Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Umělá inteligence je všude kolem nás. Sociální sítě nevyjímaje. Na přednášce si řekneme, jak vám může AI pomoct s komunikací vaší firmy na sociálních sítích. A jestli je to opravdu pomoc.
Social Media Skillhead
Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.
Umělá inteligence není konkurencí, ale skvělým pomocníkem, který vám či vašemu copywriterovi usnadní a zrychlí práci. Povíme si, co AI zvládne skvěle, kde jsou její limity a jak ji zapojit do procesu přípravy textového obsahu. Ukážeme si, jak AI efektivně využít při psaní článků, webových textů, příspěvků na sociální sítě nebo PPC kampaní. Vše na praktických příkladech a z každodenní praxe.
Copywriter a specialistka na sociální sítě
Oldřiška je zkušená copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. Svou vášeň pro dobře napsané texty objevila už během studií žurnalistiky. Nakonec ale utekla od novin k online marketingu a dnes tvoří interní i klientský obsah, textuje weby a produkty, připravuje příspěvky na sociální sítě, reklamní slogany, newslettery nebo třeba e-booky.
Jak efektivně zapojit AI do vašeho kreativního procesu – od hledání insightů, přes tvorbu silného kreativního briefu až po finální exekuci, která obstojí i na pódiu? Kde všude může umělá inteligence pomáhat zvednout laťku a jak konkrétně ji dnes kreativci z Publicis Groupe využívají. Těšit se můžete na praktické tipy, ukázky z praxe a pár přiznaných „přetížení,“ kterým se vy díky této přednášce snadno vyhnete.
Motion Design & Video Team Leader, Leo Burnett Prague
Zdeněk vede tým motion a 3D designérů v kreativní agentuře Leo Burnett. Za svou téměř 10letou kariéru vytvářel populární pořady a obsah pro online televize jako je Seznam.cz nebo Economia. Spolupracoval mimo jiné i na pořadech s Lukášem Pavláskem, Luďkem Staňkem, Petrem Čtvrtníčkem a dalšími.
Své mnohaleté zkušenosti s tvorbou obsahu aktuálně uplatňuje ve své práci pro klienty Fortuna, Pilsner Urquell, LEGO, Philip Morris a další z komunikační skupiny Publicis Groupe. Pod jeho vedením vzniklo interní oddělení, které klientům zajišťuje produkční a postprodukční služby včetně CGI, 2D i 3D produkce, VFX, SFX, AI VFX i AI 3D produkce.
Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic,
Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.
Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.
Umělá inteligence dokáže vytvářet texty, obrázky i videa na lusknutí prstu, ale co na to právo? Přednáška se zaměří na právní nástrahy spojené s užíváním generovaného obsahu: od autorských práv a ochrany osobnosti až po GDPR a odpovědnost za škodu. Odnesete si návod, jak vyhodnocovat riziko. Kdy má smysl věci řešit s právníkem a kdy ne. Naučte se projít minovým polem právních nástrah bez škrábance. Na značce, peněžence i na duchu.
Advokátka
Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.