Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

10:45 - 11:30

5 pravidel, jak vytvářet skvělý obsah

Co se naučíte: Jak sestavit ideální tým pro obsahový marketing, pro jaký obsah se rozhodnout a jak zhodnotit návratnost investic.

Stan Woods Stan Woods

Co-Founder & Managing Director

Velocity

Stan Woods

Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.

13:30 - 14:15

Aktivace obsahu napříč platformami

Pokud už máte skvělý obsah, který podporuje vnímání značky, tým, který se o něj postará a funguje vám ediční kalendář, zbývá poslední drobnost. Jak ho správně umístit na jednotlivé platformy. Jakou platformu zvolit jako hlavní, jaké jako pomocné. Zaměřit se na přesně cílené placené šíření, nebo raději "levnější" virální. Probereme nástroje digitálního (sociální sítě, 3. strany, placená návštěvnost) i reálného světa.

Ondřej Peterka Ondřej Peterka

Digital Strategist

FLEISHMAN - HILLARD, s.r.o.

Ondřej Peterka

Ondřej je v agentuře FleishmanHillard odpovědný za plánování digitálních kampaní, strategické poradenství, rozvoj obchodních příležitostí, ale také třeba za implementaci nových technologií v rámci agentury.