Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

18:00 - 18:15

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

18:15 - 18:30

Rozhovor

V samotném úvodu večera Vladimír Aki vyzpovídá tak, abyste se na její přednášku nemuseli nijak připravovat. Budete bezpečně vědět, kdo před vámi stojí a také že má k Instagramu blíž, než kdokoliv v místnosti.

18:30 - 19:30

Instagram

Že je Instagram nejvíc trendy platforma, to už asi víte. Jak se ale za poslední roky proměnila nejen síť, ale i český instagramový trh? To nejzásadnější, co byste měli o Instagramu v Čechách vědět, než začnete tvořit strategii a obsah do své přednášky zakomponovala Aki Votrubová, markeťačka a blogerka. Dozvíte se, co je instagramový algoritmus a jak jej využít ve svůj prospěch a ušetřit tisíce za placené reklamy. Podíváme se na zásady dobré (nejen) instagramové strategie, práci s feedem, tipy na styl a editování fotek a jak vytvořit (rychle a levně) Stories, které Vaši followers nebudou přeskakovat.

Aki Votrubová Aki Votrubová

Instagram & Influencer Specialist

akivotrubova.cz

Aki Votrubová

Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na influencer marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.

19:30 - 20:00

Diskuze

Potřebujete znát odpověď na něco, co v přednášce nezaznělo? Trápí vás nějaká konkrétní otázka? Na vše, co chcete vědět ohledně Instagramu, dostanete prostor v závěru večera.

20:00 - 21:00

Networking a závěr akce