Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Partneři

    • logo AC&C Public Relations

      AC&C Public Relations

      AC&C Public Relations nabízí od svého vzniku v roce 1993 full-service PR služby a patří mezi Top Five PR agentur v ČR. S týmem 25 profesionálů, certifikátem kvality podle mezinárodního standardu CMS a prvotřídním know-how obsluhuje přední nadnárodní a české klienty například z automotivního sektoru, leteckého průmyslu, logistiky, ICT, finančních služeb nebo FMCG. AC&C PR je členem celosvětové full service sítě Action Global Communications (www.actionprgroup.com) a středoevropské sítě CEEPR-net (www.ceepr-net.com). Na českém trhu také zastupuje Waggener Edstrom Worldwide (www.waggeneredstrom.com), jednu ze světově největších nezávislých agentur se sídlem v USA a specialistu na záležitosti Evropské unie, bruselskou poradenskou firmu Mostra (www.mostra.com). AC&C PR je nejúspěšnější agenturou v České ceně za PR 2011.

    • logo Klábosení

      Klábosení

      Klábosení.cz umožňuje vyhledávat v archivu českého a slovenského Twitteru. Služba využívá interní archiv Twitteru, který společnost Ataxo Interactive vytváří pod kódovým označením Vrabčák. Pokud máte zájem o sledování dalších sociálních síti, doporučujeme vám komerční službu Ataxo Social Insider, která vám pomůže zorientovat se nejen v Twitteru, ale také Facebooku, blozích, diskusích a podobně.

      Systém funguje na cyklickém procházení publikovaných pípnutí, není proto zcela real-time. Nemáme možná všechna pípnutí českých a slovenských uživatelů Twitteru, ale máme jich hodně. Uživatele rozpoznáváme jak podle jazyka (najdete zde tedy i Čechy a Slováky žijící v zahraničí), v budoucnu budeme přidávat i uživatele podle lokace (tedy i jinými jazyky píšící uživatele, kteří se nacházejí v ČR a na Slovensku).

  • Mediální partneři

    • logo Markething.cz

      Markething.cz

      Jsme volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.Náš web vám přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

    • logo Tyinternety.cz

      Tyinternety.cz

      O dění nejenom na těch internetech vás informujeme již od roku 2009 a nic nenasvědčuje tomu, že by nás někdo zakázal! Pokud vás zajímají novinky, case-studies i rozhovory se zajímavými lidmi o marketingu, sociálních sítích, technologiích či startupech – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich – víte, kde nás najdete.

  • Organizátor

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.