Tato akce již proběhla. Další akce Content First 2024 se koná 28. 5. 2024.

Přednášející

Moderátor

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Přednášející

Vladana Bačová

Jsem obsahová marketérka s více než osmi lety zkušeností. Jsem první certifikovaný UX Writer v ČR. Založila jsem webovou aplikaci Contesaur, která marketérům pomáhá plánovat a vytvářet potřebný marketingový obsah. Ve naší agentuře Pretty Much Nomads píšeme texty v češtině a angličtině pro softwarové firmy.

Jana Bártíková

Jana Bártíková je expert na LinkedIn ambasadorské strategie pro B2B prodej a marketing a zakladatelka Linked Akademie. Už více než 8 let pomáhá firmám přeměňovat LinkedIn v nástroj budování značky a generování obchodních leadů a poptávek. Sledování, studování, testování zákonitostí, fungování, nástrojů a taktik LinkedIn je její velkou vášní. A velice ráda a nadšeně své know-how předává dál: na workshopech, konzultacích, přednáškách, při mentoringu, ale i ve svých postech a live streamech na LinkedIn. Spolupracuje hlavně s manažery marketingu, obchodu a HR ve firmách z B2B segmentu napříč obory jak na vytváření ambasadorských strategií, tak i na jejich implementaci do firmy.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Nikola Foktová

Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Pilsner Urquell, FORTUNA, Heinz, nebo IKEA které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.

Karel Juřička

Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku největších IPTV platforem v Česku. Díky svým zkušenostem se poté stal Team-leaderem na Stream.cz. Nyní se zabývá tecnickým řešením okamžité personalizace reklamního obsahu.

Miloš Kočí

Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VML, kde o ně rozhodně není nouze.

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

Juraj Kováč

Copywriter, tvůrce nápadů, příležitostný designér a příležitostný programátor.

Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.

Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.

Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022. Jako prezident klubu nejoceňovanějších kreativců ADC Slovakia pomáhá kreativnímu průmyslu nadchnout pro něj nové generace kreativců.

Jana Kovářová

Jana už několik let působí na pozici Senior social media specialist v Seznam.cz, kde se věnuje budování obsahových služeb Seznamu na sociálních sítích. Cenné zkušenosti získala v agenturním prostředí prací v Havas Prague, i na klientské straně ve Student Agency. Kromě práce v Seznamu píše cestovatelský blog a věnuje se studiu PhD. na VŠE, kde na Fakultě podnikohospodářské vyučuje předmět Social Marketing.

René Nekuda

MgA. René Nekuda vystudoval Literární akademii v Praze, několik let pracoval jako novinář, píše povídky a divadelní hry, cestuje po světě a o svých cestách také přednáší. Od roku 2011 profesionálně vyučuje tvůrčí psaní.

Je vítězem první tištěné reality show (časopis Nový prostor, 2005), na svém kontě má několik drobných literárních ocenění a svoji tvůrčí energii realizuje v mnoha veřejných projektech (moderování, režie/dramaturgie pořadů či jako herec). Dále si vede svůj internetový medailonek RenéNEKUDA.cz spojený s blogem (nejen) o kreativitě a tvůrčím psaní.

René Nekuda studoval tvůrčí psaní mimo jiné u Daniely Fischerové, Petra Šabacha, Radky Denemarkové, Arnošta Goldflama, Ivony Březinové.

V roce 2013 absolvoval přátelské školení výuky tvůrčího psaní na Chapman university v Los Angeles, USA.

Autor je součástí European Association of Creative Writing Programmes (EACWP), jeho studenti úspěšně vydávají knihy a někteří jsou zapojeni do chodu českého kulturního života.

Adam Ondráček

Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.

Michal Orsava

Jsem reklamní režisér, kreativec a marketér. Ve volném čase se zabývám tvorbou virálních videí, které nashromáždili přes 30 milionů zhlédnutí v Česku i zahraničí. Nyní se věnuji personalizaci obsahu v reklamě s novou unikátní technologií.

Adam Pýcha

Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.

KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.

Ryan Shaw

Ryan is a strategic marketing manager and agency leader with almost 2 decades of global, cross-channel experience. He built his career in the Manhattan ad world, working with pharmaceutical companies like Pfizer, GlaxoSmithKline and Boehringer Ingelheim. Ryan relocated to Prague in 2018 to build a new Agency model grounded in insight-driven strategy and tailored to the unique needs of the digital space and new media consumption behaviors. From this concept, The Milkshake Agency was born.

Martin Šinkovský

Dlouholetý copywriter, kreativec a strážce veškerého psaného obsahu v agentuře Elite BTW. Díky tomu se podílel na práci mimo jiné pro E.ON, O2, Generali, ČSOB, Raiffeisenbank, Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Racio. Ve volném čase píše knihy pro děti a komiksové scénáře.

Radek Vítek

Radek Vítek patří k nejzkušenějším postavám českého PR. V oboru působí již 30 let, během kterých pracoval na vedoucích pozicích agentur GCI Praha, Ogilvy Public Relations a PR.Konektor. Od roku 2020 stojí v čele agentury MSL ze skupiny Publicis Groupe, s níž se stará o komunikaci společností jako ČSOB, McDonald's, Dáme jídlo nebo Mars.