Tato akce již proběhla. Další akce AI v marketingu prakticky se koná 20. 1. 2026.

Přednášející

AI a tvorba obsahu

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Zdeněk Bašus

Zdeněk vede tým motion a 3D designérů v kreativní agentuře Leo Burnett. Za svou téměř 10letou kariéru vytvářel populární pořady a obsah pro online televize jako je Seznam.cz nebo Economia. Spolupracoval mimo jiné i na pořadech s Lukášem Pavláskem, Luďkem Staňkem, Petrem Čtvrtníčkem a dalšími.

Své mnohaleté zkušenosti s tvorbou obsahu aktuálně uplatňuje ve své práci pro klienty Fortuna, Pilsner Urquell, LEGO, Philip Morris a další z komunikační skupiny Publicis Groupe. Pod jeho vedením vzniklo interní oddělení, které klientům zajišťuje produkční a postprodukční služby včetně CGI, 2D i 3D produkce, VFX, SFX, AI VFX i AI 3D produkce.

Michal Bubeníček

Michal Bubeníček je CEO & Stratég agentury Etnetera Motion a partner v digitální skupině Etnetera Group. Vystudoval strategickou komunikaci na FSV Karlovy Univerzity a absolvoval exekutivní program digitální strategie na Harvardu.

Ve své práci propojuje kreativitu s technologiemi a pomáhá značkám jako Škoda, Pepsi, Nivea nebo Mattoni. Vede také expanzi Etnetera Motion do Austrálie, kde spolupracuje s agenturou Reborn na projektech pro klienty jako Unilever nebo Kraft-Heinz.

Kromě toho externě učí brand marketing na Karlově Univerzitě, kde inspiruje budoucí generaci marketérů. Je také zakladatelem podcastu Mike:ON, který mapuje nejnovější trendy v marketingu, budování značek a využívání inovativních technologií.

Nikola Foktová

Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.

Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.

Oldřiška Hradcová

Oldřiška Hradcová je specialistka na sociální sítě, kreativní obsah a copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. S generativní AI pracuje na denní bázi při tvorbě textového i vizuálního obsahu a při optimalizaci reklam pro interní profily, klienty i své osobní kanály. Prostřednictvím školení ukazuje firmám a jednotlivcům, jak pomocí AI zvýšit efektivitu správy sociálních sítí.

Vítězslav Klement

Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.

Petra Stupková

Petra Stupková, držitelka ocenění Osobnosti.ai 2025 v kategorii Právo, spoluzaložila advokátní kancelář Legitas, která se zaměřuje na právo v AI, e-commerce a technologiích. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Zároveň spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence, nejvýznamnější celonárodní organizaci podporující rozvoj AI v ČR. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.

David Svoboda

Je prvním a jediným držitelem prestižního titulu Canva Verified Expert v Česku a jedním z prvních na světě. Denně spolupracuje s Canvou, kdy testováním a zpětnou vazbou pomáhá vylepšovat budoucí verze této platformy. Svým klientům tak předává ty nejkvalitnější znalosti a proto patří k nejvyhledávanějším lektorům Canvy nejen v ČR. David je také koučem spíkrů, kdy připravuje řečníky pro TEDxPrague.