Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
11. října 2011 9:00–17:00

Konferenční centrum City Na Strži 1702/65 Praha 4

Program

Hlavní sál

9:00 - 9:15

Zahájení konference - "Co rok vzal a dal?"

Petr Koubský, programový ředitel TUESDAY Business Network, Patrick Zandl, šéfredaktor Lupa.cz

BLOK I: Mobilní web versus mobilní aplikace

9:15 - 9:30

"Mobilní internet reálným pohledem“

Slavomír Doležal Slavomír Doležal

Manažer reklamních služeb

T-Mobile Czech Republic

Slavomír Doležal

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

9:30 - 10:00

Learn the game changers of mobile and get creative

Golden Gekko deliver technology, but also function as a source of knowledge inspiring our customers how to get the most out of their mobile presence. During our years, what we've learned is you can be the most creative person but still fall behind the competition if you don't know the capabilities of mobile platforms and upcoming technologies. Co-Founder and Marketing Director Jimmy Nordbeck will hold a 30 min session where you get to know some of the most important game changers within mobile as well as capabilities of Android, iOS and Blackberry platforms. It may sound geeky to some, but it's all about inspiring you to think mobile technology when using your creativity for commercial purposes.

(přednáška bude anglicky, bez tlumočení)

10:00 - 10:20

Coffee Break

5x5x5x5 (pět prezentací, pět minut, pět slidů, pět zajímavých řečníků)

10:20 - 10:25

"Mobilní web a aplikace řeči čísel"

Ivan Mikula Ivan Mikula

Business Development manager

Seznam.cz

Ivan Mikula

Zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz, a.s. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. V roce 2009 získává u odborné poroty projekt Seznam na mobil ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication Award.

10:30 - 10:35

“Jak se chytře prezentovat v mobilu”

Marian Nič Marian Nič

Sales Director

Česká televize

Marian Nič

Marián Nič je spoluzakladatelem společnosti Crazy Tomato kde působí na pozici výkonného ředitele. Ve společnosti má mimo jiné na starosti každodenní chod firmy, obchodní strategii a další směřování. Vystudoval mezinárodní vztahy a politologii, dříve působil na různých pozicích ve společnostech Vodafone, Telefónica O2. V době studii působil jako redaktor slovenského listu SME a jako dopisovatel Lidových Novin.

10:40 - 10:45

"Ze života vývojáře"

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

10:50 - 10:55

"Zkušenosti z vývoje aplikací"

Výhled - prognóza, které platformy mají budoucnost, mobilní web versus mobilní aplikace a pohled klientů, aplikace pro Českou pojišťovnu a mParkování.

Tomáš Čermák Tomáš Čermák

Marketing Direktor

eMan

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

11:00 - 11:05

Kde se vydělávají peníze?

Ondřej Švihálek Ondřej Švihálek

Senior Consultant

UNICORN Systems

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

Panelová diskuze

11:10 - 12:00

Operátoři verus média - moderuje Patrick Zandl (Lupa.cz)

Ivan Mikula (Seznam.cz)
Michal Šrajer (Inmite)
Matěj Hušek (Newslab)
Tomáš Čermák (eMan)
Ondřej Švihálek (iComVision)
Aleš Krejčí (Telefónica)
Slavomír Doležal (T-Mobile)
Petr Škvařil (Vodafone)

12:00 - 12:50

Oběd

BLOK II: Trendy mobilních služeb

13:00 - 13:15

"Mobilní sítě”

Nárůst datového přenosu v mobilních sítích a co to znamená pro mobilního operátora.

Hynek Urban Hynek Urban

Solution Manager, Radio Networks

Nokia Networks

Hynek Urban

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.

13:20 - 13:35

NFC - mobilní platby

•Potenciál NFC technologie v blizke budoucnosti
•Mozne zpusoby integrace NFC technologie v mobilnim telefonu
•NFC ecosystem
•Informace o aktuálních NFC pilotnich projektech v ČR

13:40 - 13:55

Prohlížeče v mobilních telefonech Nokia Series 40 a Symbian Belle

"Krátký přehled, který se pokusí ukázat, co vše je možno dnes nabídnout přes prohlížeč na dvou nejsilnějších platformách portfolia Nokia. Bude se jednat o přehled použitých technologií, ovládání, možností obou prohlížečů a také nástrojů pro jednoduchou tvorbu webových aplikací pro tyto platformy."

Igor Šmerda Igor Šmerda

Go-To-Market Program manager

Nokia - OLD

Igor Šmerda

V oblasti informačních technologií Igor Šmerda pracuje od roku 1991. Na obchodních a manažerských pozicích pracoval pro české i zahraniční společnosti zaměřené na distribuci hardware a software, konzultace nebo vývoj aplikací. Od roku 2003 byl ve společnosti Logos a.s. pověřen vytvořením pracovní skupiny orientované na mobilní řešení vhodná pro mobilní operátory a velké korporace. V tomto týmu se zrodily služby jako byl Eurotel Office Connector, Orange Business Mail, Logos Smart Messaging Server nebo O2 Záloha. Jeho zásluhou byl Logos jedním z Nokia distributorů v Evropě, který nabízel a dodával Nokia Intellisync Mobile Suite mobilním operátorům a firemním zákazníkům. Od poloviny roku 2009 působí ve společnosti Nokia Czech Republic na pozici Go-To-Market Program Managera. Součástí jeho každodenní práce je projektové vedení a koordinace aktivit spojených s uvádění nových mobilních zařízení a inovativních mobilních služeb na trh v České a Slovenské republice. Dlouhá léta jako evangelizátor propaguje nejrůznější mobilní zařízení a PDA, protože věří, že nám budou stále více měnit denní život. A doufá, že k lepšímu.

14:00 - 14:15

Co nás čeká - iOS5 a iPhone 4S

Pojďme se podívat na novinky, které byl před týdnem představeny a které budou pohánět iOS platformu v dalších měsících.

Petr Mára Petr Mára

Konzultant

LOMBARDO

Petr Mára

Od roku 1999 podniká v oblasti internetu a zabývá se jak vývojem webů a online marketingem (lombardo.cz), tak internetovými výzkumy (easyresearch.biz). Svůj zbývající čas věnuje publikování článků (převážně o Apple a IT), školení (Mac OS X a GTD), videoblogu Digit a freedivingu.

14:20 - 14:35

"Česko pod palcem"

„Co kromě kvality aplikace samotné rozhoduje o počtu stažení?? Jsou lepší cesty přímé podpory stahování nebo je potřeba příběh a zábava? Na tyto a další otázky odpoví interaktivní prezentace hry Česko pod palcem vytvořené na podporu distribuce mobilních aplikací od Seznam.cz.“

Martin Šámal Martin Šámal

Marketing Director

VAFO PRAHA

Martin Šámal

Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.

14:35 - 14:50

Coffee Break

14:50 - 15:05

“Využití smartphonů v enterprise prostředí”

Jaké jsou možnosti, jaké jsou přínosy a jaké náklady. Přednáška o oáze produktivity uprostřed herního, startupového a social media běsnění.


Tomáš Zvěřina Tomáš Zvěřina

Technology director

Multimedia atelier, s.r.o.

Tomáš Zvěřina

Tomáš Zvěřina je spolumajitelem agentury Multimedia atelier s.r.o., kde vede oddělení vývoje zakázkového software. V posledních dvou letech se ale věnuje především platformě Android a snaží se ji prosazovat jako optimální mobilní řešení pro enterprise prostředí. V loňském roce jeho Android aplikace obsadili první místo v soutěžích GugCamp a AppParade.

15:10 - 15:25

"Zkušenosti restauratéra s FourSquare"

Matouš Petráň Matouš Petráň

zakladatel

Gastroseminář

Matouš Petráň

Restauratér Matouš Petráň patří k českým průkopníkům geolokačního marketingu. Pod jeho vedením se stal podnik Como na Václavském náměstí mekkou hráčů Foursquare. Rád experimentuje se sociálními sítěmi a zkoumá, jak mohou být užitečné při propagaci restaurací. Zároveň vede Gastroseminář, kde zasvěcuje hosty do tajů fungování luxusních stravovacích zařízení a radí, jak si jejich návštěvu správně užít.

15:30 - 15:45

"Jak pracujeme s geolokací v Lagardére"

Motomail - je to úspěch nebo neúspěch? Co jsme se z něj naučili a jaké máme další plány. Jak využívají informaci o aktuální poloze ostatní aplikace Lagardére. Je mezi inzerenty v rádiu poptávka po reklamách cílených podle polohy uživatelů? Srovnání možností rozhlasové a mobilní reklamy.

Lubor Zoufal Lubor Zoufal

Ředitel digitální divize

Lagardère Active ČR

Lubor Zoufal

Lubor Zoufal je ředitel digitální divize Lagardère Active ČR. Pod jeho vedením se rozvíjí internetové a mobilní aktivity skupiny, která provozuje např. rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance radio, hudební server Koule.cz, web pro řidiče Motomail či dětské internetové rádio Pigy.

15:50 - 16:45

"App Elevator" - moderuje Patrick Zandl

Bleskové představení nejzajímavějších českých aplikací pro mobilní telefony.
Zpětnou vazbu nabídne panel složený ze zkušených vývojářů a investorů.

Účastníci panelu:

Tomáš Zvěřina (Multimedia atelier)
Petr Mára (Konzultant)
Ondřej Raška (Miton)

Workshopy

9:30 - 10:15

"Prototypování mobilní aplikace"

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

10:30 - 11:00

Pavel Hlavnička: "Nástrahy vývoje pro iOS"

Jiří Janoušek Jiří Janoušek

hard to say really...

Motion Media spol. s r. o.

Jiří Janoušek

Jirka začínal jako grafik, neuměl s Photoshopem, tak kreslil ve Wordu (pravda, když vymyslel čtvercovej design, šlo to i vybarvováním čtverečků v Excelu). Od roku 2008 už naštěstí nekreslí a věnuje se digitální agentuře Motion Media, ve které poslední dva roky zejména rozvijí její mobilní divizi

11:00 - 11:30

Marek Skládal: „Umíme plnohodnotně využívat předností mobilního marketingu?“

Mobilní marketing se už pomalu dostává do mediálních plánů mediálních agentur. Stále více a více klientů se snaží alespoň toto médium vyzkoušet či ho již vyzkoušelo. Ale ruku na srdce – skutečně umíme s tímto nástrojem pracovat? Umíme plnohodnotně využít všechny jeho výhody nebo pouze převádíme jiné formáty do SMS, MMS či mobilního banneru? ….. Máme pro vás připraveno pár případových studií, které se vám pokusí ukázat, co v mobilním marketingu platí a jaké další jeho přednosti byste měli využívat, aby mobilní kampaně byly stále více a více efektivní.

Tereza Hubičková Tereza Hubičková

Manažerka pro prodej informačních a reklamních služeb

O2 Czech Republic

Tereza Hubičková

Ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic zodpovídá za prodej reklamních služeb jak z oblasti mobilního marketingu tak i oblasti on-line formátů, které TO2 komerčně nabízí třetím stranám. Do společnosti nastoupila v roce 2003 do oddělení marketingové komunikace, kde se zabývala převážně BTL komunikací. Mezi její zájmy patří především nové možnosti v rámci médií a komunikace, setkávání s novými lidmi, sport a kultura. Ve volném času se věnuje především své rodině.

11:30 - 12:00

"Možnosti mobilní reklamy na Googlu"

Jsme svědky raketového trendu nárůstu smartphonů, používání aplikací a internetu v mobilu. Lidé využívají mobil čím dál častěji k rychlejšímu a chytřejšímu rozhodování při nakupování. Mobilní reklamní platforma Google využívá tohoto faktu a kombinuje výhody velkého zásahu s cílem podpory značky a výhodu direct response reklamy. Na datech, ukázkách a příkladech využití si ukážeme možnosti reklamy v aplikacích, reklamy na mobilních webech a reklamy v mobilním vyhledávání.

Jiří Lenk Jiří Lenk

Sales Manager

Google

Jiří Lenk

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.

13:00 - 13:30

"Mobil jako entertainmentové zařízení - minulost, současnost, budoucnost"

Jiří Vlček Jiří Vlček

ředitel pro strategii a rozvoj

Palmknihy

Jiří Vlček

Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství. 

13:30 - 14:00

"Mobilní platby pod palcem"

Peníze jsou na dosah - premium SMS pohledem agregátora.
Přežijí Premium SMS technologii NFC? (srovnání metod, Google Wallet, situace ve světě) Zájmy agregátora versus zájmy Asociace provozovatelů mobilních sítí.
Agregátor, ten tvrdej chleba má - TOP přestupky ze strany našich klientů včetně konkrétních příkladů a jejich řešení.
Stížnosti koncových zákazníků, předcházení reklamacím a snaha o zlepšování servisu. Malware a smartphony (aplikace zasílající Premium SMS, případy z ČR, ochrana a řešení).
Případová studie: Amatéři.cz - Jak může aktivní komunikace s agregátorem zvýšit zisk?
Předpoklady pro úspěšnou implementaci mobilních plateb. Kdy a jak expandovat do zahraničí?
Platební brány operátorů - Plať mobilem všude, ale jen někdo a jen někdy. Technické nedostatky a překonávání porodních bolestí.
Chcete se připojit?

Lukáš Benzl Lukáš Benzl

E-commerce manager

Airtoy a.s.

Lukáš Benzl

Dříve působil jako externí redaktor portálu Mobil.cz, Digiweb.cz, Itbiz.cz. Dále jako redaktor časopisu YOP! Od roku 2008 pracuje ve společnosti Airtoy nejprve na pozici Content manager, od roku 2010 jako E-commerce manager, kde má zodpovědnost za implementaci nových služeb, optimalizace služeb, sledování konverze a analýza výsledků.

14:00 - 14:30

"Windows Phone-Mango"

Smartphony dneška se všechny řídí stejným přístupem, založeným na mřížce ikon představující izolovaně fungující aplikace. Tento přístup je daleko od toho, co je nejdůležitější - komunikace a propojení lidí. Čím častěji musíte spouštět a zavírat tyto samostatné aplikace, tím více cítíte jak se do nich zamotáváte. Windows Phone dělá věci jinak. Pro nás jsou lidé na prvním místě.

René Keyzlar René Keyzlar

Portfolio Account Manager / Windows Phone Business Group Lead

MICROSOFT

René Keyzlar

René Keyzlar pochází z jižních Čech. V roce 1996 se přesunul do Prahy, kde začal pracovat pro lokální pobočku společnosti Grundig. V roce 1999 jej zlákal obor telekomunikací, ve kterém působí dodnes na různých obchodních, produktových, či marketingových manažerských pozicích. Postupně pracoval pro společnosti T-Mobile, Sony Ericsson, Samsung a od podzimu roku 2009 pro společnost Microsoft, kde nyní působí na pozici Portfolio Account Manager a je zodpovědný za produkt Windows Phone v České republice.

Partneři Mobile Internet Forum 2011

Generální partner

logo Seznam.cz

Partneři

logo Google logo Inmite logo Nokia - OLD logo Nokia Networks logo O2 Media logo T-Mobile Czech Republic

Hlavní mediální partner

logo Strategie

Mediální partneři

logo Android Market logo EURO logo Mobility logo MobilMania.cz logo SmartMania.cz logo Svět Androida

Organizátoři

logo Lupa.cz logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce