Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Přednášející

  • Ondřej Doležel

    Průkopník moderních technologií, nadšenec do fotografovaní a fanda čehokoliv s nápisem LEGO. Dlouholetý člen týmu Alza.cz, který se kolem tvorby produktových textu motá už skoro deset let.

    E-shop specialista

    Alza.cz

  • Martin Groman

    Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů, například pro časopisy ČILICHILI nebo Bizzone vydávaný právě Vodafonem, či magazíny pro firmy Swiss Life Select, Volkswagen, ČEZ, Velux a další. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků.

    Senior editor

    Boomerang Communication

  • Jan Havel

    Doktor ekonomie, zapřisáhlý odpůrce centrálního bankovnictví, milovník anglického humoru a kresleného seriálu Futurama, fanda science-fiction, maratonský běžec, otec tří synů a spoluzakladatel Actum. V roce 1996 stál u začátků digitální agentury Actum, která se specializuje na návrh, implementaci a aktivaci platforem digitální komunikace.

    Managing partner

    Actum

  • Pavel Jašek

    Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

  • Aleš Miklík

    Aleš působí jako ředitel médií společnosti Internet Info. Od roku 2005 do roku 2008 byl šéfredaktorem serveru Lupa.cz, který dovedl do pozice primárního odborného zdroje o dění v oblasti českého Internetu. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Pravidelně se podílí na dramaturgii obsahu odborných konferencí v produkci Internet Info, v oblasti autorských práv se angažuje zejména jako člen komise samoregulace obsahu ve sdružení SPIR.

    Director of BrandVoice

    Forbes

  • David Pavlíček

    David vystudoval PR na University of Sydney. Ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha pracuje s přestávkou od roku 2009. V klubovém PR oddělení se stará o online komunikaci - především oficiální web, sociální media a audiovizuální produkci.

    New media manager

    AC Sparta Praha

  • Ondřej Peterka

    Ondřej je v agentuře FleishmanHillard odpovědný za plánování digitálních kampaní, strategické poradenství, rozvoj obchodních příležitostí, ale také třeba za implementaci nových technologií v rámci agentury.

  • Marek Prokop

    Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu

    Všechno možné

    PROKOP software,spol. s.r.o.

  • Vilém Rubeš

    Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

    Nezávislý konzultant

  • Darko Silajdžić

    Původem ze Sarajeva, dokončil studia v Praze a zde nadále pracuje. Za špičkové reklamní agentury vede kampaně velkých mezinárodních klientů už spoustu let. Různé oblasti, různé charaktery, různé cíle, ale jedno společné – vždy je to o lidech a jejich přístupu. Darko v tomto vidí hlavní sílu reklamy a komunikace a vždy se snaží vyvolat dialog a ukázat lidskou tvář značek, se kterými pracuje.

    Client Service Director

    DDB

  • Martin Svetlík

    První zkušenosti sbíral v Young & Rubicam, ale nakonec zakotvil v online prostředí. Aktuálně vede kreativní oddělení SYMBIA, má na kontě řadu domácích a několik zahraničních ocenění.

    Creative director

    SYMBIO Digital

  • Petr Škaloud

    Petr Škaloud je zodpovědný za marketingovou komunikaci značek BMW a MINI v České republice. Pro značku BMW je jeho hlavním úkolem efektivní plánování a realizaci ATL komunikace. V případě MINI se zaměřuje na komplexní využití všech dostupných komunikačních kanálů a jejich vzájemnou kombinaci. Ve společnosti BMW Group Česká republika pracuje od roku 2006. Předtím působil ve společnosti Renault Czech Republic nebo Prague International Marathon.

    Marketing Communication BMW / MINI

    BMW Group

  • Jan Vichr

    Během 13 let práce s obsahem si vyzkoušel psaní pro deník, měsíčník, knihu i web. Vystudoval VŠE, v on-line týmu O2 pracuje od roku 2008. Někdy mu vyskakují ploténky, ale bere to sportovně (florbal, brusle, badminton, squash) a neohroženě se vrhá do nových bitev s tendencí korporace produkovat dřevnatý obsah.

    Vedoucí týmu on-line komunikace

    O2 Czech Republic

  • Stan Woods

    Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.

    Co-Founder & Managing Director

    Velocity