Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Petr Fryš

Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Štěpán Kačena

 Štěpán Kačena má na starosti marketingovou komunikaci služeb KPMG Česká republika a advokátní kanceláře KPMG Legal. Dříve působil v komunikační agentuře Grayling, kde pracoval mimo jiné pro IBM nebo Jaguar Land Rover. Novinářské zkušenosti má z ČT a E15.

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.

Martin Kružík

Martin je Online Marketing Consultant a v Hájedničce se stará o to, aby se noví klienti cítili jako v bavlnce. Dříve pracoval jako procesní analytik, programátor a projekťák, ale později se rozhodl vrhnout se naplno do fascinujícího světa online marketingu. Předchozí zkušenosti mu nyní umožňují nahlížet potřeby klientů komplexně, zaměřovat se na rozvoj byznysu klientů a navrhovat řešení až do technických detailů. Vystudoval Kognitivní informatiku na VŠE a ve volném čase se vrací k programování nebo studiu západní myšlenkové tradice.