Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější.
Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.
Budoucnost je složitá, obzvlášť když jde o předpovědi. Nicméně: „You have to skate, where the puck will be“, proto se na posledním setkání budeme věnovat blízké budoucnosti, která má šanci zasáhnout do rozhodovacích, plánovacích i kreativních procesů marketingu. Třeba dojdeme k tomu, že za nás začnou rozhodovat roboti a my si budeme moci jen užívat kávu a snídani.
Povídat si s vámi budou: Pavlína Louženská, 2Fresh, Milan Formánek, Red Bull a Martin Charvát, Freelance Creative.
Stanice Můstek
Stanice Muzeum
Chůzí ze stanice cca 8 min.
WorkLounge se nachází ve 3. patře.