Další akce Staňte se partnerem akce
15. listopadu 2017 9:00–17:00

NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH Náměstí Míru 820/9 Praha

Program

̶W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti

Technologické inovace v oblasti interakce mezi lidmi a digitálním světem mění způsob, jakým budou lidé žít v digitálním světě. Gesta, hlasové služby, eye tracking, chatboti nebo virtuální realita jsou obrovskou příležitostí pro firmy všech velikostí. Jak tyto inovace využít už dnes? Dojde opravdu k neutrálnímu spojení člověka a počítače? Jak díky tomu bude vypadat web a byznys na internetu budoucnosti?

Filip Dřímalka Filip Dřímalka

CEO

Digiskills.cz

Filip Dřímalka

Expert na digitální inovace a business development, který pomáhá firmám s technologickými inovacemi a transformací jejich produktů a služeb. Mezi zákazníky jeho konzultační firmy patří firmy Škoda Auto, AXA, O2, LMC, E.On, Deutsche Telekom nebo Zátiší Group. Jako partner projektu Digital Ventures působí jako andělský investor a pomáhá rozvíjet technologické startupy zaměřené na digitalizaci firem. Působí jako mentor v evropských akcelerátorech Deutsche Telekom hub:raum, Cosmote Startup a Intel/Cisco/Deutsche Telekom ChallengeUp!. Vystupuje také jako řečník na českých i zahraničních konferencích zaměřených na digitální inovace a byznys.

Social Media First

Boj o pozornost zákazníků vedou sociální média a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Bez dat jsme jen lidi s názorem. A data nám ukazují, že stejně jako se weby začali tvořit mobile-first, bude třeba tvořit obsah Social Media First. Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvoříme obsah? Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci.

Petr Andrýsek Petr Andrýsek

CEO

Socialsharks

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

Spolupráce na velkých webových projektech

Poptávka a zadání. Výběr agentury. Třecí plochy. Personální zajištění. Projektové řízení. 

Vše pohledem třetí strany, tedy nezávislého technického dozoru velkých webových projektů. 

Jan Řezáč Jan Řezáč

zakladatel rodu

House of Řezáč

Jan Řezáč

Konzultant webů, autor knihy Web ostrý jako břitva, zakladatel rodu House of Řezáč. Jeho populárním školením Strategický webdesign prošlo letos na jaře přes 500 účastníků.

Narušujeme a demokratizujeme světový trh s uměním

ARTSTAQ se stal prvním a prozatím jediným místem na světě, kde je možné s uměleckými díly obchodovat stejně jako s akciemi. Petr Václavek, Vice President Global Marketing & Communications vám poodhalí tajemství start-upu s československými kořeny, který má globální ambice stát se dalším Uberem nebo Airbnb. 

Petr Václavek vás provede celým příběhem - od nalezení příležitosti, přes vstup na tento složitý, nepřehledný a netransparentní trh až po vývoj revoluční platformy, která umožňuje každému transparentně investovat do umění a stát se tak majitelem podílu např. Picassovy Guernicy.

Petr Václavek Petr Václavek

Vice President Global Marketing & Communications

ARTSTAQ

Petr Václavek

Více President pro globální marketing a komunikace první burzy s uměním na světě dříve vedl digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream...

Digitální marketing nebyl nikdy v historii vnímán tak vážně. Místo specialistů ho řeší CEO, majitelé firem a boardy.

Ale dokážou to? A dokážou dodavatelé vylézt ze svých ulit a správně cílit své know-how?
Je konec se salámováním jednotlivých disciplín? A jak je vlastně pospojovat?
Stále platí, že je důležitý hlavně zásah a konverze, nebo je to celé trochu jinak?

A v neposlední řadě, kudy do digitálu přivést novou krev a přestat se donekonečna zacyklovat?

V rámci přednášky se budu snažit vám předat pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

DARK SIDE

Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). 

Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda, je členem dozorčí rady asociace nadací a nadačních fondů Fóra Dárců a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz.

Chce nás Facebook oklamat? Jak správně chápat Facebook metriky a jak je prezentovat klientům

Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Co je to vlastně ten engagement postu? Odpovědi nejen na tyto kontroverzní metriky vám poví Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku. Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní.

Bohumil Pokštefl Bohumil Pokštefl

MSc. Chief Operations Officer & Co-Owner

Kontentino

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management zaměřený na média v Kodani. Poté studoval a pracoval na West Virginia University v inovačním a startupovém centru. Bohumil měl na starosti business model generation, market research a především marketingové strategie. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní software Kontentino.  

Za rok dokázal s minimálním budgetem vytvořit z Kontentina dceřinou firmu, sestavit team 7 talentovaných lidí, dostat Kontentino do 20 zemí a vybudovat softwre, který používají značky jako SAB Miller, Pixel Federation nebo agentury jako BBDO (BE) a Cheil (CZ). 

Dnes je Bohumil a jeho team považovaný za experty na social media marketing, protože denně řeší problémy a výzvy social media manažerů na celém světě.

Jak startupy inovují finanční sektor

Bankovnictví prochází v posledních letech čím dál intenzivněji masivní digitalizací, ostatně raketový nárůst počtu fin-tech orientovaných startupů je toho jasným důkazem. 

V rámci své přednášky se dotknu klíčového bankovního buzzwordu – „inovace“. Podíváme se společně na to, jakým způsobem pomáhají start-upy inovovat finanční sektor, proč je na západě standardem intenzivní spolupráce velkých bank a fintech startupů, a kdy se podobné situace dočkáme v ČR.

Michal Šmída Michal Šmída

Founder/CEO

Twisto Payments

Michal Šmída

Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

Pravdu má stejně nakonec zákazník - aneb o budování a testování propozice startupu

Creative Dock má za sebou přes 30 postavených startupů a klíčem k jejich budování je ucelená metodologie, která začíná designem propozice, pokračuje testováním a končí samotným vývojem startupu. Martin Pejša bude mluvit o tom, jakým způsobem je do této metodologie zakomponován i koncový uživatel, aby to nikdy nedopadlo tak, že se v naší startupové bublině plácáme po ramenou, ale na trhu je realita úplně jiná.

Martin Pejša Martin Pejša

majitel a výkonný ředitel

Creative Dock

Martin Pejša

Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.