David Slížek
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Vyhledávání se mění rychleji než kdy dřív. AI přehledy, nové algoritmy a posun k nulovým proklikům přepisují pravidla hry, jak jsme je znali. To, co ještě nedávno fungovalo, dnes nestačí. Kdo se nepřizpůsobí, může snadno skončit mezi poraženými. Na této přednášce dostanete jasný přehled aktuálních trendů, pochopíte, jak se proměňuje SEO, a získáte konkrétní tipy, jak zůstat mezi vítězi – ne oběťmi změn.
Pavel Ungr
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
Každá digitální společnost je a bude nyní pod velkým tlakem ze strany umělé inteligence. Jak k tomu přistupuje Slevomat, aby se pro něj AI stala příležitost a nikoliv hrozba? Konkrétní kroky, na čem pracuje a co považuje za důležité, vám představí CEO Tomáš Braverman.
Tomáš Braverman
CEO
Tomáš stál v čele Heureky od roku 2013 do roku 2023. Za jeho vedení Heureka expandovala do dalších sedmi zemí, zdesetinásobila své metriky a prošla byznysovou, organizační i technologickou tranformací. Od července 2024 bude v čele zážitkového portálu Slevomat Group. Ve volném čase rád vaří a sportuje a věnuje se rodině.
Vyhledávání na Googlu se díky AI zásadně vyvíjí a proměňuje. Lidé dnes vyhledávají o mnoho přirozeněji než dřív a o slovo se hlásí úplně nové vstupy – dlouhé, nestrukturované otázky, zadání hlasem či fotoaparátem. Díky nejnovějším funkcím postaveným na AI teď mohou lidé s vyhledáváním vést přirozený dialog, vyhledávají více a jsou spokojenější s výsledky. Představíme nové modality ve vyhledávání jako jsou Režim AI, Přehledy AI nebo Google Lens. Poskytneme marketérům klíčové poznatky o tom, jak přizpůsobit svou obsahovou strategii a přístup k placenému vyhledávání tak, aby zajistili relevanci a výkonnost v novém, multimodálním prostředí vyhledávání.
Pavel Jašek
Head of Performance Solutions
Pavel pracuje na pozici Head of Performance Solutions v Googlu, kde přes deset let pomáhá největším inzerentům z regionu CEE správně řídit své výkonnostní kampaně v Google Ads. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant pro měření výkonnosti digitálního marketingu.
Ukážeme si, jaký je rozdíl mezi viditelností brandu a viditelností produktů, jak lidi nakupují v jazykových modelech a jak zajistit, aby jazykové modely doporučovaly moje produkty, nejenom brand. Probereme téma atribuce, její náročnost a jak měřit návštěvy z jazykových modelů pomocí Cloudflare v kombinaci s Google Analytics (jako dárek vám na konci rozšíření nasdílím).
Vojtěch Oravec
Zakladatel a CEO
Jsem zakladatel společnosti Ranketta, které pomáhá firmám být vidět v jazykových modelech. Zároveň jsem bývalý kolega Tomáše Mikolova (nejcitovanějšího českého vědce a jednoho z otců technologie LLMs). Díky tomu se nedívám na jazykové modely pouze optikou SEO, ale mám vhled i do jejich fungování. V současné době jsme první v Evropě, kdo je schopný měřit, které produkty AI doporučuje a od investorů jsme díky tomu získali 1M eur. Mezi naše zákazníky patří firmy z různých koutů světa.
AI Overviews už nejsou jen americká kuriozita. I v českém vyhledávání se začínají prosazovat a mění podobu výsledků. V přednášce ukážu unikátní data z Marketing Mineru o tom, jaký mají AI Overviews podíl, které obory a e-shopy jsou nejvíce zasažené a kdo se v AI boxech objevuje nejčastěji. Dozvíte se také, jak sledovat viditelnost vlastní značky nejen v AI Overviews, ale i v jazykových modelech jako je ChatGPT. Přidám praktické tipy, jak se do AI odpovědí dostat a jak se na tuto změnu připravit.
Tomáš Novák
CEO
Tomáš vede SEO nástroj Marketing Miner a zároveň je SEO konzultant na volné noze. Je také spoluzakladatelem projektu Keywordino, který pomáhá odhalit klíčová slova, která vám chybí v obsahu.
Vyhledávání se přesouvá od seznamu odkazů k jediné odpovědi od AI. Pro e-shopy to znamená zásadní změnu: nestačí být na první straně, je třeba se stát součástí této odpovědi. Jak toho ale dosáhnout? Tato přednáška je praktickým návodem na optimalizaci pro velké jazykové modely (LLMO), kde rozebereme, jak AI čte, chápe a vyhodnocuje obsah vašeho webu a jak mu poskytnout správná data. Řekneme si, jak formátovat produktové stránky a články, proč je sémantický kontext důležitější než klíčová slova a jak finální výběr AI ovlivňují externí signály jako recenze, zmínky a odborné texty. Získáte tak měřitelnou strategii, kterou můžete ihned aplikovat.
Gašpar Nagy
CEO
Gašpar Nagy je technologický podnikatel a CEO Techmates.io – zásahové jednotky pro AI a IT. Už více než deset let vede softwarové týmy a pomáhá firmám proměnit technologie v nástroj růstu. Pod jeho vedením Techmates modernizuje IT, staví spolehlivé aplikace a implementuje AI, které firmám šetří čas i náklady. Mezi značkami, které vsadily na Techmates, najdete například Notino, GymBeam, Skrz.cz nebo Růžový slon.
AI boti jsou neskutečně hladoví a kromě užitku pro někoho přinášejí nové problémy. Zátěž serverů, pomalejší front end, to vše platíte bez jasného přínosu. Podíváme se, jak jejich provoz řídit, aniž byste si pokazili šance na viditelnost webu v odpovědích, které AI nabízí.
Zdeněk Dvořák
SEO specialista
SEO expert s 15 lety praxe v technickém, obsahovém i off-page SEO. SEO se věnuje jak v každodenním provozu v eshopech, tak i na strategické úrovni při plánování obsahu nebo technické a navigační infrastruktury webu. Aktuálně pro Knihobot/Bookbot, Econea, Fakturoid nebo Flexdog.