Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Partneři

    • logo Nokia - OLD

      Nokia - OLD

      Nokia působí v oblasti celosvětově důležitých mobilních technologií, které spojují přes miliardu uživatelů. Jsme zaměřeni na tři důležitá odvětví: Software síťové infrastruktury, hardware a služby, které dodáváme přes naši divizi Networks. Dále lokalizační a navigační řešení, které dodáváme přes divizi HERE. A poslední i vývoj moderních technologií, které sledujeme přes divizi Technologies. Každá ze tří divizí je leaderem ve svém oboru.

      Nokia Networks je celosvětovým specialistou v oblasti mobilního širokopásmového připojení. Od prvního volání přes GSM až po první hovor přes LTE, působíme ve všech generacích mobilní technologií. Naši odborníci neustále vyvíjejí nové možnosti, které naši zákazníci mohou využít ve svých sítích. Poskytujeme nejefektivnější mobilní síťě, inteligenci s cílem maximalizovat využitelnost těchto sítí a služby, které zajisti bezproblémovou funkčnost.

    • logo Nokia Networks

      Nokia Networks

      Nokia působí v oblasti celosvětově důležitých mobilních technologií, které spojují přes miliardu uživatelů. Jsme zaměřeni na tři důležitá odvětví: Software síťové infrastruktury, hardware a služby, které dodáváme přes naši divizi Networks. Dále lokalizační a navigační řešení, které dodáváme přes divizi HERE. A poslední i vývoj moderních technologií, které sledujeme přes divizi Technologies. Každá ze tří divizí je leaderem ve svém oboru.

      Nokia Networks je celosvětovým specialistou v oblasti mobilního širokopásmového připojení. Od prvního volání přes GSM až po první hovor přes LTE, působíme ve všech generacích mobilních technologií. Naši odborníci neustále vyvíjejí nové možnosti, které naši zákazníci mohou využít ve svých sítích. Poskytujeme nejefektivnější mobilní síťě, inteligenci s cílem maximalizovat využitelnost těchto sítí a služby, které zajisti bezproblémovou funkčnost.

    • logo PricewaterhouseCoopers Česká republika

      PricewaterhouseCoopers Česká republika

      Společnost PricewaterhouseCoopers poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby veřejným i soukromým organizacím v různých průmyslových odvětvích. V České republice má více než 600 zaměstnanců a pobočky v Praze, Brně a Ostravě. Klientům přináší komplexní nabídku a vysokou kvalitu služeb, důkladné znalosti řady průmyslových odvětví, cit pro specifika místního trhu a potřeby každého klienta. Své služby poskytuje v češtině, angličtině, němčině i japonštině.

    • logo T-Mobile Czech Republic

      T-Mobile Czech Republic

      Voláte, píšete nebo brouzdáte po internetu s námi od roku 1996. Dnes je s námi více než 6 milionu z vás, a díky tomu jsme jedničkou na českém mobilním trhu. Děkujeme 6 milionkrát. Milujeme mobily a vše, co se kolem nich točí. Věřte, vždyť jsme T-Mobile. Mobilní volání je taková naše praslužba. Ale nemyslete si, že jsme ji dali k ledu. Kdepak! Stále na ní makáme a vylepšujeme. Jen u nás si třeba můžete vychutnat nejčistší přenos zvuku VoLTE nebo volání přes WiFi. A co teprve internet v mobilu a mobilní internet. Nesmějte se nám, ale nám tyhle služby přijdou hrozně sexy. Sedíte třeba v parku na lavičce (ti extravagantnější na stromě) nebo frčíte expresem na business mítink, a přesto máte celý svět po ruce. Ještě před několika lety téměř sci-fi. A když jsme u toho, jak to frčí, děláme pro vás tu nejbezpečnější superrychlou síť nové generace. Pro firmy pak nabízíme komplexní ICT řešení včetně cloudových služeb. Bez ohledu na počasí. No a kromě toho vám poskytujeme i spoustu dalších produktů a služeb, jejichž popis všech by vydal na román. A nejen pro muže. Prostě když jste s námi, máte se vždycky líp.

    • Telekomunikačný úrad SR

  • Hlavní mediální partner

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

  • Mediální partneři

    • logo Euro.cz

      Euro.cz

      Euro.cz. Nový zpravodajský web týdeníku Euro. Denně přináší zhruba 40 zpráv z celého světa se zaměřením na byznys.

    • logo iDnes.cz

      iDnes.cz

      Zpravodajský portál iDNES.cz přináší aktuální zpravodajství z domova i zesvěta, ze sportu i kultury. Nově také nabízí zpravodajství z regionů. Za měsíc jej navštíví více než 3,7 milionu reálných uživatelů, kteří zhlédnou přes 440 milionů stránek. iDNES.cz je tak největším českým zpravodajským portálem.
    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    • logo Patria Online, a.s.

      Patria Online, a.s.

      Patria Online je 100% dceřiná společnost investiční banky Patria Finance zaměřená na internetové aktivity. Patria Online je provozovatelem exkluzivního investičního portálu www.patria.cz, který poskytuje původní zpravodajství, online data, profesionální analýzy, konzultační, mobilní a další služby z oblasti finančních trhů a ekonomiky, a specializované placené služby Patria Plus. Stránky www.patria.cz sleduje pravidelně až 100.000 unikátních čtenářů, kterými jsou investoři, finanční manažeři, vedoucí finančních oddělení, treasury specialisté, ředitelé firem, studenti a novináři.
  • Organizátor

    • logo TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 2,7 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.