Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Přednášející

David Antoš

David Antoš je bývalým redaktorem Lupa.cz, nyní pracuje jako konzultant v BCG. Vystudoval ekonomii a právo. V rámci skupiny Český Flattr se věnuje evangelizaci a rozvoji této služby v Česku.

Marek Bačo

Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).

Jan Barta

Jan Barta je jedním z nejvýraznějších internetových podnikatelů. Vystudoval ekonomii na University College London. Během studia se podílel na vzniku společnosti Crazy Tomato, po ukončení studia založil společnost Elephant Orchestra, která se zaměřuje na monetizaci doménového trafficu, obchodování s doménami a lead-generation. Dnes stojí v čele investiční skupiny Pale Fire Capital, pod níž patří projekty jako ePojištění.cz, Tarifomat.cz, Slevydnes, Extra Online Media, Favi.cz, Semantic Vision a řada dalších. Jan Barta je znám také jako mecenáš neziskových a veřejně prospěšných projektů.

Petr Bednář

Petr Bednář přešel v roce 2016 do vydavatelské skupiny Vltava-Labe-Media, kde nastoupil na pozici ředitele digitální divize. Je absolventem VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu.

Tomáš Bella

Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.

Milan Beneda

Milan Beneda působí jako managing director v internetové mediální agentuře BenedaGroup.com. Kromě řízení společnosti hledá pro klienty efektivní způsoby marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích. Předtím působil v internetové agentuře Beyond Interactive, kde měl na starosti plánování a nákup internetových kampaní pro významné klienty.

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

Ondřej Filip

Ondřej Filip vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze – obor Informatika, a University of Pittsburgh - Joseph M. Katz Graduate School of Business (MBA). Během studia na Karlově univerzitě začal pracovat ve společnosti IPEX, kde později působil jako technický ředitel a člen představenstva. Od prosince 2004 je Ondřej výkonným ředitelem CZ.NIC. Dále působí v představenstvech sdružení NIX.CZ (Neutral Internet Exchange), Euro-IX (European Internet Exchange Association) a DNS OARC (The Domain Name System Operations Analysis and Research Center). Ondřej Filip je členem Multistakeholder Advisory Group, která je poradním orgánem generálního tajemníka OSN pro Internet Governance Forum, a zároveň je aktivní v radě ccNSO (Country Code Names Supporting Organisation) působící v rámci organizace ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers). Ve svém volném čase hraje rád basketbal, cestuje nebo programuje opensource software.

Milan Fridrich

Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová lupa za Webové a mobilní projekty ČT.

Jana Háková

Jana Háková pracuje ve společnosti Vodafone Czech Republic jako PR specialistka. Její odpovědností je PR na sociálních sítích, PR technologických novinek v portfoliu Vodafonu a komunikace společensky prospěšných projektů firmy a Nadace Vodafone. Dříve působila v oddělení komunikace společnosti Tesco Stores ČR, a.s. Vystudovala publicistiku a původní profesí je novinářka, pracovala například v Lidových novinách či Deníku.

Jakub Havrlant

Jakub Havrlant stojí v čele investiční skupiny Rockaway, kterou založil v roce 2013 poté, co se rozhodl odejít z postu reginoláního ředitele nadnárodní internetové skupiny a začít se věnovat naplno vlastním investičním aktivitám. Rockaway se dnes soustředí na dva hlavní druhy investic. Vstupuje do regionálních společností, které mají silnou pozici a již prověřený model, v této časti portfolia najdete společnosti jako Invia, Heureka, Chytrý Honza nebo Mall Group. Pod hlavičkou Rockaway Ventures podporuje technologické stratupy s globálními ambicemi. Budování hodnoty, hledání “out of the box” řešení a osobní zodpovědnost, to jsou jenom některé z principů, kterými se Jakub řídí. Na ty ostatní, ale i jeho vizi pro Rockaway, první dojmy z vedení Mall Group přijde řeč v rozhovoru během dopolední části programu.

Michal Heisig

Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..

Jiří Hlavenka

Jiří Hlavenka je podnikatel v oblasti internetových technologií; založil mj. vydavatelství Computer Press a Vltava.cz. Je autorem více než 40 publikací a několika tisíc odborných článků. Dnes působí především jako investor, je mimo jiné spoluzakladatelem a podílníkem společnosti Skypicker.com.

Matěj Hollan

Matěj Hollan je muzikant, amatérský divadelník, absolvent hudební vědy a environmentalista, který ale momentálně zběhnul k aktivitám posilujícím občanskou společnost – svobodný přístup k informacím, zapojování veřejnosti do územního plánování, komunikace s politiky, medialize a právní aspekty „kauz“, nádraží v centru, krněnská témata ad hoc a zejména regulace (vymýcení) tvrdého hazardu na krněnské i celorepublikové úrovni. Působí v občanském sdružení Brnění, které se těmito problémy zabývá. Dosavadním nejviditelnějším výsledkem jsou MapyHazardu.cz vytvořené ve spolupráci s Michalem Valouškem z Valašského Meziříčí.

Alžběta Houzarová

Absolventka Fakulty humanitních studií Karlovy Univerzity v Praze a Fakulty sociálních věd Karlovy Univerzity v Praze. Po angažmá v neziskové sféře působí ve Vodafone Czech Republic jako zástupkyně tiskového mluvčího. Na starosti má plánování a strategie, přípravu klíčových PR kampaní, online PR a odpovědi na každodenní dotazy médií.

Filip Hráček

Filip Hráček je Account Strategist v Google ČR. Má rozsáhlé zkušenosti s vedením online kampaní, měřením a optimalizací webů pro vyhledávače. V letech 2006-2007 vedl e-marketing pro řetězec parfumerií FAnn Retail, a.s. Od roku 2007 začal ve spolupráci s firmou NICOM, a.s., učit po České republice kurzy internetového marketingu pro manažery. Ve společnosti Google vytváří a konzultuje kampaně pro top české klienty od roku 2008. Kromě reklamního systému Google AdWords se specializuje také na služby Google Analytics nebo Google Website Optimizer. I nadále vede školení a workshopy, tentokrát však pod hlavičkou Googlu.

Michal Kašpárek

Michal Kašpárek je novinář. Vlastní doménu zitbrno.cz, na které se jedenáct drzých kreativců snaží vytvořit adekvátní marketingovou identitu pro město, jehož představitelé dělají ostudu i v českých měřítkách. „Samozvaní marketéři“ naráží na nepochopení, výhrůžky, dopisy od právníků, ale hlavně: přinutili desetitisíce Brňanů konečně se zajímat o dění kolem sebe.

Martin Kopta

Martin v Seznamu realizuje uživatelský výzkum a testování.

Ondřej Krabs

Ondřej Krabs pochází z Liberce a na internetu podniká od roku 2006 většinou ve spojení s logistikou a dopravou. V roce 2008 založil ještě při studiu vysoké školy přepravní systém MyFreight.cz (později Dokládka.cz) zajišťující nákladní přepravu po EU přes internet. V roce 2011 k němu připojil nízkonákladovou přepravní službu Mailboxde.com pro zasílání balíků z Německa. O svém podnikání píše na blogu "ByznysAndělé.cz ...nejsou vždy potřeba, když jsi self made man;)".

Pavlína Kvapilová

Pavlína Kvapilová řídí v České televizi divizi Nová média. V letech 2007-2011 se podílela na budování zpravodajské stanice ČT24. Vedla velké speciály jako byly Obama v Praze, Benedikt XVI., Studio Volby 2010, Planeta Země 2011 a další. Na ČT24 se věnovala kromě řady jiných aktivit i postupnému zavádění interaktivních prvků, ze kterých stanice těžila v různých formátech. Na obrazovce se objevovala jako jedna z tváří Hyde Parku ČT24. Pracovala také v Českém rozhlase, mimo jiné jako zpravodajka v Bruselu. Studovala ekonomii a italianistiku, její vášní je fotografie, cestování, psychologie či yoga.

Peter Lelovič

Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.

Simona Matoušková

Simona Matoušková pracuje v Seznam.cz v oddělení marketingu, kde se jako Brand Manager stará o obsahové služby. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na FSV UK, proto její kroky mířily nejprve do médií. Pracovala např. v české sekci BBC, pět let působila ve společnosti Centrum Holdings, kde se její činnost soustředila zejména na online deník Aktuálně.cz.

Martin Michek

Martin Michek má již řadu let na starosti provozní záležitosti Lidových novin. Dnes má krom jiného za úkol i rozvoj nových technologií. Když studoval elektrotechniku, zadával data do počítače pomocí děrné pásky. Dnes se snaží koordinovat vývoj elektronické podoby novin optimalizované pro tablety a chytré telefony.

Petr Ocásek

Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.

Karel Pětruchno

Karel pracuje v Seznamu jako produktový návrhář. Pracuje v něm dlouho. A rád.

Filip Pieczyński

Filip Pieczyński je od roku 2009 členem představenstva a viceprezidentem společnosti Gemius. Za posledních šest let je zodpovědný za mezinárodní expanzi společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří jednání s lokálními sdruženími pro internet za účelem prezentace a implementace projektu měření návštěvnosti internetu (gemiusAudience). Kromě toho navazuje spolupráci s vydavateli a mediálními a reklamními agenturami. Filip Pieczyński vede v současné době klíčový projekt od společnosti Gemius, gemiusAudience. Je zodpovědný za implementaci tohoto produktu na dalších trzích a také jeho další vývoj, například rozšíření o modul měření návštěvnosti videa a mobilního internetu. Filip Pieczyński je absolventem oboru Finance a bankovnictví Varšavské Ekonomické školy.

Petra Pšánská

Petra Pšánská je zodpovědná za sociální média v nové online bance ZUNO. Vystudovala mezinárodní studia na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Dříve působila jako redaktorka v různých periodikách a jako vedoucí projektu vedla relaunch Elle.cz.

Robin Raszka

Robin Raszka je Lead Designer ve společnosti Tapmates Inc., kde je odpovědný za vzhled a uživatelské rozhraní, kterým se společnost a její projekty prezentují. Momentálně působí v New Yorku na vlastním startupu Piictu jako Product Designer a Idea Maker. Před odchodem do New Yorku se účastnil řady úspěšných projektů v Silicon Valley.

Ondřej Raška

Ondřej Raška propadl internetu před 15 lety. V roce 2000 založil s Michalem Jirákem, Tomášem Matějčkem a Milanem Zemánkem MITON. Klasicky na začátku každý řešil všechno od mytí hrnků až po strategický plán. Ondra tíhnul k technologiím a vývoji. Jeho dítětem z této doby je Stable.cz a první phpko Stahuj.cz. Aktuálně je MITON holdingová společnost, která se soustředí na oblast customer internet v CEE. Má prsty například v projektech Heureka, Hotel.cz, Slevomat, Pixmac nebo Twisto. Ondra vystudoval fakultu Informatiky a statistiky na VŠE. Hraje squash, florbal a golf mu vůbec nejde.

Michael Rostock Poplar

Michael je zakládajícím partnerem Venture Investors Corporate Finance. Je zodpovědný především za strategii, vedení společnosti a business development. Před tím, než v roce 1999 založil VI CF, pracoval jako právník pro společnost WoodCommerz, kde se například podílel na realizaci první emise eurobondů ve střední a východní Evropě (emitentem byl ČEZ). Pracoval u Prvního privatizačního fondu, kde se účastnil zpracování řady privatizačních projektů v Rusku a v Bulharsku. Poté založil společnost Pilot Dynamis, kterou posléze prodal společnosti Private Investors.

Vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, poté absolvoval postgraduální studium St. Antony's College na Oxford University a získal magisterský titul LLM na Hughe's Hall, University v Cambridge. Byl zakladatelem a prezidentem Středoevropské společnosti Cambridge University.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Petr Šmída

Petr Šmída nastoupil do ACTIVE 24, s.r.o. v červnu 2007 a o rok později postoupil na pozici Výkonného ředitele společnosti. Kromě vedení společnosti je jeho profesí řízení lidských zdrojů, je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a před nástupem do ACTIVE 24 působil 10 let v české pobočce společnosti T Mobile (původně RadioMobil, a.s.).

Petr Štědrý

Petr je specialista na návrh webů, webových aplikací a různých forem uživatelského výzkumu. Věří, že user experience nekončí u webové stránky, ale přesahuje i do dalších oblastí komunikace se zákazníkem. Dohlíží na to, aby weby našich klientů co nejlépe splňovaly stanovené cíle a přitom nabízely uživatelům srozumitelně a pohodlně všechny informace, které potřebují. Rád navrhne web klasický, mobilní nebo webovou aplikaci, kterou si zákazníci oblíbí a budou se k ní vracet.

Erik Tabery

Šéfredaktor týdeníku Respekt. S redakcí začal spolupracovat v roce 1997, o dvě léta později se stal kmenovým redaktorem. Píše politické komentáře. Je také autorem knih Vládneme, nerušit (získal za ni prestižní cenu Toma Stopparda, byla také nominována na cenu Magnesia Litera) a Hledá se prezident. Podle první z nich se natočil dokumentární film, který získal cenu Trilobit. Je autorem námětu k dokumentu Tady je Šloufovo či k dokumentárnímu seriálu o mladých lidech Generace nula. V roce 2003 obdržel za komentáře cenu Novinářská křepelka pro žurnalisty do 33 let. V únoru 2009 pak získal Cenu Ferdinanda Peroutky.

Lucie Tvarůžková

V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.

Jakub Unger

Zakladatel a šéfredaktor online deníku Aktuálně.cz, poslední roky působí rovněž jako obsahový ředitel české pobočky Centrum Holdings. Ve volném čase vede pro Masarykovu univerzitu v Brně experimentální projekt facebookového deníku FAKT. Je členem Leadership týmu sdružení Byznys pro společnost. Pracoval pro čas. Týden, list Mf Dnes či Hospodářské noviny (vedoucí zpravodajství a zástupce šéfredaktora v éře, za níž byly HN opakovaně oceněny mezinárodní cenou Media Tenor)

Ondřej Vích

Ondřej Vích začal v roce 1998 svoji profesní dráhu v Eurotelu Praha (nyní Telefónica O2) jako specialista interaktivních médií a vybudoval zde tým, který dosáhl řady významných úspěchů. Po skoro 7 letech odešel do Oskara (nyní Vodafone), kde působil na manažerských pozicích spojených s online nebo direct marketingem. V roce 2009 ho zlákala výzva posílit online prodej a marketing v DIRECT Pojišťovně, kde působí na pozici Internet Manager.

Lukáš Zaplatílek

Jsem absolvent magisterského studijního programu Inženýrská informatika na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Při studiích jsem prošel několika menšími firmami jako externí spolupracovník a od roku 2006 působím ve společnosti ET NETERA. Postupně jsem se usadil na pozici User Experience konzultanta a nyní společně s našimi klienty navrhuji přístupná a použitelná uživatelská rozhraní pro jejich projekty. Dále se věnuji nástrojům k analýze návštěvnosti. Mohli jste mě vidět také na oborových konferencích jako je WebExpo, Invex Forum nebo na menších akcích jako Web Analytics Wednesday, WebTop100 Klub a UXCamp.