Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Nikola Bergmanová

Nikol miluje cestování. Tato vášeň se u ní začala objevovat na střední škole, kdy jako úspěšná harfenistka cestovala po Evropě s orchestrem. Vedle lásky k cestování miluje pohyb - snad ve všech jeho podobách mezi které patří například kolo, běh, lezení, skialpy, lyže i běžky. Láska k cestování a pohybu v přírodě jí pomohla stát se novou Hannah. Ráda se všem podělí se svými zkušenostmi při cestování. Její inspirace najdete na instagramovém profilu @jsemhannah.

Martin Buřič

Ve Fragile od roku 2021, celkem 4 roky praxe v marketingu. Dříve Specialista destinačního marketingu, senior specialista sociálních sítí pro Prague City Tourism.

Hlavní kompetence: Správa sociálních sítí - tvorba obsahu, textů i grafiky, příprava publikačních plánů i promování postů. Zaměření na Facebook, Instagram, ale především specialista na LinkedIn.

Aktivní a dlouhodobá spolupráce se značkami: CzechTrade, RAVAK a sanaplasma.

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, PR a marketingu. Svoje know how ráda a často předává na konferencích a školeních, boří mýty o nudných právnících a složitostech práva. Školí na příkladech z praxe a vždy se snaží najít právní přístup s marketingovým přesahem. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčkách oceňovaných právniček. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

David Duc

Jaké formáty videí jsou na TikToku? Opravdu jsou to jen tanečky? Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Jak vytvořit obsah, který se na TikToku chytne?

Ukážeme si firmy, které platformu naprosto nepochopily a nepřizpůsobily se jejímu „jazyku“. Na straně druhé si uvedeme příklad českých značek, které dokázaly naplno využít potenciál této platformy. Na příkladových studií, jako je Super Zoo či NUGOSU, si ukážeme, jak přistupovat k tvorbě strategie a jaké výsledky můžeme očekávat.

Lenka Kabrhelová

Novinářka, moderátorka, autorka podcastu 5:59 Seznam Zpráv, zakladatelka oceňovaného podcastu ČRo Vinohradská 12. Působila jako reportérka a zahraniční zpravodajka Českého rozhlasu v Rusku (2008-2013) a USA (2013-2017). Je držitelkou Ceny Karla Havlíčka Borovského za rok 2020. V roce 2017 získala v USA prestižní novinářské ocenění „Nieman Fellowship“ na Harvardově univerzitě, kde se během ročního pobytu zabývala polarizací médií a vztahy střední Evropy k Rusku a Spojeným státům.

Kateřina Kalivodová

Kateřina se v Obsahové agentuře specializuje na obsahové strategie. Podílela se například na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži WebTop100 i ve Zlatém středníku. Tvorbu obsahových strategií pravidelně školí.

Ve volném čase píše povídky a vede kurzy tvůrčího psaní. Také bloguje na literarnialchymie.cz, spravuje největší český seznam literárních soutěží a posílá osobní newsletter o knížkách a tvůrčím psaní.

Radek Kedroň

V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance Davida Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath. Svou druhou knihu Sněžím! Deník bílé mafie věnoval korupční kauze Nemocnice Na Homolce. 

V roce 2017 založil zpravodajský server iROZHLAS.cz, který až do letošního února vedl jako šéfredaktor. Byl i na startu zpravodajského podcastu Vinohradská 12, který obsahově řídil.

Kryštof Kostroun

Kryštof je jedním ze tří majitelů agentury EverWhere, jejich společnou vášní je prý neustále překvapovat a s pomocí správných lidí vytvářet zážitky ve spojení se značkou. Agentura EverWhere se specializuje na propojení online a offline aktivit a pečuje o značky společností Jan Becher Pernod Ricard, Pivovary Staropramen, nebo Lego. Kryštof se nejradši prohání po Brdech na kole, šlape po horách na lyžích, nebo jen tak hraje tenis.

Vladimír Melík

Vláďa je kapitán online marketingu s nadšením do efektivity a týmové komunikace. V roce 2014 se nalodil na palubu digitálního marketingu a už ji neopustil. Přes PPC reklamu a SEO se doplavil až k problematice projektového řízení. Dává si záležet na svých výstupech a rád využívá nejlepší nástroje, které mu momentálně pomáhají šířit Freelo do zahraničních vod.

René Nekuda

MgA. René Nekuda vystudoval Literární akademii v Praze, několik let pracoval jako novinář, píše povídky a divadelní hry, cestuje po světě a o svých cestách také přednáší. Od roku 2011 profesionálně vyučuje tvůrčí psaní.

Je vítězem první tištěné reality show (časopis Nový prostor, 2005), na svém kontě má několik drobných literárních ocenění a svoji tvůrčí energii realizuje v mnoha veřejných projektech (moderování, režie/dramaturgie pořadů či jako herec). Dále si vede svůj internetový medailonek RenéNEKUDA.cz spojený s blogem (nejen) o kreativitě a tvůrčím psaní.

René Nekuda studoval tvůrčí psaní mimo jiné u Daniely Fischerové, Petra Šabacha, Radky Denemarkové, Arnošta Goldflama, Ivony Březinové.

V roce 2013 absolvoval přátelské školení výuky tvůrčího psaní na Chapman university v Los Angeles, USA.

Autor je součástí European Association of Creative Writing Programmes (EACWP), jeho studenti úspěšně vydávají knihy a někteří jsou zapojeni do chodu českého kulturního života.

Milan Pichlík

Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.

Tomáš Šebesta

Ve skupině Outdoor Concept, která vyrostla kolem původní české outdoorové značky Hannah, vedu tým nadšených sportovců-marketérů. V marketingu jsem sbíral zkušenosti snad ve všech typech firem – od neziskovek, přes startupy po korporáty. A aktuálně si se značkou HANNAH procházím největšími změnami v její 30leté historii, které se dotýkají kolekcí, vizuálního i komunikačního směru a tím pádem i obsahu.

Sára Šimáčková

Sára je spolumajitelkou kreativního studia Pure stuff, které se zaměřuje na autentický branding značek. Má více než osmiletou zkušenost v marketingu a v tvorbě komunikačních strategií pro technologické startupy a lifestylové značky na evropském i americkém trhu. Její specializací je efektivní zařazení influencer marketingu do brandové strategie. Sára má v databázi více než 500 influencerů z celého světa včetně expertů v oblasti sportu, designu a technologií.

Tomáš Šusta

Tomáš prošel Fajn radiem jako promo manažer. Dostal bronzové ocenění se svým týmem v marketingové soutěži Effie. V současné době je ředitelem obchodu a speciálních operací v podcastovém vydavatelství EP Events & Production. Pravidelně vydává svůj podcast Mediálka. Společně s týmem spravuje přes 100 různých podcastových pořadů, ve kterých vydali přes 1200 audio epizod a jejich poslechovost v loňském roce přesáhla více jak 2,5 milionů poslechů.

Ondřej Tyleček

Původně profesionální muzikant, pak hledač hudebních talentů a nakonec spolumajitel kreativní agentury Fairy Tailors, která šije kampaně pro Sazku nebo Porsche. Vystudoval hru na violoncello na Konzervatoři Jaroslava Ježka a Arts Management na VŠE.