Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

18:00 - 18:10

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:15 - 18:25

Hudební masakry

Oblíbený web trpělivě a zasvěceně přebírající hromadu plev těch největších hudebních obskurností.

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: One (wo)man show
Pořadí: 2. místo

Jarda Konáš Jarda Konáš

Hudební publicista

Hudební masakry

Jarda Konáš

Jarda Konáš je hudební publicista a zakladatel serveru Hudební masakry. Přes deset let se věnuje muzice, ať už autorsky, tak z technicko-organizační stránky. Hudební masakry založil v létě 2010 a ačkoliv jde "pouze o blog," na kterém se s návštěvníky dělí o své zkušenosti a názory na dění v českém hudebním šoubyznysu, dokázal si získat velkou čtenářskou obec jak z řad hudebních fanoušků, tak odborné veřejnosti. Společně s jejich pomocí se snaží dopátrat odpovědí na otázky, nad kterými občas zůstává (při pohledu na některé interprety) rozum stát.

18:30 - 18:40

Leady.cz - identifikace návštěvníků webu, personalizace obsahu

Systém pro automatické identifikování firem, které si prohlédly zákazníkův web, a sběr jejich kontaktů.

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Marketingová inspirace
Pořadí: 5. místo

Tomas Berger Tomas Berger

IMPER CZ, s.r.o.

Imper CZ

Tomas Berger

Tomáš založil a vede startup Imper.cz, který dodává nové zákazníky B2B firmám v ČR, SRN, USA. Mezi úspěšné projekty firmy patří B2B ledgen Leady.cz /.com, databáze firem Merk.cz, nebo jejich monitoring Monitora.cz. Za rok a půl existence je uživatelem některého projektu každá 5. B2B firma v ČR s obratem nad 200 mio a tisíce dalších menších a středně velkých společností. Startup zatím odmítá investice, jen letos posílil o 12 lidí a brousí si zuby na další trhy.

18:45 - 18:55

HitHit

Web pro získávání finančních prostředků prostřednictvím crowdfundingu už úspěšně využila řada zajímavých projektů.

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Marketingová inspirace
Pořadí: 6. místo

Aleš Burger Aleš Burger

Lovec projektů

Hithit

Aleš Burger

Jeden za zakladatelů největšího českého crowdfundingového portálu Hithit.cz. Ředitel eventové agentury NEXT LEVEL s.r.o. a Schedule Coordinator/Showcaller v Red Bull Air Race GmbH.

19:00 - 19:10

Bonami.cz

Obchod nabízející zboží evropských designérů, založený na principu tzv. "nákupů očima".

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: E – commerce inspirace
Pořadí: 2. místo

Václav Štrupl Václav Štrupl

CEO Bonami a partner Miton

Bonami.cz

Václav Štrupl

Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.

19:15 - 19:25

iPhonephoto.cz

Magazín o fotografování iPhonem.

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Obsahová inspirace
Pořadí: 6.-7. místo

Tomáš Tesař Tomáš Tesař

Zakladatel a editor

iPhonefoto.cz

Tomáš Tesař

Novinář a fotograf, který 17 let pracoval v českých médiích na různých pozicích, naposledy v týdeníku Reflex. V září 2011 založil blog www.iPhonefoto.cz, který popularizuje fotografování telefonem iPhone, iPhone Art a obecně trend mobilní fotografie. Letos v září ho "přetavil" na magazín a přizval ke spolupráci další autory. Je velkým propagátorem mobilní fotografie, který se s každým rád sází, že lidé už brzy budou komunikovat zejména na sociálních sítích především obrazem.

19:30 - 19:40

Srpen 1968 na Facebooku a Twitteru

Retro přímý přenos invaze z roku 1968 na sociálních sítích.

Výsledky v anketě Křišťálová Lupa 2013
Kategorie: Obsahová inspirace
Pořadí: 2. místo

Filip Rožánek Filip Rožánek

Šéfredaktor týdeníku Marketing & Media

Economia

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

19:45 - 21:30

Vánoční networking

21:30

Předpokládaný konec setkání