Vladimír Rejlek
Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jak mohou AI agenti fungovat v praxi kreativní agentury? Jan Suda představí konkrétní příklady AI agentů vyvinutých a nasazených v běžném provozu a podělí se o zkušenosti a „veselé příhody z natáčení“, které během jejich budování a používání zažili. Podělí se o příklady toho, co fungovalo a co ne. Dozvíte se, jak agenti mění role a úlohy lidí a co je klíčové pro jejich úspěšné nasazení v marketingové praxi.
Jan Suda
Media & Channels Strategist
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.
Může se AI označit za úspěšného režiséra? Ne zcela, ale jedna TV reklama vytvořená v roce 2025 to částečně dokázala — nejen že vznikla rychleji a levněji, ale přinesla o 70 % lepší výsledky. Na přednášce odkryji postupy, nástroje, slepé uličky i rozhodnutí, která stála za celým procesem. Nabídnu pohled na to, kde AI už dnes spolehlivě funguje a kde je lidská kreativita stále nenahraditelná.
Petr Princ
Head of ATL
Petr je marketingový a brandový stratég na volné noze, současně působící jako Head of ATL ve Skupině Klik.cz. V marketingu se pohybuje už 13 let, v minulosti působil jako CMO Klik.cz a stojí tak mimo jiné za identitou Agenta s povolením srovnávat či konceptem Srovnávejte chytře (ePojisteni.cz). Má zkušenosti od tvorby brandové a marketingové strategie až po řízení velkých reklamních produkcí, výzkumů a mediálních investic.
Chcete rozjet své profily na sociálních sítích naplno, ale nemáte nápady nebo čas tvořit obsah? Usnadněte si práci díky umělé inteligenci. Ukážeme si, jak pomocí vlastního GPT asistenta tvořit příspěvky, jak urychlit tvorbu grafiky s AI v Canvě nebo pomocí jakých nástrojů generovat obrázky a videa.
Oldřiška Hradcová
Copywriter a specialistka na sociální sítě
Oldřiška Hradcová je specialistka na sociální sítě, kreativní obsah a copywriterka v marketingové agentuře Včeliště. S generativní AI pracuje na denní bázi při tvorbě textového i vizuálního obsahu a při optimalizaci reklam pro interní profily, klienty i své osobní kanály. Prostřednictvím školení ukazuje firmám a jednotlivcům, jak pomocí AI zvýšit efektivitu správy sociálních sítí.