Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

17:30 - 18:00

Registrace účastníků

18:00 - 18:10

Zahájení setkání - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

18:15 - 18:35

Customer Experience in a Hotel

  • Pure Essence of Customer Experience.
  • Guest experience.
  • What kind of guest satisfaction we seek?
  • How we get the feedback?
  • What we do with it?

Prezentace bude v anlickém jazyce bez tlumočení.

Monika Hilm Monika Hilm

General manager

PARKHOTEL Praha

Monika Hilm

Monika currently works as a General Manager at Parkhotel Praha. She has many experiences with hotel management especially with revenue management and business development. She studied Marketing and Psychology at American Collegue and Hotel Management at Oxford Brooks University.

18:40 - 19:00

Customer Experience jako proces

  • Vztah k zákazníkům jako služba zadavateli.
  • „Typologie“ zadavatele, aneb jak se liší přístup k zákazníkům v jednotlivých firmách.
  • Konkrétní příklady práce se zákazníky.
  • Existuje ideální řešení?
Jiřina Krontorádová Jiřina Krontorádová

Senior Project Manager

Quality Brands

Jiřina Krontorádová

Jiřina pochází z Brna, kde zároveň vystudovala obor Pedagogika na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V oblasti telemarketingu působí již od roku 2004. Po práci operátora si prošla supervisorskými pozicemi a nyní působí jako projektový manager se zodpovědností za klienty z oblasti IT, telekomunikací a zejména bankovního sektoru a firem z oblasti energetiky.

Karel Šlechta Karel Šlechta

Chief Operating Officer

Quality Brands

Karel Šlechta

Karel pochází z Brna, kde vystudoval obor Podnikové řízení na VUT v Brně. V marketingu působí již od roku 2002, v oblasti telemarketingu od roku 2004. Prošel prací operátora, projektového managera, finančního ředitele a nyní působí na pozici ředitele call center společnosti Quality Brands.

19:05 - 19:25

Transformace firemní kultury na "zákaznickou"

  • Zadání "stakeholderů".
  • Vytvoření podmínek pro přijetí.
  • Sdílený cíl.
  • Možnosti, jakou cestu zvolit.
Martin Bednář Martin Bednář

Konzultant, trenér, kouč

AD FONTE

Martin Bednář

Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování.

19:30 - 20:00

Panelová debata - moderuje Petr Koubský

Panelová debata bude v AJ bez tlumočení.

Martin Bednář Martin Bednář

Konzultant, trenér, kouč

AD FONTE

Martin Bednář

Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování.

Monika Hilm Monika Hilm

General manager

PARKHOTEL Praha

Monika Hilm

Monika currently works as a General Manager at Parkhotel Praha. She has many experiences with hotel management especially with revenue management and business development. She studied Marketing and Psychology at American Collegue and Hotel Management at Oxford Brooks University.

Petr Koubský Petr Koubský

Vedoucí rubriky Věda a technologie

Deník N

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Karel Šlechta Karel Šlechta

Chief Operating Officer

Quality Brands

Karel Šlechta

Karel pochází z Brna, kde vystudoval obor Podnikové řízení na VUT v Brně. V marketingu působí již od roku 2002, v oblasti telemarketingu od roku 2004. Prošel prací operátora, projektového managera, finančního ředitele a nyní působí na pozici ředitele call center společnosti Quality Brands.

20:00 - 21:00

Závěrečný networking

21:00

Předpokládaný konec setkání