Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu či obchodu. Řídí vývoj dle uživatelských potřeb a připravuje další expanzi do zahraničí.

Tomáš Hansl

Díky studiu marketingu na vysoké škole jsem se nadchnul pro oblast online marketingu, zejména v oblasti social médií, kterým se poslední dva roky naplno věnuji u Bistrosocial. Specializuji se primárně na výkonnostní kampaně, protože mě vždy bavilo a dávalo největší smysl vytvářet strategie pro kampaně, které přinášejí reálné výsledky a pomáhají klientům budovat jak brand, tak plnit business cíle. Zároveň se snažím pro klienty hledat uplatnění na u nás ne tolik tradičních sítích jako jsou Twitter, LinkedIn, TikTok, Snapchat, které oproti stabilnímu a osvědčenému tandemu Facebook&Instagram nabízejí řadu příležitostí, jenom je potřeba k nim přistupovat trochu jinak. Během své praxe jsem se podílel na kampaních pro široké spektrum klientů jako jsou O2, Sazka, Honda, Panasonic, až po Estée Lauder, Mattel nebo Calzedonia. Ve svém volném čase jsem veliký fanoušek Esportu, amerického fotbalu, rád cestuji po horách, s čímž je spojena i moje záliba v lyžování a snowboardu.

Karolína Junková

Karolína se k marketingu dostala poměrně náhodou, nicméně ji tento svět tak okouzlil, že v něm již zůstala. V branži, převážně v digitálním odvětví, se pohybuje 5 let, a poslední 2 roky se aktivně zaměřuje na obsah na sociálních sítích pro klienty v rámci skupiny Omnicom Media Group.

Baví ji na sobě pracovat a zdokonalovat se. Veškeré životní situace tedy bere jako prostředek k seberealizaci, a když to jde, snaží se k nim přistupovat s humorem a nadhledem. Proto taky ráda svým kolegům v marketingové agentuře vypráví vtipy, a to hlavně o blondýnkách.

Markéta Karman

Jsem marketingový specialista na volné noze. Zaměřuji se na tvorbu a exekuci strategií a analýzu chování zákazníka. Má síla je v širokém přehledu napříč obory a schopnosti poskládat jednotlivé dílky ve funkční celek. Díky své úspěšné dráze obchodníka dokáži o byznysu přemýšlet komplexně a v souvislostech.

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty a strategie pro naše klienty. Libuju si v popkultuře, iks let píšu o videohrách do SCORE nebo do RE-PLAY. Dobře je mi na mém blogu vnimatkrasu.cz, kam s vrtkavou pravidelností píšu už patnáct let.

Jakub Lávička

Téměř dva roky pracuji v Omnicom media group, kde se věnuji marketingu na sociálních sítích. Rád objevuji nové věci a řídím se heslem: Slovo „nejde“ neexistuje.

Eva Máchová

V internetovém marketingu se pohybuje od roku 2001. Působila "na volné noze", v několika agenturách, od roku 2015 pracuje v FG Forrest, kde nyní vede tým UX a designu. Vytvářela informační architekturu řady webů a e-shopů oceněných v soutěžích WebTop100 a Internet Effectiveness Awards (Flexi.cz, Warehouse1.cz, Senesi.cz aj.). Přednáší online marketing na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Bára Nováková

Bára je copywriterka ostřílená 5 lety v marketingové agentuře a vycepovaná studiem češtiny. Z agenturního světa vyrazila na volnou nohu - a tak vznikla Komuniké, bohyně obsahu, která si libuje v čistých, funkčních textech. 

Píše o koloběžkách, účetnictví i softwaru. O všem se stejným zápalem.

Katka Pavlíčková

V roce 2015 jsem se začala specializovat na sociální síť Instagram a její marketingové využití pro podnikatele a firmy. Od té doby jsem jediná, kdo se v České republice věnuje pouze testování a výuce Instagramu. Pomohla jsem za tu dobu stovkám podnikatelů i zaměstnanců ve firmách pochopit, jak Instagram funguje, jak nastavit funkční strategii a usnadnit si každodenní správu instagramového profilu. Nevlastním agenturu, která by vás chtěla “uvrtat” do dlouhodobé správy vašeho Instagramu. Díky tomu vám s radostí předávám 100 % know-how, aktuální informace i dlouhodobě ozkoušené strategie, které vám pomůžou co nejlépe prezentovat vaše podnikání a získávat nové klienty/zákazníky právě díky Instagramu.

Adam Pýcha

Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.

Knihy Dobrovský pod jeho vedením získali ocenění Shoproku 2017, 2018 a 2019. Uspěli v Českých cenách za PR v letech 2019 a 2020. Pravidelně obhajují ocenění Consumer Superbrands a stali se Mastercard Obchodníkem roku 2020 s knihami.

Josef Řezníček

Josef už 8 let vede tým marketérů v agentuře Včeliště, která se specializuje na obsahový marketing. Stojí za obsahovými strategiemi a kampaněmi pro e-commerce, B2B a startup projekty. V poslední době se zaměřuje na propojování komunikace na různých marketingových kanálech, vyhodnocování obsahového marketingu, UX a SEO. Je autorem několika knih o marketingu, přednáší na konferencích a vede marketingová školení.

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

Petra Stupková

Petra Stupková zcela propadla právu v onlinu a e-commerce. Jelikož chtěla být oporou a partnerem klientům z této branže, založila advokátní kancelář Legitas. Umí řešit ochranu značky v souvislostech současných trendů v online marketingu. Svým klientům kryje záda v doménových sporech, při nekalých praktikách v reklamě nebo třeba na sociálních sítích. Baví jí konfrontovat právo s neustále se vyvíjejícím prostředím online marketingu a intenzivně se věnuje problematice švarcsystému a nastavení smluvních vztahů s freelancery.

Matouš Sudík

Prošel jsem si několika agenturami, včetně jedné vlastní a nakonec zakotvil v korporátu. V O2 mám na starosti social media & content tým, se kterým tvoříme komunikaci na všech 14 firemních profilů, včetně nového TikToku.

Jana Štěpánková

Oficiálně Jana pracuje v Ryoru 13 let. Neoficiálně však 29 let. Jedná se o rodinnou firmu vyrábějící kosmetiku, kterou založila Jany maminka. Začínala na pozici asistentky marketingu, dnes je obchodní ředitelkou.