Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 14. 9. 2016.
30. září 2014 9:00–18:00

Hotel DAP Vítězné náměstí 4/684 Praha 6

Inboxy novinářů jsou přehlcené e-maily s tiskovými zprávami. Dá se vůbec najít cesta, jak se vyčlenit a zaujmout je? A když už si vysloužíte jejich pozornost, jedná se o průšvih, který je nutné krizově komunikovat? A co teprve komunikace se zákazníky. Jsou všude… Na sociálních sítích, diskusních fórech, blozích. Jak nastavit správu sociálních sítí tak, abyste se v nich necítili lapeni? Hledáte inspiraci a zajímá Vás, jaké kampaně rozvlnily vody českého PR rybníku? Slýcháte ze všech stran, že „je opravdu důležité budovat ten content“, ale pořád tomu něco chybí?

Našli jste se v otázkách? Pokud ano, tak přesně pro Vás připravujeme druhý ročník konference PR v digitální éře. Podíváme se na trendy v PR a zaměříme se hlavně na on-line nástroje. Představíme Vám konkrétní případové studie a budeme si povídat o správě sociálních médií, brand PR, budování firemního obsahu, práci s ambasadory Vaší značky a samozřejmě i o neverending story každého píáristy – krizové komunikaci.




Prezentace ke stažení


Přednášející

Jiří Cívka

tiskový mluvčí

Generali Pojišťovna

Petr Krčmář

šéfredaktor serveru Root.cz

Internet Info

Michal Kučera

majitel

Classicshoes.eu

Zdeněk Lokaj

Managing Director

Hill+Knowlton Strategies

Ivana Machoňová

Junior Consultant

Hill+Knowlton Strategies

Všichni přednášející






Partneři PR v digitální éře 2014

Partneři

logo Channel Crossings logo Taktiq Communications

Mediální partneři

logo Marketing Journal logo Strategie

Za podpory

logo PR Klub

Organizátor

logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce