Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
Obsahový marketing bude stále víc definovat to, kolik toho víte, nikoli kolik toho děláte. Zároveň si ale nalijme čistého vína: Data, která máte o trhu, zákaznících i konkurenci, nejsou to, co vás prodá. Prodá vás silná, originální myšlenka, nápad, který z dat vychází. Emocionální ocas vrtí racionálním psem. V přednášce vám ukážeme, jak přistupujeme ke kreativnímu procesu, kdy a jak do něj zapojujeme data, jak v něm může pomoci AI a jak může vypadat výsledek.
Content Strategist
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.
Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.
Silný employer brand nezačíná u kampaní, ale u dat. Jak zjistit, co kandidáty skutečně zajímá, jak definovat Employer Value Proposition, která rezonuje, a jak na tom postavit efektivní strategii? Konkrétní postupy, jak propojit data o cílové skupině s firemní realitou, vytvořit přesvědčivý obsah a změřit jeho dopad. Praktické tipy, ukázky z praxe a jednoduchý nástroj, který vám pomůže vše rovnou aplikovat ve vlastní firmě.
Founder
V oblasti employer brandingu začala působit před 10 lety, kdy byla u prvních výzkumů zaměstnavatelských značek v Česku. V KPMG pak několik let vedla employer brandingový tým a vytvořila úspěšnou kampaň Vyrostli jsme. Jako šéfka strategicko-analytického týmu v Boomerang Communication se podílela na mnoha obsahových i brandových strategiích. Ve své vlastní firmě 52pages pracuje s největšími českými i zahraničními společnostmi z oborů IT, bankovnictví, zdravotnictví nebo průmyslu.
Pověst máme jenom jednu. A internet hejtrům přeje. Na sto pozitivních recenzí umí jeden správně mířený „názor“ značce dost zatopit. Jak se na hejty uživatelů, influencerů, médií nebo konkurence dívá právo? Můžete se nějak bránit? A jak k tomu v praxi přistoupit? Mrkneme na to na příkladech, bez zbytečné právní omáčky kolem, rovnou na komoru.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Radio sice zmírá, ale zvuk jde nahoru. Jak ho použít pro vaší značku? A proč vůbec? Vysvětlíme, jak audio reklamu vyrobit, použít a ukážeme case study, jak to fungovalo nám. A možná odpovíme i na nejpalčivější otázku dneška: Měli byste mít svůj pindací podcast? (Spoiler alert: Ne!)
Kreativní ředitel
Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.
Chcete oslovit generaci Z, ale nevíte jak? Odhalte tajemství tvorby obsahu, kterému tato náročná cílovka rozumí, a nabídněte jim ho způsoby, které jsou jim přirozené. Podělíme se s vámi o osvědčené strategie a nástroje na budování reputace značky a ukážeme, že influenceři jsou přirozenou součástí PR, a musí tomu tak být i naopak. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně propojit tyto dvě disciplíny a dosáhnout maximálního úspěchu. Dozvíte se, jak vybrat správné tvůrce, jaké formáty fungují u mladých nejlépe a jak měřit výsledky kampaní. Odnesete si praktické tipy, které můžete hned aplikovat ve své praxi a posunout tak komunikaci svých značek na novou úroveň.
Influencer Engagement Director
V PR týmu Ogilvy zodpovídá za komplexní řízení kampaní pro významné lokální i mezinárodní klienty, zkušenosti s vedením projektů má i v digitálním a social prostředí. Specializuje se na influencer marketing, tvorbu influencerských strategií a management spoluprací. Absolvovala bakalářský program Management with Marketing na Royal Holloway, University of London, a magisterský program Digital Marketing na King's College London. Po studiu získávala zkušenosti i ze zadavatelské strany jako marketingová manažerka.
PR Director
Na poli PR a komunikace se pohybuje třináct let. Aktuálně řídí dvacetičlenný PR tým v agentuře Ogilvy, který se specializuje na široké spektrum komunikačních disciplín a klientských oborů. Zaměřuje se na strategické poradenství a klientské konzultace, tvorbu komplexních komunikačních přístupů a aktivní spolupráci s evropskou centrálou agenturní sítě Ogilvy. Je nově zvoleným členem výkonné rady APRA a pravidelně zasedá v porotách komunikačních a PR soutěží.
Jak moc mohou sociální sítě ovlivnit růst značky? U nás ve Footshopu to víme velmi dobře. I když dneska často slyšíme, že počet followerů není klíčový, náš účet se 700k sledujícími stále představuje obrovskou hodnotu – nejen pro nás, ale i pro značky, které nám důvěřují. V přednášce představím, jak se nám daří propojit kvalitní obsah s byznysovými příležitostmi. Poslechněte si, jak se nám daří vytvářet obsah, který zaujme, a jak sociální sítě pomáhají růst nejen nám, ale i značkám, se kterými spolupracujeme.
Head of Social Media
Klára Lošková je specialistkou na sociální sítě. V současnosti působí jako Head of Social Media ve Footshopu, kde se zaměřuje na budování značky skrze kreativní obsah. Má zkušenosti s kampaněmi napříč digitálními kanály a její práce získala ocenění Fenix Content Marketing Awards za nejlepší obsah na Instagramu v ČR. Kromě správy sociálních sítí se věnuje také přednášení a ráda s lidmi sdílí, co v praxi opravdu funguje.
Co mají společného zákazníci Kauflandu a mladí gameři? Jak spojení generací vydělalo milion jediným streamem? A jak z prvotního vtipu vznikla Fofrtaška 2.0, která si dojela až pro bronzového lva v Cannes? Zažijte contentovou jízdu, která na své cestě zapojila největší influencery, využila sílu sociálních sítí a znásobila brand awareness Kauflandu u mladé cílovky.
Head of Social Media
Již přes 10 let spravuji sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb až po FMCG sektor pomáhám naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem cílovým skupinám. Plánuji obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube i TikTok a rád získané zkušenosti předám dál.
V záplavě newsletterů a promo nabídek vítězí ti, kteří umí zaujmout kvalitním obsahem. Jak napsat e-mail, který si lidé nejen otevřou, ale opravdu přečtou – a třeba se na něj i těší? Ukážeme si osvědčené formáty, praktické tipy a způsoby, jak to navíc propojit automatizací s osobním přístupem.
Head of Emailing Services
Patrik Votoček se posledních 6 let věnuje online marketingu se specializací na e‑mailing. Klientům pomáhá se správným nastavením nástroje Ecomail a rozvíjí jejich e‑mailing tak, aby byl co nejefektivnější a přinášel jim očekávané výsledky. Specializuje se na tvorbu automatizací a zároveň vede individuální i hromadná školení.
Jak firma Prabos efektivně propojuje různé komunikační kanály pro dosažení maximálního marketingového dopadu? V přednášce se zaměříme na synergii mezi sociálními sítěmi, influencer marketingem, e-mailingem a community managementem. Ukážeme si konkrétní kroky, jak efektivně propojovat více komunikačních kanálů a jak tvořit obsah pro jednotlivé kanály. Praktické ukázky a ověřené strategie budou inspirací pro všechny, kteří chtějí budovat značku a tvořit obsah, který se vzájemně doplňuje.
Social media & Content Specialist
V Czech Promotion pracuji jako Content manager, kde kombinuje kreativitu, strategické myšlení a zkušenosti z praxe. Zaměřuji se na efektivní zapojení influencerů, ambasadorů a UGC tvůrců do marketingových aktivit klientů. Každá kampaň je jiná, proto je důležité zvolit účinnou strategii na míru a vytěžit z každé spolupráce i komunikačních kanálů maximum.
Jak může tradiční médium, jakým je televize, efektivně využít moderní platformu, jako je TikTok, a adaptovat se na její rychle se měnící trendy. Kristina a Natálie ukážou konkrétní příklady videí, pod kterými se objevují komentáře jako „Prima navařila“, „admin by měl dostat přidáno“ nebo „we love you“. Součástí bude také pohled na kreativní proces, přizpůsobení obsahu pro mladou generaci uživatelů a způsob, jakým TikTok využívají pro zvyšování povědomí, interakci a rozšiřování divácké základny.
Social media konzultant
Z agenturního prostředí jsme se vydaly do televizního světa a rozjely na plné obrátky TikTok. Vybíráme nejvtipnější scénky z pořadů, sledujeme trendy, tvoříme hot edity a dostáváme skvělou zpětnou vazbu v komentářích.
Social media konzultant
S marketingem jsem začínala během pořádání největších běžeckých akcí v České republice. Kromě socialu jsem měla po čase na starost i PR, mediální partnerství, ale i třeba část pozávodního úklidu. Chtěla jsem se do socialu ponořit naplno a začala pracovat v agentuře. Dalo mi to klid na duši, work-life balance a dost mě to naučilo, ale pořád mě to táhlo na klientskou stranu a tak jsem se po pár letech vydala do televizního prostředí. A je to prima.
Umělá inteligence mění pravidla hry v marketingu a otevírá dveře k automatizované personalizaci obsahu. Zatímco dříve byla tvorba videa náročná a drahá, dnes mohou firmy během pár minut vytvořit personalizované video – bez natáčení, grafika či produkčního týmu.
V přednášce ukážeme, jak nové AI nástroje umožňují marketérům jednoduše generovat personalizovaná videa pro e-maily, prodejní kampaně, brandovou komunikaci nebo interaktivní nabídky. Díky automatizaci lze škálovat videoobsah pro každého zákazníka na pár kliknutí, což zásadně mění strategii engagementu a prodejů.
🔥 Jak může AI posunout váš marketing?
✅ Okamžitá tvorba personalizovaného videa – žádná produkce, žádné komplikace.
✅ Zákazníci mohou přímo ve videu nakupovat, reagovat a ovlivňovat obsah.
✅ Data ukazují, že personalizace zásadně zvyšuje konverze i zákaznickou loajalitu.
Personalizované video už není výsadou velkých firem – nové technologie jej zpřístupňují každému marketérovi.🚀
Co-founder, kreativní ředitel
Michal Orsava je spoluzakladatelem a kreativním ředitelem společnosti Webout. Jeho zaměření jsou inovativní způsoby práce s videem a personalizace marketingového obsahu. V současné době pracuje na use casech této technologie po celém světě pro nejrůznější značky. We weboutu má na starosti vytváření marketingových kampaní, které díky technologii personalizace a interaktivity zvedá konverzní poměry do překvapivých čísel.
Už nehledáme na Googlu, ptáme se AI. Nástroje jako ChatGPT, Claude, Gemini nebo DeepSeek ale mají jen jednu pravdu. Jak zajistit, že budete její součástí?
V přednášce vám ukážu, jak funguje LLMO (Large Language Model Optimization) a jak se připravit na novou éru vyhledávání.
Projdeme si:
- Jak AI modely vybírají odpovědi a proč mají „jednu pravdu“?
- Jak dostat svou značku do jejich odpovědí?
- Jak nastavit strategii, která funguje?
- A co nás v tomto světě AI čeká dál?
Připravte se, doba se mění.
CEO
Jsem tech entrepreneur, mentor, konzultant a CEO Techmates.io. Už víc než deset let stavím a vedu softwarové týmy, pomáhám firmám škálovat digitální produkty a řeším jejich IT problémy. Specializuji se na AI, e-commerce a fintech – tam, kde technologie dává reálný byznysový smysl.
Mám za sebou implementaci různých AI chatbotů i lokálního AI systému bez přístupu na internet, které využívají multiagentní přístupy. Pomohl jsem stabilizovat a škálovat IT firmám jako Notino, GymBeam, Skrz.cz nebo Růžový slon.
Kromě Techmates spoluvlastním i další firmy se zaměřením na AI, na konzultace pro startupy a také jsme nedávno založili open insurance asociaci.