Tuesday.cz

Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další podobná se koná 9. 10. 2017.

Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní povídání

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

18:10 - 18:40

2016 - rok telefonických konverzí

Možnost měření telefonických konverzí není úplnou novinkou. Vzpomeňme na pokusy s nahrazováním telefonního čísla unikátním kontaktem použitým pouze pro kampaně, což není, a zřejmě nikdy nebylo, úplně trendy. Řada firem možná právě proto telefonické konverze příliš neřeší, přestože jsou tyto mnohdy hodnotnější, než pasivní získání kontaktní informace. Obecně je šance dosáhnout okamžité telefonické konverze zákazníka mnohem větší, než při zpětné práci se zájemcem, jenž před pár hodinami (či dokonce dny) vyplnil formulář. Ukážu vám, jak měřit konverze zase o něco efektivněji se zapojením nových nástrojů!

Tomáš Turek Tomáš Turek

PPC Specialista

Dobrý web

Tomáš Turek

Tomáš studoval na ČZU v Praze ekonomiku a management. Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o weby korporátních klientů. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

18:40 - 19:20

Novinky v Skliku

Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Jaké možnosti dnes skrývá v propojení se Zboží.cz, jak můžete cílit na nejnavštěvovanější stránku českého internetu – Seznam.cz i na dalších 5 000 webů, jak využít naše data o zájmech uživatelů pro váš byznys, co chystáme ve spojení s Firmy.cz a dokonce co testujeme ve spojení Skliku a Stream.cz. To se dozvíte na přednášce Davida Velechovského.

David Velechovský David Velechovský

Seznam.cz

David Velechovský

David zastřešuje v Seznam.cz péči o největší klienty a agentury inzerující v reklamním systému Sklik. PPC reklamě se věnuje od roku 2006, pamatuje si tedy doby, kdy byl tento obor v České republice ještě v plenkách. O problematice PPC reklamy publikuje v médiích (Marketing a Média) a přednáší na konferencích a seminářích na vysokých školách (VŠFS, VOŠCR). Ve své profesní historii působil více než 2 roky v agentuře H1.cz na pozici PPC account manager, kde měl na starost péči o významné klienty a byl lektorem na kurzech PPC reklamy pro pokročilé.

19:20 - 19:40

Jak dělat PPC v zahraničí a neprodělat boty

Doba kdy české eshopy prodávali zákazníkům pouze v ČR je již dávno pryč. Pro růst do zahraničí se rozhodly Alza, Mall, Astratex, Parfumes či v nedávné době Zoot. Mezi velké exportéry patří již několik let i eshop VašeČočky, který momentálně prodává již ve 14 zemích Evropy. Chcete vědět jak se dělají PPC v zahraničí a na co by jste si při expanzi měli dávat pozor? Přijďte se podívat na přednášku Tomáše Bártka z VašeČočky.cz

Tomáš Bártek Tomáš Bártek

Marketing director

Maternia

Tomáš Bártek

Tomáš Bártek je marketingovým ředitelem ve společnosti VašeČočky.cz, kde se stará o trvalý růst zisků, expanzi do zahraničí a dokonalý zákaznický servis.

19:40 - 20:30

Networking