Program

Úvod

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

AI a tvorba obsahu na sociální sítě. Parťáci nebo nepřátelé?

Umělá inteligence je všude kolem nás. Sociální sítě nevyjímaje. Na přednášce si řekneme, jak vám může AI pomoct s komunikací vaší firmy na sociálních sítích. A jestli je to opravdu pomoc.

Vítězslav Klement Vítězslav Klement

Social Media Skillhead

Lost Bunny Communication

Vítězslav Klement

Expert na strategickou komunikaci, který měří, kudy chodí. Bezmála 15 let se věnuje online marketingu a sociálním sítím, v posledních letech také využití umělé inteligence do procesů firem. Od roku 2022 vede vlastní agenturu Lost Bunny Communication. Je autorem dvou knih o marketingu, přednáší na vysokých školách a zahraniční pracovní zkušenosti získal v Dubaji a Madridu.

Osvědčené tipy pro tvorbu textů s AI (a kdy se na to vykašlat)

Umělá inteligence není konkurencí, ale skvělým pomocníkem, který vám či vašemu copywriterovi usnadní a zrychlí práci. Povíme si, co AI zvládne skvěle, kde jsou její limity a jak ji zapojit do procesu přípravy textového obsahu. Ukážeme si, jak AI efektivně využít při psaní článků, webových textů, příspěvků na sociální sítě nebo PPC kampaní. Vše na praktických příkladech a z každodenní praxe.

Oldřiška Hradcová Oldřiška Hradcová

Copywriter a specialistka na sociální sítě

Včeliště

Oldřiška Hradcová

Oldřiška je zkušená copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. Svou vášeň pro dobře napsané texty objevila už během studií žurnalistiky. Nakonec ale utekla od novin k online marketingu a dnes tvoří interní i klientský obsah, textuje weby a produkty, připravuje příspěvky na sociální sítě, reklamní slogany, newslettery nebo třeba e-booky.

Kreativa na steroidech: 6 tipů, jak napumpovat váš kreativní proces

Jak efektivně zapojit AI do vašeho kreativního procesu – od hledání insightů, přes tvorbu silného kreativního briefu až po finální exekuci, která obstojí i na pódiu? Kde všude může umělá inteligence pomáhat zvednout laťku a jak konkrétně ji dnes kreativci z Publicis Groupe využívají. Těšit se můžete na praktické tipy, ukázky z praxe a pár přiznaných „přetížení,“ kterým se vy díky této přednášce snadno vyhnete.

Zdeněk Bašus Zdeněk Bašus

Motion Design & Video Team Leader, Leo Burnett Prague

Leo Burnett & MSL

Zdeněk Bašus

Zdeněk vede tým motion a 3D designérů v kreativní agentuře Leo Burnett. Za svou téměř 10letou kariéru vytvářel populární pořady a obsah pro online televize jako je Seznam.cz nebo Economia. Spolupracoval mimo jiné i na pořadech s Lukášem Pavláskem, Luďkem Staňkem, Petrem Čtvrtníčkem a dalšími.

Své mnohaleté zkušenosti s tvorbou obsahu aktuálně uplatňuje ve své práci pro klienty Fortuna, Pilsner Urquell, LEGO, Philip Morris a další z komunikační skupiny Publicis Groupe. Pod jeho vedením vzniklo interní oddělení, které klientům zajišťuje produkční a postprodukční služby včetně CGI, 2D i 3D produkce, VFX, SFX, AI VFX i AI 3D produkce.

Nikola Foktová Nikola Foktová

Creative Director, Leo Burnett & MSL Czech Republic,

Leo Burnett & MSL

Nikola Foktová

Nikola je oceňovanou kreativní ředitelkou s více než 10 letou zkušeností v oboru. Spolu se svými kreativními týmy vytváří lokální i globální kampaně pro klienty jako IKEA, Pilsner Urquell, Fortuna, Heinz, LEGO, nebo Amnesty International.

Získala řadu lokálních i mezinárodních cen. Mezi nimi například EFFIE, Golden Drum, ADC Creative Awards, FLEMA, Cresta Awards, SABRE Awards, European Excellence Awards nebo Eurobest.

AI tvoří, právo boří? Průvodce minovým polem generovaného obsahu.

Umělá inteligence dokáže vytvářet texty, obrázky i videa na lusknutí prstu, ale co na to právo? Přednáška se zaměří na právní nástrahy spojené s užíváním generovaného obsahu: od autorských práv a ochrany osobnosti až po GDPR a odpovědnost za škodu. Odnesete si návod, jak vyhodnocovat riziko. Kdy má smysl věci řešit s právníkem a kdy ne. Naučte se projít minovým polem právních nástrah bez škrábance. Na značce, peněžence i na duchu.

Petra Stupková Petra Stupková

Advokátka

Legitas

Petra Stupková

Petra Stupková založila advokátní kancelář, která se zaměřuje na právo v online prostředí a e-commerce. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. V poslední době Petra také propadla problematice generativních nástrojů AI a spoluzaložila Českou asociaci umělé inteligence. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím digitálního marketingu, intenzivně se proto věnuje taky nastavování smluvních vztahů s freelancery.