Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Sál Vize

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

9:10 - 9:35

Pravdu má stejně nakonec zákazník - aneb o budování a testování propozice startupu

Creative Dock má za sebou přes 30 postavených startupů a klíčem k jejich budování je ucelená metodologie, která začíná designem propozice, pokračuje testováním a končí samotným vývojem startupu. Martin Pejša bude mluvit o tom, jakým způsobem je do této metodologie zakomponován i koncový uživatel, aby to nikdy nedopadlo tak, že se v naší startupové bublině plácáme po ramenou, ale na trhu je realita úplně jiná.

Martin Pejša Martin Pejša

majitel a výkonný ředitel

Creative Dock

Martin Pejša

Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.

9:40 - 9:55

Jak startupy inovují finanční sektor

Bankovnictví prochází v posledních letech čím dál intenzivněji masivní digitalizací, ostatně raketový nárůst počtu fin-tech orientovaných startupů je toho jasným důkazem. 

V rámci své přednášky se dotknu klíčového bankovního buzzwordu – „inovace“. Podíváme se společně na to, jakým způsobem pomáhají start-upy inovovat finanční sektor, proč je na západě standardem intenzivní spolupráce velkých bank a fintech startupů, a kdy se podobné situace dočkáme v ČR.

Michal Šmída Michal Šmída

Founder/CEO

Twisto Payments

Michal Šmída

Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

10:00 - 10:25

Narušujeme a demokratizujeme světový trh s potravinami

Trh s potravinami je jedním z největších, nejdůležitějších a zároveň také nejméně transparentních trhů jaké známe. Drtivá většina spotřebitelů nedokáže určit kvalitní potraviny a stává se rukojmím výrobců a jejich marketingu. Komunitní platforma Foodgroot.com si dává za cíl změnit tuto ponižující situaci jednou provždy. Digitalizace, indexace, rating a ranking ve všech kategoriích potravin a zpřístupnění těchto informací veřejnosti pomocí jednoduché open data aplikace, je novou revolucí, která od základů změní trh s potravinami.

Digitální marketéři, buďte připraveni čelit masové vlně informovaných spotřebitelů a novým příběhům o nekvalitních potravinách v místě, které bývá označováno za “potravinové smetiště Evropy”.

Petr Václavek Petr Václavek

zakladatel

Foodgroot.com

Petr Václavek

Zakladatel komunitní platformy Foodgroot.com, která komplexně hodnotí kvalitu potravin a jejich vliv na lidské zdraví, donedávna Vice President pro globální marketing a komunikaci první burzy s uměním na světě dříve vedl social a digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:25

Změna regulace v roce 2018 - konec internetového marketingu?

GDPR a ePrivacy jsou nařízení EU, která přinesou v roce 2018 změnu úpravy ochrany osobních údajů. Zavíráte internetové stránky, když se na nich tato slova objeví? Bojíte se, že nová úprava bude znamenat konec on-line marketingu jak jej známe dnes?

Pojďme se podívat na 10 klíčových změn pro oblast on-line marketingu. Prakticky a bez paragrafů.

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

advokát

Kinstellar

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je vedoucím praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu. Věnuje se též veřejným zakázkám, zejména v oblasti technologií. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností, strukturování on-line projektů a zastupoval klienty v IT sporech. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Zdeněk je jedním z inovativních právníků ČR pro rok 2016 a je doporučován jako IT právník Chambers Europe. Za ideální trávení volného času však považuje chvíle bez komunikačních technologií na dalekých cestách, na kole, bruslích, lyžích, či hluboko pod vodou.

11:30 - 11:55

UX driven marketing

Ukážu, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. Budu mluvit o definování a zacílení prémiových zákaznických segmentů díky poznání reálného chování zákazníků. Představím různé metody validace kreativních konceptů webů, microsites či landing pages, které rázně rozsuzují nekonečné interní debaty. Nabídnu netradiční pohled na optimalizaci digitální reklamy tím, že se nebudete soustředit na digitální reklamu.

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Dobrý web

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluatorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

12:00 - 12:30

Analogová značka pro digitální svět

První digitální věc, na kterou si pamatuji, byly náramkové digitální hodinky. Odečítat čas z neznatelně rotujících ručiček bylo najednou tak passé: K čemu ten nejednoznačný prostor ciferníku? V číslech čas promlouval naprosto jasnou řečí. Trvalo mi roky, než jsem se naučil opět doceňovat analogový svět. Je to svět - analogií. A jako takový je světem značek. Je v něm prostor pro interpretaci, ba pro nejednoznačnost. Doslovné, digitální značky by nás za chvíli přestaly bavit. Jak se tedy taková analogová značka vymýšlí? A jak jsme na to šli s Dobrým webem? Můj příspěvek bude právě o tom.

Tomáš Hrivnák Tomáš Hrivnák

konzultant

Hrivnak

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 20 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Posledních pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní je hlavou i krkem konzultační společnosti Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:55

Mých TOP 20 nejoblíbenějších slidů o digitální reklamě, číslo 4 je pecka

Jaké trendy hýbou digitální reklamou, a jak jsou nové či staré? Je dobře nebo špatně to, co nám umožňují aktuální technologie? Jak moc je digitální marketing podobný rozjetému večírku na baru? Dává to všechno dohromady nějaký smysl? Podobné otázky si klademe dnes i včera, v ojedinělých případech i zítra. Nevíme, zda na ně odpovíme, ani jestli se pobavíme. Ale určitě si je prosvištíme.

Jan Suda Jan Suda

Media Director

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jan Suda

Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCANN-ERICKSON PRAGUE a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0. Sám sebe považuje za ztracené malé koťátko ve velkém zlém světě.

14:00 - 14:25

̶W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti

Technologické inovace v oblasti interakce mezi lidmi a digitálním světem mění způsob, jakým budou lidé žít v digitálním světě. Gesta, hlasové služby, eye tracking, chatboti nebo virtuální realita jsou obrovskou příležitostí pro firmy všech velikostí. Jak tyto inovace využít už dnes? Dojde opravdu k neutrálnímu spojení člověka a počítače? Jak díky tomu bude vypadat web a byznys na internetu budoucnosti?

Filip Dřímalka Filip Dřímalka

CEO

Digiskills.cz

Filip Dřímalka

Expert na digitální inovace a business development, který pomáhá firmám s technologickými inovacemi a transformací jejich produktů a služeb. Mezi zákazníky jeho konzultační firmy patří firmy Škoda Auto, AXA, O2, LMC, E.On, Deutsche Telekom nebo Zátiší Group. Jako partner projektu Digital Ventures působí jako andělský investor a pomáhá rozvíjet technologické startupy zaměřené na digitalizaci firem. Působí jako mentor v evropských akcelerátorech Deutsche Telekom hub:raum, Cosmote Startup a Intel/Cisco/Deutsche Telekom ChallengeUp!. Vystupuje také jako řečník na českých i zahraničních konferencích zaměřených na digitální inovace a byznys.

14:30 - 14:55

Spolupráce na velkých webových projektech

Poptávka a zadání. Výběr agentury. Třecí plochy. Personální zajištění. Projektové řízení. 

Vše pohledem třetí strany, tedy nezávislého technického dozoru velkých webových projektů. 

Jan Řezáč Jan Řezáč

zakladatel rodu

House of Řezáč

Jan Řezáč

Konzultant webů, autor knihy Web ostrý jako břitva, zakladatel rodu House of Řezáč. Jeho populárním školením Strategický webdesign prošlo letos na jaře přes 500 účastníků.

15:00 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:55

Social Media First

Boj o pozornost zákazníků vedou sociální média a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Bez dat jsme jen lidi s názorem. A data nám ukazují, že stejně jako se weby začaly tvořit mobile-first, bude třeba tvořit obsah Social Media First. Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvoříme obsah? Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci.

Petr Andrýsek Petr Andrýsek

CEO

Socialsharks

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

16:00 - 16:25

Jak zapojit svůj brand do života influencera

Inzerenti si od spolupráce s influencery často slibují vyprodané regály, influenceři zase potřebují, aby pro své publikum zůstali autentičtí. Tomáš je autorem mnoha úspěšných kampaní, které dokázaly tuto propast překlenout, a to jak z pozice marketéra, tak z pozice tvůrce obsahu. Na influencer marketing tak dokáže nabídnout jedinečný pohled, který zohledňuje byznysové cíle společností a zároveň ctí požadavky na uvěřitelnost ze strany tvůrců. Přijďte a dozvíte se, jak chytře zapojit svůj brand do života influencera.

Tomáš Kánský Tomáš Kánský

kreativní ředitel

TUBRR

Tomáš Kánský

Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky youtuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let. Je autorem prvního stodílného seriálu na české scéně, na denní bázi zapojuje do své tvorby značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc podporuje své vlastní projekty, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak.

16:30 - 16:55

Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream...

Digitální marketing nebyl nikdy v historii vnímán tak vážně. Místo specialistů ho řeší CEO, majitelé firem a boardy.

Ale dokážou to? A dokážou dodavatelé vylézt ze svých ulit a správně cílit své know-how?
Je konec se salámováním jednotlivých disciplín? A jak je vlastně pospojovat?
Stále platí, že je důležitý hlavně zásah a konverze, nebo je to celé trochu jinak?

A v neposlední řadě, kudy do digitálu přivést novou krev a přestat se donekonečna zacyklovat?

V rámci přednášky se budu snažit vám předat pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). 

Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda, je členem dozorčí rady asociace nadací a nadačních fondů Fóra Dárců a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz.

17:00

Předpokládaný závěr programu

Sál Inspirace

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

9:10 - 9:35

Jak za pár slupek uvařit blog s půlmilionovou měsíční návštěvností

Na začátku roku 2014 přede mnou stál čerstvě založený blog s nulovou návštěvností, závazek publikovat jeden článek týdně a odhodlání budovat vztah se čtenáři od prvního dne. Vytvořila jsem levný recept na digitální obsah, na kterém si pochutnává přes 500 000 lidí za měsíc, který servíruju s nejméně 20% mírou prokliku pravidelných newsletterů a který v podstatě sám prodává knížky, které jsem napsala. Ráda se o něj podělím – krok za krokem a bez odborných pojmů, neboť jim jako obyčejná domácí kuchařka stejně nerozumím.

Jana Florentýna Zatloukalová Jana Florentýna Zatloukalová

zakladatelka

Kucharkaprodceru.cz

Jana Florentýna Zatloukalová

Florentýna je matka čtyř dětí, pěti kuchařských knih a blogu Kuchařka pro dceru. Vystudovala statisticko-pojistné inženýrství a miluje matematiku. K vaření, psaní o jídle a vydávání knih se dostala spíš omylem, ale už jí to zůstalo. Ve svých receptech se snaží rozdávat kuchařské sebevědomí a vysvětlovat, co se děje v hrncích, pánvích a zapékacích nádobách.

9:40 - 9:55

Inspirativní řešení ze soutěže WebTop100

Téma přednášky brzy upřesníme
10:00 - 10:25

Inspirativní řešení ze soutěže WebTop100

Téma přednášky brzy upřesníme
10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:25

Cross-channel marketing prakticky

Cross-channel přístup k marketingu bourá zavedené postupy a pravidla. Zdaleka v něm nejde jen o pokrytí více různých kanálů nebo sjednocení reklamního sdělení. Mění se zcela způsob přemýšlení nad plánovanou komunikací, klade mnohem vyšší nároky na jednotlivé zapojené specialisty a jejich přesah do dalších oborů, v nebývalé míře zapojuje do práce data, nástroje a automatizaci. Pojďme si na řadě konkrétních ukázek z praxe ukázat, jak při plánování cross-channel marketingu přemýšlet, kudy se vydat a kde naopak cesta nevede.

Jan Tichý Jan Tichý

jednatel

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je oficiální Google Partners Certified Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a cross-channel marketingem obecně.

11:30 - 11:55

Jak měřit neměřitelné

Dostali jsme se do stádia, kdy máme k dispozici nepřeberné množství dat o chování zákazníků, reklamách, cenách konkurence, klíčových slovech nebo o zařízeních, na kterých dochází ke konverzi. Pro většinu společností je však stále obtížné získat z těchto surových dat smysluplné informace. Přijďte načerpat inspiraci, která pomůže vašemu byznysu růst. Ve své přednášce vám přestavím 4 případové studie největších e-commerce podniků, pro které jsme úspěšně implementovali řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků. 

1. Jak měřit účinnost reklamních kampaní s ohledem na různé produktového kategorie a regiony 

2. Jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě a měřit jeji efektivitu

3. Jak posuzovat hodnotu značky a pružnost poptávky za použití cen konkurence

4. Jak nalézt vhodná klíčová slova díky cross-device analytice a surovým datům

(Přednáška v anglickém jazyce bez překladu)

Mariia Bocheva Mariia Bocheva

Business Analyst

OWOX

Mariia Bocheva

Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

12:00 - 12:25

Kdo potřebuje dlouhodobou hodnotu zákazníka

Maximalizovat dlouhodobou hodnotu zákazníků (CLV, Customer Lifetime Value) by chtěl každý. Ovšem různé typy firem by k tomu měly přistupovat jinými způsoby. Povíme si, jak se liší predikce této hodnoty dle odvětví a jak očekávanou budoucí hodnotu zapojit do digitálního marketingu společnosti.

Pavel Jašek Pavel Jašek

Analytical Consultant

Google

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

(Ne)nechte ze sebe dělat „blbce“

Tato prezentace je určena primárně firmám, které plánují časem nový web/redesign webu a mají z tohoto projektu obavu. Vypadá to, jako spousta práce, času, schůzek a kontrolování agentury a kde je jistota, že výsledek bude uspokojující? A opravdu to tak musí být? 

K tématu této prezentace mě inspiroval náš americký klient, se kterým jsme byli schopni odbavit téměř celý projekt na dálku a jeho přístup k projektu nás tak nadchl, že jsme se rozhodli se s vámi o něj podělit. V prezentaci se dozvíte, co si jako firma máte připravit, co si máte u agentury pohlídat, kolikrát je potřeba se nad projektem vlastně potkat, kde dát agentuře volnou ruku a kde naopak ne, atd. To vše samozřejmě tak, aby byl projekt úspěšný. 

Vše bude vysvětleno na konkrétním projektu do USA, slovy klienta: „udělejte to jako pro blbce“.

Daniel Musil Daniel Musil

konzultant online řešení

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. Jednu dobu vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje v digitální agentuře AITOM a věnuje se konzultování a návrhu řešení pro online projekty klientů. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

13:55 - 14:15

Web Air Bank je postavený na řešení, které nemá konkurenci

Rozhodnete-li se pro inovativní přístup v projektu tak sledované značky, jakou bezesporu brand Air Bank je, pak vám jen odvaha nestačí. Přijďte se inspirovat tím, co vše je zapotřebí ošetřit, abyste dokázali zajistit celkový úspěch projektu a nerozbili si o tu svou odvahu “čumák.” Airbank.cz (spuštěn 11/2016) byl prvním a stále ještě zůstal jediným velkým webem postaveným na Reactu a aktuálně je považován za nejlepší bankovní web v ČR.
Jan Bezděk Jan Bezděk

CEO

SiteOne

Jan Bezděk

Honza je technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní oporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne. Rád prožívá radost z práce, sdílí strasti všedního dne a váží si společných výsledků.

14:20 - 14:35

Chce nás Facebook oklamat? Jak správně chápat Facebook metriky a jak je prezentovat klientům

Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Co je to vlastně ten engagement postu? Odpovědi nejen na tyto kontroverzní metriky vám poví Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku. Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní.

Bohumil Pokštefl Bohumil Pokštefl

Chief Operations Officer & Co-Owner

Kontentino

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management zaměřený na média v Kodani. Poté studoval a pracoval na West Virginia University v inovačním a startupovém centru. Bohumil měl na starosti business model generation, market research a především marketingové strategie. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní software Kontentino.  

Za rok dokázal s minimálním budgetem vytvořit z Kontentina dceřinou firmu, sestavit team 7 talentovaných lidí, dostat Kontentino do 20 zemí a vybudovat softwre, který používají značky jako ASAHI beer, Pixel Federation nebo agentury jako BBDO (BE), Ogilvy a WMC Grey (CZ). 

Dnes je Bohumil a jeho team považovaný za experty na social media marketing, protože denně řeší problémy a výzvy social media manažerů na celém světě.

14:40 - 14:55

Vystoupí zástupce společnosti Acomware

Téma přednášky brzy upřesníme
15:00

Předpokládaný závěr programu v sále