Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Gabriela Bartošovská

    Máma, blogerka, marketingový specialista a fotografka, která tvoří s láskou a nadšením. Životním i pracovním myšlením jsem spíš maratonec, který rád pracuje na dlouhodobých projektech a hledá v nich jejich sílu a to, co by si mohli jejich zákazníci zamilovat. Spolupracovala jsem nebo stále spolupracuji s firmami jako je SONNENTOR, Electrolux, Tchibo, Boneco, ale ještě větší smysl vidím v práci pro firmy, kde není rozpočet na propagaci v řádech statisíců. To mě totiž nutí být ještě více kreativní a dostat i z mála hodně muziky.

    Obsahový kreativec a PR specialista

    Shean

  • Zuzana Bergrová

    Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

  • Nikola Frollová

    Nikola Frollová je absolventka psychologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze,
    v současné době interní doktorantka na VŠE.

    Do nedávna se věnovala především vědě v oblasti sociální psychologie a fyziologie emocí, teď se sice přesunula do komerčnější sféry vědy, ale záliba v terapii a psychologickém poradenství ji drží na zemi.

    Na VŠE se věnuje doktorandskému výzkumu
    v oblasti behaviorální ekonomie.

    Psychologist & PhD candidate

    Vysoká škola ekonomická v Praze

  • Maru Kortanová

    Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

    Creative Head

    Pábení

  • Michal Najman

    Michal je 12 let obchodník s deštěm v Meteopressu. 10 let řídil obchod této zavedené firmy a před dvěma lety převzal její řízení. Z mediální firmy, kde Počasíčko nebyl jen hloupý nápad, ale opravdový produkt, se snaží vybudovat datovou firmu. Buduje největší síť meteorologických radarů v Evropě a tyto radary si sám vyrábí. Jak je těžké switchnout mindset firmy z těžkopádné mediální v lehkou, datovou, postavenou na Lean Startup principech? Jak důležité je zkoušet mnoho zdánlivých hloupostí, jako je vypouštění meteorologických balónů? Důležité, ale je to zábava.

  • Adam Ondráček

    Adam Ondráček je consulting marketér a brand developer. Má za sebou desetiletou kariéru
    v reklamních a kreativních agenturách a poslední tři roky se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií.

    Mezi jeho klienty patří hotely, restaurace, banky, technologické startupy, pivovary, galerie i výrobce hodinek.

    Je mentorem v programech Czech Invest a Byznysového inkubátoru Evropské vesmírné agentury.

    Freelance Consultant

    ADAMKONTRA

  • Honza Páv

    Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.

    Spoluzakladatel

    Makevision

  • František Peterka

    Profesionální manažer a podnikatel s prokazatelnými zkušenostmi v prodeji a marketingu. Více než 17 letá praxe v oblasti internetu, TELCO, IT průmyslu, řízením prodeje, marketingu, logistiky a péče o zákazníky.

    Během posledních 8 let jsem postavil 2 úspěšné e-commerce společnosti, které byly prodávány strategickým investorům.

    Founder & CEO

    Driveto

  • Vítek Škop

    Vítek Škop je vizuální designér. Zaměřuje se na propojování uměleckého světa s komerčním. V Londýně pracoval například pro firmu Blackberry, v New Yorku studoval ve studiu Pentagram a v agentuře R/GA. Je autorem vizuálních systémů pro festival Dvořákova Praha, město Plzeň, Národní Hřebčín Kladruby nad Labem a tvůrcem výstavy Czech Innovation Expo a aplikace Prague Histories.

    Graphic Designer

    vitekvitek.com

  • Lucia Tarbajovská

    Studovala BA v marketingu na National American University ve Spojených Arabských Emirátech a MBA kreativního vedení na Berlin School of Creative Leadership na Steinbeis univerzitě v Berlíně. Pracovala na různých marketingových pozicích v zahraničí i v Čechách. V Dubaji pracovala pro značku Samsung, Bang & Olufsen a Montblanc. V Čechách pro mobilního operátora Oskar a T-Mobile Czech Republic. V současnosti pracuje pro nápojovou skupinu Kofola Československo, v níž vede kolovou kategorii nápojů, tzn. značky Kofola a Royal Crown Cola.

    Marketing manager, Cola category

    Kofola ČeskoSlovensko a.s.

  • Radim Tuček

    V týmu CZECHDESIGN propojujeme designéry s firmami a institucemi, uvádíme tak design do praxe a vytváříme dialog mezi dvěma rozdílnými světy, které se potřebují. Poskytujeme konzultace pro všechny hledající skvělý design, řešíme branding, design thinking a design soutěže. Já jsem konzultant primárně zaměřený na brand & business strategie. Moje zkušenosti zahrnují 10 let v brand managementu mezinárodních FMCG společností (Mondelēz International, Plzeňský Prazdroj a.s. / SABMiller) i lokální výzkumné agentuře.

    Brand & Design Conzultant

    CZECHDESIGN.CZ

  • Adam Zbiejczuk

    Adam Zbiejczuk se přes 10 let zabývá profesionálně on-line komunikací a sociálními sítěmi. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz - ale pořád jsou pro něj influenceři spíš novináři a experti na markup než youtubeři a experti na makeup. Pořádá setkání nadšenců do sociálních sítí Babeltalk.