Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

9:00 - 9:10

Zahájení programu

Petr Koubský Petr Koubský

Nový deník

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:10 - 9:30

Data liberty - the mental challenge

Každý teoreticky chápe přínosy správného využití dat pro manažerské rozhodování a firemní výsledky. Málokdo to však opravdu úspěšně zavede v praxi a většina zůstane na půl cesty u tabulek s ne-úplně pravdivými daty. Posun ke kultuře „datové svobody“ je zcela rozhodující k nastartování datově řízené firmy.

Jiří Maňas Jiří Maňas

Head of Digital Punkers

Česká spořitelna

Jiří Maňas

Digitální evangelista a inovátor, který narušuje zaběhnuté pořádky, propojuje, inspiruje a motivuje lidi okolo sebe. 

Official: Head of IT ONLiNe of Ceska sporitelna, BoD of MopetCZ
Actual: digital (API) evangelist, creative disruptor, connector, ignitor, enabler, motivator, …

9:35 - 9:55

BI v komplexních společnostech

Martin Newman, Senior Manager, Business Intelligence at Vodafone Group

Data je třeba zpřístupnit manažerům a obchodníkům, a dát jim nástroje, které jim je pomohou pochopit a porozumět.

10:00 - 10:30

Tableau – analytický nástroj pro každého

Tableau pomáhá manažerům a vedoucím pracovníkům jasně a jednoduše porozumět firemním datům prostřednictvím jejich vizualizace, umožňuje využívat výstupy z firemních databází rychleji a lépe pro každodenní rozhodování. Používáme zcela nový a zcela odlišný přístup k BI, který umožňuje firmám osvobodit se od stávajících omezení a rozsáhlých složitých systémů. Díku tomu je možné ušetřit mnoho času a zároveň lépe porozumět svým datům. Co dříve trvalo týdny a měsíce a kde při zpracování výstupů byla nutná pomoc konzultantů a IT specialistů, nyní trvá pouze minuty.

Juraj Bujalka Juraj Bujalka

Sales Area Manager, Central-Eastern Europe, EMEA

Tableau

Juraj Bujalka

Po téměř 6ti letech působení v SAP Česká republika a SAP Španělsko na pozici manažera prodeje se zaměřením na ERP, CRM a BI, Juraj od prosince roku 2014 pracuje v Tableau, progresivní a rychle rostoucí softwarové firmě. Juraj je nadšený uživatel Tableau. Díky skvělé zpětné vazbě od zákazníků a současně entuziastické firemní atmosféře se sloganem „pomáháme lidem vidět data a rozumět jim“ je pro Juraje jednoduché pomáhat šířit tento BI nástroj, který významně dopomáhá firemním uživatelům k větší efektivitě a nezávislosti. Juraj je v Tableau zodpovědný za prodej SW licencí v 9ti zemích střední a východní Evropy.

Juraj joined the most innovative and fastest growing software company in December 2014. Prior joining tableau, having spent nearly 6 years working for SAP Czech and SAP Spain as sales professional, responsible for ERP, CRM and BI products sales. He was impressed when he spotted tableau in action for first time. With extremely positive customer feedback, along with enthusiastic company culture saying “we help people to see and understand data” he understood the mission and urgency to spread out self-reliant BI tool, which enables business users to be more efficient and IT independent. Juraj is responsible for tableau license revenue in 9 countries of Central and Eastern Europe.

Laura Thierman Laura Thierman

Channel Manager

Tableau

Laura Thierman

Laura je manažerkou prodeje pro rychle rostoucí trhy ve Střední a Východní Evropě, Společenství nezávislých států, Jižní Evropy, Středomoří a Střední a Východní Afriky. Po šesti letech strávených v prodejním týmu telekomunikační firmy ve Vancouveru v Kanadě se loni přesunula do Velké Británie. Laura spolupracuje s 90 partnerskými firmami v celkem 33 zemích, spolupodílí se na rozvoji datově řízené kultury, kreativity a inovací. Laura plně sdílí a podporuje myšlenku Tableau „Pomáhat lidem vidět a porozumět jejich datům“.

Laura is a Channel Manager in EMEA focusing on Central and Eastern Europe, Commonwealth of Independent States, Southern Europe, Mediterranean, Middle East and Africa. She spent six years in the Channel team with a national telecommunications company in Vancouver, Canada before moving to the United Kingdom last year. Laura manages 90 partners across 33 countries, helping develop a data-driven culture of creativity and innovation. She fully embodies the Tableau mission to help all people see and understand their data.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Doba bez a doba s BI

Heureka.cz generuje 180 milionů návštěv ročně, nabízí 12 milionů produktů, eviduje 14 milionů recenzí, spolupracuje s 45 tisíci e-shopy a obrat v Košíku překročil miliardu korun. To je zlomek dat, které denně analyzujeme. Jak jsme pracovali s daty bez BI a jak nám implementace Tableau zefektivnila a usnadnila práci?

Michal Synek Michal Synek

Heureka Data Ninja

Heureka Shopping

Michal Synek

V Heurece se Michal už téměř dva roky stará o veškerou činnost spojenou s daty. Kompletní datové analýzy v rámci businessu, marketingu a vývoje včetně práce s různými BI tooly má na starosti právě on. Před svým nástupem sbíral Michal zkušenosti z e-commerce oblasti ve společnosti i-tesco, kde měl na starosti reportování a kompletní finanční analýzy.

11:25 - 11:45

Case studies – příklady implementace

Správné nastavení strategie řízení dat, reportingu a informační analýzy bývá často rozhodujícím faktorem úspěchu. Jak moderní BI nástroje mohou pomoci firmám rychle a správně porozumět datům a na základě toho vést své obchody?

Tomáš Mátl Tomáš Mátl

Managing Director Billigence Europe

Billigence Pty Ltd, organizační složka ČR

Tomáš Mátl

Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.

Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.

11:50 - 12:20

Moderovaná panelová diskuze s vystupujícími

Juraj Bujalka Juraj Bujalka

Sales Area Manager, Central-Eastern Europe, EMEA

Tableau

Juraj Bujalka

Po téměř 6ti letech působení v SAP Česká republika a SAP Španělsko na pozici manažera prodeje se zaměřením na ERP, CRM a BI, Juraj od prosince roku 2014 pracuje v Tableau, progresivní a rychle rostoucí softwarové firmě. Juraj je nadšený uživatel Tableau. Díky skvělé zpětné vazbě od zákazníků a současně entuziastické firemní atmosféře se sloganem „pomáháme lidem vidět data a rozumět jim“ je pro Juraje jednoduché pomáhat šířit tento BI nástroj, který významně dopomáhá firemním uživatelům k větší efektivitě a nezávislosti. Juraj je v Tableau zodpovědný za prodej SW licencí v 9ti zemích střední a východní Evropy.

Juraj joined the most innovative and fastest growing software company in December 2014. Prior joining tableau, having spent nearly 6 years working for SAP Czech and SAP Spain as sales professional, responsible for ERP, CRM and BI products sales. He was impressed when he spotted tableau in action for first time. With extremely positive customer feedback, along with enthusiastic company culture saying “we help people to see and understand data” he understood the mission and urgency to spread out self-reliant BI tool, which enables business users to be more efficient and IT independent. Juraj is responsible for tableau license revenue in 9 countries of Central and Eastern Europe.

Petr Koubský Petr Koubský

Nový deník

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Jiří Maňas Jiří Maňas

Head of Digital Punkers

Česká spořitelna

Jiří Maňas

Digitální evangelista a inovátor, který narušuje zaběhnuté pořádky, propojuje, inspiruje a motivuje lidi okolo sebe. 

Official: Head of IT ONLiNe of Ceska sporitelna, BoD of MopetCZ
Actual: digital (API) evangelist, creative disruptor, connector, ignitor, enabler, motivator, …

Tomáš Mátl Tomáš Mátl

Managing Director Billigence Europe

Billigence Pty Ltd, organizační složka ČR

Tomáš Mátl

Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.

Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.

Michal Synek Michal Synek

Heureka Data Ninja

Heureka Shopping

Michal Synek

V Heurece se Michal už téměř dva roky stará o veškerou činnost spojenou s daty. Kompletní datové analýzy v rámci businessu, marketingu a vývoje včetně práce s různými BI tooly má na starosti právě on. Před svým nástupem sbíral Michal zkušenosti z e-commerce oblasti ve společnosti i-tesco, kde měl na starosti reportování a kompletní finanční analýzy.

12:30

Zakončení setkání