CDO
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
V samotném úvodu večera Vladimír Aki vyzpovídá tak, abyste se na její přednášku nemuseli nijak připravovat. Budete bezpečně vědět, kdo před vámi stojí a také že má k Instagramu blíž, než kdokoliv v místnosti.
Že je Instagram nejvíc trendy platforma, to už asi víte. Jak se ale za poslední roky proměnila nejen síť, ale i český instagramový trh? To nejzásadnější, co byste měli o Instagramu v Čechách vědět, než začnete tvořit strategii a obsah do své přednášky zakomponovala Aki Votrubová, markeťačka a blogerka. Dozvíte se, co je instagramový algoritmus a jak jej využít ve svůj prospěch a ušetřit tisíce za placené reklamy. Podíváme se na zásady dobré (nejen) instagramové strategie, práci s feedem, tipy na styl a editování fotek a jak vytvořit (rychle a levně) Stories, které Vaši followers nebudou přeskakovat.
Instagram & Influencer Specialist
www.instagram.com/akivotrubova
Aki Votrubová pracuje jako Instagram & Influencer specialistka. Má zkušenosti se správnou účtů a influencer kampaní pro zadavatele jako jsou T-Mobile, Milka, Mattoni, Sazka či Kaktus. Zároveň je vášnivá fotografka, svůj osobní instagramový účet @akivotrubova používá jako vizuální deník nejen ze svých cest. Na marketing na Instagramu tak nabízí trojí vhled - marketéra, fotografa a influencera. Instagramu se věnuje i na svém YouTube kanále a školí jej pravidelně na veřejných kurzech a workshopech pro marketéry i tvůrce.
Potřebujete znát odpověď na něco, co v přednášce nezaznělo? Trápí vás nějaká konkrétní otázka? Na vše, co chcete vědět ohledně Instagramu, dostanete prostor v závěru večera.