Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Život po Facebooku

Jak virtuální mění skutečné
  • 6. ročník
  • 2 sály
  • 20+ řečníků
  • # NMI17

Call for papers

Máte co říci? Dejte nám vědět do 20. 12.

chci být řečníkem

Podmínky a formulář

Prezentace ke stažení

Program

Pro koho

Na New Media Inspiration máme dveře otevřené jak zástupcům komerčního sektoru, tak i studentům a akademickým pracovníkům a baví nás propojovat svět všech tří. A pokud je vaší parketou marketing nebo média, je #NMI17 rozhodně pro vás.

O čem

Jakým způsobem vstupují internet a sociální sítě do každodenního života? To budeme letos mikroskopicky zkoumat ze všech úhlů, protože téma pro ročník 2017 je Život po Facebooku:

  • vliv internetu z pohledu různých vědeckých oborů
  • marketing / komunikace / UX / design
  • virtuální a rozšířená realita a další technologie
  • média a zpravodajství "po Facebooku"
  • přístup ke vzdělávání, volnočasovým aktivitám i práci a podnikání

Co vás čeká

Loni jsem se účastnila NMI jako divák a musím říct, že to byla jedna z nejlepších konferencí celého roku.

Lenka Kotvová, VISIBILITY DIGITAL

Konečně doma! Díky moc všem za dnešní #NMI16 den a těším se na příští ročník.

Leni Krsová, @lenikrsova

New Media Inspiration priniesla skutočný vhľad do sveta generácií X,Y a Z. Čerešničkou na torte bola prednáška Starého mrzouta, pri ktorej sme všetci plakali smiechom. Laťka je nastavená vysoko, ale tento rok si rozhodne nenechám ujsť. :)

Peter Mižík, Zaraguza

Vybíráme z programu

  • Janek Rubeš
     Více informací
    Stream.cz
    Lajkem svět nezměníš (ale bez něj taky ne)

    Popularitu ve své práci považuji za nutné zlo. Nicméně se mi díky ní (a těm lajkům) podařilo změnit v Praze pár věcí k lepšímu. Poslal jsem taxikářskýho bosse do tepláků a italskýho frajírka, co okrádal turisty do kuchyně házet pizzu. Připravil jsem londýnskou společnost (která v Praze kradla) o půl milionu jen tím, že jsem jim dělal reklamu. Díky “lajkům” dělám z***y v Praze slavnějšíma a děsně mě to baví.

  • Jindřich Šídlo
     Více informací
    Seznam.cz
    Jak se změnila média "po Facebooku"?

    Před deseti lety objevili čeští novináři Facebook a zamilovali se do něj - stejně jako zbytek světa. Teď jim, nebo aspoň některým, pomalu dochází, že nejrozšířenější sociální síť na světě může být špatný sluha i špatný pán. Prozradí o nich to, co čtenáři ani nechtěli vědět.

  • František Koukolík
     Více informací
    Thomayerova nemocnice, Oddělení patologie a molekulární medicíny
    Propaganda

    Propaganda je pokus nějaké autority, například státní, stranické, církevní přesvědčit o něčem co největší počet lidí, jimž se říká cíl. Propaganda se opírá o čtyři pilíře, využívá velký počet nástrojů, v současnosti internet a Facebook. Lze ji chápat jako druh učení. K povolnosti dokáže přimět velké lidské skupiny.

Celý program

V ceně pro dospělé je zahrnuto občerstvení během dne a oběd.

V ceně pro studenty do 26 let je zahrnuto občerstvení během dne, neobsahuje oběd.
Na studentské vstupné má nárok student prezenčního studia, který není současně zaměstnán či není OSVČ. Při registraci v den konání akce se student prokáže platnou ISIC kartou nebo potvrzením o studiu.

Partneři New Media Inspiration 2017

  • Partner

  • Mediální partneři

  • Za podpory

  • Produktoví partneři

  • Organizátoři

  • Produkce

Více o partnerech akce

Místo a kontakt

  • Termín akce

    18. února 2017 9:00–17:00

    Místo konání

    Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
    nám. Jana Palacha 2
    Praha 1
    116 38
  • Kontakt

    Kamila Říhová
    Event manager
    telefon: 608 342 253

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy A

    Stanice Staroměstská

  • Tramvaj linky 17 a 18

    Zastávka Staroměstská