, Honor, Plzeňský Prazdroj nebo O2. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

10:15 - 10:40

Jak nevyhodit čas a peníze při redesignu webu?

Ukážeme si, jak nastavit postup z pohledu klienta i agentury tak, aby projekt měl větší smysl a nedělaly se žádné zbytečné kroky navíc.

Tvorba webu nebo jeho redesign jsou tisíckrát omílané téma. Je to něco, co každého čeká buď u stávajícího webu, nebo při startu nových projektů. Jak ale připravit správně redesign a co udělat proto, aby náš starý/nový web byl úspěšný? Určitě vás zajímá, jak zjistit, jestli má vůbec daný projekt šanci přinést zpět svoji investici? Projdeme si několik praktických kroků, které už nám i našim klientům ušetřily spoustu šedin i zbytečných investic. Řekneme vám, jak při přípravě webu můžeme z klienta dostat to nejdůležitější o jeho byznysu a zapracovat do webu tak, aby to mělo smysl.

Jakub Provazník Jakub Provazník

Konzultant

AITOM Digital

Jakub Provazník

Jakub je šéfem obchodu a pojítkem mezi klienty a AITOMem. V on-line marketingu se pohybuje jako konzultant a projektový manažer již 6 let. Z definice své profese se vždy zajímal, jak co nejvíc vyjít klientovi vstříc, pochopit jeho byznys a navrhnout opravdu přínosné řešení.

Na základě svých zkušenostní připravil pro AITOM obchodní strategii, která je šitá na míru nejen AITOMu, ale především klientům agentury. Jakub preferuje spíše selský rozum před hromadou dat, i proto nedá dopustit na uživatelské testování a zákaznické průzkumy.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:15 - 11:40

Méně (inovací) je více

Inovace je heslo, které provází online svět. Řešení mají být inovativní, v něčem lepší, oslňující, mají získat ocenění … Kde je hranice mezi investicí a ziskem? Je inovace tím správným způsobem řešení? 

Časté zadání na online řešení je „předběhnout“ – dobu, konkurenci, klienty … Výsledek dost často připomíná jo-jo efekt – rychle nahoru a rychle dolu. Projděme spolu cestu inovace versus výsledky day-to-day business, souvisejících investic, dopadů na zisk a reakce klientů.

Petr Hnízdil Petr Hnízdil

Project Manager

Trask solutions

Petr Hnízdil

Petr je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions. Na portál nepohlížíme jen jako technologickou platformu – centrem pozornosti je klient, jeho očekávání a zisk. Klíčem je kombinace znalostí a zkušeností z různých světů, z business světa, IT, z oblastí digitálního marketingu, obchodních procesů či analýzy dat. Petr se této problematice věnuje 15 let.

11:45 - 11:55

INSPIRACE: Case study: Rok s miliardářem Henrim

Jak během natáčení televizního spotu pořídit digitální obsah na celý rok? A jak nejen na sociálních sítích ukázat svět miliardáře, aby inspiroval ke snění o miliardových výhrách? Case study k digitální kampani na loterii Eurojackpot.

Kamila Kreilová Kamila Kreilová

Digital marketing specialist

SAZKA

Kamila Kreilová

Kamila pracuje jako specialista online marketingu ve společnosti SAZKA již více než rok. Realizuje kampaně zejména pro loterie Sportka, Šťastných 10 a Eurojackpot, dále také pro rychle rostoucí kategorii losy a rychlé hry. Svojí kariéru započala v mediální agentuře Mindshare, kde plánovala kampaně pro klienty z různých oblastí. Od loňského roku se podílela na vzniku několika velkých projektů, v čele s launchem loterie Eurojackpot na našem trhu. Zásadní zde byla tzv. 360° komunikační kampaň a vydání mobilní aplikace DreamAlarm.

Martin Svetlík Martin Svetlík

Creative director

SYMBIO Digital

Martin Svetlík

První zkušenosti sbíral v Young & Rubicam, ale nakonec zakotvil v online prostředí. Aktuálně vede kreativní oddělení SYMBIA, má na kontě řadu domácích a několik zahraničních ocenění.

12:00 - 12:25

Využití dat k lepšímu cílení online reklamy napříč weby

Ukážu Vám společně s naším klientem ČMSS způsob vyhodnocování analytických dat a jejich využití pro efektivní cílení reklamy napříč různými doménami a jejich přínos pro remarketing.

Čím větší firma, tím více cílů, KPI’s a marketingových kanálů, které je potřeba vyhodnocovat a rozhodovat se, jak svůj rozpočet vyčerpat co nejefektivněji. Základem pro správná rozhodnutí jsou konsolidovaná data, která průběžně ukazují plnění strategických cílů. Důležitým faktorem není jen konverze, ale také pohled na chování uživatelů a pochopení jejich motivů. Obzvláště, pokud je jejich loajalita cílem vaší strategie. Ukážeme vám, jak lze k tomuto složitému úkolu přistupovat a co je všechno potřeba udělat proto, aby jste ve finále měli jasno na jeden klik.

Tomáš Kubín Tomáš Kubín

Marketingový specialista: Klientský servis/On-line marketing

ČMSS

Tomáš Kubín

Začínal jsem jako správce facebooku, eshopů a PPC kampaní. Téměř dva roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.

Lukáš Rýdl Lukáš Rýdl

Digital Marketing Strategist

Dobrý web

Lukáš Rýdl

Lukáš zodpovídá u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu, počínaje návrhem marketingové strategie, přes její realizaci a další rozvoj.

Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.

12:30 - 12:55

Marketing 3.0 - Chytré denní behaviorální kampaně

O personalizaci slyšíme ze všech stran, má ale vůbec smysl a reálný přínos? Přijďte se dozvědět, jak je to dopadlo v Airbank.

Čím dál častěji se potkáváme s důležitostí oslovení klienta se správnou nabídkou, ve správný čas a správným komunikačním kanálem. Dělá to ale opravdu vůbec někdo a přinese mi to peníze nebo je to jen marketingová hračka? Jak vypadá chytrá denní mikro kampaň? Jakou roli hrají big data a umělá inteligence a zároveň, proč je důležité mít pod kontrolou celý proces kampaně? A to nejdůležitější nakonec – jestli a jak to funguje, vám ukážu na case study z Airbank.

Jiří Mach Jiří Mach

HO Dig. Marketing Consulting

Profinit

Jiří Mach

Jirka je v Profinitu zodpovědný za budování a rozvoj marketingové kompetence. V současné době se věnuje především oblasti automatizace marketingové a obchodní agendy. Konkrétně se specializuje na oblasti: CRM, campaign management, distribuční kanály (online i off-line), propenzitní modelování a event-driven marketing. Jako bývalý „ajťák“ má i široký technologický background. Vystudoval obor Softwarové inženýrství na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. A v současné době zároveň učí na ČVUT a Univerzitě Karlově.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:25

Mobilní obchodník – digitální transformace řízení obchodu Bohemia Energy

Ukážu vám, čeho lze dosáhnout a jaká data získáte, pokud 500 obchodníků odloží papíry a začne uzavírat smlouvy pomocí tabletu.

Když do vašeho backoffice měsíčně dorazí 10 tisíc papírových smluv, je to nepřehlédnutelná hromada papíru. Digitalizace není o tom, že ty papíry na vstupu naskenujete a pokusíte se je s lepším či horším výsledkem přečíst pomocí OCR. Data je potřeba už při vzniku ukládat digitálně. A tím to pouze začíná, protože musíte změnit prakticky všechny procesy pro obchod i backoffice. Bolí to, ale údaje a nástroje, které získáte pro řízení obchodu, jsou nedocenitelné.

Pavel Paták Pavel Paták

Senior Project Manager

BOHEMIA ENERGY entity

Pavel Paták

V oblasti řízení projektů se pohybuje 15 let. Velkým organizacím pomáhá navrhnout a realizovat změny, na které většinou samy nemají dost odvahy. Pracoval na rozsáhlých projektech pro soukromou i veřejnou sféru (ČSA, Komerční Banka, Ministerstvo informatiky, Ministerstvo financí). V Bohemia Energy v současné době vede projektovou kancelář a řídí firemní akvizice. Prosadil a zrealizoval přechod prodejní sítě z papírových formulářů na tablety a související digitalizaci celého procesu. Ve volném čase se věnuje triatlonu.

14:30 - 14:55

Generování profitu v on-line je otázka rozhodnutí!

Ukážu vám, jak naplno využít marketingový rozpočet v e-commerce k dosažení maximálního profitu či obratu a bez čeho se rozhodně neobejdete.

Říká se, že 50% marketingového rozpočtu je možné investovat mnohem efektivnějším způsobem, jenom nevíme, která část investice to je. Digitální média s sebou přinesla mnohem lepší měřitelnost, a možnost vyhodnocování. Znamená to však, že umíme tato data správně využít a lépe se díky nim rozhodovat? Jaký je váš cíl v současné době? Společně přetavíme marketingovou investici právě na maximální obrat nebo profit.

Martin Ptáček Martin Ptáček

Managing Director

Cross Masters

Martin Ptáček

„Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.

15:00 - 15:10

INSPIRACE: Mobilní aplikace Můj vlak

Ukážeme vám, že méně je někdy více.

Vše co jste nevěděli o unikátní mobilní aplikaci Můj vlak, aneb proč už není třeba dávat ucho na koleje.

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále.

Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

Roman Menc Roman Menc

Projekt manager & UX designer

České dráhy

Roman Menc

V 90 letech nastoupil na ředitelství ČD jako IT podpora uživatelů. O dva roky později vyhrál Roman výběrové řízení na tiskové oddělení ČD, jako web administrátor, správce teletextových stránek. Později působil na ČD jako vedoucí marketingové komunikace IT dceřiné společnosti, projekt manager několika desítek pro-zákaznických webových projektů. Dnes se Roman jako projekt manager zaměřuje nově i na mobilní platformu a UX.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 15:55

INSPIRACE: Od myšlenky k funkčnímu e-shopu LOAP.cz

Ukážeme vám, na co všechno se připravit psychicky, organizačně, finančně i časově, abyste získali e-shop na míru, který splní očekávání nejen vašeho šéfa, ale především bude vyhovovat vašim zákazníkům.

Mít hezký moderní přehledný a intuitivní e-shop na míru, který snadno mění návštěvníky v zákazníky, je snem každého online obchodníka. Pokud však do světa online obchodování teprve vstupujete a vytváříte e-shop pro značku, která do té doby fungovala pouze jako velkoobchodní, musíte se připravit na řadu změn, které se dotknou nejen vašeho marketingu, ale všech oddělení napříč firmou. Někdy to budou nervy a bude to bolet. A určitě to bude něco stát.

Iva Faiklová Iva Faiklová

Maketing Manager

Piccollo

Iva Faiklová

Iva má na starosti marketing české sportovní značky LOAP. Vytváří komunikační a obsahovou strategii této značky, zabývá se propojením jejích B2B a B2C aktivit. Dlouhodobě ji baví především strategický a online marketing. Dříve působila jako marketingová specialistka ve společnosti 4home.cz. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Ve volném čase ráda cestuje, fotí a připravuje vlastní projekt GranulePodLupou.cz.

Aleš Příbramský Aleš Příbramský

Projektový manager

PragueBest

Aleš Příbramský

Aleš pracuje 5 let v digitální agentuře PragueBest jako projekťák. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel také na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda, ALBI a PICCOLLO.

V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.

16:00

Předpokládaný závěr programu v sále

Sál Fórum

V tomto sále máte možnost potkat se s vybranými řečníky konference. Po svých přednáškách vám budou k dispozici pro další doplňující otázky a diskusi na jejich témata.

10:15

Diskuze se Zdeňkem Kučerou

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Advokát

Baker & McKenzie

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je advokátem působícím v mezinárodní advokátní kanceláři Baker & McKenzie v Praze. Ve své praxi se zaměřuje na řešení sporů, obchodní právo, IT právo a M&A. V rámci IT práva se specializuje zejména na otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu a právní úpravy on-line marketingu. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností, strukturování on-line projektů a zastupoval klienty v IT sporech. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně a je laureátem ceny Randovy Nadace za práci z oblasti obchodního práva. Za ideální trávení volného času považuje chvíle bez komunikačních technologií na dalekých cestách nebo na kole, bruslích či lyžích.

11:15

Diskuze s Jiřím Suchým

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

ExperienceU

Jiří Suchý

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

12:00

Diskuze s Romanem Appeltauerem

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

DIGMATO.com

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

12:30

Diskuze s Lukášem Rýdlem

Lukáš Rýdl Lukáš Rýdl

Digital Marketing Strategist

Dobrý web

Lukáš Rýdl

Lukáš zodpovídá u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu, počínaje návrhem marketingové strategie, přes její realizaci a další rozvoj.

Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.

14:00

Diskuze s Milanem Janeckým

Milan Janecký Milan Janecký

Client Service Director

Wunderman

Milan Janecký

Vede pražskou pobočku KBM Group (součást skupiny Wunderman), která se zabývá prací s daty z různých datových zdrojů a jejich přeměnou do marketingově použitelných insightů a hypotéz. Jeho zkušenosti jsou zejména z oblastí CRM a data-mining v telekomunikacích a finanční sféře. Je ženatý a má dvě děti. Volný čas tráví nyní především s rodinou, pokud zbude čas, tak se dostane i na cyklistiku, lyžováni nebo golf.

14:30

Diskuze s Janem Jirsou

Jan Jirsa Jan Jirsa

Senior Engagement Marketing Manager

LEGO

Jan Jirsa

V oblasti on-line marketingu se pohybuje dvanáct let. Od roku 2010 pracuje pro společnost LEGO, kde je zodpovědný za engagement aktivity (digital, obsah, eventy) v regionu CEEMEA (Střední a Východní Evropa, Blízký Východ a Afrika). Do jeho kompetencí spadá definice engagement strategie, tvorba a koordinace regionálních projektů, podpora projektů v jednotlivých zemích a optimalizace online mediálních výdajů. Zkušenosti dříve sbíral více než 6 let na různých pozicích v on-line marketingové agentuře Advertures, ze které si na jeden rok odskočil do společnosti Vodafone.

16:15

Diskuze s Frankem Strzyzewski

Frank Strzyzewski Frank Strzyzewski

CEO

XQueue GmbH

Frank Strzyzewski

Frank Strzyzewski je výkonným ředitelem XQueue GmbH. Po studiu počítačových věd v Budapešti pracoval jako IT konzultant pro společnost Accenture a jako strategický poradce v McKinsey. Získal rozsáhlou odbornou praxi v Německu, USA, Anglii, Lucembursku a Maďarsku. E-mail marketingem se zabývá více jak 12 let. Na toto téma pravidelně přednáší, je autorem řady odborných článků a knihy o e-mail marketingu.

Partneři Konference WebTop100 2015

Generální partner

logo INTERNET CZ

Hlavní partner

logo Trask solutions

Partneři

logo Gemius logo Google logo XQueue GmbH

Mediální partneři

logo E15.cz logo Lupa.cz logo Marketing Journal logo Podnikatel.cz logo Tyinternety.cz logo Živě.cz

Produktoví partneři

logo ChargeBox logo shutterstock logo STRV

Organizátor

logo Dobrý web

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce